Ikzelf heb een bmi van ehm boven de 40. Mn man is geen kleintje. Na t stoppen met de pil...ik had zoiets van,word toch niet zwanger,was al de 30 gepasseerd... Zijn niet 'bewust' bezig geweest met zwanger worden, dus geen temperatuurkaarten,ovulatietesten en dergelijke, maar gewoon vrijen als we zin hadden. De eerste keer na een maand of 9 zwanger, werd een miskraam, binnen een maand daarna weer zwanger,werd ook een miskraam. 7 maanden daarna zwanger en er zit nu een zoon van bijna twee aan mn keukentafel. Toen ik bij de huisarts kwam had ik niet eens in de gaten dat ik zwanger was....had rugpijn, pijn in lies, steeds gekke menstruatie, gewoon op tijd,maar ook tussendoor rood/bruinverlies... de huisarts opperde dat ik misschien wel zwanger kon zijn...knaltest! Was al meer als 14 weken onderweg. Was juist een poosje 'bewust' aan t eten. Dwz echt elke dag ontbijt, met de koffie fruit eten, meerdere eetmomenten op de dag en gebruikte een gewone multivitamine. Dus t kan spontaan! De zwangerschap zelf ging eigenlijk prima. Wel onder controle in ziekenhuis. Ondanks mn mega overgewicht geen suikertesten hoeven doen, in heel de zwangerschap twee keer een bloedonderzoek waar ook de suiker werd bekeken. Helaas na 36 weken een te hoge bloeddruk, waardoor ik ingeleid moest worden en met 37.1 beviel. Tip, wat je al doet, gezond eten, slik een vitamine die voor dames met een zwangerschapswens is, bijv Gravitamon en geniet van elkaar!
Ik heb ook overgewicht 100+ ! ook wij proberen zwanger te raken. Ik probeer wel aftevallen, al is het maar voor me gezondheid en mijn zelfvertrouwen want die is helaas weg. Ik doe dit met shakes onder begeleiding van een deskundige. Ik doe elke maand testen om te kijken of ik zwanger ben zodat ik kan gaan afbouwen met de shakes. Ik heb lang getwijfeld of ik daar mee moet beginnen vanwege het zwanger willen worden, maar hoe ik bezig was met eten was ook niet goed en kwam alleen maar meer aan. Ook wil ik niet me zelf een schuldgevoel geven als ik straks niet zwanger word door het overgewicht of om dat mijn kindje wat overkomt door mijn overgewicht. Mocht ik nu toch zwanger zijn ben ik enorm blij !! Ik hoop dat iedereen straks mooie testen in de handen mogen krijgen !! Succes dames
Hier ook een BMI van 29 en vanaf stoppen met de pil november 2014 2 keer zwanger geraakt. Moet wel zeggen dat mijn cyclus ook veel beter verloopt dan voor de pil toen ik nog een stuk zwaarder was en niet zo gezond leefde. Dus denk dat je levensstijl zeker ook even belangrijk is als je gewicht. Een gezond gewicht is uiteraard altijd beter, maar zegt ook zeker niet alles over wel of niet zwanger raken.
Ik ben ook onder begeleiding van een dietist aan het shaken geslagen.....maar ik vind ze zooooo vies!! Nu heb ik er eindelijk 1 gevonden die ik wel lekker vind. (Kruitvat limited edition) maar die mag ik niet 3x per dag. Mag ik vragen welke jij hebt?
Wat een fijne reacties! Super bedankt meiden! Ik slik zwanger worden vitamine van etos, tarwekiemolie, foliumzuur (200mg extra zodat ik op 600mg zit. Was uit onderzoeken gebleken dat het de kans op autisme bij een kindje sterk verminderd, baat het niet schaad het niet..) en ben toch weer appelazijn capsules met chroom en zink aan slikken. Dan houd ik me gewicht meer op pijl want ik merk nu al dat me broeken strakker gaan zitten en niet omdat ik al zwanger ben.. Dus wil toch wel gaan opletten en sinds ik gestopt ben met appelazijn ben ik aangekomen. Ik wil er wel mee stoppen als ik een positieve test in handen heb
Bij ons eerste kindje zwanger geraakt in de Mmm, BMI van 28 Nu spontaan zwanger van ons tweede kindje met een BMI van 30
Jakkes, ja, ik heb dat ook een keer gedaan. Heel effectief inderdaad, maar als je ermee stopt vind ik het moeilijk om de kilo's eraf te houden. Ik kan trouwens nog steeds geen vanilledrank/-pap/-... meer eten van eender welk merk hierdoor echt een degout van gekregen! Kijk, zulke berichten heb ik nodig! Ik hoop echt dat het spontaan kan en dat het niet nouja... "mijn schuld" is als het niet lukt. De tijd zal het uitwijzen...
Ik had voor de zwangerschap een bmi van 28 en zijn met de eerste poging zwanger geworden dus ik denk dat je als vrouw extreem overgewicht moet hebben om problemen te krijgen met het zwanger worden.
Hey sorry lees het nu pas Ik zit bij cambridge het is wel prijzig. Ik moet ook erg wennen aan de smaken, maar het is voor een goed doel haha
Ik ben 2 jaar terug ook afgevalle met shakes en repen. Was 10 kilo kwijt en heb het 2 jaar lang vol gehouden om het kwijt te houden maar heb wel in die 2 jaar elke dag 1 maaltijd vervangen om het kwijt te houden. Ben er nu mee gestopt en bam 7 kilo eraan. Terwijl ik echt normaal eet.. Baal zo he. Dus voor mij geen shakes en repen meer.. Ben nu wel weer appelazijn aan het slikken dat werkt super goed! En probeer nog gezonder te eten. Zodra ik een positieve test in handen heb gaan de appelazijn pillen weer de kast in.
Appelazijn heb ik nou nog nooit van gehoord! Ik heb afgesproken dat ik shake tot ik hopelijk snel zwanger ben. En vanaf dan helpt de dietist me met een voedingsschema. Snap ook wel dat de valkuil zit in het weer 'normaal' eten. Ach voor nu is het best vol te houden. En ben meer gemotiveerd dan ooit! Ben trouwens blij om zoveel positieve ervaringen te horen. Ik ben toch vrij snel na het stoppen met de pil gaan googlen. Op zwanger en overgewicht....daar word je niet heel blij van.
Appelazijn zorgt ervoor dat je minder honger hebt en minder trek in eten. En versnelt je stofwisseling.. En chroom wat er ook in die pillen zit zorgt ervoor dat je ssuikerspiegel (zeg ik dat zo goed? Haha) op pijl blijft en daardoor heb je minder trek in zoetigheid en ook minder snel trek en honger. Bij mij werkt het super goed! Nadeel is wel dat ik waarschijnlijk niet meer zonder kan.. Ik kom meteen aan als ik ermee stop. Doordat ik veel meer honger heb en dus meer ga eten..
Wel knap dat je het zo lang hebt volgehouden ! Ook ik weet dat het na de shakes moeilijk word om op gewicht te blijven. Zal me hele leven er last van hebben ben ik bang. Waar kan je appelazijn kopen, ben er wel benieuwd naar. Liefs
Hier een bmi van 36. Ik heb door bij mijn vroeggeboorte (29 weken) zuurstofgebrek opgelopen. Hierdoor heb ik cerebrale parese wat zich bij mij uit in een bewegingsbeperking. Ik kan lastig bewegen waardoor echt sporten vrijwel niet mogelijk is. Ook heb ik een verstoorde fijne motoriek. Hierdoor dus ook overgewicht. Probeer wel gezond te eten. Mijn gewicht blijft stabiel en ik ben nu zelfs een paar kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik was in ronde 3 zwanger toen een BBZ en daarna direct weer zwanger. Ik heb ondanks overgewicht een vrij regelmatige cyclus. Wel meteen met ovulatietesten gestart. Al met al dus vrij vlot gegaan. overgewicht is een factor, net als leeftijd, zaadkwaliteit, stress. Binnenkort gaan we voor een tweede!
Appelazijn kan je gewoon bij de kruitvat kopen. Het staat bij de afslank spullen. Kost iets minder dan 5,0 voor een potje. Ruik er niet aan want je gaat van je stokje van de stank haha en ze smaken ook vies maar bij mij werkt het super goed! Al moet je er rekening mee houden dat ieder lichaam er anders op kan reageren he.. Als je het googelt krijg je ook veel dingen te lezen over dat het een wondermiddel is idd haha. Ik ben er best nuchter in hoor maar voor mij was het met afvallen wel een grote uitkomst!
Ik heb ze al gevonden. Moest toch naar kruitvat voor nieuwe shakes, en stonden inderdaad in hetzelfde schap. Is het de bedoeling dat ik ze nu al neem, dus tijdens het afvallen?3x per dag voor het eten? Wel veel.
Ja juist tijdens het afvallen. Voor elke maaltijd innemen. Is best veel ja maar niet 3x in 1x nemen hoor haha dan werkt het niet zo goed. Het zorgt er juist voor dat je sneller vol zit en blijft. Na verloop van de tijd went het wel om het in te nemen. Ik heb ook altijd een klein zakje in me tas zitten waar er een paar in zitten want als ik dan ergens ben heb ik ze altijd bij me.