te laat of toch kans!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milou1990, May 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

Mar 12, 2015
    395
    91
    28
    Goedemorgen gister ochtend om kwart voor 12 had ik een ovulatietest gedaan die was hardstikke positief en toen ben ik naar mn werk gegaan om kwart over 8 savonds kreeg ik oppeens hele erge steken in mn buik en toen ik thuis kwam om kwart voor 10 heb ik weer een ovulatietest gedaan en die was een minder stuk donker. Ga er bijna vanuit dat mn eisprong om kwart over 8 waas had zoveel pijn. Maar nu de vraag mn vriend kwam gisteravond pas thuis na een week buitenland wij hebben gister om half 11 seks gehad. Waren we telaat??

2. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    De kans om zwanger te raken voor je eisprong is groter dan na de eisprong maar er is zeker een kans. Gemiddeld is de eicel zo'n 12 tot maximaal 24uur bevruchtbaar. Ligt aan de levensduur van jou eicel. Hoe langer het duurt dat je eitje niet bevrucht wordt hoe kleiner de kans is maar er zat bij jou maar 3 uurtjes tussen dus er is zeker een kans hoor! Spannend!!

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

Mar 23, 2013
    1,352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je prima getimed hebt. Als ie een positieve ovutest hebt springt je ei binnen twee dagen. En de pijn die je voelt schijnt vaak het groeien van de follikel te zijn en niet de daadwerkelijke eisprong. Die is vaak wat later...

Succes op het wachtbankje!

Share This Page