Overgewicht en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2augustus1992, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Een gezond gewicht is heel belangrijk! Ik had zelf een BMI van 33. Woog +100 kg. Raakte meteen zwanger, geen problemen gehad tijdens zwangerschap. Bevalling ging super goed zonder ruggenprik, zonder inscheuren oid.

Was tijdens zwangerschap 5 kg aangekomen. 1 maand na bevalling was ik 10 kg kwijt.

2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom zoveel mensen zo op die BMI gehamerd zijn. Bmi zegt zo weinig....

Anyway, hier ook te hoge bmi (hoger dan ts) en hier vrij snel zwanger geworden. Dat dit bij de eerste wat langer duurde had met mijn schildklier te maken.

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heeft iedereen wel door dat TS al lang niet meer actief is :rolleyes:?

(Saillant detail: niet meer actief nadat ze in het mode en shop topic foto's had geplaatst van een model maatje 32 als ware ze het zelf :p;))

4. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer

ik kijk niet zo naar mijn bmi maar wel naar mijn gewicht en vooral hoe ik eruit zie. ik wil me tijdens de zwangerschap niet zorgen maken om me kindje omdat ik te zwaar ben en dat hij/zij daardoor problemen kan hebben hoeft niet altijd. dus nu ben ik wel echt bewust bezig met afvallen voor een kindje. elke kilo die er af is is mooi meegenomen (ook al zit die er misschien ook weer zo weer aan als ik zwanger ben haha ;) )

Deel Deze Pagina