hallo iedereen Deze ronde dacht ik 2 dagen te vroeg ongi te zijn geworden. Nu heb ik maar heeeeeeeel weinig verloren, licht rood bloed en wat oud bloed. Niks buikpijn of klontertjes gehad. Op 2 dagen was het over. Mijn pijnlijke borsten van voor de ongi zijn wel voorbij. Zou ik toch maar een testje doen?
Tja je kan testen maar ongi is ongi toch? (iig in 99,9% van de gevallen die ik hier zie) Ik zou die test bewaren tot de volgende keer als je overtijd bent... ik ben ook wel eens 2 dagen ongi geweest en de andere keer 5 dagen. En was niet zwanger toen ik een beetje minder ongi was. Een beetje zwanger bestaat niet een beetje ongi ook niet denk ik. Wil niet pesimistisch overkomen maar als je na elke ongesteldheid toch test kost het je klauwen geld en het maakt je alleen onzeker.
maar omdat ik twee dagen te vroeg "ongi" ben geworden kan het toch nog een innestelingsbloeding zijn geweest? niet?
zou kunnen, maar die vind meestal ook wat eerder plaatst. Testen, dan ben je de onzekerheid kwijt! groetjes
Uhm...ik ben ongesteld geworden op dag 27 van mn cyclus, twee en een halve dag, en deed een test omdat ik me niet lekker voelde. Wat denk je? Positief! De dag erna weer. Dus ik ga morgen naar de huisarts. Het waren romed midstreams en die staan niet al te best bekend heb ik begrepen....Maar goed, wie weet! Succes!
Ik zou testen en ik hoop voor je dat die positief is voor je. Dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af. Succes
Ik was ook ongeveer 1,5 dag ongesteld toen het weer stopte. Dat was eigenlijk een dag of vier te vroeg. Ik netjes een nieuwe cyclusbanner aangemaakt, maar ik ging toch twijfelen..... Zie mijn huidige banner voor het resultaat! Zeg nooit nooit!
Ik was 6 dagen over tijd en mijn ongi duurde maar 1 dag. Voor de zekerheid getest maar was negatief. Het kan gebeuren dat het lichaam zoiets heeft van: deze keer maar ff minder.
Nog een bijdrage: Een vriendin van me was ook 2 dagen licht ongesteld, is nu 8 weken zwanger, dus het kan! Succes met testen!