Als ik het zo lees meid denk ik niet dat je suiker hebt maar ja ik ben geen Gyn. Een symptoom is een groot kindje en als jullie kindje steeds op de datum blijft zitten zit dat wel goed denk ik.... Maar Pfffffff 23 oudergesprekken in je laatste week liever jij dan ik.... Ik moet nog 2 zorgplanbesprekingen doen voor eind september en dat vind ik meer dan genoeg.... xxxx
hoi allemaal sorry heb even niks laten horen van me...beetje druk met van alles en helemaal vergeten hier ook te posten! leuk dat er nog meer bij zijn gekomen...wat ik zo snel even zag @pinky: gefeliciteeerd met je zoon ik weet eigenlijk niet meer wat ik verteld heb hier laatst. maar ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen in deze zwangerschap (totaal 8 kg bijna) verder ben ik erg druk vanaf komende week voor woonruimte en ben dan in Rotterdam, omdat ik graag bij mijn familie wil wonen. dinsdag heb ik de eerste groei echo en ik ben erg benieuwd hoe mijn kleintje het doet. dinsdag ook weer nuchter bloed prikken en ook word er bloed afgenomen om de bloedgroep van de kleine te bepalen omdat ik zelf o negatief heb. ik zal vanaf nu proberen weer wat verder te posten fijn weekend allemaal
He he eindelijk komt er ook schot bij ons in de ideen voor de babykamer. As woensdag komt iemand kijken of we een dakkapel kunnen plaatsen of dat we toch voor 2 nieuwe velux ramen moeten gaan En dan kan ik eindelijk beginnen als we een dakkapel nemen neemt het iets meer werk in zijn plaats en een velux raam dan hoeven we niet opnieuw te behangen ten minste dat hoop ik dan.... Verder zit mijn vriend nog steeds werkeloos thuis, maar heeft hij wel volgende week een 2de gesprek bij een werkgever dus even allemaal duimen dat dat wat wordt en dat we gewoon weer verder kunnen. Op dit moment is mijn schoonmoeder ook lekker bezig om weer eens te stoken, door mijn vriend op zijn gevoel te spelen. Ik heb de eerste jaren dat ik samen was met mijn vriend een goede band gehad met haar maar sinds dat wij zit huis hebben gekocht is het helemaal over in ieder geval van mijn kant... Toen wij zwanger waren van onze dochter was het eerste wat zij zei "ik kan niet zo blij zijn als jouw ouders". Ik weet het ben de schoondochter vanuit hel want ik ben met haar zoon.....de gehele zwangerschap en na mijn vreselijke bevalling heeft ze niet eens interesse getoond in mij, Maar het is nu in en uit mijn reet met onze dochter....:x dat kan er bij mij niet in... Bij onze miskraam was het ach meid wees blij dat het nu gebeurd en niet met 20 weken Met deze zwangerschap reageerde ze ook niet, was alleen bezig met haar zelf.. Sorry ff luchten kan me er soms zo pissig om maken terwijl ze het niet waard is....
@dovemeisje Jeetje dat is vervelend ja.. Lekker dan die oninteresse. Die dooddoeners heb ik ook allemaal gehoord met mijn miskraam. Meest voorkomende: - Ach, je bent nog jong zat - Het heeft vast een reden - Wees blij dat het nu gebeurt en niet halverwege - Enz... Daar werd ik ook gek van.. En ik heb nu nog steeds mensen om me heen die het niet nodig vinden om rekening met mijn gevoelens te houden enz.. Maar ja, gelukkig ook wel veel mensen die dat wel kunnen.
@dovemeisje: wat super irritant zeg!! Ik heb ook niet zo'n goede band met mijn schoonouders maar gelukkig wonen ze ver weg. Omdat mijn man 11 jaar ouder is dan ik, zijn mijn schoonouders ook al op leeftijd. Nu ik zwanger ben hebben ze het alleen nog maar over hun kleinzoon dit, kleinzoon dat...daar kan ik niet zo goed tegen omdat ze me eerst ook niet aankeken.... Vrijdag ben ik bloed gaan prikken. Nuchter was het 4,8 en na 2 uur (waarbij ik een boterham gegeten heb, een glas optimel en een time out koekje) was hij nog steeds 4,8. De vrouw in het ziekenhuis wilde niet zeggen of het goed was of niet maar ik denk van wel want volgens mij is dit gewoon laag. Het is trouwens wel rot weer vandaag. Ik vind het echt benauwd en ik heb echt MEGA DIKKE enkels! Gisteren wel de hele dag gestaan want mijn vader was 65 geworden en dus hadden we groot feest! Net mijn brood gemaakt voor morgen, nog 9 weken fulltime aan de slag. Ben zo benieuwd hoe dat gaat! Heb trouwens best veel last van mijn onderrug merk ik, hebben jullie dat ook al? En wat doe je er tegen?
Ff off-topic reageren Over je schoonmoeder, pffffff.. Ik heb er een die kan ik wel schieten!! Je wil niet weten waar die allemaal mee bezig is!!! Toen ik bevallen was van Gilani mij dreigen me me dochtertje af te pakken, heel mijn vriend zn bankrekening leeggetrokken ( want het 2e pasje lag nog bij haar ) en ga zo nog maar even door!! Zeggen tegen mensen dat ze door ons een hersenbloeding heeft gehad ( terwijl ze die nog geen eens heeft gehad maar ze wil absoluut nie werken en geeft ons overal de schuld van )!! Ik kan hier over haar een heel boek schrijven, het lijkt net een film!! Mijn vriend aanklagen voor doodslag op zn zusje, want ineens kwam er een zwarte VW Golf op dr af gereden en wij reden die vorg jaar ook nog.. ( heel knap, wij zaten in Centerparcs!! ) En ga zo maar door.. Ze het verdomme heel mn kraamweek verpest!! Ik was in alle staten.. maar kon geen kant op want kon de eerste weken bijna tot niet lopen!!! En nu de 2e op komst en we proberen ons nergens iets van aan te trekken en te genieten van onze zwangerschap en straks de kraamweek.. Nee mn schoonmoeder kan me gestolen worden! In mijn leven wist ik niet dat er zulke slechte mensen bestonden!! Ze maakt dr zoon kapot, terwijl mijn vriend een schat van n jongen is! Ik kan nie beter treffen en da doet me zooo zeer!!
He meid, wat niet gaat dat gaat nie he.. je moet jezelf niet voorbij lopen! En wat een gedoe allemaal met da onduidelijke gedoe in het ziekenhuis! Ik ben nu 13 weken en zit al thuis dmv mijn onderrug en mijn bekken! Gister huisarts geweest en moest me accuut afmelden op advies van mn vk en ha op mn werk, morgen begin ik met n paar x per week fisio want mn bekken zijn flink gekanteld en n blokkade in mn onderrug! Ga op je gevoel af en looop jezelf niet voorbij!
Hoi dames, @ dovemeisje schoonouders zijn nooit leuk dat zijn die van mij ook niet. @heppie Ik krijg vanaf morgen ook fysio omdat me onderrug zo'n zeer doet(dus lijkt het me redelijk normaal.) Ik werk in de zorg en das best belastend dus ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Maar als je het niet trekt moet je het optijd aangeven hoor jij en je baby gaan voor op het werk. Klinkt lullig maar het is wel de waarheid. Vandaag lekker wezen bbqen bij me ouders. Me moeder stond verbaasd van me buik ben in een week behoorlijk gegroeid ze had me maandag nog gezien maar toen had ik iets wijders aan. Man moest ik hals overkop zakdoekjes in me bh omdat ik begon te lekken leuk is dat. Hebben jullie ook al last van harde buiken? Mijn buikspieren zijn zo hard als beton en verkrampen super snel bah. verders niets te melden tot schrijvers Liefs Jessica
Zo jouw suiker is echt heel netjes dat zijn gewoon waardes van een nuchtere suiker.. Ik kan het weten ik ben verpleegkunidige... Ik heb momenteel last van mijn ene been ik kom soms niet meer vooruit als ik lang heb gezeten of gelegen.. Ik loop al bij de chiropractor omdat ik in maart last van mijn rug had en zij gaf mij de tip om een onderhoudsbehandling tijdens mijn zwangerschap te doen en tot op heden daar geen last van gelukkig... Heel veel succes morgen weer voor de klas....
Eerste werkdag zit er op: het ging best goed, ik merk dat ik gewoon in beweging moet blijven voor mijn rug. Alleen 's nachts in bed kan ik soms bijna niet draaien van mijn ene zij naar de ander, omdat dat mega zeer doet... Ik heb vandaag ook hele dikke enkels, dus lig nu met de laptop op schoot en mijn voedingskussen in mijn rug en voetjes omhoog. Zitten echt van die zakjes vocht aan de binnenkant van mijn enkels hahaha @dovemeisje: fijn om te horen dat mijn suikers goed zijn, ik dacht het al wel maar in het ziekenhuis wilden ze niets zeggen, de verpleegkundige daar zei dat mijn gyn het wel zou doorgeven....
@dovemeisje, wat vervelend dat je geen goede band hebt met je schoonouders. Ik moet zeggen ik heb daar gelukkig geen last van. Mijn schoonouders zijn echt super! We gaan zelfs binnenkort een paar dagen met ze op vakantie.
Ojee je moest natuurlijk veel staan. Deden ze ook zeer ??Hoe is het nu na je 2de dag werken gegaan...
Heerlijk zeg als je een goede band hebt met je schoonouders, maar helaas bij mij is dat niet zo moet zeggen dat ik geen moeite heb met mijn schoonvader hoor want dat is gewoon een goeie man met zijn hart op de juiste plaats.... Als hij alleen bij ons is dan zie je gewoon een andere man, maar als zij er bij is dan bepaalt zij alles...:x
Hoi meiden, @heppie Wat vervelend dat je enkels zo dik zijn ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. @dovemeisje Wel fijn dat je kunt opschieten met je schoonvader. Ben vandaag naar de diabetesverpleegkundige geweest en ben boos geworden. Ik vind mijn waardes redelijk netjes en ze blijven zeuren. Dus heb net besloten om de hele handel weer in te pakken en terug te geven. Volgende week vrijdag moet ik ok nog naar de internist maar heb geen idee waarom. Weer bloed getapt ik denk dat ze beter een kraantje kunnen installeren das makkelijker voor hun en mij. zo dat was mijn gezeik van de dag. Goed nieuws bij de fysio ik heb geen bekkeninstabiliteit maar een overbelaste rugspier nu word ik 2x in de week lekker los gemaakt en moet wat oefeningen doen. zometeen lekker zwemmen ik heb er zin in van de week een nieuwe tankini gekocht. Kan ik die mooi showen nou tot tikkers Liefs jessica ps sorry voor het lange verhaal
hoi meiden Vandaag ging het wel goed alleen weer dikke enkels. Vanmorgen was al het vocht er wel uit, alleen na een halve dag werk zat het er weer. Komt denk ik ook door het warme benauwde weer. Ik ben ook blij dat ik niet in de zomer ben uitgeteld! Even een vraagje: ik lees heel vaak bij andere topics dat vrouwen vaak precies weten wat hun kindje in de buik weegt. Ik heb nu al diverse echo's gehad maar ik weet niet wat mijn kindje weegt. De gyn heeft de vorige keer alleen even snel gekeken met een echo (waarbij ik overigens gewoon rechtop in een stoel zit, dat vind ik echt raar want dan zit mijn buik helemaal dubbel). Maar hij heeft alleen het hoofdomtrekje even gemeten en dat kwam precies goed uit met de curves. Maar niets verder gezegd over gewicht of zo. MOet ik daar zelf om vragen of doen ze dat alleen bij groeiecho's? oh ja en vandaag een tas vol kleertjes gekregen van een kind uit mijn klas. Zijn moeder heeft nog een zoontje gekregen met haar nieuwe partner. Twee shirts van lief! en van hema heel veel en het is nog bijna nieuw! Ook al een tas vol van een collega gekregen en ik krijg nog 4 vuilniszakken vol van mijn nichtje! Het is zo leuk om babykleren uit te zoeken vind ik!!
Geeft niets iedereen moet wel een luchten Ja ik ben heel blij dat mijn schoonvader niet zoals mijn schoonmoeder is. Hey maar wat een gezeik zeg over je suiker wat zijn je waardes dan en moet / zit je aan de medicatie (sorry kan je een keer gezegd hebben maar dat ben ik ff kwijt) Sterkte in ieder geval.....
Ik heb ook geen flauw idee wat ons kindje weegt enkel weet ik van de zwangerschap van mijn dochter dat wij op het laatst volgens mij met de groei echo een indicatie kregen en die klopte aardig... Leuk he al die kleertjes. Ik heb nog alles van mijn dochter maar ben niet van plan omdat aan te trekken bij nr 2 als dat een meid is wel de rompers en de lekkere jogging broekjes maar bij de rest heb ik toch dat heeft Roos aangehad...
Ben vandaag met mijn moeder binnen gelopen bij de prenatal, ja ik ben nog niet zo lang zwanger maar het is zo leuk! En ik moet bekennen ik heb vandaag twee zwangerschapsbroeken gehaald. Niet dat ik nou zo'n enorme buik heb met 8 weken maarja ik had al een aardig buikje van mezelf haha. En aangezien ik heel misselijk ben zaten mijn "gewone" broeken gewoon echt strak. Vinden jullie het raar dat ik dit al gekocht heb? Ik vind ze heerlijk zitten.
Nee hoor dat is niet gek! Als jij dat lekker vind dan moet je dat toch gewoon doen! En ik vind een beginnende buik veel mooier in een zwangerschapsbroek Hier even een foto van mijn buik met bijna 25 weken. eindelijk wordt het echt een zwangerschapsbuikje! Ik vind het zelf al enorm maar de mensen in mijn omgeving zeggen dat het een mooi buikje is (ik had natuurlijk al buik van mezelf ) Bekijk bijlage 178160
mooi buikje heppie!!!!!!!! ik wil ook zo n buikkie hahaha ben morgen 22 weken maar buik nog ver te zoeken, ja me eigen 2 delige buik *proest*