@jessi: Mannen grr!!! Ja die kunnen zo zielig zijn he. Toevallig hoorde ik deze week in de auto 1 van de dj's van 3 fm (koen of sander ) toegeven dat mannen altijd meteen zielig zijn als ze ziek zijn, en dat de vrouwen met 39 graden koorts gewoon nog even de kinderen het huis enz doen zonder te klagen haha. Je conclusie klopt dus helemaal wij zijn het sterkte ras . Succes, Hopelijk gaat het snel wat beter met de kleine meid. @nieuwe dames: Welkom !! @hier: Gister was me een dagje zeg. Moest een dagcurve prikken in het ziekenhuis. Dus ik s'ochtends daar nuchter aankomen. Geef mn papier en de vrouw zegt een beetje nukkig weet je de tijden wel, die staan achterop hoor. Ik opperde dat de eerste prik nuchter moest zijn dan 2 uur na ontbijt en dan nog later in de middag. Daarop volgde een nukkige hmm en neem maar plaats in kamer 3. Nou heb ik niet zn goede ervaring met prikken, mijn aders ligge diep en rollen weg. Met als gevolg dat er al snel misgeprikt word. Dus ik ben elke keer weer zenuwachtig, vooral als ik daar nooit geprikt heb. Gelukkig kwam er een aardige man die super kan prikken, voelde echt niets. Dus ik helemaal opgelucht in de wachtkamer aan mn boterham. Netjes 2 uur gewacht wat overgens langer voelde haha. En toen liep er een dame mee. Nou dat heb ik geweten ook, was al opgelucht dat ze meteen raak prikte maar man ow man die kan dus echt niet prikken. Het deed zeer niet normaal. Ik op naar mn volgende afspraak en daar aangekomen effe dat watje eraf gehaald. Nou schrok wel zeg een blauwe plek precies waar mevrouw had geprikt. Na mn afspraak kon ik meteen weer terug naar het ziekenhuis, want eerst naar huis was geen optie. Dus ik vol zenuwen in die achtkamer hopende dat ik haar niet kreeg. Nou helaas wel. Ik heb meteen mn andere arm aangeboden. Nou die was nog erger pff. Toen ik daarna thuis kwam en het watje eraf haalde zat er een blauwe plek ter groote van een 2 euro muntstuk en zeer. Ik kijk nog eens was het ook nog wat opgezet. Nou kon mn arm amper buigen en hoop dus maar dat ik nooit meer hoef te prikken daar bah. Zow was weer een heel verhaal haha.
Mannen grrrrrrrrr Hoop dat er vandaag wat uitkomt bij Lisa sterkte meis een hele dikke digiknuffel voor jouw.....
hey meiden even een kort berichtje over vandaag. Lisa ligt in het ziekenhuis te observatie. Maandag horen we meer. Waarschijnlijk moet ze tot vrijdag blijven. Ik ben helemaal op. Net flink zitten huilen en Arne ziet nu eindelijk in dat het voor mij ook geen houdbare situatie was. Nu thuis en zo lekker op tijd naar bed en morgen naar me engeltje toe. Liefs Jessica
Hey meis Gelukkig ziet Arne het nu ook in (beetje laat maar das altijd beter dan nooit) en gelukkig is er "echt" iets aan de hand niet leuk maar je wordt wel serieus genomen gelukkig. Heel veel succes meid een dikke digiknuffel voor jouw en je meiske. Slaap lekker rust zelf ook een beetje uit, dan kan je straks weer volop genieten... xxxx
@ jessi: heel veel sterkte meid! Wat een rot situatie! Hoop dat je vannacht goed kunt slapen en wat bij kan tanken... En morgen weer lekker naar jullie meisie!
@jessi: Allereerst een dikke digiknuffel, wat fijn dat Arne nu ook inziet dat het voor jou een onhoudbare situatie was. En natuurlijk is het niet leuk als je je kleine meisje zo achter moet laten maar wel heel fijn dat je wel serieus genomen wordt! Heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje goed geslapen hebt vannacht.
@jessi: niet leuk dat je kleine meisje in het ziekenhuis ligt, maar nu wordt ze goed geobserveerd en kun jij ff bijtanken en hopenlijk heb je wat geslapen vannacht, dikk eknuffffff
@jessie je verhaal klinkt bekend! Mijn zoontje, inmiddels 2, ging twee weken na de geboorte het zh in. hij huilde heel veel en had veel pijn, het ging echt niet goed! bij ons bleek, na een week zh en aan de zuurstof, het een allergie door borstvoeding heen en reflux. ik hoop dat ze daar bij jullie ook naar kijken! ook hier zag en merkte ik dat het niet goed ging terwijl mijn man het niet zag. ik ben heel kwaad geweest, na weken max twee uur per nacht te hebben geslapen en ernstige zorgen maken over de baby, toen mijn man riep dat hij te moe was om de nacht te pakken. Nog steeds word ik kwaad als ik denk aan zware bekkenklachten, zw vergiftiging, bevalling, de tijd erna en dan het zinnetje ' maar ik ben ook moe' van mijn man. Toch kijk ik er nu iets anders tegenaan dan toen. Als moeder heb je een heel sterk moeder gevoel en daardoor zie je veel meer. Gelukkig maar voor jouw baby! Ik hoop dat je kleine zich snel beter voelt en snel naar huis mag!
o, en als ik zo vrij mag zijn om advies te geven.. Pak alsjeblieft je rust en vraag evt hulp om bij te kunnen slapen. Ik ben gewoon doorgegaan en gedaan alsof het wel goed ging. Maar zowel het opknappen van de bevalling, de schrik van zh, zorgen om de baby, grote vermoeidheid en slaaptekort hebben bij mij gezorgd voor een slaapstoornis en postnatale depressie. Heeft een jaar geduurd voordat ik daar bovenop was. Ik zeg absoluut niet dat je dat krijgt maar wees er allert op! Ik gun het niemand en het komt vaak voor dat zodra het beter gaat met de baby, de moeder onderuit gaat. Ik wens je het beste!
@Jessi: jeetje wat schrikken. Fijn dat ze nu is opgenomen. Hopelijk kom je nu snel te weten waarom ze zo'n pijn heeft. Echt vervelend dat je man zo'n bord voor zijn kop heeft. Hier: ook zeer vermoeid maar gelukkig wel een man die dat ziet. Mijn man doet het zeer goed met Kira. Flinke opstartproblemen gehad met de bv maar gaat gelukkig nu iets beter. Kira is al weer aan het aankomen en we hopen dat ze binnen enkele dagen weer boven haar geboortegewicht zit. Was vandaag 30 gram aangekomen. Het is zo'n klein poppetje. De 'problemen' die we ervaren schijnen gebruikelijk te zijn voor kindjes die geboren worden met 37 weken. Ze is zo snel moe en valt vaak tijdens de voeding in slaap. Heb regelmatig de appelmoes tegen haar hand moeten houden om haar wakker te houden.....
hoi allemaal, Vandaag ging het al een stuk beter met ons meisje. Het is een echt reflux kindje is er gezegd die super slim is. Ook heb ik vandaag gehoord dat ze willen dat ik iets meer afstand neem als ze huilt. Maandag hebben we een gesprek bij de kinderarts. Voorlopig mag ze nog niet naar huis. @eef:Ik heb gister flink zitten huilen en alles eruit gegooid. En ik moet zeggen in het ziekenhuis krijgen we hele goede begeleiding in alles. Maandag komt er ook een maatschappelijk werker langs om alles nog eens rustig te bespreken. Ook voor mij en hoe ik me bij alles voel. nou ik ga ff wat eten want das nog niet gebeurd en dan lekker op de bank nietsen. Liefs Jessica
@jessie Ben blij dat ze er achter zijn! Reflux is inderdaad heel pijnlijk maar makkelijk opgelost! Maagzuurremmer en ze knappen op! Hopelijk mag ze snel naar huis!
@ Jessi ben blij dat ze er achter zijn gekomen wat het is succes dit weekend en ben benieuwd naar maandag... Liefs Lianne
@vaddie: ik lees hier en op facebook alleen maar positieve dingen van je. Lekker dat het allemaal zo goed gaat! Als je nu achteraf terug kijkt naar de bevalling, is het je dan mee- of tegengevallen? @woman1974: nog gecondoleerd met de man van je nicht. Ook al weet je dat iemand niet oud zal worden, je hoopt toch altijd dat het leven zo lang mogelijk mag duren. En dan komt het overlijden meestal toch wel onverwacht. Veel sterkte ermee. @Enchanted: welkom terug. Meis, jij krijgt het ook voor je kiezen hè momenteel. Heel veel succes met Sonja Bakkeren! Zijn jullie al aan de slaapkamer begonnen? @beertje4: ach jeetje, ik ga daar denk ik ook heel veel moeite mee hebben, als de kleine man straks zn prikjes moet hebben, kan daar helemaal niet tegen. Is hij ondertussen weer een beetje opgeknapt? @dovemeisje: pssst wake up, dat wist je toch eigenlijk al jaren, dat wij vrouwen van het sterke geslacht zijn? Fijn dat jij je weer wat beter voelt. Hoe is het met je mannetje, is die ook weer opgeknapt? @debstertjuh: welkom! Helaas heb ik met de eerste 20 weken echo ook geen prettige ervaring gehad, want die lukt dus ook niet door mn overgewicht Toen ik nog bij de vk liep is er ook nooit iets over mn overgewicht gezegd, ook niet door de gyn trouwens, alleen dat ik wel op moet passen en moet proberen om max. 9 kg aan te komen. @Annabel: nog maar 2 weken meis ow wat lekkerrrrrrrr!!! @jessi: wat vervelend allemaal zeg. En dan ook nog eens een man die niet door heeft hoe jij jezelf voelt en hoe zwaar het voor je is. Vervelend dat Lisa is opgenomen, maar ik hoop wel voor je dat je een goede nacht hebt gehad. Ik lees net dat ze er in ieder geval achter zijn wat Lisa nu heeft. Nu hopen dat ze snel weer lekker naar huis mag. @mamamel88: hier nog zon één die een hekel aan bloedprikken heeft en die moeilijk te prikken is. Ik ga dan ook altijd met lood in mn schoenen heen en ben dan altijd weer opgelucht als het achter de rug is. @hier: vandaag eens even lekker wezen shoppen, heb wat rompertjes gescoord, een pyamaatje, wat beddengoed, sokjes, een beetje het kleine spul allemaal. Kleding kon ik nog niet echt iets naar mn smaak vinden, en ik merk dat ik het shoppen niet zo lang vol kan houden. Begin mn suiker steeds meer door te krijgen, en de diabetesverpleegkundige was erg trots op me, hoe ik het spuiten door begin te krijgen. Ik merk alleen wel dat ik zo ontzettend op de prik en spuittijden moet letten, en zodra ik dat niet doe, ik meteen pieken heb Vanmorgen dus ook maar de wekker gezet, en morgenochtend ook maar weer, om op de normale tijden te prikken, spuiten en eten tsja, het is even niet anders, en ik weet waar ik het voor doe. Volgende week zaterdag hebben we de 3/4d echo, ben erg benieuwd Morgenavond gaan we met de hele familie uit eten. Dit hebben we 2 jaar geleden zo afgesproken, ter nagedachtenis aan mn overleden oma. Aan de ene kant is het natuurlijk wel gezellig, maar we gaan in Oosterhout, is toch zon 5 kwartier rijden voor me en aangezien vriendlief (nog) geen rijbewijs heeft, zal het een vermoeiende avond worden. Één geluk, ik ben maandag ook nog vrij, dan weer voor controle naar de internist dus kan ik maandag nog een beetje bijkomen. Heel fijn weekend allemaal!
@hier: vandaag eens even lekker wezen shoppen, heb wat rompertjes gescoord, een pyamaatje, wat beddengoed, sokjes, een beetje het kleine spul allemaal. Kleding kon ik nog niet echt iets naar mn smaak vinden, en ik merk dat ik het shoppen niet zo lang vol kan houden. Begin mn suiker steeds meer door te krijgen, en de diabetesverpleegkundige was erg trots op me, hoe ik het spuiten door begin te krijgen. Ik merk alleen wel dat ik zo ontzettend op de prik en spuittijden moet letten, en zodra ik dat niet doe, ik meteen pieken heb Vanmorgen dus ook maar de wekker gezet, en morgenochtend ook maar weer, om op de normale tijden te prikken, spuiten en eten tsja, het is even niet anders, en ik weet waar ik het voor doe. Volgende week zaterdag hebben we de 3/4d echo, ben erg benieuwd Morgenavond gaan we met de hele familie uit eten. Dit hebben we 2 jaar geleden zo afgesproken, ter nagedachtenis aan mn overleden oma. Aan de ene kant is het natuurlijk wel gezellig, maar we gaan in Oosterhout, is toch zon 5 kwartier rijden voor me en aangezien vriendlief (nog) geen rijbewijs heeft, zal het een vermoeiende avond worden. Één geluk, ik ben maandag ook nog vrij, dan weer voor controle naar de internist dus kan ik maandag nog een beetje bijkomen. Heel fijn weekend allemaal![/QUOTE] Wat fijn dat je suiker steeds meer onder controle krijgt ja lang leve het regelmatige leven... Doe de groeten aan je schonezus morgen...
@ hier Mannetje is redelijk opgeknapt nu is het tijd dat mama in kakt. Heb last van duizelingen vanavond en onze dochter zei in ene mama Baby in de buik een meisje.. Ik schrok me rot want ze zei dat ook dat ik zwanger was Maud. En aangezien ik nog steeds niet ongi ben geworden en ik zo nu en dan misselijk ben heb ik er toch even test tegenaan gegooid uitslag gelukkig negatief. Mocht ie positief zijn zou ik even moeten slikken maar er later wel blij mee zijn begrijp me niet verkeerd alleen nu liever nog niet... Wij zijn er wel beide over uit dat wij zoals het er nu uitziet voor een nr 3 willen gaan vraag niet waarom maar ons gevoel zegt dat ons gezinnetje nog niet compleet is. Maar eerst zal mijn ventje toch werk moeten gaan vinden want lang ga ik het financieel niet meer trekken.... En dat weet ik even niet meer hoe ik de mondjes moet gaan voeden hier of uberhaupt luiers moet gaan betalen.. duimen maar weer... Iedereen een fijn weekend. Jessi zal een kaarsje branden voor je meisje.. Heppie zal er ook een branden voor je kleine man.. xxx
@djinti: Maar is de 20-weken dan helemaal niet gelukt? Of hoe hebben ze dat opgelost??? Waar ben jij geweest als ik vragen mag? Ook op een appart apparaat of spreekuur?
@ Djinti2011 Veel plezier vanavond. @dovemeisje Al wat opgeknapt? @ lars drinkt nog wel minder na de spuiten maar we gaan de goede kant weer op. We zijn vandaag voor het eerst met Lars gaan zwemmen hij vond het wel lekker. ligt nu lekker te slapen.
@djinti: djw, het was een lange vermoeiende dag, die we met een mooi samenzijn bij mijn nicht hebben afgesloten hebben jullie uit gegeten? @dovemeisje: hihihii leuk he die kids met hun voorspellingen! Mark is sinds oktober werkeloos geweest en hij kreeg maar heel weinig ww, was een moeilijke tijd met zeer veel bezuinigen op alles, morgen kan hij aan de slag bij een bedrijf hier 5 min vandaan, dus hopen dat het wat wordt en dat hij er voor wat langere tijd kan blijven werken, vooral nu de kleine er bijna komt. Hoop dat jou man ook snel een baan vindt! @jessi: fijn dat je in het ziekenhuis zo goed opgevangen wordt, en hopenlijk ziet je man nu ook hoe zwaar het is! Het is inderdaad zo dat wij een veel groter moeder gevoel hebben en dat vaders vaker dingen missen (niet allemaal hoor) maar mijn ex zag ook veel dingen niet, ben benieuwd hoe dat nu met mark gaat hihih in ieder geval heel veel sterkte ermee en hoop dat je je kleine meidje snel weer mee naar huis mag nemen