@jessi: Joepie !! Hopelijk kan het echte genieten nu voor jullie gaan beginnen !! @vaddie: Hopelijk is het goed gegaan vannacht. Wat fijn dat jullie meisje zo vooruit gaat. @woman1974: Wat fijn dat hij het naar zn zin heeft. Neemt vast weer wat druk van de ketel af voor jullie. Lekker he alles aan kant en dan even relaxen . @hier: Sinds gister beetje last van harde buiken. Daardoor stroomde het gister door naar mn rug met als gevolg dat ik besloot lekker om 8:30 op bed tv te gaan kijken haha.Denk dat de spanning van het verhuizen de harde buiken veroorzaakt in combie met drukke dagen tussen door en niet genoeg rust nemen. Manlief kan bijna niet wachten tot we de sleutel hebben haha. Denk dat het voor hem ook allemaal best spannend is. Een nieuw huis en ons eerste kindje. Hij zegt ook steeds dat hij zo bang is dat er veel werk extra gaat komen in het huis. En dat hij graag voor mij alles zo snel mogelijk klaar wil hebben. Heel lief natuurlijk,maar van mij hoeft hij zich daar niet voor te haasten en stressen hihi. Misschien heeft hij wel nesteldrang.
@ woman wat fijn zeg dat mark het naar zijn zin heeft tot nu toe. Erg belangrijk in een relatie. @ mamamel Wat rot die harde buiken pas goed op jezelf en laat je lekker verwennen door je vent vergeet ie zijn nesteldrang misschien @ Hier na bijna 1 jaar weer eens ongi geworden bah bah. maar ja weet ook weer dat dat ook allemaal weer goed werkt...
@dovemeisje:haha nou inderdaad . Gelukkig doet hij veel hoor. Zo heeft hij gisteren het eten gemaakt en de was opgeruimd. En gewoon zonder dat ik het hoef te vragen . Hij is gelukkig erg zorgzaam dus ik heb maar geluk met zn vent
Das fijn aan de mijne moet ik alles 3 x vragen en tja dan ben ik nog sneller maar ja we moeten het ermee doen hij heeft andere capaciteiten waaronder ook zorgzaam .... Hij wil wel maar hij ziet het niet zelf en dat geeft ie ook toe....
@mamamel en dovemeisje: Nou Mark kwam gisteren alweer fluitend thuis, was wel doodmoe want is zwaar werk, ze maken grondstoffen voor verf, deze pasta gaat in potten van 10 liter en die moest hij sluiten en opeen palet zetten, ze hadden hem de eerste dag al gevraagd of hij vandaag wilde overwerken dus hij is vandaag om half 1 al begonnen en hij is ook al uitgenodigd om morgen of vrijdag vanaf 14u een of andere info bijeenkomst bij te wonen. Kreeg meteen de eerste dag een kluisje en 3 overalls en zijn kloksleutel, echt een verschil met zijn vorige baan waar niks geregeld werd. Vrijdag heeft hij een evaluatie gesprek, laten we hopen dat hij er een tijd blijven kan! @mamamel, ik heb geeb verhuisstress en toch geregeld harde buiken hahaha en dat relaxen komt helemaal goed, zit nu vanwege mijn bekken heerlijk onderuit op de bank met een kussen onder mijn benen, lekker ff wat laptoppen @dovemeisje: balen he weer ongi, dat is ook iets wat ik absoluut niet mis, maar ja het hoort bij ons vrouw zijn, heb me vanmorgen toevallig weer ff zitten inlezen welke anticonceptie ik na de bevalling zou willen, ik heb door de pil altijd hevige migraine rondom de ongi en wil nu dus iets met minder hormonen, na de zwangerschap maar eens met de ha gaan praten hierover, want het is heerlijk nu al een jaar migraine vrij te zijn! @hier: lekkere relaxdag, zometeen ff een tummytub kopen want die heb ik nog niet en dan denk ik uhmmmmm weer relaxen en dan morgen weer een opruimdag
@Dovemeisje: klinkt als een echte man. hahahaha Hier: voor mijn gevoel ging het erg goed afgelopen nacht. 4 uur kunnen slapen. Helaas bleek dat ze iets is afgevallen..... Kraamhulp denkt aan een regeldag. Maar ik baal zo enorm. Wil zo graag met haar naar buiten kunnen. Net geprobeerd om er wat extra voeding in te krijgen maar na 20 minuten proberen was ze nog niet wakker. Heb dus maar opgegeven.
@Dovemeisje haha nu je het zegt, dat lijkt me heel gek na een jaar weer ongesteld worden! Maar idd, het werkt weer
hey meiden, @dovemeisje: Leuk is dat he? Ik ben het al 2x geweest. @hier: Lisa is weer lekker thuis. Ze heeft een goede nacht gehad en doet het weer prima. Lijkt wel of ik een totaal ander kind heb mee gekregen. Ze is vrolijk en lacht volop. vannacht een groot oeps moment. Arne dacht dat ik aan de pil was en toen hebben we onveilige sex gehad. Hopelijk zit ik nog te dicht op mijn menstruatie. Dat was eergisteren over. Nou ja ik zie wel waar het schip strand. Bij Lisa duurde het ook 3 jaar. Duimen dames dat het niet fout is gegaan. Nou meer heb ik niet te schrijven. Liefs Jessica @meeting 2de weekend van april goed?
Bah bah bah van mij mag deze periode snel voorbij zijn heb af en toe flinke krampen en dan voel ik "het"gewoon eruit lopen... Voel me ronduit vies. Tevens heb ik sinds 2 dagen last van hele erge stuwing borsten zijn pijnlijk harde plekken en lijkt wel warmer te zijn. Even contact gezocht met lactatiekundige maar ik deed alles al wat er voorlopig aangedaan kan worden en dat is : goed leeg laten drinken evt leeg kolfen (heb ik nu al 2 x gedaan, warme douche, masseren etc Bij koorts de huisarts waarschuwen zit niet te wachten op een borstontsteking het gekke is dat vaak als je ongi bent je voeding achteruit loopt nou bij mij niet Maud had gedronken en ik bleef een pijnlijke borst houden dus ik kolven haalde er nog eens 150 cc uit.. Vandaag een lekker dagje gehad mijn oudste is snot verkouden maar evengoed naar de psz geweest. Ik even met Maud naar onze gastouder geweest om het contract nog te laten ondertekenen, helemaal vergeten de afgelopen weken... Daarna snel weer naar huis en onze zolder even opruimen want mijn moeder komt morgen en die blijft slapen en dan breng ik haar zaterdag terug naar huis omdat ik ook een feestje heb in noord Holland weer even back To my routes. Met Maud gaat het goed enkel wil mevrouw nog geen fles accepteren en dat zou ze toch wel moeten als ik weer ga werken ik wil dan weer gaan kolven zodat zij voorlopig zolang het gaat gewoon bv krijgt.. Ik heb gelukkig een eigen kolf die dubbel kan kolven. Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden bij Roos heb ik vanaf 2 weken totdat Roos 7 maanden oud was gekolfd. Ik merkte bij Roos dat ik er niet altijd de tijd voor nam op mijn werk er was altijd wel wat te doen en daar gaf ik ook aan toe.... Maar ja dat zien we 2 maart wel weer dan moet ik weer beginnen... xxxx
Iemand trouwens zin om naar de 9 maandenbeurs te gaan ik heb kaartjes voor de donderdag of vrijdag avond
Das paasweekend of niet. In principe kan ik hangt beetje af wanneer en tijd. Tja dat van een foutje kennen wij hier ook enkel hebben wij het wel veilig gedaan maar zei Roos in ene Mama baby in de buik een meisje (zei ze bij Maud en de zwangerschap daarvoor ook), en ik had zelf last van duizelingen (bij Maud ook), dat was afgelopen weekend was dus nog niet ongi geweest. Dus een test er tegenaan gegooid hihihihi opluchting dat ie negatief was, zou erg geschokt zijn als ie positief was maar dat was ook wel weer welkom geweest.
Pasen is het weekend ervoor. Lijkt me zo leuk om jullie te ontmoeten. En mocht het zo zijn dat ik weer zwanger ben zal ik schrikken en moeten slikken maar het zal welkom zijn.
@dovemeisje: ik kan me helemaal voorstellen dat het weer ongesteld worden heel vies voelt. Heel gek maar de dag dat jij weer gaat beginnen begint vooe mij net mijn vakantie en ben ik even klaar met werken haha. @jessi: Wat fijn dat het zo goed gaat met Lisa! En ik zal voor je duimen dat het goed komt haha @hier: Nou nu officieel nog maar een weekje te gaan. Vandaag alvast de laatste echte taakjes afgerond op het werk. Toen dat klaar was viel er zo'n last weg dat ik de rest van de dag echt voorbij vond vliegen. Nu hoef ik volgende week alleen nog maar op mijn werk te verschijnen haha.
2e weekend april is wat mij betreft akkoord. Ben dan net weer aan het werk. Sex: zucht, man moet er helaas nog niet aan denken.... Van mij mag het al wel weer. Vandaag toch moed verzameld en de boel beneden bekeken. Dat viel erg mee! Ziet er al bijna niks meer van. Doet ook geen pijn meer, klein beetje gevoelig nog. Eerste dag zonder kraamhulp. Vannacht ging erg goed en ook nu redden we ons goed. Moeder is onderweg om wat te helpen met huishoudelijke klusjes. En vanmiddag voor het eerst lekker naar buiten met Kira. Dus hopen dat de zon nog even blijft schijnen
Hoihoi allemaal... Wat een gezelligheid weer hier.. Wat betreft de meeting ik kom niet...moet nog zoveel mogelijk plat en tja is wel erg ver weg voor mij hahah en waar moet ik liggen... Vandaag een goede dag weinig bloed en redelijk te doen met de pijn..vanmorgen controle gehad en maandag weer.. Arts was tevreden kon zien dat ik me aan hun advies hield..ja mag ook wel heb bewaking thuis hahah... Nou ik wens jullie allemaal een top weekend als ik wat langer mag zitten reageer ik even op iedereen...doei doei
@9 maanden beurs: dan ben ik uitgerekend dus kan helaas niet gaan @vaddi: mooi dat het er allemaal goed uitziet! @hier: slecht geslapen vannacht en daardoor wat loom vandaag, laatste spukketjes in huis gehaald, voeding, cassette voor luieremmer, beschuit en muisjes, geloof dat ik alles heb naar de vk geweest, vorige keer lag de kleine helemaal ingedaald en vast zegt de stagiairre nu ik voel het kopje erboven en los, dus ik had zoiets van huh, maar ze had niet goed gevoeld, kleine lag nog steeds mooi vast gelukkig! Boh merk dat ik ongeduldig wordt, over 4 dagen mag de kleine komen maar kan net zo goed dan nog 4 weken duren hihihi
Hier ook overgewicht hoor, ga morgen mijn ervaring schrijven zit nu op de tablet en dat schrijft niet makkelijk.
@ Theertje welkom en natuurlijk gefeliciteerd en klets gezellig mee niemand wil meer weg hier...hhahahahahahahah
@theertje welkom en hartstikke gefeliciteerd. @vaddie: fijn dat het allemaal er zo goed uit ziet @ikke: fijn dat het wat beter ging vandaag hopelijk gaat het nu elke dag nog beter. @woman: Ik ga voor je duimen en hopelijk komt je kleintje snel. @hier: Lisa doet het weer prima thuis. Alleen ben ik super moe alle stress komt eruit van de afgelopen periode. Dus ik heb besloten niet te veel te doen de laatste 3 weken van me verlof. Weet iemand hoe het met noensje is? Ik heb haar al heel lang niet meer gezien.