@ woman en en en... Hoop dat je al aan het genieten bent... @ meis welkom en veel klets plezier en succes met zwanger worden... @ Enchanted blijf duimen voor je.... @ hier dit heb ik gister op een ander topic geplaatst dan weten jullie waarom ik zo afwezig ben.. ZIT ER DOORHEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanmorgen bij de huisarts geweest met mijn 2 meiden....Maud was nog niet beter, leek weer slehter te gaan.Komt 3 x per nacht en kan soms echt zo hard gillen alsof ze pijn heeft. Nu woensdag naar KA kijken naar hoe wat..of zij wat kunnen vinden. Mijn oudste zit al een hele tijd niet lekker in haar vel snel moe, waardoor chagerijnig, veel last van eczeem en regelmatig last van haar oren. Dus moet ik bloed laten prikken bij haar om te kijken of daar wat is.Nu ook een schimmelcreme mee gekregen voor haar vagina. Deze is al tijden rood en daar smeerde ik altijd al wat op maar het ging niet weg nu dus de creme proberen. Ik krijg door dit alles de minimale slaap en ik ben op op dit moment. Maud wi hierdoor ook om het uur eten aangezien mijn bv door de vermoeidheid minder is geworden bah bah. IK KAN NIET MEER iK HUIL OM ALLES WAT LOS EN VAST ZIT EN IK WORD OOK SNEL GEIRRITEERD TERWIJL MIJN PARTNER OF KINDJES HET GOED BEDOELEN... Gister in het zh geweest om bloed te prikken met mijn oudste ben zo trots op haar het ging super ze heeft even gehuild en dat mag en daarna mocht ze een surprise ei ze was helemaal trots op haar pleister thuis. nu afwachten op de uitslag. Morgen naar de kinderarts met Maud...
Lieve Lianne, ik zou zo graag iets voor je willen doen, maar zou niet weten wat? Kan je partner niet een paar dagen vrijnemen zodat je er niet helemaal alleen voor staat en dat je zelf een beetje tot rust kan komen en tussendoor ook kan gaan liggen? Als er maar iets is wat ik voor je kan doen, mag je me altijd vragen, hier, of via pb of op facebook... maakt me echt helemaal niets uit. Dikke knuffel voor je wijffie!
hallo allemaal! na een tijdje te hebben meegelezen toch besloten om me ook hier een soort van aan te melden. het is tot nu toe nog niet echt gemakkelijk gegaan met mijn zwangerschap maar ik merk dat ik het wel fijn vind om mee te kletsen met andere mamma's to be die net als mij te zwaar zijn. Groetjes!
@Nieuwe dames: welkom hier @Dovemeisje: zou je graag willen helpen maar meer dan een dikke digiknuffel kan ik je niet geven. (mocht je hulp nodig hebben en ik kan helpen, geef een gil) @Djinti: gaat niet altijd over rozen hier hoor. Maar over het algemeen gaat het goed. Voel me goed en Kira doet het ook goed.
@Enchanted: ik weet dat het ook makkelijk gezegd is om los te laten meis, maar ik denk dat je je zoveel lekkerder zult voelen. En het loslaten heeft ook gewoon z'n tijd nodig. Ik hoop voor je dat je heel snel een posi test in handen zal hebben! @Annanina: welkom! Je geeft aan dat het tot nu toe niet echt makkelijk is gegaan in je zwangerschap. Mag ik vragen in welk opzicht? @Reavelijn: ook voor jou welkom! Volgens mij is dat vrij normaal toch, 11 kg? @Vaddie: ik denk dat het nergens altijd maar over rozen gaat, maar ik zie gewoon zoveel positieve berichten van je over Kira, daar wordt ik vrolijk van Vandaag een relatief rustige dag op het werk gehad... heb het gevoel dat ik alles onder controle heb, vandaag zelfs archiefwerk gedaan en m'n bureau eens opgeruimd... en vooral veel weggegooid Vanavond wordt ons hondje weer getrimd, het is ook weer hard nodig. In het begin is hij dan altijd erggggggg kaal (eigenlijk te kaal), maar ja, als we dat niet doen, dan kunnen we elke maand wel naar de trimsalon... Fijne avond allemaal!
@Alle nieuwe meiden: welkom in dit gezellige topic!! @Enchanted: Ik weet maar al toe goed hoe moeilijk het is om het los te laten. Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus wat het allemaal wat lastiger maakt. Maar ook ik heb het losgelaten ( mede door de verhuizing ). En twee maanden later had ik een positieve test in handen. @Dovemeisje: Wat erg dat het niet lekker met je gaat een hele dikke digi knuffel. @Djinti2011: Wat fijn dat je een goede dag hebt gehad dat is altijd fijn. Ik heb vandaag maar weer rustig aan gedaan, ik merk dat ik het ook echt nodig heb. Even wat rust niet haasten voor het werken enz. Vanavond alweer de laatste avond van de zwangerschapsgym dat is ook echt snel gegaan. Fijne avond allemaal!
@djinti. Ik heb twee keer heftig bloedverlies gehad met 14 en met 18 weken verder als ik een dag een btje druk ben geweest kan ik gewoon drie dagen helemaal niks. Ben dus flink gestrest en ontiegelijk onzeker en heb er nog niet echt van kunnen genieten wat iedereen dus steeds tegen me zegt. Nou ja eigenlijk was het eerst alleen maar was het gepland? Zijn jullie er blij mee? Enz en daarna nou geniet ervan Maandag de 20 weken echo hopelijk dan nog wat minder stress!
Hey meiden @alle nieuwe dames: welkom @enchanted: meis succes met wachten ik blijf duimen voor je. @vaddie: Alles goed met Kira? Heb zin in volgende week. @dovemeisje: Als ik iets kan doen moet je het zeggen he? Ik ga morgen weer werken maar heb genoeg vrij. @annabel: fijn dat alles goed gaat @woman: en heb je je kleintje al in je armen. @hier: Vandaag een fotoshoot gehad van Lisa zo leuk kan niet wachten tot de foto's er zijn. Verder voor de laatste x bij de diabetes verpleegkundige geweest. Ik hoef me pas weer te melden als ik zwanger ben. Al met al goed nieuws dus. Vanaf morgen werken en ik zie er al een stuk minder tegen op vooral omdat het zo goed gaat met Lisa. nou ik ga puss in boots kijken met manlief Voor iedereen een hele dikke knuff en fijne valentijn. Liefs Jessica
@Annabel26: zwangerschapsverlof is ook niet voor niets in het leven geroepen denk ik, hihi... Maar lekker dat je zelf wel beseft dat je de rust ook nodig hebt, geef er ook aan toe! @Annanina: oei, ja dan kan ik me voorstellen met die bloedingen, dat je moeilijk kan genieten van je zwangerschap. Stress is niet goed voor je kleine... Werk je? Als ik zo vrij mag zijn om te vragen... Hou jezelf in de gaten meis, jij en je kleine zijn nu het belangrijkste!!! @Jessi: ben erg benieuwd naar de fotoshoot, laat je ons ook wat kiekjes zien? Fijn dat je niet meer bij de diabetesverpleegkundige terug hoeft te komen!!! Succes morgen met je werk, ben benieuwd hoe je eerste dag gaat bevallen! Hebben jullie volgende week de meeting al in Utrecht, of zijn daar geen plannen meer voor? Heb er eigenlijk niets meer over gelezen @Lianne: meid, ik heb de hele middag aan je moeten denken.. en nog steeds... Nogmaals een hele dikke knuffel voor je!
@ enchanted...moeilijk hoor loslaten...maar werkt werl het beste..je bent gelukkig zelf al zover dat je het inziet...blijf voor je hopen hoor... bij ons heeft het 5 jaar geduurd..met ertussen 3 late miskramen...en toen ik dacht ben er klaar mee..het hoeft niet meer..pardoes zwanger... @ Annanina...wat een herkenbare zwangerschap heb jij zeg...ik heb al vanaf week 8 bloedingen..nu nog steeds ben bijna 24 weken.. blijf bang genieten doe ik met mate...maar als ik dan weer bloed is het mis.. Moet veel liggen en rusten...moet jij ook doen hoor... @ annabel..lekker genieten van je verlof... @ dovemeisje...heel veel sterkte dikke knuffel voor jou...ik denk aan je. @ hier...zo lang ik me maar rustig houd gaat het goed...heb nog veel pijn maar ja is niet anders.. Heeft iemand daar ervaring mee...veel pijn in je kruis/schaambeen.... Nou ik ga zo maar voor de afwisseling plat...fijne avond..zal binnnekort als ik goed lang kan zitten alles is bijlezen en overal op reageren...in elk geval poging tot...
@ ikke1979 nou dat is wel heel toevallig ook bijna evenver zijn we. Ik zit ook gewoon weervte wachten tot het bloeden weer begint. Ik heb ook af en toe pijn in mn kruis geen idee waar het vandaan komt Hier nu wel happy vriendlief had mooie bos bloemen voor me meegenomen. Het is zo'n schat
@ annanina...Dat is dan wel erg toevallig zeg.. Wanneer ben je precies uitgerekent...ik 7 juni... Tja die pijn ik ook geen idee...maar wel toevallig dat jij dat dan ook hebt... Wat lief van je vriend zeg...mijn vriend heeft geregeld dat ik 1 x in de week iemand krijg om schoon te maken....want anders bloed ik daarna weer...lekker handig zeg maar.. Ik ga nu zo lekker plat...voor jou succes en anders spreek ik je vast hier weer...mag ook via pb... doei doei
@djinti: we gaan naar de 9 maandenbeurs op donderdagavond als je zin heb mag je mee heb zat vrijkaartjes. Dit is ook niet echt de meeting. Weet niet wie er nu wel of niet komen die is 2de weekend van april.
@ikke1979: wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt. Heb je al aan de gyn/vk gevraagd? Veel sterkte met rustig aan doen, zal ook niet altijd even makkelijk zijn. @annanina: wat lief van je vriend zeg! @jessi: owww de 9 maandenbeurs... had me super geleken, maar dat ga ik niet trekken helaas... ik moet gewoon werken helaas Volgend jaar? De meeting kan ik ook al niet komen had me leuk geleken, maar mijn moeder en ik zijn dat weekend jarig... gaat hem helaas dus ook niet worden... zou wellicht na de zomer nog een keer proberen wat met z'n allen af te spreken? Heb net ons hondje opgehaald, hij is weer lekker gekortwiekt. Meteen een nieuwe afspraak voor eind april gemaakt, dan is hij mooi voor de bevalling en de zomer lekker kort. Ik ga lekker m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!!!
@Jessi: heb er ook zin in. Ben benieuwd. Paar jaar geleden wel naar de huishoudbeurs geweest. Maar 9 maanden beurs toen overgeslagen
@Ikke Jeetje. Ja, ik zie het wel in, maar het is zo lastig op meerdere fronten. Ik ben deze maand ziek geweest (nu nog steeds), vriendinnetje wel zwanger, dus ben er extra mee bezig denk ik. Sterkte met alles, en als je je verveelt gewoon naar dit topic komen @Jessi Wij gaan ook naar de 9 maanden beurs op donderdag. Meer voor mijn partner, kan hij ook eens rondkijken enz. @Djinti wat voor hondje heb jij? Die van ons gaat ook om de 3 maanden. In de zomer om de 2, vacht groeit zoo snel. In de winter moet hij ook, we hebben een Maltezer met krullen! En het sneeuw blijft zo hangen in zijn vacht haha. Hij is nu 2. We hebben ook een Chihuahua van 1. Zijn echt hele dikke vriendjes. Een teefje. Net loops. Geen problemen gehad tussen die 2 tijdens haar loopsheid (reutje is ook gecastreerd), hij wil haar alleen de hele tijd schoonhouden. En zij is hem wel aan het uitdagen, want ze wil meer. Heel gek om te zien bij zo'n ietsiepietsie klein hondje haha. De sloerie. @Hier ik heb trouwens besloten pas in het weekend weer te gaan testen. Mits ik wel ongesteld word natuurlijk. Vanmorgen weer negatieve test. Deed me al minder dan gisteren, want ik dook er na gewoon mn bed weer in (05.30uur) en ben nog even door gaan tukken. Ben ook al iets vrolijker dan gisteren. Fijne dag vandaag!
Hondjes: hier ook hondjes. Twee labrodor types. (kruisingen) Hoeven dus nooit naar de trimsalon. @Enchanted: zal voor je duimen voor een posi test komend weekend.
Hier ook hondjes! Haha mopsjes Nu druk op zoek naar iets dat ik niet kan vinden wordt knettergek!! En ik heb zo veorschrikkelijk veel zin om te shoppen voor babyspullen!! Maar ja is nog btje vroeg he @ enchanted ook ik duim mee!!
@ikke1979: Dat klinkt echt heel vervelend en naar zeg die pijn en vooral ook de onzekerheid die het toch met zich meebrengt. Ik wens je in ieder geval nog veel succes met de rest van de zwangerschap. Dat alles maar gewoon goed mag gaan met jouw en de kleine. @ Annanina dit geld natuurlijk ook voor jou meid. Wat lief van je vriend. Een mooie bos bloemen is altijd fijn om te krijgen. @ enchanted: heel erg jammer dat de test negatief was maar gelukkig voel je al weer wat positiever. Logisch dat je er wat meer mee bezig bent nu je vriendin wel zwanger is. Maar ik blijf gewoon voor je duimen hoor! Zelf ga ik niet naar de 9 maanden beurs dit jaar. Maar voor iedereen die wel gaat: heel veel plezier gewenst!!