Thanks all! I love doggies! Ondanks dat chihuahua's niet bekend staan om familie hondjes, hebben we die van ons direct vanaf pup veel met kindjes om laten gaan. Tis niet dat zij ze zelf opzoekt, maar ze is wel lief. En als ze geen zin heeft in het kindje gaat ze gewoon in haar mandje liggen. Onze maltezer is gekkkkkk op kindjes. Hoe gaan jullie hondjes om met jullie (pasgeboren) kindjes? Bouw je de aandacht al af tijdens de zwangerschap zodat ze weten dat ze het misschien minder krijgen na de bevalling? En ik wil echt iedereen bedanken voor alle lieve woorden! Met zoveel duimpjes zou het toch goed moeten komen We zullen zien richting het weekend. Mijn lieve vriendje vraagt of ik vanavond uit eten wil. Heb niet zin. HAHAHA. Mja, anders zouden we boodschappen doen vanavond, en ook geen zin in! Het leven is soms zoooooo zwaar
Hallo meisjes, Vanmorgen naar de KA geweest met Maud konden niets vinden ben wel boos geworden want ik had een assistent en zij walsde over het hele verhaal heen zo van je bent toch maar een ongeruste moeder.Ja hoor ik zit hier voor mijn lol met zo'n kleintje pas toen ik liet doorschemeren dat ik zelf vpk ben, begin ze anders te praten grrrrrrrrrrr Uiteindelijk is er ook urine opgevangen maar die was ook schoon. Volgens arts assistent een gezond kindje... Tja en wat nu maar weer eens afwachten.. Vrijdag belt mijn huisarts mij op daar maar weer eens mee overleggen... xxx
Hoi allemaal.. Ik kom even vragen of jullie me kunnen helpen.Ben op zoek naar een voedingshemd/top in een grote maat (52/54) .Maar kan echt niets vinden,zo irri.Heb er 1 gevonden maar die is heel kort,lijkt me nou juist zo prettig als het wat langer is. Mss hebben jullie een idee??
Hallo Dames, Wilde dinsdag wat posten maar kon het topic niet vinden hahaha, denk zoek van de week nog wel ff Nou wat een bevalling, gebroken vliezen, maar de weeën bleven uit, eerst zeiden binnen 24u moet de kleine er zijn, daarna zeiden ze na 24u m oet je naar het zh en dan kunnen ze je nog 74u lten lopen, oke dan dus ik had zoiets van daar heb ik geen zin in hihihi om 22u ging de vk naar his en nog steeds geen actie dus mark en ik een beetje beduusd van dit kan nog dagen duren zo om 22.50u dacht ik o jee en ja hoor daar begon het, en toen het begon was het heftig, meteen weeën om de 1,2 en 3 minuten, 2 keer een pauze gehad van 6 min en weer verder, toen de vk terug kwam na 1,30u had ik 4 cm ontsluiting, ik denk dat kan niet, nou daarna stormde het door, na 30 min om 00.56u had ik meisje in de armen genaamd Noa. Het is dus een valentijnskindje geworden 14 feb, 3580gr en 55cm ze doet het goed, was ff misselijk maar begint nu steeds beter te eten Met mij gaat het ook goed, door de heftige snelle bevalling van 2 uur kan ik moeilijk zitten nu, maar verder voel ik me prima enchanted, hoop dat je in het weekend een posi test hebt!
Heel even snel een fotootje spammen van ons schatje nadat hij bij de trimster is geweest. Op de rest reageer ik vanavond even! Dit is Timo, in november 2011 2 jaar geworden
@Woman Gefeliciteerd!! Jeetje! Heftig, maar ze is er Het is al weer voorbij haha! Ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen! En noa, love that name! Past alleen niet bij de achternaam van mijn vriend. Stond hoog op mijn lijstje haha. @Dovemeisje he jeetje! Verschrikkelijk soms zulke mensen, alsof je daar idd voor je lol zit. PFFF. Hopelijk komt er wat uit! @Trotsemams nee geen idee, houd mijn ogen open voor je! Vandaag had ik geen moeite met NIET testen. Hele drukke dag gehad. Ben begonnen met haken, en had een vriendinnetje over de vloer die me hielp met technieken. Leuk! Daarna hier langs de hondenuitlaat plaats gelopen met bezem, er lag HEEL ERG veel glas. Worden veel ruitjes van auto's ingetikt hier. En niemand die het opruimt. Was het zat, dus maar zelf gedaan. Wil niet dat mijn hondjes hun pootjes daar komen openhalen. Vanavond wel uit eten geweest. Lekker bij de Griek! Fijne avond gehad, wel heel erg moe. Vanacht 3 uur geslapen (begonnen met Friends kijken en wilde niet stoppen hahaha) en de wekker ging alweer om 6 haha. Vriendjelief zit Top Gear te kijken, ik wilde even snel berichtje achter laten. Ben immers nog (steeds) niet ongesteld. @Djinti wat een schatje!! Hihihi dat bekkie!! Ik zou graag foto van die 2 van mij posten, maar ik ben nog steeds anoniem op deze manier. Ik twijfel een beetje haha. Ik denk dat ik zo even een linkje plaats naar een foto en die weer weg haal dag later Nog plannen voor het weekend ladies?
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen! Morgen of zondag ga ik pas (weer) testen Net uit verveling de honden maar in bad gedaan haha. Blijf ik lekker bezig. Fijn weekend!
Dankjewel dames Noa ligt nu bij Mark op de arm te huilen, beetje zielig, maar haar flesje moet nog ff wachten want anders spookt ze vannacht erg veel verder doet ze het helemaal prima, echt een lekker meisje omdat ik geen bv geef heb ik nu ff last van stuwingen, hoop dat die snel over zijn
Auw dat doet zeer ik geef bv maar stuwing ken ik ook al te goed. Hoe vind je oudste dochter het ???? Geniet lekker..
O wat lekker is dat he en ws ook lief om te zien. Mijn oudste is nog maar 2,5 jaar maar die is super met Maud. Als Maud huilt troost ze haar Lief
@ enchanted balen meid maar misschien ben jij wel een late tester om het zo maar te zeggen en test je over een paar dagen wel positief, ik duim voor je. @ hier bleh wordt afgelopen nachten steeds wakker met hele rare pijn in mijn kont om het zomaar te zeggen, of er een spier vastzit heel irritant, herkent iemand dit? Verder gaat alles hier prima donderdag nog een echo gehad, helaas niet te zien wat het was, maar het leek allemaal prima in orde, liep mooi op schema. Nu straks even lekker de stad in heb nu toch echt broeken nodig. Fijne dag iedereen
@ woman: nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Noa. Geniet maar lekker van haar en rust lekker uit, want het is wel een heftige bevalling geweest zo te lezen. @ enchanted: heel erg jammer meid. Vervelend om in onzekerheid te blijven. Nog niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Dan blijf je toch stiekem hoop houden, aangezien het nog steeds beide kanten op kan gaan. ik blijf toch maar duimen voor je. @ Annet, en nog gelukt met het kopen van broeken? Fijn dat alles goed was met de echo. Nog even geduld dus voordat je weet wat het geslacht van jullie kindje is. Dat van die spierpijn herken ik een beetje. Ik had het gewoon overdag, net alsof ik opeens een spier verrekt had in mijn achterste haha. Maar moet zeggen dat ik daar geen last meer van heb. Zelf ben ik de laaste week erg moe en zit niet helemaal lekker in mijn vel om het zo maar te zeggen. Beetje grieperig Nog meer meiden die hier last van hebben? Met de kleine gaat het zover ik weet gelukkig prima. Af en toe voel ik hem flink actief bezig zijn. Ik wens iedereen verder een fijn weekend toe en voor degene die carnaval vieren: heel veel plezier!
dankjewel dames @jollietje: ik ging ziek de bevalling in, gelukkig niks van gemerkt, nacht na de bevalling flink koorts gehad en nu loop ik nog te snotteren, maar gaat steeds beter @dovemeisje: hoe gaat het nu met maud, doet ze het al beter? Noa had gisteren een moeilijke avond met veel helen, nu ligt ze tevreden in haar bedje, alleen de nachten willen nog niet zo, is ze erg wakker, dus ben benieuwd hoe dat zometeen gaat, als ik haar bij mij in bed neem slaapt ze wel dus dat maar gedaan afgelopen nacht
Er heerst dus weer eens een virusje. Bah en mijn humeur is op het moment ook niet echt om over naar huis te schrijven. Arme man. @ woman: gelukkig dat je nu weer een beetje opgeknapt bent dan. Vooral nu het met slapen's nachts ook nog niet zo wil lukken.Slaapt ze normaal bij jullie op de kamer of in haar eigen kamertje? @ Vaddie: nou ook maar beterschap gewenst dan. Vooral voor de kleine meid. Zo zielig.