Och! Beterschap dames! Ik ben net beter aan het worden. Twee weken flink verkouden geweest. Mn neus is paar daagjes open, mn oren sinds gisteren. Heb nog wel last van veel slijm in mn keel, bah bah! Liefs!
Oh trouwens! Gisteren bij mijn zwangere vriendinnetje geweest. Ik had bij de Prenatal een doosje gekocht met een paar sokjes, een rompertje en mutsje met daarop: Arrival in 2012. Vond t wel erg lief! Ze is nu 5 weekjes. Erg spannend dus. Maar ik wilde niet met lege handen aankomen en bloemen vind ik niks, dus dit vond ik wel erg cute. Nu hopen dat alles goed gaat
ze slaapt op haar eigen kamerje, als ze veel huild nemen we haar bij ons en gaat ze als ze slaapt weer haar bedje in. vannacht heeft ze echter goed geslapen, 2x gemeld volgens schema en verder heerlijkgeslapen, nu ligt ze ook heerlijk te slapen
Hoi allemaal, Wat een verhalen zeg! Heb niet alles terug gelezen, maar vanaf januari.. het was zooooveel haha! Hier dus ook een dame met overgewicht én zwanger van 1e kindje. Ik had eigenlijk een vraag, en misschien vinden jullie het een domme vraag.. maar ik stel hem toch maar. Omdat we natuurlijk goed aan de maat zijn, vraag ik me af wanneer, maar vooral waar je ziet dat je buik gaat groeien. (lang leve de 2 buiken) Ik voel me echt zo'n kind van 13 die niet weet hoe een lichaam in elkaar zit. Maar zelf denk ik dan weer dat je het weinig gaat zien de eerste tijd, en als je het gaat zien dan eerst net onder de navel toch?? Benieuwd of jullie het net zo'n rare vraag vinden als dit onzekere ding
hey meiden. Jeutje wat is er veel getikt Lisa was erg onrustig vandaag en ik ben kapot dus ga niet alles beantwoorden. @Liesblits:Ten eerste GEFELICITEERD!!! Bij mij zag je het vanaf een week of 20. Maar met goed ondergoed kon je het ook al met een week of 18 zien. En nee het is geen rare vraag deze vraag is al zoveel gesteld. @hier: verjaardag van me moeder gehad gister en gewerkt weer. Ben nu dus gesloopt. Ik merk wel dat me conditie op me werk 0,0 is. Deed ik vroeger over een bewoner een half uur doe ik er nu 3 kwartier over ik schaam me dood. Lisa is erg onrustig de laatste dagen. Ze vind het wel ok op het kdv maar moet erg wennen dat ik er niet steeds ben. Deze week erg druk ben benieuwd hoe het gaat allemaal. Volgende week hopelijk niet zoveel op het programma. En de week daarop lekker een midweekje weg. Liefs Jessica
@ jessi, je moet ook aan jezelf denken hoor. Als het niet sneller gaat op je werk, jammer dan. Gelukkig kan je bijna er ff tussenuit en lekker uitrusten @ Woman, dat klinkt fijn zeg dat ze zo lekker ligt te slapen. geniet er maar lekker van! @ Liesblits gewoon vragen hoor als je wat wilt weten. Is niks raars aan. Als eerste natuurlijk heel erg gefeliciteerd! Hoever ben je? Mijn buik is lekker aan het groeien sinds een aantal weken. Bij mij ga je het nu ook steeds beter zien dat ik zwanger ben. Ik kreeg van de week ook voor de 1e keer de vraag of ik zwanger was. Welliswaar door een "vaste"klant, maar ik vond het wel leuk om te horen dat je het nu toch wel gaat zien. Mijn buik is over het algemeen ronder gaan worden. Ook boven mijn navel. Die ligt nu mooi in het midden. En mijn buik voelt harder aan dan voorheen.
Thnx voor de felicitatie. Ben net 5 weken zwanger, dus nog héél pril en nog lang niet zichtbaar helaas. Wil toch wel eens een keer trots zijn op de buik, maar moet nog ff geduld hebben dus. Ben heel benieuwd wat de vk zegt over mijn overgewicht, weet al dat thuis bevallen waarschijnlijk geen optie is. Maar ik had toch al de wens om in het ziekenhuis te bevallen, dus dat komt dan goed uit Als ik nog vragen heb, zal ik ze zeker gaan stellen!
Hallo Liesblits Gefeliciteerd en stel gerust de vragen die je wil !!! Hebben wij ook gedaan Mijn buik zag je bij mijn eerste met 16 weken goed maar met de nr 2 al bij 12 wkn heel verschillend dus en wat Jessi ook zegt met goed ondergoed en bv een buikband is het super.... @ Hier met Maud gaat het langzaam beter vriendlief is dit weekend super in support hij geeft haar nu een fles rond 4.30 en ik doe de eerste voeding.. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat aangezien hij weer moet werken morgen....
@Liesblits: Gefeleciteerd en welkom in dit gezellige topic! @Jessi: Was het niet vreselijk moeilijk om weer te gaan werken? Lijkt me echt erg zo weer die eerste week. @dovemeisje: Wat fijn dat het alweer beter gaat met Maud en je zoveel steun hebt gehad van je vriend. Ik hoop dat dit ook na het weekend nog zo was. @hier: Alles goed, ik merk wel dat het nu ineens heel snel gaat met de weken. Dit is nu de derde week dat ik thuiszit en afgelopen vrijdag is mijn verlof officieel ingegaan. Ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije tijd. Maar stiekem kan ik niet wachten tot ik ons kleine meisje mag ontmoeten. Maar woensdag eerst eens naar de negen maanden beurs.
@jessi: kan me voorstellen dat dat tegenvalt, maar voor je het weet zit je er weer helemaal in! @dovemeisje: fijn dathet wat beter gaat en dat je meer hulp krijgt, dat heb je soms ook hard nodig @jollietje: ja het is heerlijk hoe ze slaapt, nu ligt ze ook weer lekker in de box, kan ik ff wat dingen bijwerken op de laptop en mark is met zoë ff wat carnaval vieren we zijn gisteren en vandaag naar de optocht gaan kijken, Noa had meer bekijks dan de optocht hihihi. Heel gedoe nog, zitten we zaterdagavond tv te kijken een knal, springt er een band van de kinderwagen, het aparte is dat me dat in de kraamweek van zoë 11 jaar geleden ook gebeurd is, gelukkig hebben we een drsagdoek waarin de klein emeid ok heerlijk lag gisteren was mark ook ff weg en dat viel me zwaar, tjonge jonge heb ff een potje zitten janken, kwamen eindelijk de kraamtranen los!
Hallo meiden, Ik heb gisteren besloten om vanaf vandaag alles te gaan kolven om zo te kijken of ik meer rust ik kan gaan bouwen ik heb het idee dat Maud soms te weinig nam en zo dus alweer a heel snel kwam en mn de nachten. Vannacht om 2.30 uur begonnen met een fles van 200ml (dit mag van cb aangezien ze al 6490 gr woog) ze dronk 150 ml op en was comateus. Helaas kwam ze al weer om 5 uur maar ze moest poepen wou niet drinken 3 slokken borst gegeven ivm hik, maar daarna weigerde ze zelf, dus geen fles gegeven. Daarna kon ik haar om 6 uur weg leggen in haar bed. ik wou net in mijn eigen bed terug gaan wordt mijn oudste om 6.30 wakker en die kreeg ik tot mijn spijt niet meer terug. Dus nu vanaf 5 uur wakker en dat breekt nu op. Maud melde zich om 8 uur netjes van haar...Net een fles van 120 ml had meer verwarmd maar ze wou niet meer... kijken wat ze de rest van de dag doet....
Wat voor test had je gekocht? 2e streepje is toch een goed teken lijkt me? Hoop voor je dat de andere testen ook positief zullen zijn
@ dovemeisje! Hoop dat de kleine meid straks haar ritme wat vind, lijkt me erg slopend weinig slaap ! Moet je alweer bijna werken!? @ enchanted ohh meid wat super leuk voor je! Ben super benieuwd anders plaats je een foto waar test je mee? @ liesblits gefeliciteerd met je onverwachte cadeautje ! @ hier zo verlof is geregeld 4 weken van te voren eruit 12 weken erna! Voel me verder prima! Begin de kleine steeds bewuster te voelen! Kijk wel uit naar 31 maart de 20 weken echo vind het onwijs spannend! Vrijdag lekker naar de negenmaanden beurs ben benieuwd!
He dames, Ik heb echt het idee dat de 1e test misschien niet goed gegaan is. Ik zie daar heel licht een streepje, krijg het nog niet goed op de foto. Een vriendin ziet ook een streepje. Ik ben naar de winkel gegaan voor 2 andere, 1 van trekpleister, zo'n dipstick zeg maar en een Clear Blue met afleesvenster. Ik vond thuis ook nog een eentje met pipetje van kruidvat, met zo 1 had ik vanmorgen ook getest. Die van trekpleister en de laatste die ik had van kruidvat zijn beide negatief. Clearblue bewaar ik dan ook maar. Ik ga straks nog even naar kruidvat voor 2 voor 5 euro en probeer het morgenochtend gewoon weer. Dit is te mooi om waar te zijn. Dus, thumbs up!
Dit zijn de 2 kruidvat testen. Bovenste zie ik het streepje. Vanmorgen als 1e mee getest. De onderste heb ik later mee getest, maar omo wit zoals we dat noemen. De trekpleister test heb ik geen foto van, duidelijk 2 strepen en geen plusje. Ik zie op de computer heel licht het 2e streepje in de bovenste test, maar heel lastig om te zien. In het echt zie je hem beter. Dus ja, we kunnen niks doen dan afwachten he? Morgenochtend iig weer proberen Bekijk bijlage 225575