Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Ik koop op zich best veel bij M&S en Bon Prix vind ik ook zo fijn, omdat het lekker betaalbaar is.
    Heb ook al erg leuke zwangerschapskleding gezien bij Bon Prix, al zal ik het nog niet zo snel nodig hebben denk ik. Miss Etam schijnt niet tot heel groot te gaan met zwangerschapskleding. Denk dus dat internetshopjes mijn grote vriend gaan worden :D

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh goed idee! Ga meteen even bij Bon Prix kijken. Ik koop ook vrijwel alles online.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou vind Miss etam best groot uitvallen heb normaal maat 48 nastuk zwangerschapsbroek maat 42/44! M&s is ook erg leuk! Miss etam ook wel maar heb nog niet zoveel buik dat zo'n broek lekker zit zeg maar !

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nuage: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk te lezen dat je wee zwanger bent. (feb. topic) Je hoort het idd wel vaker dat je buik een zenuw kan afklemmen. Geloof niet dat er veel aan te doen is... (sorry)

@dovemeisje: balen dat het nog altijd niet lekker loopt. HOpelijk ontdekken ze snel wat er aan de hand is en gaat het weer beter met je meisje.

Hier heeft Kira enorm veel last van krampen. Daardoor erg weinig slaap gehad de afgelopen nachten.
    Vandaag naar het ziekenhuis voor de nacontrole bij de gyn. Morgen weer naar het ziekenhuis voor de nacontrole bij de internist. (voor de suiker) Afgelopen dagen dus weer geprikt. Alleen nuchter is hij te iets te hoog.... Ben dus benieuwd

5. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @annet: Bij de eerste heb ik met 9 weken een eerste positiebroek gekocht. Mijn buik groeide toen heel snel. Maar ook heb ik toen wat broeken gekocht met elastiek in de taille en die heb ik na de zwangerschap ook nog een tijdje aangehad omdat het vrij lang duurde eer ik weer in mijn eigen kleding kon en dat zat beter dan zwangerschapskleding.Met de zwangerschap van de tweeling ben ik pas met 23 weken zwangerschapskleding gaan kopen want toen duurde het heel lang voor mijn buik ging groeien.

6. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Heel veel snel vanaf m'n werk, maar ben heel erg benieuwd of Enchanted de bloeduitslagen al heeft?:)

7. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Jup. Ook negatief.

Als ik uitga van 31 daagse cyclus en dat bij de vorige keer het eitje dus niet goed gesprongen is, dan zou mn nieuwe eisprong gisteren of vandaag zijn. Gisteren nerveus door uitslag, vandaag beduusd. Dus geen zin in seks. Ik denk dat ik even een ronde oversla, wacht tot ik weer ongesteld word zodat ik weer weet wat mijn cyclus is. Ik heb nu echt geen idee wat mijn lichaam aan het uitspoken is.

Voor zover ik me kan heugen heb ik dit nog nooit gehad. Een menstruatie die uitblijft of weg blijft.

Dus ik laat het maar allemaal voor hoe het is. :(

Thanks iig allemaal voor alle lieve woorden en positiviteit :)

8. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @Enchanted: Ik kan me voorstellen dat je even beduusd was van de uitslag.
    Maar je hebt niet eerder gehad dat je cyclus langer is?

@hier: Via de post kreeg ik een pakketje met kaartje van mijn schoonzusje.
    Met de felicitatie voor onze zwangerschap en een pyama voor de kleine er in.
    Erg leuk, maar ook dubbel aangezien ze heel raar reageerde toen we vertelde dat ik zwanger was.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoe reageerde ze dan? Misschien is dit een manier om het goed te maken :)

10. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ik denk wel dat dit een manier is om goed te maken.:)
    Zij zal nooit sorry zeggen voor een opmerking of reactie op iets.( heeft ze nog nooit gedaan)maar ik denk wel dat dit een manier is om toe te geven dat ze fout zat en niet heel netjes was hoe ze reageerde.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan vind ik het best wel lief, zeker als ze moeite heeft met excuses aanbieden enzo. Zelf vind ik dat ook altijd wel moeilijk hoor.

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hey meiden.

@nuage:: Gefeliciteerd.

En de rest sorry maar heb ff niet de concentratie om alles te beantwoorden.

@hier: Gister de begrafenis gehad van de man van een vriendinnetje erg zwaar. Ben er nog steeds onderste boven van. Vandaag voor het allerlaatst in het ZKH geweest voor uitslagen van een onderzoek waar ik aan mee deed. Alles zag er goed uit. En moest nog 1x laatste maal op de weegschaal en jawel -4 kilo sinds de start van me zwangerschap. Ik ben helemaal trots. Vanmiddag naar het consultatie bureau geweest en ze was redelijk gegroeid maar het blijft een kleine frummel. Ze is lang en dun :p Op zich erg positief dus. Verder hebben we de foto's opgehaald bij de fotograaf en of ik ff een emmertje leeg gooide 153,- voor 6 foto's tis echt gekken werk. Toen ik thuis kwam had ik een mailtje van een modellenbureau voor kinderen en tot mijn verbazing hebben ze Lisa geselecteerd voor in hun bestand. Dus nu moeten we binnenkort naar Amsterdam voor foto's voor hun portfolio. Hoe bizar is dat. Nooit gedacht dat ze uitgekozen zou worden en haar voor de grap eigenlijk opgegeven.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Sorry even een ego berichtje, ik heb gisteren de hele dag in het ziekenhuis gezeten met mijn moeder. Vorig jaar rond de tijd dat ik wist dat ik zwanger was kreeg mijn moeder te horen dat ze bij de landelijke borstcontrole iets hadden gevonden. Op de dag dat ik mijn eerste afspraak had met de verloskundige zat zij met haar zus in het ziekenhuis voor verder onderzoek.
    Er werd gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat ze over een half jaar terug moest komen. Gisteren was dus die dag, natuurlijk liep het lekker uit in het ziekenhuis we hadden een afspraak om kwart over 9 en rond half 11 ging mijn moeder pas naar binnen voor de echo. Ze bleef lang weg en toen ze terug kwam vertelde ze dat ze een stukje weefsel weg wilde halen en dat we naar de verpleegkundige moesten. Natuurlijk blijf je gewoon positief maar het is wel even slikken. Bij de verpleegkundige vertelde ze wat er gedaan zou worden en wat algemene vragen. We stonden rond 12 uur buiten maar om half 3 moest ze terugkomen voor de biopsie. Dus ja dat werd wachten, tijdens de biopsie zei de arts dat hij misschien nu hij weefsel aan het wegnemen was wel dacht dat het gewoon een cyste was met troebel vocht. Maar goed dinsdag horen we de uitslag dus allemaal spannend weer.

Daar komt dan nog bij dat ik me echt ziek voel, flink verkouden, loopneus, hoesten en keelpijn dus niet echt een topweek. Ik hoop dat we dinsdag goed nieuws krijgen en dat ik me ook snel weer beter voel. Vanavond gaan we in ieder geval even ontspannen in de bioscoop.
    Nogmaals sorry voor het ego berichtje, Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed gaat met iedereen hier!

14. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @Annabel: Wat heftig die onzekerheid.
    Hopelijk krijgen jullie dinsdag goed nieuws en knap jezelf snel op.

Ik had een vraagje.
    Sinds in zwanger ben, ben ik nu al ruim 5 kilo kwijt.
    Ik spuug niet en hou me aan de richtlijnen van het voedingscentrum qua eten,maar ik blijf maar afvallen.
    Met de vk er al over gehad en die gaf aan dat het niet veel kwaad kan aangezien ik genoeg reserves heb en het kindje gewoon goed groeit.
    Hebben jullie dat ook gehad dat julllie afvielen tijdens de zwangerschap?En hoeveel zijn jullie toen afgevallen?

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hè bah, wat een tegenvaller zeg... ik begon toch echt goede hoop te krijgen. Kan me voorstellen dat je je afvraagt wat je lichaam aan het uitspoken is.

Dikke knuffel meis!

16. Ierie

Ierie Lid

8 feb 2012
    10
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal,

Ben best wel nieuw hier en lees al enige tijd mee op de verschillende onderwerpen dus nu dacht ik, laat ik ook eens reageren.
    Ik heb ook overgewicht, 1.78 en 120kg zoiets en wordt soms een beetje bang gemaakt door alle verhalen over zwanger zijn en overgewicht. Maar ik zie dat er hier veel meiden zijn die gewoon een normale zwangerschap hebben of hebben gehad.
    Ik ga weer even lezen en als het mag af en toe meekletsen/vragen.

17. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @ierie: ik heb ook overgewcht en een normale zwangerschap gehad, ben sinds 2,5 week de trotse moeder van een gezonde meid

@annabel: pfff vreselijk die onzekerheid, hoop voor je dat je moeder positief nieuws krijgt en dat jij je snel beter voelt.

@enchanted: ik had ook goede hoop maar verdorie nog steeds negatief, das echt balen, sterkte ermee en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn

noa huilt al 2 dagen veel, misschien regeldagen? ik weet het niet, vandaag haar een extra fles gegeven omdat ze ontroostbaar was en nu ligt ze vanaf 3u al lekker te slapen, laten we hopen dat ze dat nog een uur doet dan zitten we weer goed met de avondfles

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Woman1974 Het lijkt me zo lastig als je kleintje zo huilt en je weet niet wat ze wil.

@hier: Nou gisteren zijn ik en mijn moeder lekker naar de film geweest. Nou ja lekker.....we zijn naar The woman in black geweeest brrr wat een griezelige film is dat zeg! ( ik hou wel van een goede griezelfilm hoor! anders was ik er niet heen gegaan )
    En vandaag gaan we naar de kapper, nog een keertje voor ik ga bevallen, tenminste daar ga ik wel van uit haha. En er komt ook nog een vriendin vanuit Limburg op visite vandaag. En dan morgen weer lekker rustig aan haha. Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks dat ik me helemaal niet verveel tijdens mijn verlof ik het soms wel eenzaam vind zo op de dag. Hadden anderen dat ook?
    Fijn weekend allemaal!

Owja en @Enchanted wat knap van je dat je het in ieder geval deze maand los kan laten. Ik weet alles van onregelmatig ongesteld zijn en het is geen pretje. Dus ik kan me voorstellen dat het nog vervelender is op het moment dat je dat eigenlijk nooit bent.

19. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    @ enchanted: ik bleef toch nog steeds hoop voor je houden, maar helaas hadden de tests dus toch gelijk.
    Ik kan nu alleen maar duimen dat je toch snel een x een positieve test in hadden mag hebben.

@Woman1974 Zo zielig dat de kleine meid zoveel huilt. Lastig hoor als niks lijkt te werken. Hopelijk voelt ze zich gauw weer een beetje vrolijker.

@Ierie: gewoon meelezen hoor en laat je niet gek maken door al die verhalen. Ik heb ook overgewicht en heb tot nu toe gewoon een normale zwangerschap.

Annabel26: Zo jij hebt een druk programma tijdens de z.verlof. Alleen maar leuk en goed toch dat je zoveel te doen hebt. Anders zit je ook maar de hele dag thuis.
    Ik moet nog 8 weken werken dan begint mijn verlof. Ik kan niet wachten!

Morgen de babykamer ophalen :)

Fijn weekend iedereen!

20. Ierie

Ierie Lid

8 feb 2012
    10
    0
    0
    Almere
    @woman 1974: gefeliciteerd met het meisje! En dat geeft me dan toch echt weer hoop. Wij zijn momenteel rustig aan aan het proberen. Ik lees zelfs dat sommige juist afvallen tijdens en na de zwangerschap dus ik hou me daar maar aan vast haha. Ik eet en beweeg gezond dus dat lijkt me het voornaamste.

@jollietje: gefeliciteerd met de zwangerschap, spannend lijkt me. Je hoort weleens verhalen dat de baby te weinig ruimte heeft als je zwaarder bent en dat je organen alle kanten op geduwd worden. Of andere gekke dingen. Ik denk als je gezond eet en beweegt dat dat belangrijker is.

Deel Deze Pagina