Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest maar ik zag dat Djinti bevallen was: Gefeliciteerd meid! Geniet van je kleine mannetje!
@ Djinti2011: jammer dat de bevalling helaas niet zo gelopen is als gepland. Maar goed de kleine meid is er en hoop dat jullie nou gewoon lekker aan het genieten zijn. Vanmorgen weer controle bij de vk gehad. Geen bijzonderheden eigenlijk. Bloeddruk was nog helemaal prima. De kleine is nog niet verder ingedaald. Is nog beweegbaar in bekkeningang. Dus ik ben benieuwd wanneer hij verder gaat indalen. Zijn hart klopte in ieder geval nog mooi en regelmatig Aankomende woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho. Ik ben benieuwd hoe onze kleine man gegroeit is. Alles goed met iedereen voor de rest?
Hey dames, Nou eindelijk eens een berichtje vanaf deze kant. Ben nog erg druk hier met onze zoon Niek die dus 7 mei jl. middels een ongeplande spoed keizersnede ter wereld is gekomen. Maar ik wil hem natuurlijk wel even showen aan jullie. Hier heeft hij nog een maagsonde omdat hij wat opstartproblemen had met de flesvoeding, en een infuus voor z'n insuline. En dit was toen we net thuis waren uit het ziekenhuis afgelopen vrijdag. Niek moet nog steeds wat aan de flesvoeding wennen en vertoonde wat prematuur drinkgedrag, maar sinds vandaag ziet het er naar uit dat hij de schade aan het inhalen is. Hoe is het met jullie allemaal? Groetjes, Djinti
Djinti@ Ach wat een schatje zeg! Fijn dat Niek het nu goed doet. lekker genieten van de kleine man. Hoe voel je je zelf?
@ Djinti: ah wat een mooi en lief ventje Fijn om te horen dat hij nu de schade aan het inhalen is. Geniet maar lekker van de kleine man hoor. Hoe is het nu met jezelf? Een spoedkeizersnee is toch ook niet niks.
Gisteren een druk dagje achter de rug. Mijn schoonvader is bezig met een grote wandkast te maken voor de jongens. En die wil hij 2de week van juni gaan plaatsen. Maar daar voor moet er in de slaapkamer van Sven (word straks gezamelijke kamer van de jongens) wel veel gedaan worden. Dus gisteren mochten de jongens de kleuren voor de kamer uitzoeken.Ook zijn ze geslaagd voor een lamp. Ook eindelijk zijn mijn man en ik er uit wat we op de muren van de babykamer willen, dus gelijk het behang gekocht. Waren beide gelijk verliefd op het behang. Ook zijn we nog even langs prenatal geweest. de kado box opgehaald en het eerste pakje voor ons kleintje gekocht. Gelijk ook geslaagd voor een kraamcadeautje voor mijn zwager en schoonzusje. Die hebben dinsdag hun tweede kindje gekregen. Morgen gaan we beginnen met het klussen aan de kamer van de jongens.
@ Dronty: Lekker druk dagje gehad zo te horen. Geen last van harde buiken gehad doordat je zo druk bent geweest? Vandaag dus weer aan de klus. Wel heel leuk om de kamertjes te doen. Hoe vinden de jongens het dat ze een andere kamer krijgen? Spannend zeker? Ik wens je in ieder geval heel veel succes met klussen. Zelf heb ik weinig energie meer om dingen te doen. Ik wil nog zoveel, maar er komt zo weinig uit mijn handen. En mijn enkels worden met de dag dikker. Bah, maar voorals nog is mijn bloeddruk goed volgens de vk. Donderdag heb ik de volgende afspraak staan. Afgelopen woensdag heb ik nog een groeiecho in het ziekenhuis gehad. Onze beeb lag goed op schema. Zijn buikje groeide precies volgens schema, hoofdje kon ze niet meer meten. Zijn beentjes zijn nog steeds lang haha 2 weken 3 dagen voor. Vruchtwater was nog voldoende dus ik wacht gewoon rustig af te laatste paar weken. Fijn weekend allemaal!!
Jollietje@ Vervelend dat er zo weinig uit je handen komt en je dikke enkels hebt.Fijn dat je bloeddruk goed is en de baby goed op schema ligt. succes met de laatste loodjes. Na die drukke dag aan het einde van de dag wel wat last gehad maar niet heel erg vervelend. Maar gisteren wel veel harde buiken en die vervelend waren. En daarbij ook nog eens dat de kleine heel druk was. De jongens vinden het heel spannend dat ze een nieuwe kamer krijgen. Dus we betrekken ze er veel bij en alle drie de kids hebben gisteren geholpen met het klussen in de kamer. Dat vonden ze helemaal geweldig.
Wat is het rustig hier zeg. Maar het is ook zo mooi weer buiten natuurlijk @ Dronty, Hoe gaat het met het klussen? Wil een beetje vorderen? Leuk dat de jongens zo fanatiek mee willen helpen. Bij mij binnen is het echt benauwd, maar buiten helemaal. In de zon zitten houd ik echt niet vol op het moment. Ik zit trouwens ook niet echt te wachten op een zwangerschapsmasker haha. Houd jij het nog een beetje vol met dit warme weer?
Jollietje@ Een muur staat nu netjes in de verf. Vanavond gaat mijn man nog een muur doen en donderdagavond wil hij de laatste wand doen. Wat een warmte hè?! Ik kan zo wie zo slecht tegen warmte. Ik zweet me rot en probeer zoveel mogelijk alles mak aan te doen. En buiten zitten doe ik ook niet, mij te warm. Succes met de laatste loodjes, dat zal niet mee vallen met deze warmte.
@ Dronty, Ja het is echt warm. Ik ga nu echt niet in de tuin zitten. Pff we hebben een tuin op het zuiden en er is weinig schaduw te bekennen. Ik zit lekker binnen bij de ventilator Mijn voeten en enkels zijn in geen veld en of wegen meer te herkennen als zodanig haha Lekker dat het verfen opschiet! Vandaag weer bij de vk geweest voor controle. Ze liet me eerst schrikken met mijn bloeddruk: 120/90 Maar gelukkig was hij een aantal minuten later een nette 120/75. De beeb deed het verder goed en zat nu bijna vast in mijn bekken. Zo gemeen en best pijnlijk is dat als ze aan dat hoofdje gaan duwen. Arme jongen. Veel succes ook met de warmte!
Ik kan me voorstellen dat je even schrok van je bloeddruk Gelukkig dat het de tweede keer wel goed was.
@ Dronty, Houd jij het nog een beetje uit met het warme weer? Ik ben in ieder geval wel blij dat het weer een beetje gaat afkoelen in ieder geval. Ik loop nu alle dagen maar op de slippers van mijn man (lees maatje erg groot). Mijn voeten zijn zo dik dat ze volgens mij elk moment kunnen knappen. Verder geen dames meer hier die nog wat te vertellen hebben?
@jollietje Ik ben blij dat het wat koeler is vandaag. Het weekend was ik alleen thuis met de kinderen. Mijn man was een weekendje op kamp met de speltak van scouting. Dus heel mak aan gedaan. Zondag ben ik met de kinderen naar de theatervoorstelling van de cliniclowns geweest. Dat is een show speciaal voor kinderen met een geestelijke beperking. Twan heeft een vorm van autisme en valt daardoor onder deze groep. Maar wat was het daar warm. Ik had er veel last van en was blij dat het bij de show zelf wel koel was, maar waar we moesten wachten voor de show begon was echt flink warm. Had soms echt het gevoel flauw te vallen. Gelukkig houd ik nog geen vocht vast. Hoe is het verder met jou en de laatste loodjes? Alles nog een beetje rustig in je buik of rommelt het al een beetje?
@ Dronty, Ja ik ben ook heel blij hoor dat het wat koeler aan het worden is. Het enige nadeel is, als het gaat regenen loop ik daar met mijn slippertjes in de regen. Er is gewoon geen 1 paar schoenen meer wat ik aan kan. Gelukkig het zijn de laatste loodjes dus nog even volhouden! Voorlopig is het nog best rustig in mijn buik. Af en toe wat lichte krampjes, maar ook niet eens elke dag. Nog geen prop verloren. Dus ja meer dan afwachten zit er nu niet in. Ze laten je hier zoiezo als alles goed blijft gaan, tot 41 weken doorlopen. Dan krijg je een echo en kijken ze of inleiden nodig is. Morgen weer naar de vk. Leuk dat van de cliniclowns De kinderen hebben er vast van genoten! Hoe gaat het met de kamers?
Het klussen aan de kamer van de jongens heeft even stil gelegen. Omdat mijn man het weekend weg was en het te warm was in de kamer. Vanavond gaan we weer verven. Er moeten nog twee muren gedaan worden. Dan kunnen zondag de kozijnen gedaan worden. Dan staat alles in de verf. En is het wachten tot mijn schoonvader de wandkast komt neerzetten. Vanochtend werd ik gebeld dat de gordijnen die wij besteld hebben voor de babykamer binnen zijn. Erg snel aangezien het zo een 6 tot 8 weken zou duren. Het is nu 2 weken terug dat ze besteld zijn.