@ Pugga, Heel erg gefeliciteerd. Wat fijn dat de kleine man gezond is en dat alles goed is gegaan. Nu kan je dan eindelijk toch echt gaan genieten.
@jollietje wat fijn dat de voedingen nu wat beter gaan de nachtdienst ging wel aardig, merk alleen wel dat het omdraaien van mijn ritme wat meer moeite kost, ben net wat meer slaap nodig als 'normaal'. En ik lijk wel minder zin te hebben om weg te gaan haha, maar goed t hoort er nog even bij dus straks maar weer richting het werk, ik heb nu wel goed geslapen in geval fijne aaf!
Pugga@ Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet maar lekker van jullie kleine man. Jollietje@ Het werken ging redelijk goed. Alleen gisteren wat last van mijn rug, maar moet er bij zeggen dat ik een verkeerde stap zette en toen schoot het wat in mijn rug. Gelukkig is het nu zo goed als weg. En qua harde buiken viel het ook mee. Ik had mijn werk wat aangepast dat ik minder hoef te lopen en dat scheelde wel wat. Hier@ Nou mijn schoonvader is er om de kast te gaan plaatsen. Ik ben benieuwd. Morgen en overmorgen komt hij ook nog. Dan hopen we dat de kast en buro staat en dan moeten we die nog schilderen en dan kunnen de jongens er in.
Hallo allemaal, Zo nu eerst dan even een wat langer berichtje. Mijn kleine manneke is maandag middag geboren. En we zijn sinds gister lekker thuis. Het borstvoeden gaat nog wat moeizaam soms maar hij doet het echt super. Ik moet zelf nog btje wennen of meer het beseffen denk ik vooral omdat ik natuurlijk zo was ingesteld op die 4 juli maar zn pappa is een natuurtalentje. Hij doet het zo goed! En zorgt ook zo goed voor mij! Bruce is een klein manneke van 2730 gram en 46 cm lang. Maar het is echt mn poeppie. Van de operatie heb ik bijna geen last meer wil eigenlijk niet heel de dag in mn bed maar ja helaas het moet. Nu nog even kijken of het me lukt een foto erop te krijgen hihi Helaasdat lukt niet via ipad dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten
@ Pugga, ik ben heel benieuwd naar een foto van jullie kleine man. Zo te horen ben jij ook al zo lekker aan het genieten van de kleine Bruce. Fijn dat alles goed gaat en rust maar lekker uit hoor. Ik hoor mijn kraamhulp nog zeggen, je gaat nu maar eens uitrusten want dat heb je nodig. Of je nu wil of niet. Dus pak gewoon lekker je rust en laat je lekker verwennen. Kan je lekker ondertussen lekker genieten van bruce. @ Dronty, gaat lekker met de kamer van de boys. Nog even dan kunnen ze er lekker in gaan slapen. Fijn weekend allemaal!
@hier zijn er nog meer meiden die momenteel erg last hebben van hooikoorts? ik had t al n paar jaar licht''en een korte periode, maar nu tijdens de zwangerschap lijk ik helemaal wel overgevoelig voor alle stofjes, heel irritant! blijft ook maar doorgaan dat genies, tranende ogen etc. ik gebruik iets homeopathisch van vsm, maar echt werken doet het nog niet, helaas. iemand tips?
ptries@ Hier geen last van hooikoorts, maar wel een hele droge en gevoelige huid en mijn handen zitten onder het eczeem. Hier@ een behoorlijk chaotische week/weekend achter de rug. Woensdag, donderdag en vrijdag kwam mijn schoonvader om de kast en buro voor de jongens te plaatsen. Het buro staat nu helemaal en de kast gedeeltelijk er moeten nog 2 deuren in gezet worden. Dat komt mijn schoonvader donderdag nog doen en gaat dan helpen met verven van de kast en buro. Manlief heeft het op het zijn heupen gekregen ( het lijkt haast wel op nesteldrang hihihi).Maar woensdagavond kwam hij op het idee om de coniferen in de voortuin om te zagen ( stond al wel op de planning om ooit te gaan doen) en voor vrijdag had hij een graafmachine geregeld op zijn werk om de wortels er uit te trekken. Dus en de voortuin helemaal overhoop en een huis die op zijn kop stond. Door alle hectiek overdag geen tijd gehad om boodschappen te doen, dus dat s'avonds met zijn allen gedaan. Toen we weg wilde rijden uit het parkeervak kwam er een auto heel hard aanrijden en wij moesten daardoor vol in de remmen. Toen we weer op konden rijden, reed de auto niet meer. Het wiel links achter bleef hangen. Dus een kennis gebeld om de kids, boodschappen en mij op te laten halen en mijn man ging kijken wat er loos was. De buren gevraagd of ze konden oppassen toen de kids op bed lagen zodat ik verdere gereedschap kon brengen. Het bleek dat mijn remschoenen helemaal af waren en er af waren gelopen. Gelukkig gebeurde het op het parkeerterrein en niet tijdens het rijden. Want dan hadden we meer schade gehad. De auto is ondertussen gemaakt. Maar merk wel dat het weekend er goed in heeft gehad, ik ben behoorlijk vermoeid en flink last gehad van harde buiken.
@dronty hahahahaha wel handig dat je man ook 'nesteldrang' heeft =) klinkt idd als een hectische tijd, nu hopelijk een rustig weekje voor de boeg wel fijn ook om zo'n handige schoonvader te hebben lijkt me! @hier wij hebben inmiddels de kinderwagen, box en ledikantje binnen gekregen zo leuk allemaal! bijna zonde om het eerst nog even te moeten 'op slaan' op de logeerkamer we hebben over 2wk vakantie en dan gaan we echt met het kamertje aan de slag... behang trekken, schuren, verven etc. zow leuk allemaal!! Ik zit ook best wel op een roze of blauwe wolk momenteel, vind alles geweldig en leuk fijne aaf!
Vandaag weer bij de gyn geweest, alles was goed met ons ukkie, het groeit goed :d nog zo'n 2,5wk tot we de 20wk echo hebben, blijft spannend weltrusten!
Super dat alles goed was. Spannend hoor nog 2,5week tot de 20 weken echo. Hier@ Voor vanavond mezelf ziek gemeld. Ik voel me al een aantal dagen niet zo lekker. Erge last van buik,bekken en rug. Ook extreem moe. Volgende week ga ik mijn bloed laten prikken voor de suikertest en hb.
@ Ptries: fijn dat de echo goed was en dat ukkie goed groeit. Binnenkort dus alweer voor de 20 weken echo. Zeker spannend, maar vooral ook genieten vond ik. Leuk is dat hé al die spullen voor de babykamer. Geniet er maar gewoon lekker van hoor @ Dronty, Groot gelijk dat je je ziek gemeld hebt. Jouw gezondheid en die van de beeb gaan nu even voor. Hopelijk komt er niks afwijkends uit het bloedonderzoek volgende week. Beterschap! @ all: Onze kleine man doet het prima. Afgelopen maandag bij het cb woog hij 3450 gram. Ik heb nu zelf een weegschaal aangeschaft zodat ik zijn gewicht goed in de gaten kan houden. Hoef ik niet elke week speciaal naar het cbureau daarvoor. Wel huilt hij best vaak. Zo zielig om te horen. Afgelopen woensdag bij beide opa's en oma's geweest en bij overgrootoma van 91. Wat waren ze allemaal trots haha alvast fijn weekend allemaal
@jollietje wat fijn dat de kliene man het zo goed doet! ik kan me voorstellen dat t zielig is om zo'n klein ventje te horen huilen wat super he die trotse overgroot oma's (en oma's/opa's ook natuurlijk) @hier, nog een één nachtje werken en dan weekend! echt aan toe... fijne aaf en weltrusten alvast voor jullie!
wat een stilte hier... ik heb gister voor t eerst maar es een buikfoto gemaakt, dan zie ik toch echt wel dat t al gegroeid is was me zelf nog niet zo heel erg opgevallen, behalve dat mn broeken niet meer dicht willen, maar mn vriendinnen bleven maar zeggen dat je t 'al goed kon zien' dus dacht ja, ja dus ondanks mn eigen buikje is t nu toch echt wel duidelijk, leuk! fijne aaf (als hier nog lezers zijn )
Ptries @ Ik vind mijn buik ook niet echt een zwanger buikje. Maar als ik dan een buikfoto zie dan zie je het wel heel duidelijk.
Ha ladies. Ik heb al eens vaker een berichtje hier gedropt, maar ben nog steeds neit zwanger. Ik heb echter wel een vraag aan jullie: tijdens een echo van mijn galblaas ( en jaa..ik bleek een flinke galsteen te hebben), zijn ze er ook achter gekomen dat ik leversteatose ( leververvetting) heb. Ik maak me nu ernstig zorgen over mijn kans op (een gezonde) zwangerschap, omdat het toch je leverfunctie aantast. Ik heb wel begrepen dat afvallen en meer bewegen de zaak kan verbeteren. Maar ik heb nog maar 9 maanden om zwanger te worden en als ik een heel lang traject van gewichtsverlies in moet, dan gaat dat dus niet meer lukken. Is er hier iemand met deze aandoening bekend? Dan zou ik dat graag horen!
@hellen1971 he wat vervelend ik heb er geen ervaring mee, maar vroeg me af waarom je nog maar 9mnd hebt om zwanger te worden? veel sterkte met alles!