@lovelylonnes: mooie buik hoor!! Even ander vraagje: ik merk dat mijn bovenarmen ineens heel dik worden. Echt niet mooi...kan ik daar iets tegen doen? Of zou dat vocht kunnen zijn? Ik heb nl al dikke bovenarmen maar nu worden ze wel echt huge....
dat heb ik ook al!! stond gister te kijken van huh wat is dit en had al niet van die slanke armpies, sja ik hoop dus dat het vocht is want liever vocht als vet denk ik dan maar ik dacht misschien let ik er teveel op en verbeeld ik het me in maar trok een blouse aan en die zat hardstikke strak bij me bovenarmen :x
Heb net geslachtsbepaling gehad en we krijgen een zoon!!!!!!!!!!! Helemaal happy!!! Mn vriend helemaal door t dolle heen!! hihi
hey mama van gilani! Leuk!! gefeliciteerd haha ik krijg ook een zoon ik gokte een meid en een lichtelijke voorkeur alleen al voor jurkjes en haartjes maar ja ik ben ook heel blij met een knul en me vriend was ook door et dolle heen hahah iedereen in me omgeving zei een jongen en ze hadden gelijk
Hoi meiden, eerst ff antwoorden @lovelylones wat een prachtige buik. @mamavangiliani GEFELICITEERD!!!!!!! @heppie volgens mij is het idd vocht. nu ga ik ff spuien Jullie weten toch dat ik vorige week met spoed naar het ziekenhuis moest ivm met het minder voelen van de prinses? Toen was er al gezegt dat ik het rustiger aan moest gaan doen en eigenlijk moest stoppen met me werk. Gisteravond heb ik 8 harde buiken gehad en zat dubbel geklapt op een stoel van de pijn op me werk. Dus ik heb gisteravon besloten te stoppen met werken. Maar ik voel me nu zo'n mislukking dat ik het niet volgehouden heb. Mijn man begrijpt me niet, die zegt alleen maar tis beter voor de baby. Ik wilde het zo graag uitwerken en vol me nu zo'n sof en dat ik me aanstel. Wat vinden jullie? En snappen jullie wat ik bedoel? Liefs Jessica
voor de zwangerschap was ik 125 kilo. (zie je niet aan mij) broekmaat 44-46. geen idee wat ik nu ben ik ga niet op de weegschaal. Lijnen an afvallen al vak gedaan hou ik niet vol. En als ik me zo goed voel, waarom zou ik dan gaan lijnen?
@jessi: meid, ik begrijp je goed! Maar als ik zo lees, is het echt wel een goede keuze geweest om eerder te stoppen! Ik hoop na deze week de 6 weken ook nog vol te maken (fulltime voor de klas) maar ik vind het wel echt zwaarder worden met de week hoor!! Ik heb me er maar bij neer gelegd als ik eerder moet stoppen, ik heb gezonde slanke collega's gehad die met 20-24 weken al volledig gestopt zijn vanwege bekkeninstabiliteit, zwangerschapsvergiftiging of andere klachten. Gisterenavond heb ik de eerste theorie les gehad die bij mijn zwangerfit cursus hoort maar ik ben me nu ook wel echt bewust dat onze lichamen heel hard aan het werken zijn en dat we gewoon echt pas op de plaats moeten maken als het te veel wordt!!! Luister naar je lichaam en volgens mij heb je dat nu prima gedaan!! @mamavangilani: SUPER!!!! Van harte gefeliciteerd!! @noensje: ik hoop ook dat het vocht is, ik zie nu ook echt deukjes in mijn armen, dat heb ik nooit gehad! En dat vind ik echt super lelijk. Dus ik heb me voorgenomen als ik verlof heb dat ik iedere dag op de wii ga en oefeningen voor mijn armen ga doen! @daisy1985: als jij je goed voelt is het toch goed! Ben je onder controle bij een gyn? Want dan moet je toch iedere keer verplicht wegen? Of hoef je dat niet? Daar controleer ik mijn gewicht steeds. Ik ben nu al 9 kilo aangekomen, maar heb me er maar bij neergelegd. Ben trouwens wel af en toe duizelig, komt misschien doordat je nu anders begint te ademen. Vandaag ook veel keelpijn en algeheel niet echt fit. Weten jullie trouwens, als je koorts hebt moet je dan actie ondernemen? Ik heb dit jaar nl al een paar keer ineens hele hoge koorts gehad (tegen de 40 graden) een paar dagen en dan zwakte het weer af. Nu voelt het weer alsof ik dat ga krijgen. Alleen was ik die andere keren niet zwanger....
Ja idd als je eht niet vertrouwd ff aan de bel hangen hoor! Hier net de kraamzorg aan de lijn gehad, 21 oktober komen ze langs, bed op meten of tie op klossen moet pff heb al hoog ben met me 1.65 hoe kom ik er dan nog in met een trap??? en minimaal 24 uur maar in mijn situatie 6,5 per dag want ik kan mijn vent niet belasten emt alles dan denk ik nou onderschat ik alles een beetje of is het normaal hele dag een mutske in huis, voor mij hoeven ze niet te poetsen hoor
@jessie o meid ik begrijp je zo goed ik werk sinds dat ik 14 weken zwanger ben al op therapeutische basis en ik voelde me in het begin erg klote. maar het is het beste voor die kleine en dat moet je voorop blijven stellen. @ noesje hoop inderdaad dat het vocht is. @ mama van Gilani gefeliciteerd een zoon. Bijna allemaal jongens hier. @ Daisy welkom en groot gelijk zolang je er zelf geen last van hebt en je happy voelt is het goed. En natuurlijk niet je gezondheid in gevaar komt. Ik hoef mij nooit te wegen bij de gyn ik hou het thuis wel in de gaten.. En nog ff een goed nieuwtje mijn ventje heeft weer een baan na 2 maanden thuis gezeten te hebben helemaal happy.......
@heppiedepeppie, nee hoor ik hoef me niet te wegen, ze hebben het de eerste keer wel meerdere malen gevraagd. Maar weegschaal betekend stress bij mij, en je kan beter te veel wegen dan dat je steeds loopt te stressen om die stomme weegschaal. BMI, glucose en bloeddruk zijn steeds in orde dus ik vind het wel goed. Ga me niet druk maken over afvallen (wil ook niet nog meer wegen) maar de kleine is belangrijker dan mijn gewicht
hoi hoi @Dovemeisje GEFELICITEERD met de baan van je mannetje @ Daisy je hebt groot gelijk hoor. @heppie ik zou idd ff de huisarts bellen als je zo ziek bent. @noensje ze worden gelevert met een springplank met jouw lengte denk. Ik ben bijna 1.80 dus heb er weinig last van. Nou zo te zien ben ik weer de enige met een meisje (is ook opzwangerschapszwemmen) Heeft die kleine van mij het later mooi voor het uitzoeken. Haha het word vast een hartenbreker als ik zie hoe verliefd Arne nu al naar de echo foto's kijkt En we weten dat ze lange benen heeft en mijn vader zegt dat alle mooie vrouwen lang benig zijn. Dus you better watch your sons Liefs Jessica
Hey ladies Hebben jullie de beving ook gevoeld gisteren? Was echt raar! Mijn man en ik zaten op de bank achter de laptop en ineens zie ik gewoon het huis op en neer gaan hahaha. We keken elkaar aan en meteen was het ook weer over....echt vaag! Ben vanmorgen niet gaan werken. Ik twijfel heel erg of ik de HA bel, ik heb geen koorts maar ik heb vannacht helemaal niet 1 minuut geslapen. Alles zit helemaal dicht en ik heb flinke keelpijn. Als ik ga liggen schiet alles dicht, als ik rechtop zit loopt het water gewoon mijn neus uit. Ik ben alleen niet zo'n dokter ganger en ben bang dat ik er voor niets naar toe bel omdat ze toch niets kunnen doen voor me... van de andere kant ben ik bang dat het misschien doorzet naar een keelontsteking en dan ben ik er liever voor het weekend bij. Denk dat ik zo de assistente maar even bel en vraag wat wijsheid is!
hoi, Ik heb helemaal niks gemerkt van de beving in het westen. lag lekker op de bank tv te kijken. @heppiedepeppie: die bovenarmen, ja dat herken ik - had ik ook bij mijn 1e zwangerschap en nu weer. Trekt wel weer weg. Ik doe af en toe van die spier oefeningen: handen tegen elkaar voor mijn borsten en dan hard duwen. dan gaan mijn borsten ook in beweging en mijn bovenarmen ook. @ noensje: toen ik in mijn kraambed lag, had ik een kruk nodig om mijn bed in te komen. ha ha ha Ik had zo'n klein plastic krukje bij hema of blokker gekocht. wel zo makkelijk. woensdagavond heb ik weer voor het eerst na de zomer zumba gedaan, dat was wel lekker. maar ik moet echt op zoek naar een nieuwe sportbroek, die band die sneed een beetje. En ook helaas mijn spijkerbroek zit strak om mijn buik, op de fiets (dagelijks 20 km) was dat helemaal niet fijn. halverwege deed ik mijn knoop los en ook maar mijn rits. zag je gelukkig niks van. Ik moet echt kleren hebben.
oh ja heppiedepeppie: klinkt als een griepje! Bij die loopneus: ik had zoutoplossingspray gehaald bij de drogist, werkte wel goed, maar wel geregeld sprayen. kruip lekker in bed, sjaal om, zorg voor thee met honing, verse sinaasappelsap en kippensoep. beterschap!
ha ha ha: Beyonce is ook echt zwanger zwanger! heel gaaf. Zwangere Beyoncé showt buikje in Kroatië mooie foto's (op werk luister ik vaak naar funx als ik veel typwerk heb of niet zo veel te doen zoals vandaag; uiteraard met koptelefoon op).
Heb net het kraampakket van CZ gekregen. Grote doos met een leuke knuffel voor de kleine en een leuk boekje met tips over spelletjes met je kleintje. En natuurlijk de kraambenodigdheden. Even een vraagje: ik zag nu van die netbroekjes voor na de bevalling denk ik (voor het kraamverband?) alleen zijn het medium broekjes...Zouden die me passen? Of is dat heel rekbaar? Ik weet namelijk niet of ik de verpakking mag openmaken of dat het steriel is?
was trouwens nog iets vergeten te zeggen wat echt bizar is! Mijn moeder belde gisteren om te vertellen dat een jongen uit haar dorp (waar ik 23 jr gewoond heb) gisteren vader is geworden. Hij woont samen met zijn vriendin en ze wisten dus niet dat zij zwanger was . Ik kon het niet geloven maar het is echt zo! Zij is super slank en was sinds een paar maanden gestopt met roken. Met de kermis heb ik haar nog gesproken en heeft ze echt staan zuipen (ja dat is brabant hihihi) en was ze stomdronken. Ze had gisterenochtend enorme maagpijn, zo erg dat ze direct naar de EHBO van het ziekenhuis zijn gereden. Daar kreeg ze te horen dat ze aan het bevallen was . Ze wisten dus echt van niets, zij was gewoon aan de pil en ze hadden dus ook helemaal niets in huis aan spulletjes of zo. echt zo bizar! Ze hebben een zoontje gekregen dat kerngezond is. Uiteraard zijn ze heel erg blij maar wel verrast! Hij is nog met zijn laatste jaar opleiding bezig en zij was net begonnen met werken. Tjee dat zet je leven ook op zijn kop zeg!
@ Heppie Hoe bizar is dat zeg in ene een kind terwijl je van niets weet. Dat net broekje paste ik niet ik had gewoon oude onderbroeken zitten tevens 10 x lekkerder dan dat stomme net ding. @ Jessie thanx hij kan 27ste al beginnen.. @ Jane zumba lijkt mij heerlijk maar is het een beetje vol te houden nu je zwanger bent. zo te horen een prima conditie met 20 km fietsen. Ik had mijn bed trouwens niet op klossen moest wel maar ik kon er niet in of uit komen eerst met mijn bekken en later na de ks helemaal niet meer dus ben het dit keer ook niet van plan. Ik heb dezelfde kraamhulp aangevraagd als bij mijn dochter... dus ben benieuwd.