Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @annabel: tjee meid, wat balen dat je opgenomen moest worden, maar zoals meerdere meiden hier al zeggen, je bent daar nu het beste denk ik! En fijn dat het met je kleintje allemaal goed gaat. Ik weet niet wat het is om zo ziek te zijn aangezien ik gewoon helemaal niet ziek ben geweest!

@jolanda: netjes je gewicht! Super hoor dat je afvalt in plaats van aankomt. Met onze gewichten is dat volgens mijn niet zo erg!

@mamabibi: soms hoor je wel eens dat je afvalt van zwangerschappen en dat mensen er echt veel lichter uitkomen! Fijn voor je dat je zo goed bent afgevallen! Helaas geldt dat voor mij niet :D, ik ben al bijna 10 kilo aangekomen en weeg nu net 120. Ik wil proberen niet boven de 125 te komen. Ook al zie je niet aan me dat ik dat weeg (natuurlijk ben ik wel te zwaar en dat is wel te zien maar de meeste mensen denken dat ik 90 weeg of zo.) Ik heb extreem dikke bovenbenen en merk dus nu ook dat zwangerschapskleding moeilijk te kopen is. Alles zit te strak op mijn bovenbenen terwijl ik in mijn taille dan nog zeeen van ruimte over heb!

Vandaag weer gewerkt, nog wel verkouden. Ik merk nu wel dat de kleine enorm aan het groeien is want het werken wordt echt zwaar nu. Vanmiddag had ik echt last van mijn rug en onderbuik....

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Ik ben bezig met het lijstje maar ik ben ni zo handig dus het duurt ff voor dat ik het klaar heb.

@annabel Jeetje meis wat vervelend ik hoop dat je snel opknapt. Wel fijn dat alles oke is met de baby.

@mamabibi en Jolanda welkom bij de club. Ik ben ook nog niets aangekomen tot nu toe. En de verloskundige zegt ook dat dat geen probleem is.

@heppie fijn dat je je weer wat beter voelt.

Nou hier is alles rustig. Gister wezen zwemmen daarna was de kleine super druk tot vervelends aan toe. Vandaag maar eens schuren en poetsen. Ik ga me misschien opgeven voor een cursus kinderkleding maken om de tijd te verdrijven. Gister weer aan het shoppen geweest voor de baby echt een super lief setje bij de hema gekocht.

Liefs Jessica

3. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Welkom voor de nieuwe dames en sja je kan beter afvallen als aankomen zeg ik maar want bij mij is het dus niet te pijlen, kwamen erachter toen ik bekant 17 weken was ik woog voor ik stopte met roken 113 kilo das eind januari en nu 135 kilo, ik gaf de schuld aan het stoppen met roken dat ik aankwam maar ik was ineens van de 118 naar de 132 en toen kwamen we erachter dat ik al 17 weekjes zwanger was dus wist wel waardoor het zo snel ging, vocht vasthouden doe ik ook best erg tot olifanten enkels aan toe:x maarja ik eet niet zo gek als ooit te voren en snoepen ook minder maar afvallen ho maar, geeft ook niks maar ik hoop dat ik het allemaal ga trekken op het einde, ik ben bang dat ik het neit ga redden kwa bevallen of dat er iets ergers kan gebeuren maar misschien is dat wel het onwetende en niet weten wat je kan verwachten,

ik merk ook dat ik me druk om rare dingen maak nou ja raar, ik ben als de dood dat me zoon straks allergisch zal zijn voor me honden of me katten, heb 3 katten en 2 honden en een soedanese schildhagedis, het ergste lijk me dat ik me honden weg moet doen ofso maar goed misschien hoort dat gestress er wel bij en zorgen maken om niks:cool: (althans dat hoop ik )

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hey meiden, hoe krijg ik hier een foto geplaatst? Dan kunnen we allemaal zien tegen wie we kletsen, gezellig!

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    druk links onder het laatste bericht op plaats reactie dan kan je je tekst intikken als je verder naar onder kijk staat er bijlagen toevoegen dan doe je daarop klikken en zo kan je een foto toevoegen,

Nou had ik een vraagje nu meot ik boed laten prikken op rhc immunisatie, heeft iedereen dat of ben ik een speciaal geval, ik d8 namelijk dat me bloegroep goed zat maarja door dit denk ik huh:(

6. MamaVanGilani

Oooh ok Noensje, ga het gelijk proberen!
    Yess eindelijk gelukt!!! Dit ben ik met mn dochter.. is alweer 3 maandjes terug

7. MamaVanGilani

En hier ik alleen nog n keer lache zo weten we tegen wie we praten:D

8. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    dit ben ik :D

9. MamaVanGilani

Gezellig!! Hihi dit is veel leuker!:D

10. MamaVanGilani

Dit is mijn dochtertje nu, een kleine bandiet!! Zondag word ze een!

11. MamaVanGilani

12. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ja vind ik ook!!!
    Alleen is me haar nu uitgegroeid hoor ik verf het namelijk zwart maar nu al een tijd niet meer gedaan waar binnenkort verandering komt helemaal als ik nu deze foto bekeken heb dan mis ik me mooie zwarte heksenhaar hahahaha!;) geen zin meer in gehad sinds ik zwanger ben al helemaal niet haha en aangezien ik alleen mezelf vertrouw kwa haar verven ;) als de kapster gaat knippen zit ik al te vitten dat er niet teveel afmoet aangezien ik bijna haar tot me kont heb:)

maarja ik moet ff gaan nou heb net gepoetst als een bezetene en nu ff douchen dan me hondendochters uitlaten en dan komt me schoonmoeder straks ff beebs kamer bekijken die is behangen ben er helemaal blij mee, turquoise 1 muur en de rest wit met zilveren glinsters ow ken niet wachten op het resultaat voor me kleine vent:D begin steeds meer te wennen dat ik eindelijk na al die jaren een ukkie krijg :)

fijne middag verder wijffie

13. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    haha lekker koppie

14. MamaVanGilani

Heksenhaar zegt ze hahahahahaha. Ik ben zo zwart van mn eigen! Dus geen verf gelukkig.. ( nog nie he hahahaha ).

Mooie kleurenn!! Als t klaar is ff foto he;)
    Jij ook fijne middag meid!

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow ik ga gewoon lekker naar de kapper om mijn haar te laten kleuren haha. Ik vind het gewoon heerlijk als ze zo met mijn haar bezig zijn.
    Helaas lig ik nog steeds in het ziekenhuis maar het gaat al een stuk beter want mijn infuus is verminderd en toen ik vanmiddag bezoek had rammelde mijn maag zo hard dat ze dachten dat er een vliegtuig voorbij kwam haha.

16. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    He balen, had ik net alles getypt, is ineens alles weg...

Dus dan maar even opnieuw!

@annabel: fijn dat het beter gaat met je! Heb je al zicht op dat je naar huis mag? Of moet je nog wat langer blijven?

Mijn haren laat ik ook verven en knippen bij de kapper, maar ik denk als de kleine er straks is, dat ik het voortaan zelf ga verven. Ik ben namelijk iedere 6-7 weken bijna 75 euro kwijt en dat vind ik toch wel heel veel. Nu kunnen we het nog wel missen maar straks als ik minder ga werken én we drie dagen kinderopvang gaan betalen, zal dat wel anders zijn!
    Vind het sowieso best spannend of het financieel allemaal wel haalbaar is. We hebben natuurlijk wel berekeningen gemaakt maar met die crisis is alles onduidelijk.

Mijn ouders zouden heel graag willen oppassen maar zijn wonen 100 km van ons af. In nood kunnen we ze altijd bellen hoor!

Ik twijfelde of ik hier een foto zou plaatsen, omdat ik niet herkent wil worden door ouders van kinderen of andere mensen. Maar de kans dat die nu net hier kijken is natuurlijk klein. Dus....dit ben ik!
    Bekijk bijlage 183276

17. MamaVanGilani

Heppie wat heb jij een vlot kapsel!! Super

18. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hallo Ladies,

ff een paar dagen niets getypt en ik heb wat in te halen zie ik zo.

@ Heppie ik werk op een woonvoorziening met verstandelijk gehandicapten. Erg dankbaar, maar in geval van overlijden soms ook pittig omdat je een band op bouwt met de mensen.

@BIbi welkom en super dat je afgevallen bent zeg.

Erg leuk hoor al die foto's zal eens kijken of ik ook een foto geplaatst krijg.

19. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    ff kijken of het lukt

20. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    jippie gelukt.......

Tevens de kogel is eindelijk door de kerk de dakkapel gaat er komen nu binnen 4 weken en dan eindelijk starten met kamertje hij is nu al leeg en we gaan nu het behang eraf werken etc dus kom maar op.

Deel Deze Pagina