Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Jeej ons 400ste berichtje :p

@noensje: Jeetje meis wat vervelend maar gelukkig is je lief nu weer bij je en kun je heerlijk ff huilen en mopperen. En anders heb je hier altijd een lezend oog :p

@heppie: Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt en geen bloed meer verliest.
    Ik heb ook iemand op zwemmen en die haar buik loopt ook 2 weken voor en bij haar komt het aan de grote hoeveelheid vruchtwater.

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Hoe langer ik thuis ben hoe meer ik me verveel. De babykamer is eind deze week klaar het is nu geschilderd en ze komen maandag de vloer leggen. Zijn we potjandorie door ons bed gezakt (neej niet tijdens de sex want daar doek ni meer aan) en moet ik weer op pad voor een nieuw bed. Lang leven de Ikea ik weet al welke alleen het matras vind ik moeilijk om te kiezen. Op dit moment vind ik namelijk alles verrot liggen ivm walrussenbuik. Gelijk maar de garderobekast kopen ben er dan toch. Weten jullie misschien waar je mooie rolgordijnen kunt kopen die op maat zijn gemaakt want er zijn geen rolgordijnen in de lengte van 2.38.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hi Dames,

de beruchte seksvraag die ik voorbij zag komen: nou er word nog maar erg weinig gesekst hier... Niet omdat we niet willen maar er kan nog maar een standje, op zn hondjes, en daar hebben we nou niet echt altijd zin in... Dus als we echt veel zin hebben wil er nog wel eens wat gefriemeld worden maar echt veel gebeurd er niet meer helaas... Want juist die laatste maanden vond ik het altijd wel extra lekker allemaal...

Verder een groot kind op komst. Hoofdomtrek en buik lopen allebei boven het gemiddelde. Beentjes normaal.
    Word ondanks bekkeninstabiliteit en mn andere klachten NIET ingeleid, puur omdat ik eerder een keizersnee heb gehad en dus teveel risico.
    Balen dus, hopelijk bedenkt meneer zelf dat hij met 37 weken moet komen. Ga ondanks dat het toch niet helpt dus wel vanaf 37 weken alle bakerpraatjes uitproberen! haha!

3. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hello lady's

Eeven een paar dagen niets van mij vernomen wij waren even een paar dagen er tussenuit lekker naar het vennenbos van Landal erg lekker.

Tja de seks vraag. ik vraag me af en toe wat dat nog is. of a we zijn te moe of b het komt er niet van. En tja dat ene standje dan gebruik ik liever het handje. :)

@ Choco welkom.

Meiden ik ga me dit weekend verder verdiepen in wat er allemaal heeft afgespeeld en laat ik meer van mij horen.

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Typ ik 5 dagen terug nog dat ik gezellig mee kom kletsen ook al ben ik niet zwanger...!

Nu kom ik kletsen en ik ben ZWANGER!! :D:D

Zooooooo HAPPY!!:D Gehuild als een klein kind bij het zien van de CB test die zwanger aangaf!! Haha..!

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Yeess Beertje gefeliciteerd meid!!!!! hoe voel je je??

6. MamaVanGilani

en hier over seks helemaal niks te klagen! hahaha

7. MamaVanGilani

@ dovemeisje, hoe was je vakantie?

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel!! Voelt nog heel onwerkelijk al herinnerd de zeurende buikpijn me al wel aan dat het echt waar is!
    En af en toe bij vlagen echt ontzettend misselijk!!

Maar... och zolang ik bezig ben.. merk je er het minst van! :D

Maar... bovenal... voel me zo BLIJ!!!:D

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi hoi
    @ beertje super gefeliciteerd
    @ dovemeisje lekker hoor ik hoop dat je het leuk hebt gehad

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @beertje gefeliciteerd!

En over seks, dat staat hier op een heel laag pitje haha, maarja ik ben de afgelopen weken ook zo misselijk geweest dat ik daarom alleen al geen zin had.

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @beertje: Super!!! Gefeliciteerd meid!!

We hebben vandaag echt veel geklust weer in huis. Iedere keer denken we dat we klaar zijn en dan vinden we weer wat! Of eigenlijk vooral mijn man hihi. Hij wil gewoon heel graag dat alles klaar is voordat de kleine er is. Ook omdat we er straks waarschijnlijk niet veel geld meer voor hebben. Dus vandaag beneden alle kozijnen in de woonkamer geschilderd. Best een klus, we zijn samen 6 uur bezig geweest!

Oh en alle babyspullen zijn binnengekomen! De bugaboo zit al in elkaar en ik heb er al even achter gelopen hahaha. De box hebben we gisteren in elkaar gezet, en nu kan onze frummel komen (nou ja, laat hem nog maar even zitten!)

Gisteren feestje gehad van mijn nichtje, op de weg terug een flinke steen op de auto, gevolg: flinke ster in mijn voorruit. Balen dus want dinsdag moet de auto gekeurd worden en daarmee wordt hij echt afgekeurd. Dus morgen even naar carglass. Hopelijk kan het nog met hars gemaakt worden en hoeft er geen nieuwe ruit in!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    En... hoe voelde het om achter je bugaboo te lopen? Lekker gevoel zeker??!

Hiero gaat het super.. niet meer misselijk ofzo.. heel af en toe..! Al denk ik wanneer ik opeens een tijdje geen buikpijn ofzo heb van oww.. zou het wel goed zijn??

Hoop zo dat het beebje blijft plakken!! Stress!
    dacht dat de weken van eisprong naar mogen testen lang waren maar nu duurt het allemaal nog langer voordat je weet dat het een plakbeebje is! ;)

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben gisteren lekker naar Within Temptation geweest en samen met de baby lekker uit mijn dak gegaan haha. Ik heb wel een beetje spierpijn in mijn buik van al het mee schreeuwen met alle liedjes maar ik heb echt een super avond gehad.
    Vandaag ga ik ook weer voor het eerst werken dus ik hoop dat het goed gaat. En woensdag ga ik samen met mijn vriend en schoonouders voor 4 dagen naar Disney! Dus op zich heb ik wel een top week!

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @annabel.. WOW wat een superweekje voor jou!!

Enjoy..!!! :D

15. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Vandaag heerlijk vrij gehad! Het is kermis in de stad hier en alle basisscholen zijn dus vrij! Heb eerst heerlijk tot half 11 in mijn bedje geleden (ow dat was zoooo lang geleden!).

Daarna beetje gepoetst en even met de auto naar carglass voor de ster in mijn ruit.

Ik had trouwens vandaag wel echt last van het warme weer! Ik merkte tijdens het poetsen dat ik gewoon super aan het zweten was en echt veel minder energie had. Dus ik ben echt heel erg blij dat ik niet in de zomer moet bevallen hihi

@beertje: ik kan me nog herinneren dat ik net getest had en zwanger was. Ik kon mijn ogen niet geloven. En de eerste weken vond ik het ook mega spannend. Mijn eerste echo had ik met 9 weken en 2 dagen en toen we het hartje echt hoorde kloppen, was de grootste spanning weg bij mij. Natuurlijk kan er dan nog van alles mis gaan, maar dat vond ik echt een geweldig moment!

Wanneer heb jij je eerste echo??

16. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Onze vakantie was in een woord super heerlijk ontspannen.

@ Beertje Gefeliciteerd meid met je zwangerschap top.

Verder vandaag weer bij de chiroprator geweest blij toe mijn bekken begint op te spelen. Ze heeft het weer los gemaakt maar auw auw dat deed zeer.

Vorige week een reactie gehad van een pendel en ze denk aan een Meisje dus ik ben benieuwd of ik het meiden gehalte omhoog kan krikken hier.

Woensdag weer op controle nu moet ik naar de vk in het zh maar dat snap ik niet helemaal omdat ik een KS krijg dus dat daar geen vk bij aan te pas komt. Maar we zien wel mijn moeder gaat mee.

xxxx

17. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hier een plaatje van mij met 32 weken

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook een zware zwangere. Begonnen op 105. toen ruim 7 kilo afgevallen nu langzaam weer aan het aangekomen. Geen idee wat ik nu weeg, zal het vrijdag wel horen bij de controle in het ziekenhuis. Oh ben 1.63 kort. :)

Hier moet ik ook vanwege mijn gewicht in het ziekenhuis bevallen. Zo'n spijt dat ik het gevraagd heb bij de vk hoe dat zit. Je ziet wel aan mij dat ik te zwaar ben maar niet dat het zo veel is.

Was binnen een half jaar zwanger. Na 4 maanden begonnen met ovu testen. Bleek mijn ei veeel later te hebben dan ik dacht en meteen raak.

Helaas ben ik sinds het begin van de zwangerschap erg moe. En het gaat maar niet over. Werkgever doet moeilijk over minder werken. (had enkele weken geleden al aangegeven dat ik het niet red, dat werd genegeerd) Afgelopen 2 weken thuis geweest nadat ik ben opgeschrikt door ernstige krampen en wat bloedverlies. Ook bleek de navelstreng maar 2 vaten te hebben, gelukkig is met frummel.

19. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Vaddie Welkom en natuurlijk gefeliciteerd.
    Dat zal wel schrikken geweest zijn dat jullie frummel maar 2 vaten heeft in de navelstreng. Bloedverlies lijkt mij ook niet niks. Gelukkig gaat alles goed met jullie frummel.

20. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Zou het kunnen zijn dat dat over de bevalling gaat? Ik heb namelijk met 31+5 weken ook een gesprek in het ziekenhuis met de VK. Het is gewoon het standaard gesprek over de bevalling. wanneer mag je naar het ziekenhuis, waar moet je rekening mee houden enz...ik krijg nl een infuus voor de bevalling in verband met groter bloedverlies (omdat ik te zwaar ben, ik heb dat trouwens nog nooit eerder gehoord). En ik kan natuurlijk al mijn vragen stellen....

Ik denk dat jij dan ook zo'n gesprek hebt?! Ik heb al een hele lijst met vragen gemaakt hihi.
    Succes in ieder geval!!

Deel Deze Pagina