Oh vaddie, dat is balen inderdaad! Is de reden dat je nu nog een week moet doorwerken, omdat je die afspraak nu bent vergeten? Of heeft dat daar niet mee te maken? Anders zou ik gewoon even bellen hoor om te kijken of je nog ergens tussendoor kan komen!
@Heppie: had met mijn Lief afgesproken dat ik eerst die afspraak wilde afwachten voor ik me weer zou ziekmelden. Die man schijnt er maar 1 dag in de week te zijn....
@Biancavm2 wat een mooie buik echt een rondje. @ vaddie das balen zeg. wat ga je nu doen gewoon werken of toch stoppen als het niet meer gaat dan echt stoppen hoor. anders gaat het te kosten van jouw en de kleine @ biancael Spannend zal duimen dat je zwanger bent... maar sorry ik ben even kwijt waarom je nu een kijk operatie krijgt. xxx Lian
Jeetje Vaddie... inderdaad wel aan jezelf denken hoor, als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer... weet dat dat makkelijk gezegd is, maar toch... Erg drukke dag gehad op m'n werk met veel vergaderingen waar ik moeilijk m'n aandacht bij kon houden na een onrustige nacht. Was wat later thuis dan normaal en m'n vriend heeft late dienst, dus ik heb lekker makkelijk een kant en klare boerenkoolmaaltijd met worst in de magnetron gegooid. Nu ff lekker op de bank, en zo lekker vroeg m'n bedje in. Fijne avond allemaal en tot snel weer.
@Dovemeisje: blijf nu even werken. Kijken wanneer ik weer een oproep krijg. Als het lang duurt en ik zit er echt doorheen. (wat bijna is) dan meld ik me ziek.
@Vaddie: Je moet echt goed op jezelf letten hoor! Als het niet meer gaat dan gaat het niet meer. Ik heb vandaag een rustig dagje gehad, ik was vrij en ben met mijn moeder lekker gaan shoppen. ik heb een mooi badje gekocht en ook nog twee jurkjes voor mezelf!
Ook hier slaat de vermoeidheid toe joh..! Lag gisteren kwart over 9 op bed! En kon er zo niet uit komen om 6uur vanmorgen! Zal vast ook wel van het nog zo donker zijn komen maar ow ben echt bekaf na een werkdag! Zo raar...! Wel vreemd want ben normaal nogal een flierefluiter en lekker gezellig aanwezig ma had vandaag geen puf om bij te zijn/doen..! Hoop dat t morgen wat beter is.. zo maar weer vroeg op bedje denk ik..!
hier ook heel vermoeid! De afgelopen twee dagen lag ik om kwart over 9 in bed. Vanavond zwangerschapsgym gehad, dus nu ben ik nog wat later wakker. Maar de avonden worden hier snel saaier hahaha. Morgenvroeg hebben we gesprek in het ziekenhuis over de bevalling. Ik ben erg benieuwd! Vrijdag lekker vrij en maandag ook, we gaan een weekendje naar Scheveningen!! Heerlijk uitwaaien al is het weer niet zo heel goed volgens mij!
Hebben jullie trouwens nog tips voor wat ik kan vragen morgen? ben wel een lijstje aan het maken maar ben bang dat ik iets vergeet!
@heppie: sorry geen tips. Hier weer vroeg wakker. Wel goed geslapen. Ze komen zo mijn dakgoot maken. (omdat buurvrouw haar dak heeft laten vervangen is mijn goot niet aangesloten) Daarna weer werken.
Pfff nou ik kon mijn bed niet uitkomen vanochtend! Ik heb vandaag cursus en daarna meteen naar het werk. En vanavond mag ik voor de tweede keer naar de verloskundige. Dat laatste is het enige leuke van vandaag. De cursus voor het werk is voor mij allemaal herhalingen helaas.
@ Heppie eigenlijk geen tips want ik weet dat ze in het ziekenhuis vaak veel bespreken en je evt nog naar een voorlichtings avond kan over bevallen in het ziekenhuis (althans dat is hier in Breda zo). @ vaddie wie draait er op voor de kosten van je dakgoot ?? Ik hoop dat de buren dat betalen aangezien hun veranderen en niet jij of hebben jullie het zo af gesproken wil me nergens mee bemoeien hoor
@Heppie: Ik weet het ook niet hier hebben ze ook voorlichtingsavond en pas op 6 december dus ik hoop dat beeb er dan nog inzit althans daar ga ik vanuit! @Vaddie: Wist je er wel van dat je dakgoot niet aangesloten werd?
@dovemeisje: wij hoeven daar niet voor de betalen. Is bij alle huizen gebeurd waarvan de buren een nieuw dak + goot kregen. @Noensje: dat was al een week zo. Maar omdat de voorspelling nu veel regen is. En mijn tuin ligt open omdat we aan het straten zijn wilde ik die goot nu echt dicht hebben.
Hier: kom er net achter dat ik echt voor een schijt bedrijf werk. Krijg een officieele berisping omdat ik de afspraak met de bedrijfsarts verkeerd had opgeschreven. Echt belachelijk. Echt giga pissig nu. Dat het stomme wijf (mijn leidinggevende dus) het gore lef heeft om te suggeren dat 'ik niet mee werk aan mijn herstel' Zodra ik weer sta te knikken op mijn knieen van vermoeidheid ben ik er dus helemaal klaar mee! (sorry hoor moet het even van me afschrijven, zo boos)
Kan begrijpen dat je boos bent wat een Kl*te bedrijf zeg. wat doe je eigenlijk voor werk. Ik snap ziezo niet wat voor lef mensen kunnen hebben om over jouw lichaam of mind te oordelen. een knuffel om je te steunen vanuit Breda
vaddie: schreeuw t maar lekker uit hoor! Mijn man werkt ook voor zo'n klote bedrijf. Hij had vorige week vakantie, heeft de zaak netjes achtergelaten en afgelope maandag terug naar zn werk en wat ziet ie, 1 grote pokke bende en wie mag het opruimen? juist! mijn man. Is niet eerste keer dit, nu is hij het na 3jaar eindelijk zat en gaat waarschijnlijk volgend jaar opleiding politie volgen In mei begint opleiding. Beetje slechte timing aangezien hij 3weken vrij wilde nemen voor als de baby geboren is in juni... anders moet ie nog een jaar wachten met opleiding
Hallo, Met de zoekfunctie ben ik bij dit topic gekomen, want ja: ik heb overgewicht en ben zwanger. Ben nu 22 weken , het is ons eerste kindje, en het gaat, op de eerste 14 weken na, eigenlijk best prima. Lees hier een hoop vermoeidheid, dat herken ik inderdaad ook maar al te goed... Niet altijd even handig met een fulltime baan! Vinden jullie het goed als ik hier probeer mee te schrijven? Ik ben daar niet altijd heel trouw in, maar vind het wel fijn ervaringen uit te wisselen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik!
welkom Hiephoi! hoe is de 20weken echo gegaan? alles mooi goed op zn plekkie? En weet je al of het een jongen of meisje is?