oh jammer, maar idd hoogzwanger trouwen of net bevallen zijn...hmmzz lijkt me strak plan om het uit te stellen idd!! Hier getrouwd, gewoon omdat het zo uit kwam hahaha, ff snel alles geregeld (wel gewoon feest en jurk en alles!) En ik was bijna 13 weken zwanger toen. Mijn jurk moest wel flink aangepast worden dagje van te voren nog....niet omdat ik dik was geworden maar omdat ik 16kg afgevallen was door spugen van de zwangerschap hahaha, en bij mijn boobies moest het groter gemaakt worden!!! Maar wel super hoor, trouwen.......maar het maakt verder geen verschil hihi, samenwonen en kindje erkennen is net zo leuk!
Owww idd, samenwonen en erkennen kan ook zeker...maar aangezien manlief en ik al bijna 2 jaar verloofd zijn ... wordt wel eens tijd. Dus dan maar zo
hahaha ja al 2 jaar verloofd....dan mag het wel jah! (tis maar een papiertje meis...het gaat om het gevoel dat je er zelf bij hebt!!)
@ Muiter welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd. Ik had ook al een buikje met 6 a 7 weken waardoor ik mijn eigen kleding al gauw had ingeruild voor positie kleding die ik gelukkig nog paste van de zwangerschap van mijn dochter. Misselijkheid ken ik ook ik werk in de zwakzinnige zorg met clienten met het syndroom van down en dementie die functioneren op baby niveau dus ook pittig. Ik heb het mijn collega's verteld omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad maar ook omdat ik soms aan het kokhalzen was tijdens de verzorging. Tevens hebben wij een functie waarbij wij de buurgroepen moeten helpen bij evt agressie en daar mocht ik niet naar toe ivm mijn zwangerschap. dus zodra wij het wisten moest ik het vertellen.
@ Antares Hoe meer zielen hoe meer vreugde hoe meer kilo's (hahahahaha). Nee iedereen kan zich bij ons aansluiten... @ Kattekit 1 Juni trouwen en 3 juni uitgerekend wordt zeker krap. Wij zijn niet getrouwd zou het wel willen maar nu wachten we nog maar even tot onze kleintjes groot genoeg zijn om het mee te maken. En natuurlijk totdat hij op de knieën gaat want ik ben wel een beetje oude stempel hij vraagt mij en niet andersom. Jippie morgen komt eindelijk onze dakkapel en kan het eindelijk beginnen. Dan volgende week eindelijk de babykamer werd tijd met nog maximaal 5 weken op de tikker. Ik maak me wel een beetje zorgen over het suiker verhaal aangezien ons frummeltje nu al 3285 gr weegt ipv 2250 gr. Morgenochtend kan ik eindelijk de test gaan doen en dan maandag de uitslag zo spannend.
@dovemeisje.. dat verbouwen lijkt me wel druk inderdaad als je zover bent. Hopelijk is de uitslag van de test goed! Het trouwen gaat ook gebeuren om familieredenen (nee hoor...geen heks van een schoonmoeder die met de bezem achter de deur staat hihi) maar doordat er iemand ernstig ziek is en we niet helemaal weten wat de toekomst brengt willen we wel graag dat deze persoon erbij is, vandaar
hallo dames ik lees regelmatig mee met jullie. jammer dat dit topic er vorig jaar nog niet was toen ik zwanger was van de jongste. ik vind het leuk om te lezen hoe jullie het ervaren om zwanger te zijn met overgewicht. ik ben dus een mama van 2 kindjes met overgewicht.
Hoi Allemaal... Wat gebeurt er hier toch altijd gezellig veel...Even weer bij gelezen en wordt er steeds vrolijk van...heerlijk gevoel. Zat gisteren echt down in mijn vel...maar vandaag al veel beter. Vanmorgen lekker een dik uur in het bos gewandeld en vanmiddag mijn zoontje naar school gebracht...weer lopend en een uur terug door het bos... Lekker de wind door je hoofd laten gaan en de stress van gisteren weg gehaald. Voel me nog altijd wat min door de opmerking dat ik te dik ben maar ja is niet anders...ze moeten het er maar mee doen... Maar Dovemeisje...succes morgen zal voor je duimen... Jouw kindje is nu dan al net zo groot als mijn zoontje bij de geboorte was...apart eigenlijk.. Hij was toen gewoon voldragen.. Maar je moet nog maar even spannend zeg... Deze club vrouwen is echt super gezellig en lief... Wil jullie allemaal bedanken.. Nou tot gauw...liefs
@Antares: welkom. Zal me ook nog even kort voorstellen: vaddie, 28. Afgelopen april getrouwd met Lief. Zijn al 10 jaar samen. Afgelopen december gestopt met pil. Heb nu last van extreme vermoeidheid. Werkgever doet helaas beetje moeilijk. @Muiter: ik heb mijn ha nooit gebeld. Direct een vk gebeld. Daar op intake geweest en toen doorverwezen. Weer thuis van het werk. Ipop gesprek gehad. Afgespraken gemaakt voor het komende schooljaar. Al hoe wel ik er meer niet dan wel ben. Gesprek ging niet echt lekker. Zo konijnenren uitmesten. Met al die regen van de afgelopen dagen ziet het er niet uit.
@dovemeisje: succes met verbouwen. @Ikke: fijn dat je je weer wat beter voelt. Lekker genieten van het zonnetje, ik voel me daar ook vaak beter door. @kattekit: willen jullie nog trouwen voor de kleine komt? Of stellen jullie het uit? Zaterdag hier ook weer verder met de babykamer. Had het kozijn al geschildert. Zusje komt plafond doen, ik heb er het geduld niet voor. Hopelijk lukt het ons om de muren ook een verfje te geven. En met nog meer geluk kan zaterdag of zondag de babykamer erin.
@ kattekit das wel een mooie gedachte om iemand er nog bij te hebben die je lief is maar ziek is. Ik zou graag willen trouwen en mijn broer als getuige willen mijn broer is lichamelijk gehandicapt en zijn ziekte gaat alleen maar achteruit en lijdt uiteindelijk tot de d**d. Ik begrijp dus wat je bedoelt. @ Aapje ik kan begrijpen dat je het jammer vind dat dit gezellige topic er vorig jaar niet was maar klets gezellig mee. @ Heppie Meis hoe is het met jouw ben je alweer thuis of lig je nog in het zkh. Voor de andere nieuwe meiden zal ik mij ook nog even kort voorstellen. Ben 33 jaar al 7,5 een relatie kom oorspronkelijk uit Alkmaar voor de liefde verhuist naar Breda zo'n 5 jaar geleden alweer. Niet getrouwd maar samenwonend.We hebben een dochter van juni 2009 in dec 2010 een miskraam gehad en nu dan 34,6 weken zwanger van ons 2de kindje.
Hoi hoi Even weer kijken maar blijft gezellig hier... Zal me nog even kort voorstellen.. Ben 32 jaar..9 jaar samen met mijn vriend...niet getrouwd maar erg gelukkig samenwonend... We hebben 1 zoon uit 2006 en nu komt dus nummer 2...en toevallig op de geboortedatum van nummer 1 uitgerekend.. @ Dove meisje veel succes morgen hoor.. @ Heppie meis...hoe is het met jou... doei doei
spannend op zelfde dag! vond onze verjaardagen al dicht op elkaar zitten 12juni uitgerekend(tot nu toe, nog niet bij vk geweest) 22juni trouwdag 3jaar. 8juli zoon 3jaar. 16juli manlief jarig drukke tijd gaan wij krijgen haha
In tranen.... Denk dat het helemaal over is hier... had vandaag ineens een zee bloed!! Is nu inmiddels wel zo goed als gestopt... VK moest ik gelijk komen.. kon nu niks doen omdat een echo nu niks uit zou maken! Moet morgen terug komen om 14uur voor een echo om te kijken of er nog IETS zit... Weet wel zeker dat het helemaal mis is... volgens mij had ik zelfs een vruchtje in mijn handen vanmiddag.... Tranen blijven maar lopen....
nee beertje niet jij ookal vanmiddag vertelde meid uit 'NOD-oktober' topic en 'Juni 2012' dat ze ook haar wondertje verloren heeft Bah!! absoluut géén leuk nieuws!
Hey meiden, Tjee wat wordt het gezellig druk hier!! Welkom aan alle "nieuwe" meiden! Ik heb niet alles in detail teruggelezen, was een beetje veel! @beertje: wat een vervelend nieuws meid! Hopelijk heb je morgen toch nog goed nieuws, of weet je echt zeker dat je het vruchtje vast had? Ik duim voor je! Vanavond ben ik weer teruggekomen uit het ziekenhuis. De bloedingen zijn niet teruggekomen, en de harde buiken zijn een stuk minder en niet meer regelmatig. Vanmorgen weer een ctg gehad en die was goed, zonder harde buiken. Vanmiddag nog een inwendig onderzoek gehad (weer met mijn vriend de eendenbek, not dus, tjee wat is dat altijd een ROT gevoel) en daar is een kweekje van gemaakt. Over 4 dagen krijg ik daar de uitslag van. Verder moet ik wel zeggen dat het onbezorgd zwanger zijn voor mij nu wel weg is. Ik merk nu ik thuis ben dat het toch wel een behoorlijk impact heeft gehad en dat ik nu bij ieder pijntje of harde buik best wel schrik....hopelijk gaat dat over een paar dagen over! Met mijn baas heb ik afgesproken te stoppen met werken. Ik moest eigenlijk volgende week nog en dan zou ik verlof hebben. Maar dat risico ga ik niet meer lopen. Gelukkig vond mijn baas het geen enkel probleem en was mijn invaller al klaar om in te vallen. Nu lekker naar bed, heb zoveel telefoontjes, mailtjes en sms-jes gehad dat ik er nu wel even klaar mee ben!!
@Beertje: jeetje wat erg! Ik hoop ook dat je morgen misschien toch nog goed nieuws mag ontvangen! @heppiedepeppie: Wat fijn dat je weer thuis bent, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt! Wel fijn dat je een weekje eerder mag stoppen met werken.
Fijn dat je weer thuis bent heppie, en ga maar proberen te genieten van je vervroegd verlof, je heb je rust nodig, kalm aan en een fijne avond gewenst