Hey dames sorry voor de late reactie.... heb ff weer mee gelezen en beertje...SUPER ged nieuws!! @Dovemeisje ja ik vind het wel lastig wil het graag nog voor em houden maar word wel lastig he als je al een aardig buikje hebt en idd staat te kokhalzen bij de verzorging....helaas vandaag alweer een moeilijke dag kwa misselijkheid en clienten gooien elke keer de vraag naar je toe ''ZWANGER'' owww en kan het wel van de daken afschreeuwen fijn dat het hier wel kan!! Ik ben zwanger!!!!! sorry dames moest even....
Hallo dames ook ik heb overgewicht en wil me hier aansluiten ik ben 32 weken zwanger. @Heppie ik weet helaas wat je mee maakt. Ik heb vorige week een flinke bloeding gehad en per ambulance afgevoerd heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen maar gelukkig is alles goed. Tegen mij is gezegd dat ik de komende 2 weken rustig aan moet doen en niet zwaar mag tillen.
Dankjullie wel meiden voor alle berichtjes/duimedraaien/kaarsjes..!! Ik weet echt zeker dat het allemaal geholpen heeft!! Voor nu probeer ik weer lekker te genieten al vind ik dat nog erg moeilijk... Schrik zit er nog zo in...!! Voor alle nieuwe mensjes... welkom en natuurlijk... GEFELICITEERD!!
Heej hoi dames... @beertje wat een fijn en goed nieuws zeg...Zalje wel erg gelukkig van zijn geworden...Super hoor!!!! Ik had echter een vraag en hoop dat iemand er wat van weet... Ik moest vanmorgen plots naar de tandarts...Kies door de helft. Daar aangekomen gelijk gezegd dat ik zwanger ben..maar er moest een foto gemaakt worden en verdooft worden aangezien het een erg nare plek was. Al met al een behandleing van een uur. Maar nu ben ik zo bang dat het slecht is voor ons wondertje... De angst is verschrikkelijk ben al 4 x een kindje verloren ben bang dat het weer gaat gebeuren...wie kan me helpen. x
@Beertje: YES. Wat fijn. Nu genieten van de kloppende hartje. @Cathy: welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd @Beertje4: welkom hier. @Ikke: Als je hebt aangegeven bij de tandarts kan je er vanuit gaan dat hij andere verdoving (zonder adrenaline) heeft gebruikt die geen kwaad kan voor je beebje. Eventuele volgende keer gewoon vragen hoor! staat helemaal niet raar. En de eerdere miskramen: dat zou ik navragen bij de vk of ha. Sterkte. En niet te veel stressen want dat is ook niet goed voor de beeb!
@beertje: GEWELDIG NIEUWS!!!! Wat ben ik blij voor je!!! @beertje4: hebben ze bij jou dan een oorzaak kunnen vinden? Bij mij niet....al twee keer niet en dat vind ik toch raar. dat bloed moet toch ergens vandaan komen. Had jij ook harde buiken? @ikke: foto's zijn idd niet "goed" maar ze hebben daar van die schorten voor met lood erin zodat je beebje goed beschermd is! En verdoving kan echt geen kwaad, ik heb dat aan de huisarts en aan de tandarts gevraagd. Maar toch begrijp ik je angst hoor!!
@ beertje4 welkom en gefeliciteerd. oei jij ook al zo'n bloeding als Heppie en jullie zijn zo goed als even ver. @ Heppie das ook raar en frustrerend dat ze daar geen oorzaak voor kunnen vinden. Hoop dat het nu weg blijft en dat jullie beebje pas komt als die moet komen. @ ikke ik heb geen idee over de tandarts maar weet wel dat Röntgen niet goed zijn en dat ze wel verdovingen kunnen gebruiken als je zwanger bent geen risico vormen voor de kleine. Gewoon navragen meid.
@ heppie ze hebben geen oorzaak gevonde ze vertelde dat in 75% van de gevallen dat ze geen oorzaak kunnen vinden. heb geen harde buiken gehad. maar je blijft wel heel anstig teminste dat heb ik
Hey meiden, Of moet ik zeggen tiepmiepen jeetje. @beertje1986: Jeeej WAt fijn dat alles goed is gegaan. @heppie: ik hoop dat je alweer wat bekomen bent van de schrik. @ikke: Ik ben op de rontgen geweest voor mijn enkel met 16weken. Daar zeiden ze dat het tegenwoordig zo weinig en zo precies is dat het geen kwaad kan eigenlijk. Maar als je je er beter bij voelt kun je altijd om een schort vragen en dan kan het helemaal geen kwaad omdat het zover van je buik is. @hier manlief is thuis en we hebben nu een lekker weekendje thuis aan keutelen geplanned staan. Dus zo even naar de stad voor nieuwe schoenen voor Arne en vanavond denk maar eens een filmpje pakken. Ik ga straks lekker koken want heb alle boodschappen gister al gedaan. Wat is het trouwens zeldzaam lekker weer weer Niet te warm maar wel een zonnetje. Alle nieuwe meiden Welkom en natuurlijk GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot tikkers Ow ja het lijstje ik zou een lijstje maken maar aangezien ik er niet uit kom heb ik het op gegeven. En er zijn nu zoveel nieuwe meiden dat ik het helemaal niet meer snap. Liefs Jessica
was ik net bij de Shoeby voor me man hebben ze tegenwoordig echt een super gave grote maten collectie helemaal leuk als de . baby eruit is ga ik me daar ff een nieuwe gaderobe aanmeten *zucht nu alleen nog Arne zo gek krijgen
vraagje: Kheb voor de winter eigenlijk nieuwe jas nodig. maar kga er geen 100,- voor neer leggen. Nu zat ik te denken aan een poncho. Is dat wat? Iemand al 1 gekocht? Waar? Hoe duur? linkje?
bij de bonprix hebben ze leuke jassen voor niet teveel geld. Ik heb laatst bij de primark een super gave poncho gezien en die was maar 15,-
hahaha. Het winterjassen dilemma. Bij ieder topic waar ik actief speelt het probleem. Hoop hier mijn eigen jas voorlopig nog te passen. En heb een vriendin gevraagd of ik een jas van haar mag lenen als ik de mijne niet meer pas. ( zij heeft een grotere maat dan ik) Vandaag weer te druk geweest. Maar babykamer staat in de verf. Nu lekker douchen en meteen pyama aan.
C en A of hema had laatst ook een poncho in de aanbieding, maar dat was volgens mij wel een gebreide. Ik heb nu een fleecevest van Bonprix besteld wat heel groot is en lekker lang. Met een dikke trui en dikke das hoop ik het daarmee te kunnen doen. Ik heb het nu toch steeds kei warm hahaha
dan nog even een "kledingvraag": wat nemen jullie mee als je gaat bevallen? Of wat trek je aan? Ik heb nu geen grote shirts meer die lekker los zitten, behalve mijn gewone kleding en die doe ik niet aan! Mijn man heeft wel XL maar dat zit mij ook strak. Ik twijfel of ik een hemdje aan doe zonder mouwen of dat ik ergens een bigshirt ga kopen....
@ heppie: Ik heb nog een big shirtje liggen voor je het was 2v10 bij de livera en die vallen best ruim . Aangezien ik er toch maar 1 draag. Neej ik heb ook een bigshirt met korte mouwen heb het toch alleen maar warm
Ik heb een jas van mijn moeder gehad hihi, ik moet zeggen met de winters die we de laatste tijd gehad hebben red ik het echt niet met alleen een poncho. Vandaag naar de baby dump geweest om de gratis doos te halen en natuurlijk weer van alles meegenomen haha. En daarna thuis even lekker een dutje gedaan ik was zo moe! En vanavond zien we wel weer.
@Heppie: nog niet echt heel erg over nagedacht maar al wel een big shirt gekocht. (en dan maar hopen dat ik die straks nog pas)
bevallingskleding: ik had een lange nachtjapon. heel eenvoudig ding. ooit bij Livera gekocht volgens mij. van die one-size dingen Lang genoeg zodat je ook zonder broek kan zitten/staan/liggen. Denk dat ik bij deze bevalling dezelfde aan doe want kheb m nog
bevallingskleding..nog niet aan gedacht! Had bij de vorige keer enkel een pyjama mee....had niet aan een lang shirt gedacht haha. Maar ben bevallen in een operatieshirt..