Ik ga zie zo bevallen in een operatie shirt. verder heb ik 2 big shirts / Pyama voor de tijd in het ziekenhuis met een lekkere wijde jogging positiebroek. Verder de dakkapel staat zo goed als hij moet nu nog zijkanten en glas voor de ramen krijgen (zit plastic tegen nu )Mijn schoonvader en vriendlief gaan hem morgen van buiten naar binnen afmaken enkel het glas komt pas op zijn vroegst donderdag en dat is toch wel erg koud hier. Heb sinds een paar weken erge last van mijn tepels die in ene erg hard worden en wit weg trekken en dan zoveel zeer doen dat ik niet normaal kan functioneren. Heb dit bij mijn zwangerschap van mijn dochter ook gehad maar dan in het begin ik denk dat het dus aan de kou ligt. Draag al geen Bh vandaag omdat we niet weggaan of visite krijgen en dat voelt goed maar oei oei wat deden ze weer zeer. xxx
Ik heb voor de bevalling een bigshirt en voor daarna een mooi nachthemt en een badjas. Als ik naar huis ga een joggingbroek met een slobber trui.
Bah bah heb echt een dag dat ik nergens zin in heb. Zelfs mijn dochter die gister weer thuis is gekomen en mijn vriend zijn mij al teveel vandaag ben erg kribbig en moe. Ik denk dat het komt doordat de dakkapel niet op schema ligt. Het was de timmerman ook tegen gevallen zei hij (daar heb ik niets aan, het zou af zijn van buiten)Maar vriendlief heeft belooft dat het goed komt maar dat kan er nog niet in in mijn hoofdje. Kreeg vanmorgen een telefoontje dat mijn 4de cliënt in iets meer dan een maand is overleden. Wij hebben bijna nooit overlijdens omdat wij een leefgroep zijn vorig jaar feb was hiervoor de laatste. Hoop dat ik morgen een betere dag heb. Morgenavond een afscheidsdienst van mijn cliënt die vrijdag was overleden. Daarna hoop ik nog te kunnen zwemmen. xxx
@Dovemeisje: sterkte! Hier: babykamer is vrijwel af. Meubels staan erin. Nu textiel aan het wassen. Als het helemaal klaar is komen er 12 dozen kleding aan.
@dovemeisje: ik heb wel eens gehoord dat je tijdens het borstvoeding geven ook moet uitkijken met kou enz. Een vriendin van me zegt altijd: uitzwaaien moet je in de kamer doen, niet bij de koude deur gaan staan! Vervelend dat het niet lekker loopt met de dakkapel, zul je altijd zien als je graag wilt dat het snel en goed gaat, dat er altijd wel weer iets tussenkomt. Maar zoals je vriend al zegt, het komt vast goed. Zal wel een beetje fris zijn nu denk ik? Het is in de avonden echt al wel koud vind ik! Ben nu begonnen met wassen en strijken. De eerste dag van mijn ziekteverlof vandaag, vind het maar raar. Ik ben gewoon klaar met werken nu.... Ik heb nu één machine met beddengoed gehad, maar er volgen denk ik nog wel een machine of 3 hihi. Vraagje nog: we willen graag onze manneke de eerste weken op onze kamer laten slapen 's nachts (overdag gewoon in zijn eigen bedje) voor het voeden. Daarvoor gebruiken we gewoon onze kinderwagen. Maar hoe maak ik dat op? Want dat matrasje van de bugaboo is veel kleiner dan een bed. En als de kleine daar op spuugt, dan is het meteen vies. aangezien het een helemaal zwarte kinderwagen is, lijkt me dat niet handig....
@vaddie: 12 dozen ik dacht dat ik al veel had hahahaha. Gaaf hoor!! Ik vond het geweldig om alles uit te zoeken en heb bijna alles van mijn nichtje gehouden!
@ Heppie; Mijn dochtertje lag ook de eerste week in de kinderwagen bij ons op de kamer. Wij hadden een speciaal dekbed setje voor de kinderwagen ( Quinny ) en om het matrasje had ik een zijltje gedaan en dan gewoon zon doek ter hoogte van de hoofdje om t matras die als eerste de spuug opvangt. Ik ga het met de 2e ook doen, ze liggen daar zoo lekker beschermd in en je hebt ze lekker bij je!
De babykamer is zo goed als af. Gisteren hard gewerkt (te hard, nu gesloopt) Als ik alles een beetje heb opgeruimd zal ik een foto online zetten
Ik heb echt een heerlijk weekend vol met niks doen achter de rug haha, en nu is het bijna tijd om te gaan werken. Deze week is nog normaal, maar volgende week is het herfstvakantie hier ( ik werk op een buitenschoolse opvang ) en dus moet ik hele dagen werken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen als ik eerlijk ben. Ben vaak al zo moe van een halve dag werken. Maar goed we wachten het gewoon af.
Hey meiden, Allereerst wil ik even alle nieuwkomelingen welkom heten! De club wordt steeds groter, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe meer kennis/advies te delen. Ik hou het even kort, want ik ben zo beroerd als een hond. Heb sinds vrijdagavond een flinke griep te pakken Vanmiddag de 2e echo gehad, wederom een groeibepaling, en de vastgestelde datum is nu 20 mei geworden. Alles was super, en het ukkie was al flink aan 't zwemmen, blijf het erg bijzonder vinden om het te zien! Ik duik weer onder de dekens... tot snel allemaal!
Nou meiden, net op controle geweest bij mn vk. Mn bloeddruk blijft te laag! Ik eet al extra zout maar krijg m nie op pijl..?? Over 3 weken die o zo lekkere suikertest.. heerlijk.. NOT hahaha
@Djinti: beterschap. Schijnt enorm weer te heersen. Veel zieken op het werk. Nog moe van het weekend. Vandaag ook vermoeiende dag op het werk. Morgen bedrijfsarts.
Dovemeisje: ik herken het dat pijn je borsten gedoe naja tepels, sjeezusss ik heb er elke dag last van, gek van haha Ik zal ff paar fotos van de babykamer bijvoegen dus tot hoever we zijn, babydump levert as woensdag de kast opnieuw want die was me beschadigd
dankjewel we zijn over de helft nou haha was wel een werk nu nog ff de hanglegkast afwachten en dan kenne we verder met de invulling, box staat ook al inde woonkamer ga nu gauw de bevalling kijken op rtl 8
Hoi allemaal... @ noensje...wat een geweleidge kamer en box heb je klaarstaan zeg.. @ de rest betreffende het slapen in het begin... Wij hebben hier 3 bedjes...jaja voor overdag beneden een antieke witte wieg...die gaat mijn moeder bekleden...ze weet het alleen nog niet...hahaha ze weet namelijk nog niet dat ze weer oma word.. Bij ons bed hebben we een ander klein houten wiegje...en dan natuurlijk de babykamer... Vanmorgen bezoek gehad van moeders voor moeders...krijg een mooi boek en een babymutjs erbij....en ook nog een nachtlampje voor de kleine...en voor mezelf een mooie armband gehad....dus ben erg verwend... Vandaag was mijn moeder bij me...zij moet altijd testen voor haar suiker...ivm hersentumor...dus ook bij mij gedaan...en hij was perfect...fijn idee... Maar nu had ik nog wel een ander vraagje...had bij mijn vorige zwangerschap ook al zo;n last van mijn gebit dat het slecht werd..verweek of zo...nu heb ik steeds stukjes tand of kies die afbrokkelen...wie o wie herkent dat ook... Nou fijne avond verders dames...doei doei...x
ken ik maar al te goed. bij vorige zwangerschap had ik een abb. op de tandarts leek wel. zat zelfs met 40weken zwangerschap in de stoel bij die man hij werkte wel heel snel want was als de dood dat ik op zn stoel ging bevallen whahaha
Heej Roozjuh... Dank je wel voor je antwoord.... Blij dat ik niet de enige ben morgen maar weer is de tandarts bellen...sjonge jonge zit er bijna elke week...vrijdag ook al geweest...nou ja is niet anders...als de beeb het maar goed doet... We zijn ook ongeveer even ver heen zag...wanneer is jouw datum de mijne 7 juni...verjaardag van onze zoon..dussss wel erg spannend..hoe krijg je trouwens zo'n leuke balk erbij...