Bah bah de griep heeft toch doorgezet vannacht veel wakker geweest van het hoesten erg slecht geslapen dus ben blij dat mijn moeder straks komt dan kan ik even naar bed straks. Heb ik wel nodig nu...
@ beertje super dat alles weer goed was... @ Jessi lekker gevoel hé dat alles klaar is. @ Roozjuh dank je wel ben ook wel trots op het kamertje...
Hey meiden Dovemeisje: Mooi kamertje!! Lekker rustig, daar houd ik ook heel erg van! En kruip lekker in bed, hopelijk voel je je snel beter! @beertje: fijn dat alles goed is, dat zal wel een hele geruststelling zijn!! Lekker genieten he! Ben vanmorgen een beetje ongerust opgestaan. Heb vanmorgen weer flinke krampen en durf me amper te bewegen. Bij het naar de wc gaan heb ik een klein bloedpropje verlopen, maar er zat niets op het papier. Het zag er een beetje uit als afscheiding dat was rozig was. Geen helder bloed dus. Heb er maar een foto van gemaakt (klinkt ranzig maar dat is me geadviseerd in het ziekenhuis) en nu een inleg kruisje in. Hopelijk blijft het hierbij want ik ben echt bang dat ik anders straks weer in het ziekenhuis lig. Ben het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt. Moet zo naar de dietiste en daarna ga ik op de bank liggen en doe ik vandaag niets meer! Dit weekend komt het zoontje van mijn man met de taxi en hopelijk kan dat gewoon doorgaan. Vorige maand hebben we het namelijk ook al moeten afzeggen omdat ik toen ook in het ziekenhuis lag. Daar werd niet echt leuk op gereageerd door de mensen daar, dat we een week later alsnog op en neer zijn gereden, dus hopelijk kan het gewoon doorgaan nu anders krijgen we daar weer commentaar op.... Steeds als er iets gebeurt denk ik: ow ik moet mijn huis nog opruimen, stom he, alsof het niet goed is hier hahaha.
Foto: hou er ook niet van om mezelf terug te zien op de foto. Maar wil wel graag mijn buik vastleggen. Ben er trots op. Helaas verder even geen tijd om te reageren. Beterschap voor de zieken. @Heppie: rustig aan en naar jezelf luisteren! Sterkte.
hey meiden, @vaddie, wat een mooie buik heb je al!en natuurlijk mag je daar trots op zijn! ik leg mezelf ok niet graag vast,maar mijn buik wel haha,alleen durf ik dat met niemand te delen... @heppie, je bent geen kreng hoor! het is vooral belangrijk nu om even aan jezelf te denken,het is fijn dat je man achter je staat! je hebt ook een mooie buik! oh je zult wel geschrokken zijn! lekker rustog aan doen he! @djinti, bij mij deden ze de test via de vinger,maar toen bleek dat het niet goed was ook via een paar buisjes. @dovemeisje, wat een mooi kamertje!! beterschap, vervelend dat het toch door heeft gezet! @annebel, fijn dat alles goed was bij de vk! @jessi, fijn dat alles klaar is, een heerlijk gevoel he!! @beertje4, fijn dat alles goed was! hier zijn de suikerwaardes al 2 dagen verhoogd, ik zit nu wel aan de ab vanwege de blaasontsteking,het zou daarmee te maken kunnen hebben,maar ik moet toch nog vanaf maandag of dinsdag beginnen met insuline te spuiten..baal dr wel een beetje van,maar aan de andere kant heb ik overlegd of ik dan iets meer brood zou mogen eten,want ik mag nu maar 3 sneetjes op een dag en ben nu 4,5 kg kwijt, gaat iets te hard dus....
Hoi allemaal, ik ben hier nieuw! en ben ook een meisje (25 jaar) met overgewicht en ben inverwachting van onze eerste kleine spruit ben nu 18 weekjes. en het is allemaal wel spanned voel de kleine inmiddels al wel alleen vraag ik me steeds af of me buik wel groeit als je dat bij al die vol slanke meiden ziet dan denk ik ow die hebben echt al veel buik, heb natuurlijk geen idee of je dat bij mij nu al ziet al pas ik mijn eigen broeken niet meer hihi, du het groeit toch wel denk ik. Ik ga hier dus lekker mee kletsen als dat mag. Erg gezellig. succes allemala met je zwangerschap al zijn sommige al een stuk verder dan ik
Hoi Femel, Welkom hier! En zoals je kunt zien op wat foto's terug, krijg ook jij zeer waarschijnlijk echt wel een zwangere buik hoor!! Bij mij duurde het wel iets langer, ongeveer na 20 weken begon mijn buik echt rond te worden, daarvoor bestond hij nog uit twee delen hahaha. Leuk dat je de baby al voelt, bij mij was dat ook rond die tijd, alleen had ik het toen nog niet in de gaten! Moet je in het ziekenhuis bevallen of sta je gewoon onder controle bij de verloskundige??
Tot nu toe sta ik nog gewoon onder controle bij de verloskundige! Ze vroeg zelfs nog of ik na wilde denken over thuis of ziekenhuis bevallen, maar dan lees ik terug bij jullie vorige stukjes en daar staat toch duidelijk dat iedereen in zh moet bevallen dus ga er van uit dat dit bij mij ook nog wel zal komen dan. maar dat maakt mij niet echt uit denk ik. me suiker en al het andere bloed is prima en me bloedruk is zeer mooi 65 over 105 dus daar blijft ze zeer te vreden over.
Ligt wel aan je gewicht of je in het ZKH moet bevallen. Sommigen van ons zitten net onder de grens, en anderen er weer boven. Volgens mij zijn ze ook niet overal even streng. Soms mag je wel thuis bevallen maar moet het beneden. En soms mag je tot 36 weken bij een verloskundige blijven en wordt je daarna overgedragen....bij iedereen dus verschillend! Maakt ook niet zoveel uit volgens mij! Meer wat je zelf fijn vind!
@ Heppie hoe is het nu nog wat bloed gezien ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst maar bij jouw helemaal qua zorgen zo te horen. Hoop dat het dit weekend gaat en denk goed om jezelf. Je bent een lieverd vergeet dat niet !!!!!! @ Femel Welkom en gefeliciteerd natuurlijk. Ja ik zit al in de laatste fase maar dat maakt niet uit het is erg gezellig hier en na de bevalling klets ik gewoon nog mee hoor heb ik me voorgenomen en alle meiden er mee eens zijn natuurlijk :-D @ Hier mijn moeder is er die heeft me naar bed gestuurd vanmiddag ik lijk af en toe net een zeehondje zo kan ik blaffen. Dus ik ga vanavond maar op tijd naar bed....
@dovemeisje, ja ik vroeg me al af wat er dan ging gebeuren na de bevalling,want als je zo'n gezellig clubje hebt is het ook jammer als je daarna niet meer mee zou (kunnen) schrijven.. beterschap meid! @femel, welkom en gefeliciteerd!
Hey meiden, We hebben al 100 pagina's gekletst!! Dat is wel een feestje waard hihihi! Ik wil hier ook nog wel mee blijven kletsen hoor na de bevalling! Misschien niet zo vaak per dag want dan zal ik wel druk zijn met mn kleintje maar ik vind het wel leuk om jullie allemaal te blijven volgen!! Bloedverlies heb ik niet meer gehad gelukkig! Maar het blijft vreemd....
@ Suze thanx meis ja ik ga het zeker missen soms denk ik was ik maar korter zwanger nee geintje ben te nieuwsgierig nu naar onze ukkepuk.... Maar ik blijf mee kletsen.. En anders start ik vast een nieuw forum bevallen en overgewicht hahahahahahah kunnen jullie weer bij mij aansluiten.
@ Heppie gelukkig dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Gezellig dat je ook blijft kletsen. Misschien als we zo gezellig blijven kletsen regelen we volgend jaar een ontmoeting met al onze ukkies......
ik ben 1 avondje van de parij en lees alleen maar veel gezellig heid. Weet niet of jullie het herkennen maar slapen is een kriem zo ook deze avond weer echt enorm balen, vriend lief is er ook niet dus dan nog maar even op de laptop. En wel erg leuk al iedereen mee blijft kletsen natuurlijk
mogguh @heppie fijn dat je geen bloed meer verliest. @dovemeisje: lekker idee he dat nog maar heel kort gaat duren @femel: Welkom en gefeliciteerd @hier: Ik blijf ook mee kletsen na me bevalling ben erg benieuwd hoe het met jullie zal vergaan. Misschien zullen we elkaar nog eens echt ontmoeten. Gister weer hals over kop naar het ziekenhuis geweest. Ik had de baby al heel lang niet mee gevoeld en had steken in me doos en verloor vocht. Weer aan de CTG maar gelukkig was alles goed. Vanacht weer eens slecht geslapen, echt ze moeten het niet te lang laten duren anders stort ik in elkaar zal het woensdag wel bespreken.
@jessi: balen zeg dat je weer naar het ziekenhuis moest, maar fijn dat alles goed is! Verloor je dan gewoon helder vocht of bloed? Ik heb gisteren even opgezocht hoe een slijprop eruit ziet maar jezus wat een ding zeg hahaha. Ik dacht nl even dat ik die gisteren verloren had, naar aanleiding van wat er in mijn urine lag. Maar dat was het niet geweest. Vanmiddag gaat mijn man met zijn zoontje naar de film, ik zet ze alleen af. Ga niet mee, niet zoveel zin en dan kan ik lekker even mijn eigen ding doen. Heb erg veel last van mijn bekken. Vooral aan de linkerkant, ik heb 's nachts echt steken en kramp, soms moet ik er bijna van huilen. Ik hoop dat dit niet erger wordt de komende weken want dan mag de bevalling van mij wel op gang komen
Ik blijf hier ook lekker kletsen na de bevalling. Merk toch dat jullie sommige dingen beter herkennen dan andere mensen. (o.a. de suiker) Veel te gezellig. @Jessi: he getsie. Pas goed op jezelf. @Suze: hier ook aan het afvallen. Moest gisteren in het ziekenhuis ook wegen. Was wel een andere weegschaal dan normaal dus kan iets afwijken. Maar zat -2,5 kilo verschil tussen.... (in twee weken) Hier helaas veel harde buiken sinds gisterenmiddag. Wel eerder gehad maar nu zijn ze een beetje pijnlijk. Zodra ik wat actiever wordt krijg ik een flinke steek en een harde buik. Dus maar niet te actief vandaag. Gelukkig voel ik frummel nog heel veel schoppen. Suiker lijkt ook goed te gaan. Vandaag dus maar een beetje bankhangen. HOpelijk is het morgen weer over. Gaan naar slagharen. Huren wel een rolstoel maar wil daar ook niet te veel in moeten zitten.
Ik heb voor dinsdag een afspraak staan bij de bekkentherapeut hoop zo dat het wat helpt want ben het zat dat ik niks kan. Verder willen we morgen naar de jongegezinnenbeurs maar kijk morgen eerst even hoe het dat met me gaat. En verder zeggen ze altijd de laatste loodjes wegen het zwaarst nou dat vind ik ook.
Same here, we zijn ook bijna evenver zag ik hahaha. Ik heb me toch een last van mijn bekken...vooral in bed en met opstaan. En vooral aan de linkerkant. Ben wel eens bij de bekken fysio geweest maar heel veel meer dan tips geven kon ze niet. Ze heeft mijn rug 1x getaped maar dat hielp ook niet echt... Hoop stiekum dat beebje iets eerder komt, zodat we ook 4 en 5 december voor zijn....