Overgewicht en zwanger..

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by MamaVanGilani, Jul 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Heb hier mijn dag niet. Weer erg weinig neiging tot bewegen. Vanmorgen boodschappen gedaan en de vriezer schoongemaakt. Zo nog even een brief op de bus doen en dan lekker bankhangen

2. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Ik ben kapot en nog steeds niet lekker. Ik zal binenkort wel alles terug lezen.

Pfff ik weet niet wat ik heb maar tis geen griep ofzo. Ik ben helemaal gesloopt alsof ik onder een stoomwals terecht ben gekomen. Dinsdag wel wezen zwemmen maar zelfs daar kreeg ik commentaar dat ik er zo slecht/moe uit zie. Ik weet echt niet hoe lang ik dit nog trek dinsdag maar ff overleggen met de vk. Nog maar weer een nachtje naar het ziekenhuis of strippen ofzo. Vandaag wel wezen winkelen met een vriendin maar was het met 5 minuten alweer zat.

Zo dit was het grote jessica klaag uurtje weer.

tot tikkers

Liefs jessica

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Jessi: vervelend dat je uitgeput bent. Hopelijk kunnen ze je helpen. Maar waarschijnlijk zullen ze nog niet strippen. Meestal gebeurd dat pas na week 40. Sterkte

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @all: volgens mij is het nationale klaagdag vandaag hahaha.
    Ik merk sinds een paar dagen dat ik snel kortademig ben, herkennen jullie dit? Ik dacht juist omdat de beeb is ingedaald er niet veel last meer van te hebben maar als ik twee trappen oploop en de telefoon gaat bijv, dan kom ik bijna adem te kort!

kijken jullie trouwens ook expeditie robinson?

5. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Hahahaha Noesje ik woon in Breda en bij mij zeggen ze ook altijd boven de rivieren aangezien ik uit Alkmaar kom, net alsof dat erg slecht is. Ja ik heb een grote mond :D en ik ben niet op mijn mondje gevallen;) maar liever zo dan achter de rug om....

@ hier Maud is alweer een week oud en ze heeft een ritme ontwikkeld in de BV 's morgens en 's avonds laat (na 21.30 tot 24 uur) veel willen drinken,'s nachts komt ze dan alleen rond 4 uur en dan weer 's morgens dus mag niet klagen.
    Ze is vandaag weer over haar geboorte gewicht heen met 10 gram ze mogen daar 14 dagen over doen... Volgens de kraamhulp heb ik slagroom of roomboter in mijn melk zitten..
    De Ks is mij erg mee gevallen was heel gespannen ten aanzien van de vorige keer en heb dus ook wel menig traantje gelaten die ochtend maar ben super opgevangen door al het personeel anesthesie, gyn en verpleegkundige. Enige maffe is dat je je benen en billen niet kan bewegen terwijl je weet dat je ze hebt, gelukkig kwam dat gevoel snel terug...

Tot snel weer ik ga Maud zo wekken om te eten (voedselbank is weer geopend.:p

6. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Zo herkenbaar mijn vader heeft mijn gewicht vroeger ook nooit geaccepteerd en moest er altijd commentaar op geven wat zeer pijnlijk is en onze band daardoor ook slecht was. Want elke keer hoorde ik hem praten tegen mijn moeder dat ik dik, vet was er niet uit zag etc. Dat wil je niet horen als klein meisje en ook niet als je aan het puberen bent want ik ging daardoor meer eten.

Sinds dat ik 23 jaar was hoor ik hem er niet meer over terwijl mijn BMI momenteel 38 is dus die 31 van jouw valt erg mee.
    Onze band is nu wel zo veel beterder en dat doet goed. Ik hoop dat het bij jouw ook ooit nog veranderd.

7. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

Dec 30, 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Ff update, lig in het zh aan de ctg, mijn onderdruk was te hoog en zat een beetje eiwit in de urine.

8. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Sterkte ik hoop dat het niets is en dat jullie manneke het goed maakt...

xxx

9. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Meis ik hoop dat jullie prinses zichzelf snel aandient en dat je eindelijk kan gaan genieten. Het is niet tof als je al over vermoeid bent en dan nog moet gaan bevallen zal aan je denken...

xxx

10. MamaInWording85

Dec 30, 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Met de kleine man is alles in orde, alleen moeders onderdruk was 96 bij de vk gisteravond en in het zh 90 dus mocht gelukkig naar huis vannacht..
    Helaas amper geslapen omdat ik om 8.45 weer naar het zh mag voor het zelfde riedeltje... Ctg, urine controleren, bloeddruk in de gaten houden, bloeddruk prikken... Ben benieuwd, misschien heb ik mijn beeb eerder in mijn armen dan ik denk, al zie ik nu wel erg tegen de bevalling op omdat het allemaal zo snel gaat...
    Hou jullie op de hoogte!!

Liefs, Cindy

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Wel fijn dat je vannacht toch nog naar huis mocht! Ik hoop dat je bloeddruk enz. vanochtend goed is!

Hier gaat alles z'n gangetje, afgelopen dinsdagnacht heb ik heerlijk genoten van de film Breaking dawn part 1. Ik was wel heel erg moe, maar ik keek ook zo uit naar de volgende dag. Want tja toen had ik de 20 weken echo. En in de avond ben ik ook nog naar een concert geweest, van een band die ik al een hele tijd live wilde zien en het was super. Staat maar een mager meisje op het podium maar er komt me een stem uit!
    Dus gisteren was ik wel behoorlijk moe haha en vandaag nog een dagje werken en dan vanavond naar mijn schoonouders om ze te vertellen dat ze een kleindochter krijgen.
    En morgen mogen we de babykamer al gaan halen!!!! Dus dat is ook helemaal super.

12. beertje4

beertje4 Actief lid

Dec 14, 2008
    259
    0
    16
    #1212 beertje4, Nov 18, 2011
    Last edited: Nov 18, 2011
    @ MamaInWording85 wat fijn dat je gewoon naar naas mocht.
    Doe maar lekker rustig aan.

Hier ik ben gister op controle geweest bij de gyn. alles was goed. Het is goed ingedaald. Verder begin ik steeds meer te balen van mensen die steeds bellen en zeggen nog een paar dagen want ik denk dat het eerder komt. Hopen wij ook maar kan ook nog 4-5 weken duren. Verder zitten we gisteren bij mijn so zegt mijn vriend van ik hoop dat ons kind ( hij zei de naam dus) op een sport gaat die in de middag is. Hij schrok zich rot en ik ook. hoop dat ze het niet gehoord hebben.
    Tot tegenstelling van bijna iedereen vind ik het heerlijk dat me bed op klossen staat.

13. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @mamainwording: dat is even spannend geweest dan gisteren en vandaag, maar gelukkig dat alles goed ging. Hopelijk hebben jullie je hummel ook snel in je armen!

@beertje: heb ik hier ook, dat mensen steeds zeggen: ow het kan wel ieder moment komen. Ja dat KAN. Maar het KAN ook nog 4 weken duren. Van mij mag het wel nu hoor! Vind het ook storend als mensen bellen: EN???? Ja wat, en? Ben je al bevallen? Nee, anders zou ik de telefoon toch niet opnemen....

@jessi: lastig zeg dat je zo slecht slaapt....ik ben zoo blij dat ik gewoon goed slaap. Ik moet wel vaak plassen, maar slaap dan gewoon weer verder. En last van mijn linkerheup heb ik in bed ook wel maar ik kan wel gewoon slapen..

Hier vanmorgen een doos met spullen van truus.nl binnengekregen. Ik had vorige week van die bonnen gekregen van lekker in het leven. En nu zag ik bij het topic: gratis dat dat bij truus.nl erg veel scheelt. Dus ben ik gaan kijken. Nu zijn de prijzen daar sowieso al goedkoper dan in de winkel, maar met die kortingsbonnen was ik echt veel goedkoper uit! Ik heb 6 grote flessen wasmiddel (dreft, ariel, dash),vlekverwijderaar, afwasmiddel dreft, vaatwastabletten dreft, fles lenor wasverzachter voor 28 euro inc. verzendkosten. Nou daar ben je normaal wel 50 euro voor kwijt!!
    Aanrader dus als jullie ook van die bonnen hebben!!

14. MamaInWording85

Dec 30, 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Pff... wegens te hoge bloeddruk moet ik in het zh blijven... Echt balen!! Kreeg nog een inwendig onderzoek, nu verlies ik dus bloed wat ik voorheen niet had :( Maaaar! Ik had toen dus ruim 2cm ontsluiting en de baarmoedermond was al verweekt. Ik word morgen ingeleid, maar heb zelf zo'n vaag idee dat ik dat niet red. Heb nu namelijk al 'de golvende krampen' ;) Al moet ik zeggen, het valt nu nog mee, ben ook benieuwd hoe erg ze nog gaan worden :p
    Mijn pa is zo lief geweest om de laptop mee te nemen, heb ik tenminste wat te doen! PapaInWording is even naar huis voor 1 uurtje slaap en om te douchen, die zou afgelopen nacht eigenlijk nachtdienst hebben gehad, dus die heeft me nu een ritme haha! Gelukkig dat hij binnen 5 a 10 minuten hier kan zijn :)

Nou dat was ff een update, meer volgt...

15. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @mamainwording: oei wat spannend!!!! Dus vandaag of morgen of overmorgen heb je je kindje in je armen!!! Geweldig!
    Zet 'm op zou ik zeggen en hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!!!

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jessi, vervelend dat je zo moe bent!! hoe gaat het nu?
    @heppie, ik ben ook altijd de laatste weken kortademig ook al zijn ze dan ingedaald, dat helpt niet altijd...helaas!
    oh dat scheelt idd veel geld zeg..! ik ben nu ook bij de gyn en ga ook om de 2 weken dat had jij ook toch? had jij het nog nagevraagd, tegen mij zeiden ze dat het daar een normaal beleid was..
    @dovemeisje, fijn dat er al wat ritme is en de nachten goed gaan, ik zag nog een foto voorbij komen, mooi meisje hoor!!
    @enchanted, oh meis wat rot dat je vader zo doet!! ik herken dat gelukkig helemaal niet,maar kies lekker voor jezelf meid!!je bent mooi zoals je bent!
    @mamainwording, ohhh wat spannend! succes!
    @annabel, wat leuk een meisje!!
    @beertje4, vervelend is dat he,dat mensen nu gaan bellen of als je zelf belt meteen zeggen "en en"?? fijn dat de controles weer goed waren!

hier verder alles goed, afgelopen woensdag was mijn zoontje jarig,werd alweer 5...verder ben ik s'middags nog steeds aan het zoeken naar de juiste hoeveelheid insuline,
    ik blijf nu bij de gyn en het is de bedoeling dat ik in de 38e week ingeleid wordt, vanwege het insuline spuiten en de kans op complicaties na de 38 weken groter schijnt te worden.

17. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @suze: ik ging idd om de twee weken naar de gyn, ik moet a.s. donderdag weer. Daarna moet ik wel wekelijks tot ik ga bevallen. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat als er geen bijzonderheden zijn, je pas vanaf week 38 iedere week hoeft te komen. Dat zal dus wel goed zitten!!!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Spannend hoor al die meiden die op het einde lopen.

Heb hier weer een prut dag. Snel harde buik en weinig energie. Voel me dus erg lullig want mijn moeder en oma zijn aan het poetsen.

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @heppie,ja dan zal het idd wel goed zijn, ze zeiden ook je kunt altijd bellen als er wat is en dan kun je ipc meteen terecht

@vaddie, vervelend dat je,je zo futloos voelt, maar je niet schuldig voelen, je moeder en oma doen het vast met alle liefde!!
    hoe gaat het met je suiker?

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Goed! De hele week suiker al onder de grens gebleven. Je word vanzelf wel creatief met eten. :)

Share This Page