hoi meiden, @mamainwording: spannend hoor ik hoop dat je nu snel je baby mag vast houden. @heppie: Dat is inderdaad niet duur waar kun je die bonnen krijgen? @docemeisje: fijn dat je ritme al zo goed is. @vaddie: wat vervelend dat je een baal dag hebt en laat je maar lekker verwennen. @hier: net weer naar het ziekenhuis geweerst. Ik dacht dat de baby was terug gedraait maar ze is nu eindelijk ingedaald. Verder weer aan de ctg gelegen. De vk neemt me morgen toch weer een nachtje op voor sedatie. Ik hoop dat ik dan weer een nachtje kan slapen. Verder hier wel wat rommels veel harde buiken en oefenweeën. nou tot tikkers Liefs Jessica
oh dat is fijn!! ja dat klopt, ik merk ook wel dat ik aardig creatief wordt @jessi, wat is voor sedatie?? wel fijn dat je dan een nachtje bij kunt tanken!
@jessi: Fijn dat je nog een nachtje mag en kan bijtanken! Die bonnen heb ik opgestuurd gekregen. Ik ken veel mensen die ze deze maand voor het eerst hebben gekregen. Eigenlijk weet ik niet precies hoe ik er aan ben gekomen, ik dacht eerst dat het via een mailing over zwangerschap enz is gekomen. Ik krijg dagelijks zoveel mail over zwangerschap enz. Je kunt ook eens op de site kijken; www.lekkerinhetleven.nl alleen weet ik niet of je ze daar ook kunt aanvragen.
Mag al sinds vanmorgen niet meer van de afdeling af ivm de bloeddruk, maar toch is er nog steeds vanaf 10 uur niemand meer langs geweest om die te komen meten :S Fijn ook voor je bloeddruk als er om de 5 minuten een zuster binnenloopt... BAH!!!
Jah dat herken ik heel erg! Toen ik in het ziekenhuis lag zeiden ze ook steeds we komen dadelijk dit en dat doen....en dan moest ik aan het eind van de middag vragen of ze nog kwamen... Nu snap ik dat die mensen het vaak ook kei druk hebben en het zijn ook maar mensen. Maar heel fijn is het niet, zeker wanneer je verplicht in bed moet blijven liggen (dat moest ik toen ook...)
@jessi, wat is voor sedatie?? wel fijn dat je dan een nachtje bij kunt tanken![/QUOTE] een soort narcose middel maar dan net wat zwakker
@ mamainwording heel veel succes meid en ik hoop dat je je kindje snel vast kan houden ook al is dat raar. ik ben met mijn eerste ook ingeleid terwijl ik het nog niet verwachte maar mijn hoeveelheid vruchtwater was achteruit gegaan. @ Jessi Ik hoop dat je weer lekker kan bijtanken meis en dat je er wat van opknapt. @ Heppie truus.nl daar hoor ik wel meer over. Ik ga ook eens spotten...
@mamainwording: wat spannend allemaal, maar wel vervelend dat er al zo lang niemand meer is geweest om je bloeddruk te controleren. @Jessi ik hoop dat je ook echt een beetje gaat bijtanken, het lijkt me niks om zo moe te zijn de hele tijd. @Vaddie ik hoop dat je je vandaag lekker hebt kunnen laten verwennen! Vandaag zijn ik en mijn vriend naar mijn schoonouders geweest om te vertellen dat ze een kleindochter krijgen. Mijn schoonmoeder was helemaal emotioneel en heel erg blij. En morgen mogen we de meubeltjes voor de babykamer gaan halen. Daar heb ik ook zo'n zin in!
pff, hier maar matig geslapen. Ben dus alweer niet vooruit te branden. Vanmorgen even naar de markt geweest en nu beetje rommelen. Wat googlen en gedichten maken. Ook even een buikfoto spammen
@ vaddie mooie buik hoor. Zo naar het ziekenhuis blugh ik zie er weer zo tegen op. Vandaag zijn me ouders langs geweest en heeft me moeder de boodschappen met me gedaan en heeft de keuken gepoetst. Ik had gister al in een opruimwoede alle keukenkastjes leeg getrokken en schoon gemaakt. Heb toen 7 zakken met troep weg gegooid en nog kom ik kastruimte te kort. wat kan een mens een hoop rommel hebben. Nu is de keuken weer lekker fris. Me moeder heeft ook lekker snert gemaakt voor mijn verjaardag morgen. De kinderwagen is ook weer op honk ik was bijna vergeten hoe gaaf hij wel niet was. Nou dames ik ga zo me slaaptas maar ff inpakken. Tot tikkers Liefs Jessica
@jessica: slaap ze meid, hopelijk kan je weer even bijtanken! @vaddie: mooie buik hoor! Ik zal er morgen ook weer eens een maken! Hier: heb vannacht weer verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn heup/bil. Ik denk dat ik zwangerschapsischias heb, maar zeker weten doe ik het niet. De pijn zit aan één kant en ik krijg na een uur slaap op een zij zoveel kramp dat ik er wakker van wordt en dat doet me een partij pijn! Ik ben echt niet mieperig van mezelf en mijn pijn grens is vrij hoog maar dit is echt niet gaaf. Heb bij het topic gezondheid ook een vraag erover gepost, ben benieuwd of anderen dit ook wel eens hebben. Heb mijn fysio er ook even over gemaild. Op deze manier mag het van mij snel gebeuren want ik zie er gewoon tegen op om te gaan slapen. Het wordt met de dag erger....
@Heppie: misschien nog andere slaaphoudingen proberen? Slaap je met een kussen onder je been? Misschien spieren rekken voor je gaat liggen? Sterkte en hopelijk komende nacht toch een beetje lekker slapen
Heftig ook. Ja, ik ging in mijn puberteit daardoor ook juist meer eten. Ik ben op mijn 16e bij hem gaan wonen omdat het bij mijn moeder niet meer ging (zij koos voor haar man ipv voor haar kinderen) en dat was ook supermoeilijk omdat ik geen vader-dochter band heb met mijn vader vanwege dit gedoe. Ik woon nu 3 jaar samen, en als ik mijn vader nodig heb, dan is hij er zeker voor me. Hij helpt me graag omdat hij ziet dat ik een hele fijne relatie heb. Op dat punt gaat het zeker goed tussen ons. Ik stuur hem ook kaartjes, of ga zomaar op de koffie. Alleen als ik dan op visite ben, of hij is hier, dan durf ik dus al niks bij de koffie te serveren. We zullen zien in de toekomst. Misschien heeft hij sinds ik hem geconfronteerd heb wel een idee hoe het over komt en houdt hij zn klep misschien nu. Maar toch, ondanks hij niks meer zal zeggen, ik weet hoe hij zal blijven denken.
Jeetje, als ik de afgelopen 2/3 dagen even terug leest lijkt het wel of iedereen wel ziek zwak of misselijk is! Vervelend!! Beterschap/sterkte dames!
hoi meiden Redelijke nacht gehad hier gelukkig, maar nu veel harde buiken. Merk dat mijn conditie wel snel minder wordt nu, van mij mag het nu wel gebeuren hahaha. Net de konijnen kooi samen met mijn man verschoond en dan moet ik echt even gaan zitten hoor! Zat me gisteren ook ineens te bedenken dan mijn hummel natuurlijk ook helemaal niet zoveel ruimte meer heeft, ik ben zelf maar 1,64 m dus niet zo lang. Van nek tot bekken is bij mij natuurlijk ook korter dan bij een lang iemand, zou dat invloed hebben??
@hepppie van die hard buiken herken ik wel. Heb daar vandaag ook meer last van. Vandaag hebben we de hond gewassn verder heb ik niks gedaan. Gsteren een druk dagje gehadd en merk dat ik dan de dag erna het rustig aan moet doen. Heb vandaag ook meer last van harde buiken. Hoop dat het verder met iedereen goed gaat.
Vandaag in ene veel pijn in de rechter kant van mijn rug met uitstraling naar mijn been, waardoor ik niet meer kan lopen HELP wat gaan we nu weer krijgen. Het trekt ook wel weer weg maar het is zeer vervelend. Maar even een goede nacht slapen en wie weet helpt het anders morgen even arts bellen. Kan ik er wel bij gebruiken heb namelijk ook alweer een schimmelinfectie fijn fijn kraamverband. Maar verder zitten we nog steeds op een roze wolk....
@dovemeisje: wat vervelend die pijn! Weet je wat het is of niet? Er is natuurlijk ook geen kraamhulp meer om het aan te vragen? En die schimmelinfectie, ik heb dat vroeger zoooo vaak gehad! Toen ik mijn man net leerde kennen en ik in de weekenden bij hem bleef slapen had ik óf een blaasontsteking óf een schimmelinfectie. Ik weet nog dat ze er op mijn werk altijd om moesten lachen. Ik wist toen nl nog niet dat dat met de sex te maken had hihi. Nu nergens meer last van gelukkig. Maar kan me voorstellen dat dat dikke kraamverband niet echt heel lekker zit! Heb je nog veel bloedverlies?? Ben de hele dag lekker aan het borduren, maar het lijkt wel alsof ik vandaag de hele dag één harde buik heb.Mijn buik is nog nooit zo hard geweest. Ik vind hem ook heel laag zitten nu. De beeb is super druk en dat voelt ook niet altijd fijn voor mijn blaas! Iedere ochtend als ik wakker wordt voel ik eerst of mijn pyamabroek en bed nog droog zijn. Ik hoop steeds van niet hahaha
Even een snel berichtje Wij zijn gistermorgen om 10.13 de trotse ouders geworden van een zoontje X.avi! Hij weegt 2705gr en is 47cm lang! Inmiddels na een nachtje zh zijn we sinds vanmiddag thuis! Het hele verhaal komt later