@Mamainwording: gefeliciteerd. @dovemeisje: vervelend die infectie en die pijn. Misschien hier eens op het forum vragen aan de vk wat het zou kunnen zijn? Gisteren goede dag gehad. S'morgens konijnen dus oververhuist. Man heeft netjes veel van het buk en til werk gedaan. Merkte s'middags echt dat ik flink moe was dus niet veel bijzonders meer gedaan. Afgelopen nacht weer best goed geslapen. Zo een beetje thuis rommelen en vanmiddag klotteren. (sint inkopen doen)
Weer een lekker druk weekend achter de rug, de meubels van de kinderkamer gehaald en boodschappen gedaan. En gisteren maar liefst twee verjaardagen en op kraamvisite geweest. Pfff ik ben nu nog moe maarja vandaag begint het werk gewoon weer. Ik weet dat het erbij hoort en ik vind mijn werk echt heel erg leuk, maar ik heb de laatste tijd gewoon niet zoveel zin om te werken. Ik weet niet hoe het komt, maar goed voor ik het weet zit ik weer lekker thuis op de bank.
Gefeliciteerd meid met jullie Zoon... Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Geniet lekker en het verhaal komt nog wel een keer.... Liefs Lianne
Ik heb al vanaf gisteren het gevoel dat het aan het rommelen is. Vandaag met naar de wc gaan bij het afvegen ook roze rood met slijm. zou het dan toch gaan beginnen? Wel spannend allemaal hoor
Wat spannend zeg allemaal! @Mamainwording85, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. @dovemeisje: heb je nog iemand gesproken over de pijn die je hebt? Wij zijn weer terug van een weekendje Zuid Limburg, even lekker eruit geweest. Moet om 14.00 uur in het ziekenhuis zijn om dat prikapparaatje op te halen, en vandaag ook de afspraak bij de internist bevestigd gekregen, 19 december... dat duurt nog even... Voor de rest geen last van klachten... behalve dat ik de laatste dagen erg snel vol zit met eten... ik was best wel een snoeperd zo tussendoor en 's avonds, maar nu helemaal geen behoefte aan... is natuurlijk ook maar beter,maar toch... Fijne dag allemaal!
@mamainwording: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hopelijk is alles goed gegaan! Rust lekker uit en geniet ervan, we horen het verhaal later wel een keertje als je een beetje bijgekomen bent! @annabel: heel herkenbaar hoor dat je je werk niet meer leuk vind nu, jij bent met je gedachten met hele andere dingen bezig terwijl de buitenwereld "gewoon" doorleeft. Ik heb dat ook. Zit nu thuis en denk echt helemaal niet aan mijn werk. De klas, de collega's, alles kan me echt gestolen worden nu hahaha. @beertje: spannend meid! Ik hoop ook steeds als ik naar het toilet ga dat ik iets zie waardoor het start, maar hier is alles nog redelijk rustig. Behalve ENORME harde buiken, nu zit er echt een voetbal in mijn buik, kan 'm niet eens indrukken met een vinger. Maar heb er verder niet echt krampen bij of zo.. @dovemeisje: Heb je de dokter al gesproken?? En hebben ze je iets kunnen geven? De beeb is heel rustig vandaag terwijl hij gisteren echt mega druk was. Ben dan meteen angstig dat er iets is....hoeveel keer per dag moet je je kindje nu nog voelen??
@ heppie Volgens mij nog steeds 6-8 keer. Maar weet het niet zeker. Hier nog niet helemaal geslaagd voor de sint/ kerst inkopen. Maar kon gewoon niet meer dus ga anders woensdag of donderdag nog wel even.
@ Beertje spannend.... @ Heppie minimaal 7 keer is normaal. @ Hier na een redelijke nacht te hebben mogen slapen heb ik geen last meer gehad van de pijn in mijn rug en been het is helemaal weg. Dus dat is lekker. Enkel Maud gunt mij weinig rust vannacht is ze om 1, 3,4 en half 7 gekomen en toen ik vanmiddag wou rusten had ze zo iets van nee mam dat mag niet. Ik vind het erg moeilijk dat ik mijn oudste niet mag tillen voel me daar ook heel verdrietig over omdat ik mijn meisje mis om vast te pakken en lekker zelf in bed te leggen. Ze zegt ook de gehele tijd mama mij niet dragen mama buikpijn. erg aandoenelijk... Ben blij als ik het weer mag, maar ja als ik het nu al ga doen kan de buikwond kapot gaan en dan ben ik verder van huis.
@dovemeisje: kan me voorstellen dat dat moeilijk is voor je! Maud heeft zo te horen nog niet echt een ritme hihi. Na hoeveel dagen/weken krijgt een baby eigenlijk regelmaat? Hier heb ik net zitten janken bij goede tijden. Ow het is zo zielig (voor diegene die het kijken) met het babygedoe bij sjoerd en rikki! Tis maar een soap maar ik zat vol tranen, mijn man moest er om lachen hahaha. Heb vandaag zo'n harde buik, aan één stuk door. Het bovenste deel van mijn buik heb ik nog nooit zo hard gehad. Ik kan niet zitten, liggen, wordt er onrustig van. Ik voel de baby nog wel maar veel minder dan gisteren. Ook heb ik wat last van mijn onderrug (gonzend gevoel). Morgen nog even urine inleveren bij de huisarts ter controle of de blaasontsteking nu helemaal weg is. Hopelijk wel!
Een ritme met borstvoeding is moeilijk te krijgen ze zeggen dat je voed op verzoek soms wel erg slopend maar ik blijf doorzetten. Bij roos heb ik het uiteindelijk 7 maanden vol gehouden ook al heb ik toen alles afgekolft omdat zij mijn tepels niet wou pakken ze was te ongeduldig...
hoi meiden @mama in wording: Super gefeliciteerd. @beertje: spannend hoor heel veel succes. @heppie: je voelt de baby gelukkig wel. bij mij is altijd gezegd dat ik de baby iig 7x moet voelen op een dag. Bij jouw klinkt het ook als behoorlijk wat voorwerk. @dovemeisje: fijn dat je heup geen zeer meer doet en vervelend van die schimmel infectie. @hier: Zaterdag op zondag in het ziekenhuis geslapen. Heb wel redelijk geslapen in ieder geval meer dan thuis. Gister mijn verjaardag gevierd en was blij toen iedereen om 8 uur weer weg was. Had heel veel harde buiken en krampen dus ben ff gaan douchen en ben toen spontaan onder de douche in slaap gevallen. (Er staat een stoel in de douche voor me) Arne heeft de kraan uitgedraait me afgedroogt en ik kan me er niets van herinneren. Ik werd wakker om een uur of 2 in me bed en vroeg me af hoe ik daar beland was. Morgen naar de VK mijn moeder gaat mee voor morele steun om te vragen of ik alsjeblieft niet ingeleid kan worden want ik hou dit niet heel lang meer vol. Verder hier veel voorwerk maar nooit echt serieus. De baby is wel veeeeel drukker dan anders bij mij. Normaal was ze heel rustig en nu voel ik dr de hele dag door trappen en wroeten. Ik heb ook iedere x steken in mijn muts erg vervelend en pijnlijk. nou tot tikkers Liefs Jessica
@jessi: tjee meid dan moet je wel echt heel erg moe geweest zijn als je je niet kunt herinneren dat je man je afgedroogd heeft en in bed gelegd heeft hahaha Goed dat je er aan toegegeven hebt! Ik hoop ook dat dit voorwerk is, maar ja ik weet niet wat ik moet voelen....donderdag moet ik weer naar de gyn. Weet iemand trouwens of een gyn ook wel eens kijkt (aan het einde van de zwangerschap) of er al ontsluiting is?
@ heppie dat zelfde vroeg ik mij nu ook af. Ik denk van wel veel meiden weten al dat ze ontsluiting hebben enzo.
Ja inderdaad, ik bedoel dat voel je toch zelf niet? Hier rommelt het ook wel maar niet echt noemenswaardig. Ik heb vandaag contact met de fysio gehad, heb waarschijnlijk dus echt zwangerschapsischias en bekken klachten maar zo laat in de zwangerschap is er niet zoveel meer aan te doen. Vanmorgen om 6 uur werd ik weer wakker met verschrikkelijke pijn en kramp. Vanuit mijn heup naar de binnenkant van mijn knie en door naar mijn schenen en kuit. Ow wat is dat rot. Nou en dan kan ik dus echt niet meer slapen, niet op mijn rechter of op mijn linkerzij. Hoort erbij die laatste loodjes, maar ik vind ze nu wel zwaar worden. Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om nog 4 weken verder te moeten zo!
ow ja en mijn borsten (en vooral tepels) doen sinds een paar dagen verschrikkelijk pijn....is dat ook een teken?
@heppiedepeppie: je was niet de enige bij GTST... hier ook traantje gelaten... @dovemeisje: fijn dat je geen last meer hebt gehad meis! Kan me voorstellen dat het voor je eigen gevoel vervelend is dat je Roos niet op mag tillen. @jessi: jeetje zeg, dan ben je wel heel erg moe geweest als je zo onder de douche in slaap valt. Kan me voorstellen dat je gaat proberen of de bevalling toch niet eerder op gang kan komen. Nou vanmiddag in het ZH geweest om dat prikapparaatje op te halen. Beetje verwarring toen ik me meldde, maar uiteindelijk kwam het goed (ik zag die bui alweer hangen toen ze verbaasd reageerden). De assistente zei vorige week dat ik 3x per dag mezelf moest prikken, maar na de instructie van vandaag blijkt dat ik minimaal 7x per dag moet prikken. Vanmiddag voor het eerst een oefenprik, en het valt me erg mee moet ik zeggen. Moet tot en met donderdag prikken, vrijdag het apparaatje terugbrengen en dan wordt ik vrijdag telefonisch geïnformeerd over hoe nu verder. Ow, nog even een vraag... hebben jullie ook zo'n last van kortademigheid? Ik moet eerlijk zeggen dat ik al niet zo'n goede conditie van mezelf heb, maar vanmiddag liep ik een trap op, en ik stond gewoon naar lucht te happen, stond hier toch wel even van te kijken... Fijne avond allemaal! Liefs, Djinti
@mamainworsing: gefeliciteerd en geniet van je baby @ jessi: nou dan moet je echt wel heel erg moe geweest zijn zeg! Hier weer een dag werken erop zitten en vandaag een afspraak gemaakt voor een 3D echo. Het is pas in januari maar ik heb er nu al heel veel zin in.
@ heppie: mijn tepels doen ook super zeer ze lijken wel van rubber zo raar voelen ze. Ik hoop dat je heup snel beter voelt
@ heppie en Jessi de gyn gaat voelen of je al ontsluiting hebt in de laatste weken van je zwangerschap..