Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    @dovemeisje,ik zie dat ik met omvang 95 de keuze erg beperkt is.Jammer zeg!Maar die ik heb gezien vind ik wel heel mooi en hij ziet er erg degelijk uit.

@Djinti,dat ziet er volgens mij keurig uit ;) Ik heb diabetes en hou m`n waardes ook goed bij en jou waardes zitten binnen de richtlijnen van wat het bij mij moet zijn.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Djinti: bij mij zouden ze zeggen dat je waardes aan de hoge kant zijn en je op dieet moet. :) Is per ziekenhuis verschillend. Afwachten dus maar.

Heb het hier gevraagd aan de gyn of er nog voorzorgsmaatregelen worden genomen vanwege mijn overgewicht. Maar behalve de gluscosetest van enige weken geleden worden er geen voorzorgsmaatregelen genomen. Ik beval in het ziekenhuis. Dat is voldoende.

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is toch eigenlijk best apart,dat ziekenhuizen allemaal andere richtlijnen hebben.Ik had het al eerder gelezen in een ander topic,vind dat maar vreemd.

4. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Ja raar he dat ze allemaal andere richtlijnen hebben.... Maar ze hebben wel vaak dezelfde behandel methode

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Vandaag poetsen en vanavond naar de voorstelling van Bastiaan Ragas. Zin in. :)

6. eva1984

eva1984 Lid

3 sep 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik heb even kennisgemaakt met mijn nieuwe huisarts vanmorgen, ik ga me eens even storten op het huishouden (de kasten weer opnieuw inpakken na het laminaat leggen) en vanmiddag lekker naar de paarden. Kijken of ik er nog steeds op kan komen, het wordt steeds lastiger met mijn buik, haha!

Veel plezier vanavond Vaddie!

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden

@trotsemams: weet je,ik heb nu ook omvang 95 maar wat ik gedaan heb is een tussenstukje gekocht wat je tussen elke bh kunt zetten. Dat is echt ideaal! En die zijn helemaal niet duur. Heb je al voor 2,50 euro. Die heb ik nu ook tussen mijn voedingsbh zitten voor in het ziekenhuis, en ik kan hem op 3 standen zetten.

In het ziekenhuis zei mijn gyn gisteren dat vrouwen vanaf 150 kg op een aparte tafel moeten liggen mochten ze een keizersnede krijgen. Maar omdat in Rijnstate Arnhem veel maagbanden gezet worden, hebben ze daar alle middelen. nu zit ik bij lange na niet bij de 150 kg maar ik vind het wel fijn dat ze alles bij de hand hebben.
    Verder gaan ze bij mij ook niets speciaals doen met de bevalling. Mijn gyn gaat het niet eens doen, het wordt gewoon door de verloskundigen gedaan, mits er complicaties zijn dan komt de dienstdoende gyn kijken.

@djinti: hele nette waardes joh! Zou mij verbazen als jij nu ineens medicijnen enz zou moeten gaan slikken.

@hier: mijn moeder gaat zo meteen weer naar huis, dinsdag komt ze weer terug, want woensdag moet ik weer naar de gyn. Ik hoop zo dat de kleine man snel komt, maar ik ben zo bang dat het nog kei lang gaat duren. Ik zit er nu bijna echt op te wachten. Bij ieder krampje hoop ik dat het doorzet, bij iedere toiletgang hoop ik mijn slijmprop of bloedverlies te hebben..
    Stom he dat ik daar alleen nog maar mee bezig ben! Krijg allemaal sms-jes van vriendinnen en collega's die nog op bezoek willen komen, maar daar heb ik helemaal geen zin in,is dat gek??

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    @Heppiedepeppie,dat is idd ook een prima oplossing!Zeker omdat ik zag dat er voor 90G veel meer keuze is.
    Ik vind het overigens helemaal niet gek dat je geen zin hebt in bezoekjes enz.Gewoon ook niet doen,lekker doen wat je zelf graag wil.En ik hoop dat dat snel bevallen is voor je ;)

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ik heb een paar dagen geen laptop gehad, dus kon niet komen reageren, ik heb wel wat bij gelezen, zal het vanaf hier weer oppakken!

@degene die bevallen is, weet de naam niet meer(sorry:)) maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

@heppie, mss dat dr huisman bij mij toen zo tekeer ging, ik was toen wel over de 150 kg, nu zit ik er ruim onder en ga ik dat ook lang niet halen,soieso vanwege het dieet, ik val nog steeds af, beval je ook onder de vk als je evt wordt ingeleid? ik moet dat soort dingen nog even navragen.
    ik snap heel goed dat je nu niet zit te wachten op 'bezoek' dat heb ik ook als ik aan het einde loop, hoe dat komt weet ik niet..

verder gaat alles hier goed, nog steeds zoekende naar de juiste hoeveelheid insuline in de middag,maar verder zijn de waardes goed:)

nou ik ga het weer proberen bij te houden meiden!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Heppie: vind het helemaal niet niet vreemd dat je niet zit te wachten op bezoek. Hier ook dagen dat ik genoeg heb aan mezelf.

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Alles goed hier?

@heppie: Ik heb er ook geen zin in morgen komen me schoonouders en het enige wat ik kan denken is mag ik dan in me bed blijven?

@hier: Ik heb nergens geen zin in. Nog steeds geen baby ik wil dat de rommels nu eens door zetten. Nog maar 5 dagen tot ik ingeleid word. Is het raar als ik in het ziekenhuis vraag of ik al mag blijven? Ik moet dinsdag nog voor controle maar auto rijden gaat bijna niet meer. En dan moet ik woensdag weer heen om ingeleid te worden, dan gaat Arne wel mee natuurlijk maar autorijden is heel pijnlijk aan het worden in me rug.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jessi,vragen staat vrij toch ;) Ik heb geen idee of ze dat doen,zal er mss ook mee te maken hoe druk het is op de kraamafdeling.

Alvast veel succes iig!

13. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    hallo hoe gaat het met iedereen? heb geen tijd om alles terug te lezen.

wij zijn dinsdag trotse ouders geworden van onze zoon lars.

14. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ***Breekt in*** gefeliciteerd!!! geniet ervan ***Breekt uit***

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @vaddie: hoe is het poetsen gegaan vandaag? Hoe was het bij Bastiaan Ragas?

@eva1984: hoe was het paardrijden, lukte het nog?

@heppiedepeppie: ik kan me voorstellen dat je niet meer op visite zit te wachten. Het enige waar jij nu nog op zit te wachten is tot jullie kleine frummel zich aan gaat kondigen.

@suze30: welkom terug meis!

@jessi: ook jullie frummeltje zit nog veel te lekker in jouw buik. Ook voor jou hoop ik dat ze zich snel gaat laten zien.

@beertje4: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars!

Vanmiddag om 15.00 zelf het ziekenhuis maar weer gebeld omdat ik nog steeds niets gehoord had (ben ik dan zo ongeduldig?). Enfin… ze hadden overlegd en meteen een afspraak bij de diëtiste gemaakt voor me op 14 december a.s. Zij moet gaan beslissen of dat we het voorlopig zo houden, of dat ik een dieet moet gaan volgen. 19 december heb ik de afspraak bij de internist. Nu wilden ze me 22 december een afspraak bij de gyn geven. Daar heb ik tegen geprotesteerd, ik ga niet in 1 week tijd 3x tussendoor weg van m’n werk. Dus de afspraak bij de gyn is nu ook 14 december, na de afspraak met de diëtiste.

Vanavond behang voor de babykamer gekocht en wat zwangerschapsslips. Ik zweer echt bij die van de Hema, heerlijk zitten die! Ik kon alleen bij de Hema geen BH in mijn maat vinden.
    Van de week maar ’s in de stad kijken, was nu op het winkelcentrum geweest.

Morgen lekker rustig aan, zondag heb ik de verjaardag van m’n oma, en zie ik voor het eerst sinds lange tijd weer veel ooms, tantes, nichten en neven. Heb daar wel even zin in, alhoewel het wel weer vermoeiend is.

Prettig weekend allemaal!

16. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden,

@beertje:wat goed! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lars! Hopelijk is alles goed gegaan!

@hier: vanavond stonden mijn twee nichtjes ineens op de stoep! Als verrassing! De een wordt peettante en is nu zelf 10 weken zwanger, de ander heeft al 2 kindjes en is getuige geweest van mij op mijn bruiloft, ze zijn dus als zusjes voor mij!
    Ze wilden me nog graag zien voordat ik zou bevallen, dus zijn ze helemaal naar hier gereden en hebben ze me mee uit eten genomen hier in de stad. Echt super lief! We hebben het alleen maar over kinderen en bevallen gehad hahaa. Mijn man wist ervan, die zat al zo geheimzinnig te doen vanmiddag!

Nu lekker naar mijn bedje want mijn buik staat mega strak en is super hard. Hopelijk gaat er snel iets gebeuren!

17. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Haha, ondanks dat je dan zelf geen zin in visite hebt, zijn dit toch wel erg leuke verrassingen niet?

Slaap lekker!

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @beertje4: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Van harte gefeliciteerd!!!

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    @Djinti,nog even afwachten dus of je een dieet moet volgen of niet.Nou kan je met wat simpele aanpassingen een hoop bereiken denk ik

Die slips die je hebt van de Hema,zijn dat ook grote maten? Ik heb zelf maat 52-54 en kan maar niet slagen voor fijne slips (heb er nu 1 van anita,maar die is niet waw).

@Heppie,lief joh zo`n verrassing ;) En nu lekker even bijkomen hihi

Deel Deze Pagina