Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Beertje: gefeliciteerd met jullie zoon.

@Trotstemama: hema heeft xl. Staat gelijk met maat 46/48? Is mijn normale maat en ik pas het ondergoed prima.

Bastiaan Ragas was erg leuk en erg herkenbaar. Prima geslapen en zo even naar de markt. Vanmiddag surprise maken.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dankjewel Vaddie,hoef ik daar iig niet voor te gaan kijken...dat gaat echt niet passen nl.
    Wisten jullie trouwens dat Hema tm vandaag in sommige vestigingen een actie heeft van 1+1 gratis op kleding? Las het hier op het forum ergens,mss handig als je nog iets nodig hebt ;)

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @trotsemams: Ik heb normaal van broekmaat 50/52... Ik zou zeggen, haal er eens 1 bij de Hema en probeer het gewoon eens. Zo heb ik het ook gedaan. Had er 1 van de Wibra en 1 van de Hema. Wibra natuurlijk stuk goedkoper, en zit ook niet prettig. Die van de Hema zit super en rekt ook erg mee.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En heb je dan nog genoeg buikruimte zeg maar? Ik heb nu al een enorme buik en die zal denk ik nog wel flink groeien.Zal iig eens kijken bij de hema,daar was ik nl bij voorbaar al niet aan begonnen ;)

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @trotse mama: ik zou idd ook naar de hema gaan! Ik heb hele dikke bovenbenen en kont :D en heb normaal maat 48 (nu wel 50-52 denk ik) en die broeken van hema zitten mij als gegoten! Het buikstuk rekt ENORM mee, want ik heb nu nog ruimte genoeg. Ik denk zelfs dat ik in het begin misschien wel maat L had kunnn dragen.
    Ik heb ze destijds met korting gekocht via internet en heb er nu 6, ik vind ze ideaal!

@vaddie: leuk dat je plezier hebt gehad! Bastiaan Ragas is ook nog eens leuk om naar te kijken :p! En leuk dat je een surprise moet maken! Wij doen dit jaar niet aan Sinterklaas of kerst, vind ik wel jammer maar ht is een beetje onhandig omdat we niet weten hoe of wat.

Vraagje aan jullie: wat doen of deden de meesten van jullie de laatste week zo voor je bevalling? Ik merk echt dat ik dat moeilijk vind. Ik heb heel veel bekkenpijn dus kan niet zoveel meer lopen enz. Maar nu is het weekend en mijn man en ikhebben beide zoiets van: wat kunnen we nu vandaag eens gaan doen.....
    Ik wil niet meer te ver weg, lopen kan ik niet zo veel en ver meer, maar om nu de hele dag thuis te zitten. Ik merk dat ik dat heel moeilijk vind!
    We gaan zo even boodschappen halen, hadden jullie ook veel vooraf in huis gehaald? (extra eten zeg maar?) eigenlijk vind ik dat een beetje onzin omdat de winkel super dichtbij is en mijn man het denk ik straks juist wel lekker vind om er even uit te zijn aangezien hij een maand vrij is straks!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heppie,hier ook dikke bovenbenen en kont :p Ik ga toch eens naar de Hema :D

Ik kon op het einde ook niet veel meer doen.Wat ik graag deed was thuis zijn.Beetje lezen en chillen.Al snap ik dat dat gauw tegen gaat staan..
    Is zwemmen geen idee,lekker in een thermobad ergens? Voor je bekken is dat ideaal en met dikke buik ook.Maar mss is dat te kort dag voor je omdat je al zover bent?
    Extra eten in huis,tja de eerste keer wel haha.Bij de tweede moest ik vaak naar het ziekenhuis op het einde en wisten we dat ik na de bevalling eventjes moest blijven.Toen hebben we dat wel bewust gedaan,ook avondeten in de vriezer enz.En dat was toch wel zo prettig,husband had het hartstikke druk met iedere keer naar mij en zoon toe komen en met zorgen voor dochter.

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    mijn moeder heeft eergisteren met mij een hele grote pan erwtensoep gemaakt en die hebben we in bakken ingevroren. En net nog even wat extra diepvries groenten, brood en vlees ingeslagen, zodat we tenminste even vooruit kunnen!!

@trotsemams: succes bij de HEMA! :)

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier zitten de vriezers altijd flink vol. Zal dus straks niet ander zijn. :)

9. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ik word gek van de maten van broeken. Ik heb op dit moment 44/46.

Ik had laatst een nieuwe broek nodig. Ik passen, passen, no way dat ik in 46 pastte! 48 ook niet! Kwam ik thuis met maatje 50 :| Ik weet dat het aan de vorm ligt, maar tis toch weel een desillusie :(

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Altijd irri als die maten zo onhandig gaan.Maken jullie ook ooit zelf kleding,of vermaken iig?
    Ik had bijv een positiebroek van miss etam,maar die heeft zo`n smal buikstuk en past daardoor al niet meer.Nou komt die broek van de Miss etam outlet voor 4,95..dus ik dacht mss kan ik er een groot buikstuk in zetten (of laten zetten iig haha).

En zo las ik ook de tip om van een simpel hempje een voedingshemd te maken.Lijkt me ook wel wat.Jammer dat ik echt niet handig ben met de naaimachine :p

11. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ beertje4 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars...

@ heppie kan het helemaal geloven dat je nergens zin in hebt maar wel een leuke maar vooral een lekkere verrassing.

@ suze welkom terug meid.

@ jessi jullie meid zit nog veel te lekker. Ik zou het gewoon vragen als ik jouw was. Nee heb je Ja kan je krijgen...

@ enchanted ja sommige maten kloppen echt niet nee...

12. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had dat vandaag met een nieuwe BH.
    Helaas heb ik nogal een flinke omvang, dus de meegroeibh's van de Hema zijn te klein voor me helaas.

Vandaag bij Livera geweest. Het is een BH van Anita geworden, maar wel met beugels. Maar nu komt het... normaal heb ik 110/C.
    Nu heb ik een 95 met een tussenstukje, dus qua omvang goed, maar waar ik wel van schrok, cup E! Terwijl ik zelf helemaal niet zie dat m'n cup zo gegroeid is... very strange...

Was gisteravond ook al wezen shoppen, en nou vanmiddag even de stad ingeweest, maar heb nu echt geen voeten meer over.

Fijne avond allemaal!

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @beertje4, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

@jessi, vervelend dat het dan niet door wilt zetten he...ik zou het ook gewoon vragen in het zh, voor het zelfde geld is het geen probleem!hopelijk zet het gewoon door!

@djinti, nou heb je mooi goed,nu heb je iig op 1 dag 2 aqfspraken staan! had je veel waardes boven de 7? toen ik 2x in 1 week tijd met dieet boven de 7 prikte moest ik insuline gaan spuiten,maar dat was na 28 weken het schijnt dat het lichaam dan nog minder insuline aanmaakt dan ofzo iets..
    maar het is dus nog even afwachten voor jou!haha dus je borsten zijn aardig gegroeid zonder erg...;)

@vaddie, fijn dat sebastiaan ragas leuk was

@heppie, ik had het geluk dat ik bij alle zwangerschappen geen pijntjes etc had en dus tot het laatst goed 'mobiel' was en er elke dag lekker uitging, het is lastig zo he om je dagen door te komen..

@enchanted, ja ik herken het...ik heb nu 48 en voor de zwangerschap ook 2 mt kleiner...

@trotsemam, ik heb de slips van bonprix, ook erg fijn!

@dovemeisje, thanx! hoe gaat het met de kleine meid??

hier alles goed, ik ga zo even naar mijn zusje, zit al 2 dagen binnen, dat is niets voor mij, wordt ik een beetje kriebelig van, dus even lekker eruit!!:)

14. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Hey Suze,

Welke van bonprix zijn dat? Die heb ik helemaal niet gezien daar?

15. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL

als je op de site van bonprix naar ondermode gaat en dan naar slips dan kun je de maat kiezen en dan hebben ze vrij veel keuze!

16. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Vermaken doe ik wel, athans, bij mijn oma ;)

Ik koop mijn broeken bij de C&A en soms bij Miss Etam. Deze zitten zowel bij mijn buik als bij mijn heupen goed. Ik heb zovaak dat ze niet over mijn heupen heen gaan (en mn heupen vallen qua breedte echt wel mee, ik heb een dikkere buik :p) en dus moet ik maatje groter. Of twee maten. En dan kan het eindelijk over mijn heupen, is het bij mn buik veeeeeels te groot. Moet ik weer een riem dragen. ARGH!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Bij bonprix positie is er maar weinig keuze.1 soort positie en die gaat tot 46,jammer!
    Ik zie wel dat het assortiment daar erg wisselvallig is.Ik zag laatst voedingsbh`s in maat 100F,toen ik ze wilde bestellen waren ze er niet meer.Dus het is gauw inslaan als je iets ziet wat je wil :p

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Zo er is weer een hoop gepost dit weekend! Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nog geen zwangerschapsslips heb gedragen, is dat heel erg?
    Verder heb ik een rustig weekendje met veel niks doen en relaxen. Na al die drukke weekenden was ik daar wel aan toe moet ik zeggen.

Er is genoeg drukte op het werk i.v.m sinterklaas! En natuurlijk weet ik ook nog niks over mijn contract daar baal ik ook heel erg van! Dus zodra ik een gesprek over mijn contract heb ( en het word verlengd) wil ik meteen doorgeven dat ik 6 weken voor mijn uitgerekende datum met verlof wil. En dan lekker erna nog twee weekjes vakantie waarvan we 1 weekje naar Centerparcs gaan met mijn ouders.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen meiden, Heb me hier al eens eerder gemeld ;) met het idee dat jullie nog niet allemaal zwanger waren ;) maar dat bleek niet zo te zijn. Leek me leuker als ik het dan zelf ook was. Maar ik heb vrijdag positief getest :) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8088-picture47771.jpg

dus zou ik ook graag gezellig mee kan kletsen :) Heb namelijk ook last van overgewicht en het is altijd leuk om tips en trucs ( en natuurlijk omdat het gezellig is )

Heb hier verder nog niet echt last van kwaaltjes ja heb wel wat pijnlijke borsten, wat rommelend gevoel in de darmen, en ongi pijntjes. hebben jullie dat ook gehad? Vind het zo onwijs spannend allemaal

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gefeliciteerd Annet! Ben je zwanger van de eerste? Je kwaaltjes klinken zeker heel herkenbaar :D Maar spannend is het zeker,ook dat is herkenbaar haha

Deel Deze Pagina