Nee das vaak zo als je het wil zien zie je het niet. Wil je het echt niet zien dan gaan de beentjes in eens open. Wij willen het een verrassing houden enkel ik vind het erg lastig ben wel heel erg benieuwd naar hoe en wat. Mijn zwangerschap lijkt heel veel op toen ik zwanger was van onze dochter. Mijn vriend zou graag nog een meid willen lijkt hem leuker voor zijn andere meisje. Ik ben benieuwd zou een meid ook erg leuk vinden maar erg cliché als het maar gezond is. Moet maandag weer voor controle naar de gyn. Ben benieuwd dinsdag bij jullie. duim, duim, duim ,duim xxx
hoi hoi dovemeisje ik denk dat je het verkeerd leest ik pendel niet ik heb mij laten pendelen door dames ik kan je niet zo goed vertellen wat dat in houd maar vind het leuk om te laten doen om te kijken of het klopt het is een beetje alternatief net als reiki en 1 dame had het goed waneer ik zwanger zou zijn alleen het geslacht moeten we afwachten of dat ook nog klopt en als ik de onzekere weken voor bij ben dan laat ik me pendelen waneer ik zouw gaan bevallen mijn gyn noemde het ook een exstra islotatie laag je voor de baby veder zijden de gyn gelukkig niks dat zal morgen wel weer wat worden bij de verloskundige heb daar morgen intake om 11 uur maar gelukkig hoef ik daar maar 1/2 keer heen dan alweer lekker naar de gyn xxx
Ik ook dinsdag en dan weer een andere gyn, hier zitten overigens de verloskundigen en gyn in een zelfde nieuw gebouw naast het ziekenhuis
O oke ben benieuwd zo te lezen denken ze allemaal een jongen... willen jullie het weten bij de 20 weken echo... Ik heb mij gelijk toen ik wist dat ik weer zwanger was aangemeld bij de gyn. Vorige keer heb ik enkel een intake gehad bij de vk en die hielden mij gelijk bij hun in het zh. Wel lekker wou toen toch al bevallen in zh en dan kon het op medische indicatie. Deze keer ziezo ook weer aangezien het bij ons een geplande keizersnede gaat worden...
@ heppie, Las net van je teveel aan vruchtwater, Teveel vruchtwater kan inderdaad wijzen op zwangerschap suiker maar hoeft natuurlijk niet. Wel lekker dat met de kleine alles goed is.... xxx
dovemeisje wij willen graag weten wat het word bij ons zoontje wisten we het ook ik vind dat persoonlijk makkelijker met het leuk maken van de kamer en het kleertjes kopen vind ik makkelijker neutraal vind ik niet veel leuke kleertjes
bij mij denken de meeste een boy maar ik ga toch voor een meid hoor, dat is ingeving nmmr 1 haha, ik wil zowieso weten wat eht word ivm de kleuren met bepaalde dingen
Voor ik zwanger raakte woog ik 80 kilo ( ben zelf 1.74) volgens de verloskundige had ik een BMI op het randje ten aanzien van zwangerschapssuiker. Ze hebben nu 2 keer mijn suiker laten prikken bij het lab en hij is iedere keer onder de 5. Hoeveel ik nu weeg, geen idee heb eerlijk gezegt nog niet op de weegschaal gestaan... Bij mijn eerste ben ik bijna 30 kilo aangekomen maar dat was voornamelijk vocht.
hoi hoi van morgen bij de verloskundige geweest gelukkig had ik het vrouwtje wat ook in de kraam week kam of alles af teronden er werd gelukkig niks meer over mijn overgewicht gezecht en eindelijk heb ik een afspraak voor de termijn echo 26 augustis en gelukkig al om 10 over 10 hoef ik niet de hele dag in spannig te zitten en dan heb ik 31 augustis al een afspraak bij de gyn
Hoiiiiiii Leuk allemaal nieuwe dames!! Hier wordt ik zondag om 14:00 opgenomen en maandagochtend wordt ons kereltje geboren Vindt het best spannend! laat het maar lekker over mij heen komen! Verder loop ik sinds 36 weken bij de gyn en die heeft het helemaal niet over mijn gewicht gehad.... ik moest me wegen en toen zei ik och ja dat moet ook nog haha het leukste deel van de dag haha en toen zei die och nou wij schrikken hier nergens meer van hoor en verder niks nada noppes! VK trouwens ook niet! heb een voorbeeldige zwangerschap en geen last van suikers andere klachten helemaal niks! en bij mn 1e ook niet! Ben toch ruim 30-35 kilo te zwaar maar ben in deze zwangerschap 10 kilo aangekomen dus erg netjes en ook veel vocht hoor dus das er ook zo weer af en daarna weer lekker aan de sonja bakker waar ik 30 kilo mee ben afgevallen in 4 maanden maar door het stoppen met roken en de pil weer aangekomen en zwangerschap natuurlijk maar ik weet dat het werkt dus weet ook dat ik zo weer 30 kilo lichter ben Bij de 1e ben ik 20 kilo aangekomen en 5 dagen na de bevalling was er al 13 kilo af omdat het ook veel vocht was. Ach meiden maak je niet te druk! gewicht zegt niks over wie je bent! en laat de doktoren lekker die er wel commentaar over hebben! dan moet je gewoon zeggen: Tja en wat moet ik er nu nog aan doen dan? ik weet dat ik overgewicht heb maar betekend dat dat ik geen kind op de wereld mag zetten?? kijken wat ze dan zeggen! Geniet lekker van jullie zwangerschap! Liefs
Pinky Heel veel succes en let us know hoe alles is verlopen en vooral hoe jullie kereltje gaat heten.... Geniet lekker van je gezinnetje en laat je lekker verwennen van de week... Liefs Lianne
Ik ben vorige week bevallen en heb nu opeens een platte buik, die heb ik al 10 jaar niet meer gehad! Dus ook wat dat betreft is er hoop
pinky heel veel succes maandag en geniet er van en wat betreft de gyn heb je wel gelijkt over als ze toch nog wat opmerkingen hebben maar het is wel frustrerend als ze het elke keer blijven zeggen
Thanx!! snap ik hoor meid maar zeg dan maar gewoon heb je nog nieuws wat ik niet weet? haha ja ik ben daar heel makkelijk in en ik zeg wat ik denk hihi (soms ook niet goed hoor) Zo lang beebje het goed doet en de moeder ook wat zeuren ze dan! Moet je eens kijken wat voor vrouwen er soms in america bevallen nou dan is 130 kilo nog niks hoor haha (ik ben nu 130 kilo) Ik zei tegen mn anesthesist ik heb toch overgewicht en dat kan risicos hebben met een operatie en dat ik toch een beetje bang ben en toen zei hij ja maar we kunnen het niet veranderen en niet uitstellen en dat het voor hem routine is en dat hij ook wel eens 180 kilo heeft gezien dus dat ik me niet zo druk moest maken. Liefs!
Hallo, hier nog een mamma to be met overgewicht. Ik ben 1.70 m en weeg op dit moment 91 kg. Ik moet ivm met medische geschiedenis sowieso onder behandeling bij de gyn blijven. Vind het alleen fijn om te weten dat er meerdere iets zwaardere mamma's to be zijn
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee met dit topic en ik vind het een super topic! Ik heb zelf gisteren ontdekt dat ik zwanger was, omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben weet ik alleen nog niet hoe lang. Toen ik naar mijn huisarts ging vanwege mijn onregelmatigheid kreeg ik ook meteen je moet eerst afvallen en dan kijken we verder. ( ik ben 1.61 en weeg 85 kilo ). Nu heb ik ook een vervelende huisarts want ik had wel 20 keer benoemd dat ik altijd onregelmatig ben geweest en dat ik daarom aan de pil ben gegaan. Maar goed, wie het laatst lacht, lacht het best zeg ik maar want ik ben nu toch zwanger. Ik ben ook drie maanden geleden binnenste buiten gekeerd voor mijn levensverzekering die we nodig hadden voor ons huis en daar kwamen geen vreemde dingen uit. Het is altijd zo'n vooroordeel dat je ongezond bent als je overgewicht hebt. Nogmaals super topic!
Welkom Maucar en Annabel26 en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, @annabel: ik was ook onregelmatig , a 1x per jaar, ik ben zwanger geraakt zonder ongesteld te worden, bij mij heeft de arts het altijd op me overgewicht 120+ bij 1.65 gegooid en als ik kinderwens had naar gyn, toch onverwachts zwanger geraakt en ow zo blij alleen weeg ik nu 133 kilo en maak me er toch een beetje druk om maar iig succes met je zwangerschap en geniet er lekker van
Hallo allemaal, Heel herkenbaar.. Ik ben dan nog niet zwanger maar wil het wel graag worden. Ik ben ook heel onregelmatig ongesteld en daardoor willen ze mij nog niet verder helpen. Ik loop nu in het ziekenhuis bij een fertiliteitsverpleegkundige om af te vallen. Zij willen dat ik in totaal 10 kilo afval voordat ze me verder helpen. Uit bloedonderzoeken enz. is namelijk niks gebleken voor de onregelmatigheid. Ik ben in februari al begonnen in het ziekenhuis en het ging goed tot aan de vakantie. Alles wat ik kwijt was (+/- 5kg) zat er begin juli weer aan. Opnieuw beginnen dus.. Ik heb voor mezelf ook wel ovulatietesten gekocht want ik zou mijn god niet weten wanneer iedere keer mijn eisprong is! Ik ben vorig jaar wel eerder zwanger geweest, maar na 7 weken is het op een miskraam uitgelopen. Ik ben 1.65m en weeg op dit moment 97.4 kg.. Toen ik begon bij het ziekenhuis woog ik 99.8 kg. Nu zag ik dat veel meiden hier toch zwanger zijn.. Gefeliciteerd! Heeft het allemaal lang geduurd bij jullie?