Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ dovemeisje, wat goed dat je toch doorzet met maud, spannend hoor helemaal alleen. Ach komt vast helemaal goed :) wat vind je andere dochter ervan? Helemaal blij met haar zusje?

@ Heppiedepeppie, wat spannend je mag bijna bevallen :) ben heel benieuwd wanneer het gebeurd. Wat goed dat je nog niet veel kilo's bent aangekomen. Hoop dat het hier ook zo blijft hihi.

@ trotsemams mooie buike heb je hoor :) . Ja dat wil ik inderdaad gaan doen, gewoon lekker sporten, heb hier nog 2 hondjes lopen ;) die willen ook hun beweging. En lekker en gezond eten. Heeft iemand een idee waar ik een lijst kan vinden wat je wel en niet mag eten?

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annet: echt lijnen mag niet ivm de reden die al werd genoemd. Maar had de eerste weken amper trek en viel ook af. Volgens de gyn kon het geen kwaad als het niet meer is dan max 1kg per week. (wat ik nog best heel veel vind)

Gewicht: je ziet wel dat ik te zwaar ben maar niet dat het zo veel is. Heb er zelf geen problemen mee. Helaas net voor de zwangerschap over de 100 gegaan. (door het stoppen met de pil) en was dus wel beginnen met lijnen.

Omdat ik de eerste maanden geen trek had ben ik dus 7 kilo afgevallen. Toen ging ik langzaam aankomen maar sinds ik die suiker heb val ik weer af. Zit dus ondertussen op -7, +2,5, -3
    Nog altijd onder mijn startgewicht dus.

Mooie buiken.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoi dames :)

was ook niet van plan streng te dieten maar wil ook niet tonnetje rond worden ;).

Nou heb de verloskundige gebeld, heb pas 27 dec mijn eerste afspraak, pff dat duurt lang voor mijn gevoel haha. Wat ik me afvroeg hoe ging dat bij jullie? We zijn natuurlijk allemaal te zwaar, konden ze bij jullie een goede eerste echo maken? Of ging dat inwendig? Heb me overigens ook opgegeven voor moeders voor moeders. Vond mijn test nu mooi positief :)

Hoe was jullie dag vandaag? Hier lekker rustig, huisje lekker schoongemaakt, en natuurlijk op het forum rondgehangen hihi. Morgen weer werken.

4. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Roos is helemaal verzot op Maud dat is zo lief om te zien ze geeft wel 100 kusjes aan haar en als Maud huilt staat ze er als eerste naast en roept mij omdat ik haar dan moet oppakken..Als Maud ligt te slapen moet ze wakker worden.. Nou dat doen we dus even niet hé.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @annet: volgens mij krijgt iedereen die naar een gyn moet de eerste keer een inwendige echo. Ik vond het prima, het beeld was super duidelijk bij ons en het deed ook helemaal geen pijn of zo.
    Lastig dat je nog zo lang moet wachten, ik mocht pas met 9+2 weken komen en ik wist ook al met 4 weken dat ik zwanger was.

Vraagje aan diegene die al bevallen zijn of al kids hebben:
    Mijn gyn zei de vorige keer dat het kindje al wel ingedaald was, maar nog niet klem lag in het bekken. Toen ik hem vroeg of dat wel moest, zij hij dat dit tijdens de bevalling wel kwam. Maar ik dacht altijd dat een kindje vooraf al zo diep zou liggen.
    Verder voel ik mijn kindje de laatste dagen echt heel erg veel. Vooral boven mijn navel, ik zie mijn buik mega bewegen en voel hem echt trappen. Ik dacht juist dat baby's zich voor de bevalling rustig hielden, maar hier is het juist een enorme druktemaker!

Ow en ik hou ook heel veel vocht vast en heb heel veel lucht in mijn darmen :), zie me al liggen als ik aan het bevallen ben hihihi:D

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ach ja wachten is soms lastig ;) maar het wordt vanzelf 27 december ;)

7. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hallo Dames,

Hoe gaat het met jullie? hier gaat het wel goed alleen druk dus heb alleen een beetje meegelezen!

@heppie: meissie je ben bijna aan de beurt hihi , vocht vasthouden doe ik ook heel erg en die lucht in je darmen haha ik ken het en wij leggen met ze 2en hier weleens dubbel:)

@ annet 1985 welkom bij het clubje maar vooral gefeliciteerd met je zwangerschap! en ik vond wacht toen ook lang maar desondanks was ik al bekant 18 weken:p

Dovemeisje wat een lieve foto van Maud

Voor de rest groei ik dus hard door jezus die kleine maakt een spurt whahaha ik heb tot nu toe geen last gehad met op me rug slapen nou nu ken het niet meer geen fijn gevoel, ik voel beeb veeeeeel minder vorige week nog wel meer maar nu al 3 dagen wat minder ik luister met me angelsounds naar et hartje e die gaat stug door dus dat zit wel goed
    morgen groeiecho en naar de gyn uur vd waarheid, hoe ligt me ventje erbij, naar mijn weten en gevoel is hij niet gedraaid dus sja ik ga met lood in me schoenen daar naar binnen:( eerlijk is eerlijk zie er echt gewoon tegenop, dan ben ik al gauw in de stress door eht gebemoei van mensen brrr

Nou meiden een fijne avond en een gezonde lekkere nachtrust gewenst en heppie alvast heel veel succes en sterkte mocht het beginnen!!!!!!!:D

8. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@anneer1985, @eva1984, @trotsemams, @heppiedepeppie

Bedankt voor jullie reacties. Doet me ergens wel iets goed. En zeker, als ik er van baal kan ik, zolang ik niet zwanger ben, er zeker wat aan doen. En daar ben ik ook mee bezig :) Ik merkte aan mijn jas al die een stuk beter dicht ging dat ik wat kwijt moet zijn. Dus vd week even op de weegschaal.

En idd, het is maar een getal, en toch, ondanks dat het maar een getal is, doet het me toch veel meer. En zeker, mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, ze hebben ook geen andere keus. Want dan is het adios! Maar nu ik jullie berichten heb gelezen doet het me weer even goed! Thanks! :D

Vandaag tot en met 2 dec zouden mijn meest vruchtbare dagen zijn. Ik houd het bij met temperaturen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb, en idd, mijn temperatuur is als ik wakker wordt steeds lager aan het worden. Vanmorgen 35,9! Dus kom maar op met die uitschieter ineens richting de 37 graden. Mijn normale temperatuur zit rond de 36.5 als ik wakker word.

Al 3 dagen achter elkaar seks met mijn partner, ook omdat we gewoon zin hadden, en blijkbaar omdat ik weet dat mn eisprong er aan zit te komen heb ik nu ineens niet zoveel zin! En dat terwijl het vanavond wel op de planning staat. Dus zo maar eens kijken hoe ik mijn zin kan opwekken hihi.

9. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje

Gefeliciteerd met jullie zoon!

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Gefeliciteerd met je zoon leuke naam ook :)

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @enchanted: lijkt me best lastig als je "moet" omdat het de beste tijd is. Ik heb namelijk echt niet altijd zin en als ik het dan moet forceren wordt het niks.
    Ik ben dan ook super blij dat wij die molen niet in hebben hoeven gaan. Ik heb ook nooit mijn eisprong uitgerekend of testen gedaan om te kijken wanneer ik vruchtbaar was.

Vind het knap als jullie dat kunnen hoor! Hopelijk ben je snel zwanger, ik duim voor je!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Enchanted,kan mannetje je niet in de mood brengen? Het is ook lastiger als het op commando "moet" .Hoop dat het snel raak mag zijn voor je!

Noensje,ik slaap graag met een kussen bij m`n benen.Een voedingskussen werkt nog beter.Zo kan ik af en toe op m`n zei liggen.En als ik op m`n rug lig dan leg ik een kussen onder mijn benen.

13. Enchanted

Nouja, het is onze 1e ronde, 1e kindje, dus alles wat we meemaken nu is nieuw en spannend. Zoals ik al zei, eerdere dagen seks was niet alleen om misschien een kindje te verwekken, maar ook omdat we zin hadden. We proberen er steeds een heel fijn moment van te maken! Maar beide hebben we zoiets van, liever niet vanavond.

En het hoeft ook niet. Maar ik ken mezelf, als ik dan over 2 weken test of ongesteld word en ik weet van mezelf dat ik misschien een kans heb laten schieten, dan word ik boos op mezelf :) I know, gaat nergens om, maar ben een Rotterdamse steenbok, misschien ook daar wat mee te maken HAHA. Ik reken mijn eisprong uit vanwege onregelmatige cyclussen, anders ook niet gedaan. En nogmaals, het is allemaal nieuw en vind t ook reuze interessant om te zien hoe mijn lichaam reageert.

Zo wist ik tot 2 weken terug niet dat ik wel degelijk mijn eisprong elke maand voelde, dermate van gevoelige en pijnlijke borsten.

Oef, wat maak ik het mezelf weer makkelijk ;)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha,daar ben je vrouw voor hoor :D

15. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Wij zijn er niet voor het makkelijke lang leve vrouwelijke hormonen. hihihihihihihi.
    Succes enchanted !!! hopen dat jullie snel raak schieten

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat herken ik wel haha, mijn vriend roept nu steeds vol trots ja maar dat kwam door mij ( had toen geen zin we denken ongeveer te weten wanneer het was ) want die heeft me mee naar bovengesleept haha. Hoop dat je snel zwanger bent meid.

17. Enchanted

Hahahaha thanks all!

Lang leve chocoladesaus ;) Al durfde ik het bijna niet te posten in een topic met als titel: overgewicht! :p Nou, ik heb het er mooi weer afgesport ;)

Voor we "begonnen" ben ik eerlijk geweest en gewoon verteld hoe ik me voelde. En ik kon mezelf in iedergeval zover krijgen om me gewoon open te stellen voor wat komen zou. En moet zeggen dat is alleen maar gelukt, want het was een soort giechel vrijpartij vanavond, en dat is natuurlijk als je niet echt zin hebt, maar toch wil, wel fijn, want het breekt het ijs! En vooral de chocoladesaus had weer eens iets spannends, en koud! Ik had een heel donker neusje ineens ;) Dus ja, giechel de giechel, de buren zullen we gedacht hebben hahaha!

Net even fijn samen gedouched nog, en nu voor morgen iets fijns verzinnen. Dus, tips? Kom maar op!

@Annet1985 HAHAHA dat ga je nog heeeel lang horen dus ;)

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier kan je alles vertellen Enchanted,ook over chocosaus haha
    Gewoon doen wat jullie willen ;)

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    @heppie, mooie buik meid!

@dovemeisje, wat een mooi meiske hebben jullie!!smelt..fijn dat het meevalt zonder man!

@ikke, wat naar dat er is ingebroken,kan me voorstellen dat je er helemaal van slag door bent!bah!

@jessi, succes in het zh, hopelijk kun je gwoon lekker alvast een nachtje blijven!

@trotsmams en ikke, hier ook nog iemand uit hetzelfde bouwjaar hahaha..;)

@annet, ik ben toen ik zwanger werd van dit kindje gewoon 'gezond'blijven eten ik liep ook al bij een dietiste en zij zei dat als ik maar gezond at en dus alles binnen kreeg ik best iets mocht afvallen,maar ik kwam in het begin wel iets aan, nu heb ik een dieet ivm zwangerschapssuiker en nu val ik wel af en ook best snel vind ik gemiddeld 1 kg in de week,maar ik kan niet meer eten want dan schieten de suikers helemaal omhoog, wel eet ik alleen maar gezond en neem ik vit tabletten voor zwangere vrouwen.
    ik ben overgens de andere 3 zwangerschappen tussen de 35 en 40 kg aangekomen...;)dat wilde ik nu absoluut niet meer!

@trotsmams, wat een mooie buik nu al!!!

@noensje, spannend! hopelijk is de kleine man gedraaid!

@enchanted, ik voelde mijn eisprong zelf ook altijd wel goed en ondanks de onregelmatige cyclus had ik altijd op de goede'dagen juist zin en was het bij allemaal ook snel raak,dus wie weet meid!

zo hopelijk heb ik iedereen gehad nu,wat hebben jullie gekletst meiden haha;)
    hier vanmiddag weer een ab kuur voor de blaasonsteking, de vorige keer was het nog niet helemaal over en hoopte ze dat het met veel drinken wel over zou gaan,maar helaas, het heeft nu 1 week op kweek gestaan en krijg nu een ander kuurtje dan de vorige keer,dus hopelijk is het hierna over!

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annet: hier was de eerste echo uitwendig. Wel minder helder beeld omdat ik veel buikvet heb. Maar desondanks duidelijk genoeg om te kunnen zien dat ik zwanger ben. Was toen 7 weken.

Bevruchting: die ga ik hier ook nog lang te horen krijgen. Eerst drie maanden zomaar wat aangerommeld. Toen een maand ovu testen gebruikt om in inzicht in mijn cyclus te krijgen. Bleek toen ook een heeel laat ei te hebben. 1e dag posi ovu test: meneer had geen zin! Ik gefrustreerd. De dag daarna hem toch meegesleurd en geklust. Twee weken later: raak!
    Dacht mijn ei ook te voelen maar zat er flink naast.

Deel Deze Pagina