Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hier zit het ook goed met de sex ondanks me buik met 36 weken:p

wat fijn beertje voor et eerst naar buiten , ik wil ookkkk haha;):D

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @eva doe wel eens een poging maar krijg al drie maanden nee te horen. Maar blijf proberem

3. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Goedemorgen!
    Bedankt voor alle reacties over het showen van de buik ;)

Hier besloten gisteren geen seks te hebben. We waren moe, en vonden het wel best. Wel een fijn moment gehad, we zijn gewoon samen op bed blijven liggen en lekker gekroeld.

Vandaag is mijn temperatuur weer 35,9 en afscheiding is nu echt witterdewit, dus het eitje zit er aan te komen :)

Ik heb geen idee wat ik vandaag ga doen, lig nu met onze 2 honden even op bed, heb ook niet echt de behoefte om iets te doen. Ja, even de keuken opruimen en een wasje draaien. Liefst wil ik ook nog even naar de winkels, maar we zien wel of dat er van komt. Wat gaan jullie vandaag doen?

4. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Enchanted wij gaan vandaag een erg rustig dagje houden ik voel me vandaag niet echt lekker.Last van mijn buik en ik weet niet waar het vandaan komt of het nu van mijn darmen is of van van mijn buikwond van de ks. Ben ook erg moe Maud wou gisteravond alleen maar bij ons wezen ipv haar eigen bed...

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @enchanted heel goed van jullie :) lekker seksen als je zin hebt ;) en ach om de dag seks is ook goed genoeg heb ik me laten vertellen.

@dovemeisje kan me voorstellen dat je nog niet helemaal honderd punten voelt het is ook nog maar zo kort geleden ;) lekker rustig aan doen en genieten.

hier net even aan het werk geweest ( werk in een gezin met 4 kids en moest de kinderen naar school brengen ) nu even op het forum hihi, hondjes uitlaten, snel een stofzuiger en een dwijl door het huis halen, en dan weer op naar mijn werk, want ik ga vanmiddag zwemmen met de kinderen. Hoop dat ik me beter voel als gister, want dat was waardeloos, had echt enorm veel last van mijn borsten en was echt total loss tegen half 10 haha. Overigens krijg ik de echo toch iets eerder we konden helaas de 27e niet, en doen het nu de 22 van december. iemand ervaring met een echo om de nabij 8 weken en2 dagen? Hoor je dan al iets?

Fijne dag iedereen

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Even snel een update ik weet eindelijk iets over mijn contract: Het wordt verlengd!!! Ik ben zo opgelucht nu ik dit weet. Ik ga straks lekker de blije doos ophalen en lekker genieten van mijn vrije dag.

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Gefeliciteerd zeg :) lekker genieten nu .. Ben overigens benieuwd wat er in de blije doos zit

8. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dankjewel! en ja ik ben ook heel benieuwd naar wat er in zit haha. Een collega bood gisteren aan om het te vertellen maar dat vond ik dan ook weer niet leuk. Ik wil verrast worden.

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @annebel, gefeliciteerd! wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt!!:)

@dovemeisje, lekker rustig aan doen meid!

@annet, hopelijk voel je,je vandaagw wat beter! de 22e schiet nu wel aardig op;) de weken vliegen voorbij, athans vind ik...bij 8 weken zie je al een mooi boontje!:D

@enchanted, de 2 oudste zijn nu op school, die halen we om kw over 12 op, mss dat de oudste een vriendinnetje mee zou nemen, 2 uur moet de middelste na de voetbalschool en verder doe ik vrij weinig:D ik heb al gezogen en gedweild.
    moet de was eigenlijk nog vouwen,maar weet niet of dat vandaag wat gaat worden..;)

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Doen vandaag: helaas bijzonder weinig. Nog een steeds heel snel harde en pijnlijke buiken. Dus beetje rommelen en veel zitten.

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hoi meiden,

Vanmorgen naar de gyn geweest. Bloeddruk was prima (130/85 = al weken zo dus prima). De beeb is volledig ingedaald en ligt klem in mijn bekken, dus ook goed. Placenta was nog heel goed, weinig kalk te zien wat betekent (wist ik ook niet) dat er nog veel te halen valt voor de kleine. Ook nog veel vruchtwater. De gyn denkt dan ook dat die kleine het voorlopig nog goed heeft in mijn buik.

Voor volgende week dus een afspraak gemaakt, dan zou ik 40+2 zijn. Dan gaat hij me voor het eerst toucheren, om te kijken of er al iets aan de gang is. Zo niet, moet ik om de dag terug komen om te toucheren/ strippen. Is er bij 41 weken niets, dan gaan ze me inplannen voor een inleiding.
    Hopelijk komt het niet zover. Ik vind het heel fijn om te horen dat het zo goed gaat nu, maar ik zie erg tegen het toucheren/strippen op. Ik heb dat gehad met die bloedingen in het ziekenhuis en dat deed me echt heel veel pijn. Hopelijk besluit onze man dus zelf deze week te komen!

Gisterenavond versprak mijn man zich tegenover mijn moeder met de naam :$:$:$.....gelukkig had ze niets in de gaten volgens mij omdat ze op mijn mobiel aan het 'wordfeud' spelen was....ik maakte namelijk een grapje en toen zei mijn man tegen onze beeb: ***, geef mama maar een flinke trap....
    Mijn moeder reageerde niet dus ik denk dat ze de link niet gelegd had, maar dat ze dacht dat Ron het over de tv had of zo....

@annabel: wat een goed nieuws meid!! Super gefeliciteerd en geniet lekker van je vrije dag!!

@Dovemeisje: logisch toch dat je je nog niet optimaal voelt? Je hebt eeen flinke operatie gehad en uitrusten is er nu ook niet echt bij als ik het zo hoor!! Gaat het met de meiden goed??

Nou ik denk dat ik even een tukkie ga doen, want ik kan mijn ogen niet openhouden en ik heb vannacht waardeloos geslapen. Die nachten worden echt zwaar nu....

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Annet,met die termijn zie je een mooi boontje/mini beebje.Het hartje zal dan al te zien zijn,horen weet ik niet.Denk het nog niet.

Heppie,ahh dan zit je ff met kromme tenen als je man zich verpraat.Lang leve wordfeud haha

Dat inleiden maar niet nodig is en beeb zich voor volgende week bedenkt en geboren wil worden ;)

Vanmorgen ben ik bij de dietiste geweest en in totaal nu 2kg aangekomen,dus dat gaat igg goed :D

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kom gewoon ff zwaaien. Met m ijn BMI van in de 40 mag dat wel :) . Hier druk bezig voor een tweede, dus ik hoop me hier spoedig te mogen melden ..

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat zou mooi zijn Helen :D Op naar naar 2 streepjes ;)

15. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ heppie ik zal duimen dat inleiden niet nodig is.

@ Ellen op naar de 2 streepjes ik zag dat je een dochter Roos hebt uit sept 2009 mijn dochter is van juni 2009 en heet ook Roos.

@ jessi veel sterkte vandaag want volgens mij gaan jullie jullie kleine prinses vandaag ontmoeten toi toi en laat snel iets van je weten....

@ Hier ik denk al te weten waar ik last van heb. Ik had gehoopt het nog lang niet te worden maar ik denk dat ik ongi ga worden. Voordeel van een ks is dat ik na een week al niet meer vloeide. Bij Roos was ik ook na 3 wkn alweer ongi ondanks de borstvoeding. Maar ja dat hoort er ook weer bij ik ga het wel zien...
    Met mijn meiden gaat het lekker, ze lijken zo op elkaar als ik maud nu zie zie ik echt Roos 2 jaar geleden....

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dovemeisje,dat klinkt prettig zo kort vloeien (dat je ongi er nu aankomt iets minder natuurlijk)..
    Ben zo benieuwd hoe dat bij mij gaat,ook een keizersnede iig.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Heppie: hopen dat inleiden niet nodig is en dat jullie beeb snel komt. Wel prettig dat ze je niet te lang overtijd laten lopen.

@Hellen: hopelijk snel een mooie streep

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vaddie, vervelend dat je steeds zo'n last hebt van harde buiken,zal niet makkelijk zijn om 'bijna' niets te doen...

@heppie, fijn dat alles goed was bij de gyn, hopelijk komt jullie mannetje vanzelf!

@hellen, op naar een positieve test!!:D

@dovemeisje, fijn dat je maar zo weinig vloeit na een ks, ik weet niet of dat voor iedereen geldt?
    mijn meiden lijken ook heel veel op elkaar, ik heb af en toe een foto vast en dan moet ik eerst kijken, welk huis het is, zodat ik weet welke van de 2 het is:D mooi is dat he!!

@trotsemam, goed hoor dat het zo goed bij de dietiste!!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @suze: is idd niet mijn sterkste punt.

20. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ik ben nog niet zwanger, maar vind dit topic wel fijn, en lieve mensen ;) Dus lekker blijven hoor!

Fijne avond iedereen, ik duik lekker vroeg mijn bedje in. Vandaag wezen shoppen voor Sinterklaas dobbelspel. We doen 5 euro pp aan gekke cadeautjes. Morgen maar even naar de stad, want hier in t centrum was t nog aardig moeilijk slagen! Zelfs bij de euroafdelingen bij wibra en blokker :p

Och, ik kon t trouwens niet laten. Bij Wibra een paar baby sokjes met een kerstman er op voor 1 euro.... ;) Ik heb al jaaaaaren een babydoos waarin ik dingen verzamel. Dus de sokjes mogen erbij ;)

Deel Deze Pagina