Hallo dames Hoe is het met jullie allemaal ? Hier vandaag een betere dag als gister gehad. Een leuke dag met mijn oppas kids gehad! Grappig ga ze het natuurlijk pas vertellen als ik een week of 13 zwanger ben . maar nu zeggen ze steeds hoe leuk ze het zouden vinden haha. Heb al zin in zaterdag lekker sinterklaas vieren en natuurlijk het vertellen aan mijn vader en zijn vriendin. Beetje raar misschien maar heb sinds vandaag en gister wel een positief gevoel over de zwangerschap raar he. @ enchanted, wat leuk die sokjes leuk toch dat je zo'n doos hebt wat heb je er allemaal in zitten .
@vaddie, nou ik kan het me voorstellen meid, ik zou er erg ongelukkig van worden,maar het is voor een goed doel he,is het nu zo dat dit waarschijnljk aanhoudt tot de bevalling of kan het ook minder worden?? @enchanted, wat leuk om een baby verzameldoos te hebben! en als je dan wat leuks of bijzonders tegen komt, neem je het mee en gaat het in de doos?? @annet, wat fijn dat het vandaag beter ging! ze zeggen dat kinderen het vaak aanvoelen he als je zwanger bent...
@ enchanted leuk zo'n doos ik liep ook voor mijn zwangerschap bij sommige dingen weg te kwijlen maar ik heb me weerhouden omdat het vaak echt jongens of echt meiden dingen waren. @ Annet kinderen voelen het inderdaad goed aan... @ Hier net weer even een rot berichtje gehoord. Een kennis die ik heb leren kennen bij baby zwemmen van onze dochter Roos hebben nu voor de 2de keer dit jaar de zwangerschap afgebroken omdat het kindje zwaar geestelijk gehandicapt zou zijn ( een kasplantje zeg maar). bah heb er kippenvel van...
hey meiden, Hier nog steeds niets, ben er een beetje moedeloos van haha. Nee ik weet dat ik me er niet zo op moet vastpinnen maar omdat ik zo slecht slaap hoop ik toch echt dat hij snel komt. Vannacht had ik ineens wel een nat plekje in mijn onderbroek zitten, dus ik hoopte op vruchtwater...maar de rest van de nacht en ochtend (en nu ook ) is alles droog en heb ik ook nergens last van. Mijn moeder gaat weer naar huis vandaag en komt dan maandag weer terug, dinsdag moeten we weer naar de gyn. Maar ik hoop dat die afspraak niet meer nodig is. Mijn moeder is bij beide kinderen 5 dagen over de tijd gegaan dus dat zou betekenen dat ik nog tot 9 dec zou moeten wachten.... Heb het idee dat mijn bekken alle kanten op rammelen, alles zit los en met lopen gaat het ook steeds slechter! Sorry voor mijn geklaag meiden Nu snel de konijnenkooi uitpoetsen, want het wordt hier alweer donker!!
@ Heppie das niet fijn dat jullie ventje er nog niet uit wil..... duimen en kaarsjes branden is ie niet gevoelig voor hmmmm wat kan ik nog meer bedenken hahahahaha succes meissie
Ik ben weer bij de gyn geweest,alles gaat goed!Onverwachts ook weer een uitgebreide echo gekregen,baby maakt het prima.Was lekker druk aan het zijn
@Heppie: aan de bitterlemon? Hier ook zo tussen de buien door konijnen even hooi geven. Hier weer een baal dag. Gisteren een beetje gevallen en nu heel veel harde buiken. Zo nog bed opmaken een aardappelen schillen
hey meiden Ben de dag wel weer goed doorgekomen! Zei straks nog tegen mijn moeder: zit ik nu steeds te zeuren dat die kleine moet komen, ben ik straks aan het bevallen en schreeuw ik dat ik die pijn niet wil hahaha Heb net hier even gereageerd op dat topic over wie de vader van het kindje is. Vind het maar een vreemd verhaal maar ik moest toch even mijn reactie geven hihi! @vaddie:hoe ben je dan gevallen?? Kijk maar uit hoor! Want al die harde buiken zijnook niet goed toch? @dovemeisje: gaat het goed met Maud? Vliegt de tijd niet voorbij voor je? Slaapt Maud trouwens bij jullie op de kamer? Wij slapen nl altijd zonder verwarming omdat we dat anders niet fijn vinden, maar dan is het vaak wel fris. Als de kleine op onze kamer moet slapen moet de verwarming dus wel aan, we kwamen er gisteren achter dat ie het niet deed De buurman heeft gelukkig een eigen klusbedrijf en heeft het gefixt! Hoe warm moet het dan eigenlijk zijn op de slaapkamer waar de baby ligt?
Slaapkamer moet 19 gr zijn. Maud slaapt in haar eigen kamer anders doe ik geen oog dicht en ze doet het daar erg goed. Tja de tijd vliegt zeker vandaag is ze alweer 3 weken en eigenlijk weet ik al niet meer beter dan een dag doorkomen met 2 kids het gaat super lekker.... Ik heb ook niet het idee dat ik een ks heb gehad heb er totaal geen last van, enkel dat ik geen auto mag rijden en dus afhankelijk ben van anderen vind ik niet echt fijn maar gelukkig is het nog maar 1 weekje en dan kan ik zelf Roos wegbrengen naar de PSZ. Gelukkig dat de buurman jullie verwarming heeft gefixt. Vooral als we een koude winter tegemoed gaan. Ik hou ook niet van de verwarming aan als ik Maud ga voeden 's nachts wikkel ik haar in een doek en stuur vriendlief erop uit om een kruik te maken om haar wiegje warm te houden.. want mevr duld geen koud bed...
hoi hoi ff een kort berichtje Ik ben vanacht bevallen van onze prachtige dochter Lisa. alles is goed gegaan het was zwaar maar wel te doen. Ze is 50 cm en weegt 3225g zal van de week ff foto's spammen als ik weer thuis ben. Morgen mogen we naar huis tot tikkers Liefs Jessica
WAUW! gefeliciteerd meid met jullie dochter!!! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan en we zijn erg benieuwd naar foto's!! NU WIL IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@annet en @suze het zijn idd speciale spulletjes waarvan ik bijvoorbeeld bang ben dat ze dat misschien niet hebben als ik zwanger zou zijn, er zitten ook wat nijntje spulletjes in (ben gek op nijntje) die ik heb gekregen van mijn nicht (had een keer laten vallen dat als ze die weg zou doen, dat ik ze zou willen) en zo zitten er spulletjes van mij in van vroeger. Clowntje met muziek, een knuffel, mijn 1e pakje. En nog wat frutsels @dovemeisje Ik kan me bij heel veel gelukkig ook inhouden, het zijn vooral kleine dingetjes waar ik moeite mee heb wat ik hierboven al schreef: spulletjes waarvan ik bijvoorbeeld bang ben dat ze dat misschien niet hebben als ik zwanger zou zijn. En jeetje wat een heftig nieuws @Heppie hihi ik vind je "geklaag" wel leuk @trotsemams Fijn dat alles goed gaat! Hier verder een aparte dag gehad. Ik heb vanacht eindelijk weer eens fijn geslapen, heb al een paar dagen last dat ik pas heel laat in slaap val. Misschien te maken met eisprong die er aan komt? Ach, ik houd het bij in een overzichtje, mocht ik deze ronde niet zwanger zijn kan ikvolgende keer kijken of ik het dan weer heb. Vanmorgen lekker ontbeten met mijn vriend en op de fiets naar Schiedam gegaan. Woon zelf in Rotterdam. Jeetje wat had ik een moeite. Steken in mn buik, misselijk... Dus ik schrok een beetje. Heb nog een stuk gelopen, terwijl ik het normaal in 30 minuutjes fiets. Bij de winkels aangekomen vertrouwde ik het toch niet helemaal, toen mijn nicht opgebeld of ik bij haar langs kon komen, om even bij te tanken. Had bij Kruidvat 2 zwangersschapstesten meegenomen, die van 2 voor 5 euro, omdat ik het niet vertrouwde. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 11 nov, maar toch, een week of 2/3 daarvoor hebben we al seks gehad zonder condoom. Ik was me toch een partij duizelig toen ik bij mn nicht aankwam, jeetje. Maar goed, na 2 koppies thee heb ik de test gedaan, en negatief natuurlijk. Wel fijn dat ik het wist, kon ik me daar minder zorgen over maken. Heb van 9 tot 12 bij haar gezeten toen terug op de fiets waar ik tegenop zag. Onderweg maar naar een ander winkelcentrum geweest, laatste spullen gehaald voor sinterklaas dobbelspel. En wat denk je, enorme plensbui op mn kop toen ik bijna thuis was. Thuis even wat droogs aangetrokken en met de hondjes gaan lopen en omdat ik nog wat energie kon vinden heb ik direct maar even wat in huis gedaan. En nu zit ik onderuit gezakt op de bank haha. Straks de spelregels en opdrachten klaarmaken voor t sint spel, en moet nog 6 (!) gedichten in elkaar flansen, maar heb daar nooit moeite mee. Mijn dag in een nutshell.
Pfff.... Ik ben moe! Bij hoeveel weken kregen jullie het idee dat je werk ook echt méér energie ging kosten dan normaal? Hopelijk is het een dipje, ik moet nog heel wat weekjes, haha!
@jessi gefeliciteerd met jullie meisje. Vallen: eerst mijn knie gestoten tegen een betonnen paal. Toen iets voorover gevallen met het onderste stukje buik tegen diezelfde paal. Buik deed op zich niet zeer maar mijn buik reageerd echt op alles. En onderste stukje buik heeft nog een flinke speklaag. Harde buiken: volgens gyn goed luisteren naar mezelf. Als het zeer doet rust. 'gewoon' hard word mijn buik al van een scheet..... Helaas deze week veel pijnlijke harde buiken dus erg rustig doen. Tot mijn frustratie dus.