Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Vaddie hahaha wat een leuk idee en een hele leuke foto :D Ik maak ook graag pakketjes voor gelegenheden. Zo heb ik al een Nijntje pakket, een 18+ pakket, een badkamer pakket, een Italie pakket, een dierenpakket en nog veel meer gemaakt. ;)

@Heppie ennnn voel je al iets :D

@Annet ja ik heb een heeeele leuke avond gehad! Mijn ouders zijn gescheiden en sinds een jaar of 2 kunnen ze pas weer goed met elkaar opschieten. En daar maak ik gebruik van, want dit is allemaal nog nieuw voor mij. Mijn beide ouders bij ons thuis. (Met aanhang, want beide zijn hertrouwd) Het was echt zo ontzettend leuk! Ik had lekkere hapjes gemaakt, tijdens het avondeten zat ik nog de spelkaarten te vouwen, gelukkig had ik alles al klaar voor de rest. Spelregels hingen op een blad op de muur en iedereen had goed zijn best gedaan om cadeaus uit te zoeken. Soms van die cadeaus waar je eigenlijk niks aan hebt, maar veel leuke natuurlijk dus daar werd om gestreden ;)

En vooral mijn vader en ik zijn enorm fanatiek in spelletjes spelen. Soms té! En tegen ons verlies kunnen? Nee, dat kunnen we niet :p In het begin bleef hij maar goede cijfers gooien dus hij had al snel veel cadeaus, en ik niks. En in ronde 2 waarin je dan echt gaat om een cadeau te behouden had ik ineens heel veel en hij echt wel 10 rondes met niks HAHAHA. Oooohh wat hebben we gelachen!

Ik had een banenbox gekocht, soort broodtrommel maar dan voor je banaan ;) En die had ik ook gewoon ingepakt zodat je de vorm nog zag. Dus nog voor deze was uitgepakt waren er al de meest grappige en vieze opmerkingen :p Moet ook zeggen dat mijn stiefvader een norse boze man is altijd, dus ik zag de bui al hangen en dacht die gaat niet alle opdrachten doen. Maar hij heeft ze wel allemaal uitgevoerd! Ik had kaartjes gemaakt met bv, zing een sinterklaas liedje, of zet de zwarte pieten muts op, of ruil van plaats etc :D

Ja, erg geslaagd! Veel leuke dingen "gewonnen", zoals nagellak, zeepjes, chocolade, een buddah, een hartjes taartvorm, een boek. Mijn vriend heeft scrubgel, douchegel, autoshampoo, een formule 1 kit (met deo etc :p) en chocolade kopjes, om op te eten :p En nog wat kleine dingetjes. Zelfs onze hondjes hebben wat gehad!

Wat fijn trouwens dat je vader zo leuk reageerde! :D

@Trotsemams, wat is bandenpijn precies?
    En heeeel veel plezier vanmiddag ;) En morgen trouwens ook haha!

Ik ga vandaag de kerstboom opzetten. Normaal wacht ik tot Sint het land uit is, maar heb er nu zin in om het te doen ;)
    Fijne dag vandaag allemaal!

2. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Heppie Nouja, ergens niet erg toch een paar daagjes langer, dan komt het in iedergeval niet op 4 of 5 december zoals je stiekem hoopte ;)

3. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @ Heppie en?

Ff spammen hij vind het heerlijk om in ht badje te gaan

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Aaaaah wat een schatje!!!

5. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Jessi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa!

Heppie, hoe gaat het met jou? Kan je de dagen nog een beetje doorkomen?

Vaddie, wat een mooie buikfoto weer. Mijn buik vind ik nog steeds niet mooi, je ziet nog steeds "3 rollen".

Hier gaat het redelijk, mag niet klagen... ik blijf alleen nog steeds zo'n last houden van m'n vermoeidheid, afgelopen week wel mee blijven lezen, maar ik had de puf niet om te reageren.

Vandaag alweer 16 weken... volgend weekend komen m'n schoonouders het kamertje behangen. Gisteravond de behangrand even besteld bij Babydump want ze hadden hem niet op voorraad. Voor het eerst zelf iets gekocht voor de beeb, een knuffeldoekje grijs/wit van Nijntje (wordt ook de stijl van de babykamer).

Ow trouwens, Heppiedepeppie, nog bedankt voor die site van de gratis luiers. Ik heb al 3 pakken binnen, hahaha. Alleen heel vreemd, een collega van mij kreeg ze bij een Kruitvat winkel weer niet mee omdat ze de originele bon moest hebben. Maar ik had bij diezelfde winkel geen problemen en kreeg zo een pak mee.

Zal proberen weer wat vaker te reageren.

Fijne zondag allemaal!

6. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @Beertje: wat een schatje is Lars zeg!

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @beertje: wat een scheet!! Hopelijk kan ik ons manneke ook snel in bad doen!

@djinti: graag gedaan! Ik heb nu 10 pakken maar ga er niet meer halen, omdat het echt newborn maat is en ik geen idee heb hoe lang je daarmee doet. Een zo'n pak is voor ongeveer 2 dagen. Dat zou dus 20 dagen zijn en ik denk dat dat al ruim veel is!

Bij de kruidvat zijn nu trouwens de luiers ook in de aanbieding, 3 halen en 2 betalen. Maar ik weet niet zo goed welke maat ik dan moet hebben dus ik wacht even tot de volgende aanbieding!

Hier verder geen verandering. Alleen een baby die echt vreselijk druk is. Mijn buik gaat de hele dag enorm op en neer!! Ik dacht juist dat ze wat rustiger zouden worden op het einde.
    Mijn man hoopt dat er vannacht wat gebeurt, omdat hij er op gehoopt had maandag vrij te zijn hahaha.
    Hij heeft zoveel vrije dagen gespaard dat hij vanaf nu tot en met na nieuwjaar vrij zou kunnen hebben. En aangezien het slecht weer wordt morgen en hij moet fietsen, zit hij er echt op te wachten (ik ook hoor!!).

Nu even de pak folders doorbladeren, mijn lievelingsfolders zijn weer binnen! Hema, kruidvat, etos, blokker enz :)

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Enchanted,gezellig toch de kerstboom al zetten ;) Hier zetten wij hem dinsdag.Kindjes vroegen wanneer we dat gingen doen toen zei ik woensdag.Maar mama,doe niet zo flauw..sint is dinsdag toch al weg :D Dat was de reactie van dochter,zo schattig!
    Bandenpijn is pijn van de banden van je baarmoeder,als die op gaan rekken omdat je baarmoeder aan het groeien is.

Heppie,je uitgerekende dag bijna voorbij.Dat lijkt me enorm vreemd.Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Beertje,ahh schattig!Je ziet `m genieten!

Wij hadden een hele gezellige dag vandaag.Kindjes zijn er moe van,ze slapen al hihi

9. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @ trotsemams Ja hij geniet echt van het badje. Ik begin het ook leuker te vinden, vond het in het begin dood eng om te doen.

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is ook best heel erg wennen...Ze zijn nog zo klein en kwetsbaar.Maar dat gaat idd vanzelf steeds beter.

11. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Beertje wat een lekker ding...kijk hem genieten.

@ Heppie ik heb ook de newborn van kruidvat voor Maud en wij gebruiken 3 pakken van 56 stuks in 2 wken tot op heden draagt ze nog steeds. Dus ik ga ook gebruik van maken van de bonnen even kijken of het hier ook werkt moet je eerst wat kopen of kan je ze zo inleveren...

@ Hier Vrijdag op zaterdag begon roos in ene over te geven 's nachts wij snel naar haar toe en haar ondersteunen Nou een half uur later hing ik zelf ook boven de wc en heb ik van boven en beneden niets meer binnen kunnen houden. Heel beroerd en alles en dan Maud er ook nog bij die veel wou drinken bij mij, daar zat ik niet op te wachten :( Maar ja lang leve Bv. Gister nog heel beroerd bleek dat ik 39,5 gr koorts had tja niet gek dat ik niet lekker was Roos gelukkig op geknapt.
    Maud wou om het uur drinken en omdat even te veel werd heb ik gekolft (die heb ik nog van Roos waarbij ik 7 maanden alles gekolft heb) bleek mijn melkproductie sterk terug gelopen te zijn waar ik vorig weekend nog 150 ml uit 1 borst haalde was nu maar 45 ml dus dan snap ik wel dat ze om het uur kwam.
    Vandaag gelukkig geen koorts eten gaat nog niet echt van harte ik hou het binnen en drinken gaat ook goed en melkproductie is weer beterder want Maud komt weer om de 2,5 a 3 uur.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier weer terug van een geslaagde middag cadeautjes uitpakken.

@Djinti: ik heb ook pas vanaf een week of 22 een 'mooie' buik.

Nu moe en flink last van mijn rug. Gelukkig had Lief mijn hints goed begrepen en kan ik een afspraak maken voor een zwangerschapsmassage.

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heppie, jou kleintje zit wel lekker warm ofniet haha:)

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou het weekend is weer voorbij gevlogen, maar wanneer gebeurt dat niet? Mijn schoonzusje stelde al voor om het om te draaien vijf dagen weekend en twee dagen werken haha. Maar goed vandaag gaan we sinterklaas vieren op de BSO, ik hoop dat de kinderen het leuk vinden en natuurlijk dat ze een beetje vroeg opgehaald worden haha. ( ik moet vandaag tot half 7 ).
    Vanavond ga ik lekker bij mijn ouders steengrillen, altijd gezellig maar verder doen we niks voor sinterklaas.
    En vrijdag ga ik heerlijk met mijn moeder naar Wicked!!!!! Ik heb er zo'n zin in! We blijven daar ook slapen dus dat komt helemaal goed.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annabel: leuk! Wil ik ook nog eens heen. Vonden nu alleen de kaarten veel te duur.

Hier prima geslapen. Lief is deze week vrij. Dus maar in huis aan de gang om wat klusjes af te werken.

@Heppie: en?

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Vaddie: ja de kaartjes zijn zeker duur, maar het is eigenlijk nog een verlaat verjaardagscadeau voor mijn moeder. En voor mijn moeder heb ik een hoop over haha

17. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden

Hier nog niks helaas....misschien wil ik gewoon te graag. Ik probeer me er vandaag maar even niet meer mee bezig te houden. Straks even naar kruidvat voor luiers. Ik denk dat ik nog 1 pak newborn haal en dan twee pakken van de maat die daarna komt (dat is 1 volgens mij).

@dovemeisje: je kunt gewoon de bonnen printen en de luiers ophalen. Maar wel 1 bon per klant staat er op (dus je moet gewoon een paar keer gaan, of andere mensen laten halen). Bij onze kruidvat hier deden ze niet moeilijk maar ik probeerde steeds bij een andere vrouw af te rekenen.
    Wat betreft je borstvoeding: lijkt me lastig zeg als je ineens er achter komt dat je veel minder voeding hebt. Misschien dat het inderdaad scheelt dat je al een kindje hebt, ik denk dat ik best een beetje in paniek zou zijn!
    Hopelijk zijn jullie snel allemaal opgeknapt daar!!

@annabel: wat gaaf, ik zou daar ook wel een keer naar toe willen! Alleen is mijn man niet zo van de musicals, dus ik denk dat ik mijn moeder of nichtje een keer vraag!

18. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ben trouwens op zoek naar een effen zwart shirtje maat 56 met lange mouwen. Nergens te vinden!
    Ik heb nl een heel gaaf zwart spencertje zonder mouwtjes van mijn nichtje gekregen, dat wil ik voor kerst gebruiken maar daar moet dus een effen zwart shirt onder.
    Bij hema hebben ze niets, dus nu online aan het zoeken, maar bijna alles is voor meisjes óf met glitters of opdruk....

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ dovemeisje jakkes dat je nu ziek bent zeg, ik snap dat je het maar even hebt afgekolfd voor de kleine meid. Hoop dat je snel weer beter voelt want dat eist natuurlijk een zware tol ziek zijn en 2 kindjes en voeden.

@ vaddie fijn dat sinterklaas gezellig was :)

@ annabel26 wat leuk dat je ook in de kinderopvang wereld werkt :) ik werk er ook ( niet op een bso in een gezin met 4 kinderen ) lijkt me echt super gaaf wicked, maar inderdaad die kaarten zijn best prijzig. Ach hoop dat ze straks wat goedkoper zijn en dan wil ik er graag heen met mijn moeder.

@ heppie kan me zo goed voorstellen dat je er stiekem toch steeds op zit te wachten. Wat jammer dat je niet zo'n zwart shirtje kan vinden. H&M al geprobeerd?

@ hier lekker rustig hier. Vandaag een dag vrij, dus even lekker het huis door geweest want ja dat gaat ook gewoon door :). Vanavond lekker te sporten . Wel grappig nu ik weet dat ik zwanger ben eet ik echt volgens het boekje haha. Had ik dat niet even eerder kunnen bedenken :p. Af en toe nog wel wat steken maar het gaat gelukkig veel beter als zaterdag. Woensdag komt moeders voor moeders hier ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

20. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hennis en maurits of zeeman, wibra misschien

Deel Deze Pagina