Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Ik vind het super om te lezen dat veel van jullie aan moeders voor moeders doen ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen deelgenomen en ik zou het zo weer doen. Ik zeg het ook altijd tegen iedereen een kleine moeite voor een heel goed doel.......

@ Hier met mij gaat het beter nu is enkel vriendlief geveld en ligt ziek in bed en o o wat zijn mannen in ene zielig dan. Ik moest er dus ook even uitgooien vanmorgen "je bent helemaal niet zielig jij kan ongestoord slapen en ik had nog een kind elk uur aan mijn tiet " toen was het van oeps sorry dank je schat dat ik mag slapen... ;)

2. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Beertje, wat een cutie!!! <3

@Annabel, leuk! Dus jij hebt wat om naar uit te kijken ;)

@Heppie, ik haal mijn effen shirts altijd bij de Primark. Maar die zit hier in Rotterdam en zag dat jij uit Gelderland komt :p Misschien online neuzen?

@Dovemeisje Als ik zwanger mag raken wil ik ook graag meedoen aan MvM. Ik had het er met mijn nicht over, die 2 kids heeft, en die zei dat ze gestopt was na een week of 2/3 omdat het zo begon te stinken. Ja eh, het is urine, wat denk je zelf ;) Ik zou het in een doos afsluiten.

Verder hier niks byzonders. Nog 10 daagjes tot ik mag testen...

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heb je al eens gekeken bij www.rainbowbabies.nl ?Daar hebben ze alle kleuren,vast ook zwart.En het zijn superkleertjes,ik ben fan :D

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Gelukt! Super! Was 11,70 kwijt voor een shirt dus dat valt mee!
    Ben helemaal blij, want nu kan hij dat aan met kerst :D

5. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Heppie super dat je geslaagd bent meid weer een rust puntje op naar de kleine....

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn Heppie ;) Het zijn geweldige kleertjes trouwens,gaan erg lang mee :D

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

hier een druk sinterklaas weekend achter de rug, gezellig,maar erg vermoeiend;)

ik ben ook helemaal fan van de kleertje van rainbowbabies! en idd erg goede kwaliteit!!

verder geen bijzonderheden, ik zal vanaf morgen weer meelezen en reageren!!

8. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb gisteren eerst sinterklaas op mijn werk gevierd, dit was erg druk natuurlijk en was echt gesloopt toen ik naar huis ging. En daarna nog bij mijn ouders, we hadden geen cadeautjes maar wel lekker gegeten. Uiteindelijk had mijn nichtje die bij mijn ouders logeert vanwege stage ( is vanaf mijn ouders makkelijker dan vanuit haar ouders ) toch cadeautjes gekocht voor ons zo lief!

Ik had ook nog een minder fijn ding gisteravond, ik kreeg via facebook een berichtje van een collega dat ze ineens geen oppas had voor haar kinderen deze ochtend ( de school waar onze bso bij aangsloten is, is de ochtend dicht) nu ben ik altijd iemand die dat meteen oplost en zichzelf aanbied. Maar gisteren voelde het gewoon niet goed om meteen te zeggen ik los het wel op. Ik vind het heel vervelend voor haar maar ik ben de laatste tijd zo verschrikkelijk moe dat ik mijn bed bijna niet uit kan. Als ik dan ook nog eens rond 6 uur mijn bed had uit gemoeten vandaag en dan werken tot 1 uur en daarna ook nog werken van 2 tot 6 zag ik gewoon even niet zitten.
    Dus op advies van mijn vader, moeder, vriend en nichtje heb ik toen even mijn telefoon uitgezet om mezelf eens even wat rust te geven. Ik vind het heel lullig voor die collega begrijp me niet verkeerd, maar ze had die middag ook al een paar keer gevraagd of ik niet wilde ruilen met haar en de ochtend extra wilde werken. Dus toen ik dat berichtje las had ik er een beetje een raar gevoel bij. Natuurlijk voel ik me nu alsnog schuldig maar aan de andere kant ben ik ook wel heel trots op mezelf dat ik nu eindelijk eens voor mezelf heb gekozen. Sinds ik zwanger ben merk ik dat ik erg mijn best doe om te laten merken dat ik het allemaal nog wel kan en dat uit zich dan in moe zijn en vaak ook last van de spierpijn in mijn benen omdat ik er gewoon te lang op gestaan heb zonder pauze. zow dat verhaal is er even uit, sorry dat het zo lang is geworden.

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Annabel,wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen.Zo moet het ook,je hoeft niet altijd ja en amen te zeggen toch.
    En daar ben je echt geen verantwoording over schuldig hoor.Volgende stap mss om echt nee te zeggen? Is kei moeilijk als je altijd maar ja zegt,maar wel erg goed voor je denk ik ;)

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @trotsemams: Ja dat is inderdaad de volgende stap haha, dat moet ik ook echt gaan leren. Ik wil altijd iedereen tevreden houden ten koste van mezelf vaak. Maar nu ben ik niet alleen verantwoordelijk voor mezelf maar ook voor het kleine mensje dat ik mij groeit.

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier precies hetzelfde! ik kan ook geen nee zeggen...:) erg lastig voor vooral mezelf!! andere mensen weten ook wel dat ik het niet goed kan en daardoor wordt er toch wel snel 'misbruik' van gemaakt al zal dat niet altijd bewust zijn!

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja inderdaad andere mensen weten dat dan vaak he, dat je geen nee kan zeggen. En dan ineens nee gaan zeggen is veel moeilijker, maarja ik zal het toch een keertje moeten gaan leren want over een tijdje is mijn kleine meisje er en zal ik vaker nee moeten zeggen tegen anderen.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Een goede motivatie heb je iig om het te gaan leren ;) Gewoon beginnen met tegen iets simpels nee zeggen.Je gaat het vast wel leren,met geduld en doorzettingsvermogen kom je een heel eind :)

14. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Heel even snel een reactie, want ik zit op m'n werk.

Annabel, echt super dat je nu eens voor jezelf gekozen hebt en "nee" hebt gezegd.

Dames geloof me, hoe ouder je wordt, hoe makkelijker het wordt om nee te zeggen. Ik kon het vroeger ook nooit, en vind het soms nog weleens moeilijk, maar sinds 2 jaar (ik heb 2 jaar terug m'n relatie verbroken na 17 jaar!), heb ik geleerd om voor mezelf op te komen en voor mezelf te kiezen, hoe moeilijk dat soms ook is.

Uch... deze "oude" muts heeft gesproken en gaat nu weer snel verder met werken ;)

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Djinti,oude muts haha..Je maakt me nieuwsgierig..hoe oud ben je dan?

16. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden,

@annabel: heeeeeel goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik die collega dan ook niet zo goed snap.Kan ze dat dan niet aan iemad anders vragen??
    Dat zou ze toch moeten begrijpen!

@hier: nog geen nieuws. Om half 3 moet ik weer naar de gyn. Ik ben zo bang dat alles nog potdicht zit...ik wil zo graag dat mijn ventje uit zichzelf komt. Gelukkig las ik gisteren dat er ook vrouwen zijn die niet echt voortekenen hebben en waarbij het ook ineens "uit het niets" (dat is natuurlijk niet want je weet dat je moet gaan bevallen binnenkort hahaha) weeen krijgen.
    Hopelijk doet het toucheren niet te zeer. Het is toch een man, en ik heb het idee dat vrouwen altijd iets liever zijn. Maar van de andere kant, een kind krijgen doet ook zeer dus dan nemen we dit maar op de koop toe!

Jullie horen straks meer van me!

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @djinti, je maakt mij nu ook wel eeg nieuwschierig haha;) ik ben 32 en kan het nog steeds niet...;)

@annabel, de eerste stap is gezet! ik kan het overgens makkelijker via sms, dan verwacht ik weinig tegen reactie ofzo...;)

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik moet er om 2 uur zijn:D
    succes!! ps bij mij begonnen ook 2 bevallingen vanuit het niets..

19. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Annabel heel goed meid knap hoor...

@ heppie succes meid...... Soms kan een vrouw nog gemener zijn hoor geloof me.....

@ Djinti je bent zo oud als je zelf voelt hahahahahahaha

Zelf ben ik 33 en ik kies ook steeds vaker voor mij zelf mag nog meer maar ja kids gaan nu vaak voor.. Liefde van een moeder. hihihihihi

20. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Nou, nog even snel in m'n lunchpauze dan...

Allereerst Heppiedepeppie en suze, veel succes bij de gyn.!

Ehmm.. nou zooooooo oud ben ik ook weer niet, ben 38 (april 1973), dus dat valt wel mee. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik zeker de laatste 2-3 jaar heel anders tegen dingen aan ben gaan kijken en anders gaan denken over dingen. En vooral mezelf niet meer weg te cijferen, wat ik wel jarenlang heb gedaan!

Ging ook niet van de één op de andere dag hoor, dat heeft tijd nodig!

Deel Deze Pagina