Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ook even aanwezig. Gezellig druk geweest vandaag en eigenlijk weinig te melden.

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    heppie ik hoop voor je dat je peetoom gelijk heeft.
    vruchtwater geur kan je herkennen aan een hele weeiige zoete geur en de geur lijkt idd wel een beetje op sperma.
    het hoeft trouwens niet eruit te lopen. bij mijn eerste bevalling merkte ik er ook weinig van en bij mijn tweede was het echt alsof ik in mijn broek stond te plassen en het bleef maar lopen.
    houd het gewoon in de gaten en als je twijfelt gewoon bellen. ze zeiden altijd tegen mij we hebben liever dat je 3 keer voor niks komt dan te laat...

3. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @heppie i hoop dat je peetoom gelijk heeft en dat je morgen je wondertje in je armen mag houden

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Heppie, ik hoop ook dat je oom gelijk heeft en je snel je kleine wondertje in je armen mag houden!

@hier: vandaag gewerkt omdat ik vrijdag naar Wicked ga en daar heb ik zo'n zin in!!! Zoveel eigenlijk dat ik hoop dat morgen het werk snel voorbij is zodat het ook snel vrijdag is haha.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hey meiden

Net weer wat rozig slijm bij het afvegen, en wat ongi-krampen....

Mijn moeder weet ook niet zo goed wat ze moet doen, want die wilde morgen middag weer naar huis gaan om dan volgende week weer terug te komen..maar ja, het kan nu voor hetzelfde geld doorzetten.
    En aangezien ze heel graag bij de bevalling wil zijn en ik dat ook heel graag zou willen, is het lastig.
    Ze woont 100 km verder, durft zelf niet over de snelweg te rijden, dus moet dan met het OV. Mijn vader durft wel te rijden maar die is nachtblind en rijdt dus niet in het donker over de snelweg. En het is nu meer tijd van de dag donker (vanaf half 5 's middags schemert het al tot de volgende ochtend 8 uur of zo)....

Als het nou gewoon vannacht begint :D hoeven we daar ook niet over na te denken!

Moest vanmiddag even lachen om mezelf, we zaten vanmiddag bevallingsverhalen te kijken (had ik opgenomen) en die vrouwen lagen zo te kermen van de pijn, als je dat ziet denk je: OMG :$:$. En toch zeg ik dat ik uitkijk naar mijn bevalling. Straks lig ik ook zo te moppen dat ik niet wil hahaha

6. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ heppie hoop echt dat het doorzet vanaaf meis. Mijn ouders wonen 160 km verderop dus ik ken het gevoel mijn pa rijdt als het moet gerust 160 km pu hierheen. Man van 59 hihihihihi. Mijn moeder heeft sinds een jaar een eigen auto en rijd enkel bij licht heen en weer.

@ Hier een rustig dagje gehad. Met Maud maandag naar inloop geweest op consultatiebureau om haar even te wegen twijfelde heel erg aan de borstvoeding maar het blijkt dat volgens de boekjes ze 100 a 200 gr moet groeien per week en Maud was wel 750 gr gegroeid in 2 wkn dus ik heb echt slagroom of roomboter...Ben helemaal gerust gesteld.

7. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hihi weet je ook weer dat dat goed zit!!!

Ik ken wel de uitdrukking: 'mannen zijn net slagroom, ze maken je alleen maar dik' :D Die hadden we vroeger aan de wand hangen in het toilet als tegeltje!!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    hahahahahahahahaha

(man vind hem overginds minder lollig :) )

9. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    WHAHAHAHA, tja wij kunnen onszelf niet dikmaken (ja met eten maar niet met baby :p)

Ik snapte hem vroeger niet, nu wel :D

10. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Hallo dames,

Ik voel me enigzinds weer iets beter. Nog wel een beetje een verdrietig gevoel, maar heb weer wat meer energie. Afgelopen dagen NERGENS zin in gehad. Dus ja, ik zal echt ongesteld gaan worden :')

Hoe is het met iedereen hier?

@Heppie je houdt ons wel in spanning zeg ;)

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ heppie ben ook super benieuwd wanneer je gaat bevallen! @ enchanted tja dat gevoel had ik ook dat ik dacht ongesteld te worden , maar was echt zwanger ! @ hier gaat het even wat minder niet helemaal fit :( ! Wel goed nieuws ontvangen we zijn weer opa en oma geworden van een jochie Milan!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier niet lekker geslapen. Nu dus echt enorm suffig en een niet te best humeur. Ook omdat LIef geen zin had om eruit te komen en gisteren beloofd had om boodschappen te doen. Die ga ik dus zo zelf maar doen..

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ik heb vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen, maar ja de rest van de ochtend was tot nu toe nogal rommelig. Ik zit nu bij mijn ouders thuis omdat wij zonder stroom zitten. ( was wel aangekondigd ) Maarja toen viel hier ineens ook alles uit, gelukkig doet alles het weer maar het is wel vervelend. ( mijn ouders wonen een paar straten verder )

Straks weer werken en natuurlijk weer een vergadering, echt ik heb nog nooit zoveel vergaderingen gehad volgens mij! Maar goed ik hoef maar tot half 6 te werken vandaag dat is dan wel weer fijn.

14. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hoi meiden

Heb hier brak geslapen. Gisteren laat in de avond heel veel slijm verloren met wat bloed erdoor (maar aan de kleur te zien was het gewoon afscheiding en geen slijmprop, het was nl geel).
    Daarna veel harde buiken gehad in bed, die ik op een gegeven moment ben gaan klokken maar toen was het zo weer weg. En dat waren aan de pijn te voelen geen weeen, want het deed niet super zeer!

Baal dus echt als een stekker en ik ben er echt klaar mee vandaag. Heb het gevoel alsof er gewoon geen baby meer komt of zo. Weet wel dat dat nergens op slaat maar zo'n gevoel heb ik gewoon...

Voel de beeb nog wel maar wel echt minder dn vorige week, maar de gyn zei dat dat normaal was omdat hij bijna geen ruimte meer heeft.

Mijn moeder gaat toch maar naar huis vanmiddag. Zul je net zien dat de bevalling begint, dan gaat ze dat missen ben ik bang. Maar ja ze wil zelf graag naar huis naar mijn vader, broer en de hond :D

15. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Succes heppie!!

16. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Annet Opa en Oma geworden ????

17. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Oke, ik mis iets... opa en oma? ;)

Ik heb net nog even een tukkie gedaan en 2 dromen gehad. De week voor ik ongesteld word heb ik ALTIJD een seksdroom. Dus ook deze keer weer. Leuke er aan is, ze zijn heel echt! Dus soms word ik wakker en dan denk ik ook: heb ik nou net seks gehad of niet? HAHA

Tweede droom was was mijn vriend met een positieve test aankwam, terwijl ik nergens over heen had geplast, dus hij was zwanger! Snap het nog steeds niet :p

Verder hier enorme moodswings. Heb ik liever dat ongesteldheid doorzet, want ben hier nu echt klaar mee. Nu al bijna 5 dagen bluh!

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ohhh Ooops stomme mobiel bedoel natuurlijk oom en tante ;)

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Heppie: digiknuffel

20. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    thanks meiden...

Ben er zo klaar mee. Heb de hele dag zo'n dikke zware buik die zoooo strak staat....de beeb is druk, voel hem niet meer trappen maar meer voorbijglijden hahha.

Maar wil dat er nou eens wat actie komt. Iedere avond zit ik met mijn man op de bank en hoop ik dat ht de laatste avond is dat we met zn tweetjes daar zitten...
    Iedereen zegt steeds: je moet proberen je zinnen te verzetten maar ik heb echt nergens zin in. Zelfs niet in koken dus we eten friet vanavond :)

Mijn man is gelukkig vanaf vanavond de hele maand december vrij dus die is lekker thuis zo!

Deel Deze Pagina