@Jessi: mooie meid. Fijn dat het nu lekker gaat na de eerste opstartproblemen. @Heppie: duimen draaien hier overuren voor je. Hier: gaat best lekker. Suiker is wel een beetje moeilijk onder controle te houden dus nu extra op aan het letten. Minder eten en zo veel mogelijk met weinig koolhydraten. De rest gaat lekker, slaap weer goed dus ook overdag wat energie om dingen te doen. Net drie dozen met babykleding opgeruimd. Kast begint flink vol te raken.
Wauw wat een mooie meid zeg!!!!! Geweldig! @vaddie: zal wel moeilijk zijn dadelijk tegen de feestdagen aan met je suiker? Leuk dat je dozen vol kleding hebt, ik heb hier ook 3 vuilniszakken vol van mijn nichtje gekregen een paar maanden geleden, dat is zoooo leuk om uit te zoeken!!
@Jessi: wat een schatje zeg! @heppiedepeppie: ik hoop dat het strippen morgen gaat lukken bij je. Hier een erg druk weekend achter de rug, maar... de babykamer is behangen, hier alvast een klein voorproefje. Het begin is er, nu kunnen we met de aankleding beginnen Moet wel zeggen, dat nu de meubeltjes erin staan, het helemaal duidelijk wordt hoe klein het kamertje wel niet is... kan er niet veel kanten mee op Maar, ik ga nog eens over de inrichting nadenken! Fijne zondag nog allemaal!
hey meiden, ben weer eventjes niet geweest, de kleine meid is ziek geweest en het was een druk weekend. @vaddie,fijn dat je de suikers onder controle kunt houden zonder te spuiten! het blijft wel een gepuzzel he?! fijn dat je ook weer beter slaapt! @jessi, wat een mooi poppetje!!gelukkig gaat het nu beter! @heppie, hopelijk levert het strippen morgen wat op!moet je in rijnstate noord? ik moet er om 9 uur zijn.. @djinti, wij hebben ook niet zo groot kamertje en hebben eigenlijk maar 1 mogelijkheid hoe neer te zetten...mooi kamertje hebben jullie hoor! hier verder alles goed, zit ook iets met de suiker vooral nu in de ochtend,maar we puzzelen rustig verder
@suze: ja moet naar Noord maar pas 16.10 uur (zo laat ben ik nog nooit geweest!). Woensdag ook weer terug maar dan om 13.20 u geloof ik...
@heppie, ok gaan we elkaar weer niet 'toevallig' tegenkomen 10 over 4 is idd vrij laat he...maar goed als het strippen dan maar z'n werk doet dan is dat niet zo erg
@Jessi wat een poppetje! Ik smelt helemaal! @Djinti zie ik Nijntje behang? <3 Wij hebben ook een kleine kamer, mocht ik zwanger raken. Dus even passen en meten Mocht het een meerling zijn, krijgen zij onze slaapkamer hihi. @Heppie vervelend allemaal! Ik snap heel goed dat je het even zat bent met vragende mensen. Gelukkig kan een mobieltje uit Hier verder een fijn weekend gehad. Zaterdag naar intratuin geweest en wat plantjes gekocht voor in de slaapkamer. Ik wilde ook graag dennenspray omdat we een kunstboom hebben en ik toch de geur wel fijn vind. Nee gebruik ik die spray, is het me toch een nare lucht!! HAHA en ik had ook niet zuinig gesprayed, nee gelijk WHOP. Nou, ik kon gelijk de ramen open doen! Wat een vieze aftershave geur was dat zeg! Ik koop vd week wel olie voor de geurbrander, dat lijkt me wat neutraler. Oooooh ik kwam bij de intratruin ook trouwens een baby kerstsok tegen, in de vorm van een kerstmannetje met zachte roze en blauwe kleur met: my first christmas. Ik kon het niet laten Dus heb em meegenomen en in mn babydoos gedaan Over paar daagjes testen! Vandaag lekker uitgeslapen en in huis gerommeld. Ik ben 2e kerstdag jarig en ik vier het 31 december bij mijn ouders, die dan een feest geven omdat zij 1 januari 12.5 jaar getrouwd zijn. En dan is dehele familie er, dus komt mooi uit. Maar ik wil voor die avond bij de koffie cupcakes maken. Ik heb al marsepein in huis, uitsteekvormpjes en leuke decoratie zoals strooisel en glitterpennen met jam. Er komen ongeveer 20 mensen en wil 3 verschillende soorten cupcakes. 1 met frosting (zo'n toefje er bovenop), 1 met marsepein en 1 met glazuur. Vandaag alvast geprobeerd zelfs de cakejes te bakken, maar ze waren me toch te flauw. De chocolade frosting bracht de smaak nog goed. Het geheel was prima. Over paar dagen weer wat andere proberen te maken en mn cake beslag iets aanpassen. Ik maak er steeds 12 per stuk, gelukkig heb ik lieve buren en kon ik uitdelen anders had ik ze straks zelf opgegeten! Net samen wezen douchen met mijn vriendje, en het was weer even een heel fijn moment. Heb ik al een paar dagen gemist. We hadden steeds geen zin, of waren moe. Net ook nog wezen wandelen met onze hondjes, dus de avond goed afgesloten. Straks lekker slapen! (wat ik al 2 dagen erg goed doe). Over 3 daagjes mag ik testen, mits ongesteld natuurlijk. Spannend!
Hey Enchanted, Ik moest wel lachen toen ik las dat je meteen enthousiast aan 't spuiten was gegaan, hihi... Ik ben ook dol op geurtjes in huis, wel lekkere geurtjes dan Spannend zeg, over 3 dagen testen. Voel je je anders dan anders? Je ziet inderdaad Nijntje op het behang. De hele kamer wordt een grijs/zilver/witte nijntje kamer. Heb gisteren ook een heerlijk zacht boxkleed gekocht. Begin het nu alleen maar leuker en leuker te vinden en steeds meer dingetjes te kopen. Het lampje voor de slaapkamer is besteld. Bij de Babydump moeten ze bijna alles van Nijntje bestellen, daar kwam ik gisteren achter. Ow en ik heb zooooo'n leuke speelgoedkist gezien van Nijntje, alleen kan ik die op de slaapkamer helemaal niet kwijt dus dat vind ik wel zonde, en dan doe ik het toch maar niet, hihi... Morgen lekker een dagje vrij, even bijtanken en in huis wat dingetjes doen. Slaap lekker allemaal!
@Heppie: gelukkig kan ik nog genoeg eten zonder dat mijn suiker naar grote hoogte stijgt. Maar zie wel een beetje op tegen de komende weken. Volgens de gyn zijn de moeilijkste weken mbt. suiker + de feestdagen. (en ben gek op chocolade) Zal dus met brunch en toetjes veeeeel moeten laten staan. Vandaag weer drie dozen met kleertjes opgeruimd. Daarna lekker filmpje gekeken.
@Jessi aah wat een mooi meisje!!! Ik heb een heerlijk weekend gehad, vrijdag samen met mijn moeder naar Wicked geweest en we hebben ook een backstage rondleiding gedaan. Dat was zo ontzettend leuk en de musical was echt heel mooi! De baby was lekker druk tijdens de musical haha. Zaterdag even in utrecht geweest, was ook erg gezellig en vandaag naar de midwinterfair. Dus heb veel gedaan maar wel allemaal op een rustig tempo. En nu is het weekend weer bijna voorbij helaas!
@ Jessi wat een mooi meisje zeg... En wat lekker zeg 1 keer per nacht wil ik ook wel maud komt 2 x en als ik pech heb heeft ze rond 4 uur last van haar darmen en is ze een uur wakker... @ Heppie succes meid morgen ik hoop dat ze niet hoeven te strippen en dat jullie prins zich al aankondigt anders heel veel succes... @ Djinti mooi kamertje meid.
Hihi, ja ik nam eigenlijk aan dat het echt naar dennen zou ruiken! Vaak als ik bij iemand kom die dan een kunstboom heb, en toch de dennengeur ruik, zeggen ze altijd: spray! Nee, heb ik 1 hele vieze! Bummer. Of ik me anders voel. Ja en nee. Ik had al eerder geschreven als het je ontgaan is, dat ik een week voor ik ongesteld moet worden ik vaak seksdromen heb en 2 dagen grumpy ben. En dat had ik vorige week. Maar ook vaak heb ik dan trek ik chocolade (wat ik zelden eet) en dat had ik dus weer niet. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik ben gek op Nijntje dus ik kan niet wachten op het eind resultaat van jullie babykamer! Ik heb in mijn babydoos al wat spulletjes van Nijntje, en je zal me misschien voor gek verklaren, maar ik heb ook een "babymap" op mn pc, voor als ik iets tegenkom op internet. Dan sla ik de afbeelding op en kan ik het als ik ooit zwanger ben weer opzoeken. HAHAHA. Dus ja, daar staat ook veel leuke dingen in van Nijntje! Ah zonde inderdaad van de speelgoedkist! Maar wat niet gaat, dat gaat niet! Wie weet in de toekomst
hey meiden helaas is onze prins vannacht nog niet aangekomen Vanmiddag om 16.10 moeten we bij de gyn zijn. We nemen voor de zekerheid alle spullen maar mee, je weet maar nooit hoe of wat. Wel wil ik even overleggen met de gyn over bepaalde dingen waar ik toch wel mee zit: - waarom wil hij 2x strippen, als de kans van slagen (het begin van een bevalling opwekken) slechts 10% is.... - soms voel ik de baby uren niet...en dan ineens een half uur is hij heel druk, ik maak me dan die uren dat ik hem niet voel heel druk... - of hij misschien woensdag al kan inleiden, anders zitten we met de kerst met kraamhulp (op zich niet zo heel erg maar mijn ouders en broer zijn dan ook hier en dan hoeft dat voor mij niet zo) Maar dat zal hij wel geen goede reden vinden hahaha. - ik ben zo bang dat de baby de laatste twee weken heel veel in gewicht en lengte is gegroeid en dat de bevalling daardoor veel zwaarder wordt... Kortom, vragen genoeg. Weten jullie trouwens of je je eigen bevalling onbewust kunt tegenhouden? Mijn buuf vroeg dat vanmorgen. Ik ben normaal nogal iemand die van controle houdt en ze dacht misschien dat ik het zelf in de hand hield.... Maar ik wil juist heel graag bevallen en ik zie er erg naar uit (niet naar de pijn maar wel naar ons hummeltje). Ik snap die redenering dus niet zo goed....kijk als ik het nou niet zo willen...maar ik wil juist HEEL GRAAG!!! Hopelijk doet het vanmiddag niet al te veel pijn. Heeft iemand misschien ervaring? Valt het mee of doet het echt zeer?? p.s. over die speelgoedkist van Nijntje: als je hem zo leuk vind, kun je hem toch in de woonkamer neerzetten??!!! Wij doen dat namelijk straks ook met een speelgoedkist die mijn broer gaat maken. Want ons babykamertje is ook heel klein, maar bovendien spelen kinderen toch ook vaak beneden!
hey meiden, Vanmiddag naar de gyn geweest, ik kon niet gestript worden, zit nog potdicht. Dus morgenvroeg word ik opgenomen en krijg ik een ballonkatheter. Woensdag wordt dan gekeken wat het effect is en of ik al inleidbaar ben. anders donderdag of vrijdag. Heb me er maar bij neer gelegd en hoop dat ons manneke snel in onze handen ligt! Neem de laptop wel mee naar het ziekenhuis dus ik hoop jullie op de hoogte te kunnen houden!
Aaah heppie, bij deze alvast heel veel sterkte e succes en ik hoop dat je gauw je mannetje in je handen heb en kan gaan genieten, tis wat zeg , nog potdicht, ik ben as donderdag 38 weken en hoop echt a.s vrijdag te horen of ze me nou gaan inleiden of niet aangezien hij minimaal 8 pond word geschat, ben als de dood dat het te zwaar gaat zijn, iig jij alvast heel veel kracht toegewenst!
Heppie,wat balen dat het nog potdicht zit..Ik hoop zo voor je dat het alsnog snel gaat veranderen. Wens je heel veel sterkte en succes voor de komende dagen.Dat je jullie beebje maar gauw in je armen hebt
Jeetje Heppie, dat zal voor jezelf ook wel een tegenvaller zijn geweest dat je nog zo dicht zit, of niet? In ieder geval heel veel sterkte en succes, en laten we hopen dat het balloncatheter z'n werk gaat doen en dat jullie snel jullie zoon kunnen gaan bewonderen.
@Heppie, ik hoop voor je dat je snel je mannetje mag vasthouden. In ieder geval heel veel sterkte de komende dagen!
@heppie, wat balen joh! ik wens je heel veel succes de komende dagen en ik hoop dat jullie je mannetje snel in jullie armen hebben!!
ja best wel, omdat de gyn vorige week wel zei dat mijn bmm verweekt was en dat de beeb goed ingedaald was. Ik dacht dat dat goed was. Maar nu zei hij dat het hoofdje nog helemaal niet zo ver ingedaald was en dat ik nog potdicht zat....ik dacht dat potdicht zitten betekende dat de bmm ook nog 'hard' was....maar dat betekende het dus niet!! We zullen het zien, ik houd jullie op de hoogte!