Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @dovemeisje..
    Ik werk ook wisselde uren.. en ik heb ons kindje (nu al...) ingeschreven bij de kinderopvang waarbij je aan het begin van de maand de dagen moet opgeven welke je kindje zal komen!
    Dus niks niet vaste dagen.. erg handig! ;) Aangezien ik ook echt niet de dagen ga betalen als ik vrij zou zijn op een 'creche-dag' ...!

Misschien ook iets voor jou?

@hier... tijdje niet geweest.. sorry.. moe.. druk.. noem mar op.. maar weet eigenlijk niet eens waarmee ik zo druk ben geweest!;)

Fladder hier lekker verder.. geen last van misselijkheid of andere dingetjes..! :D Enige is dat soms aan het einde van de dag mijn enkels dik zijn.. Maarjah.. staand beroep dus niet echt onlogisch..!;)

Vandaag bericht gehad dat ik 16januari voor de 20 weken echo naar het UMCG mag.. (ivm nierafwijkingen bij mij..)
    Maar pfff... 16januari... klinkt zoooo ver weg nog!:(

2. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @heppiedepeppie: hey meis, we missen je wel hoor. Maar stilletjes hopen we allemaal dat je nu jullie zoon in je armen hebt en aan het genieten bent.

@vaddie: hoe voel je dat de beeb aan het indalen is, wordt hij/zij dan rustiger en zit hij/zij dan meer onderin je buik? Fijn dat bij jou ook alles lekker gaat! Succes bij de internist vrijdag.

@annabel: ik ken dat gevoel, niet snel ergens alleen heen gaan. Eigenlijk raar, maar ik kijk wel uit naar zwangerschapsgym. Wij hebben hier in de buurt helemaal geen familie, en maar 1 koppel vrienden die we ook niet al te vaak zien/spreken. Dus ik hoop eigenlijk op zwangerschapsgym wat meer in contact te komen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten en zo wellicht leuke vriendschappen op te bouwen. Lekker trouwens hoor, vrij tussen kerst en oud en nieuw. Helaas ben ik dit jaar weer niet de gelukkige op m’n werk. Heb al aangegeven dat als de beeb er volgend jaar is, ik me niet meer zo flexibel op ga stellen.

@dovemeisje: hé meis, wat vervelend dat Maud zo slecht geslapen heeft (en jij daardoor ook) en dat ze zoveel last van krampen heeft. En dan ook nog eens die stijve spier en haar bekken… gossie zeg. Maar wel fijn dat het er toch op lijkt dat het bezoek aan de chiropractor geholpen heeft.

@suze: hoe was het bij de diëtiste, zijn jullie eruit gekomen? Veel succes vrijdag bij de internist!

@Enchanted: toch ongesteld geworden L Even een dikke knuffel voor jou hoor. En dan ook nog eens zo’n vervelende dag hebben…Sterkte meis!

@annet1985: fijn toch dat je nog steeds geen last van misselijkheid hebt? Ik ben vanaf het begin van de zwangerschap erg moe, en er zijn er veel die tegen mij zeggen “wees blij dat je geen last van misselijkheid hebt”. Kan me aan de ene kant wel iets erbij voorstellen, maar aan de andere kant, de mensen die mij kennen, weten hoe frustrerend die moeheid voor me is. Ik ben op het werk en thuis altijd een bezig bijtje, maar als ik nu thuiskom na een werkdag ben ik echt total loss. Denk dat er van alles wel wat te zeggen valt. Eigenlijk ben je dus een soort van aupair als ik het goed begrijp? Lijkt me erg leuk om te doen!

@beertje4: lekker zeg dat Lars zo goed doorgeslapen heeft. Hoop voor jullie dat het niet eenmalig is geweest ;)

@hier: vandaag naar het ziekenhuis geweest, we waren er om 14.15 en waren om 17.15 thuis. Eerst bij de diëtiste geweest. Hadden ze van de afdeling gynaecologie de lijsten met m’n prikwaardes en voeding van die 3 dagen zelf prikken helemaal niet doorgestuurd. Enfin, even een normale dag doorgenomen met wat ik eet en drink, en zij ziet er weinig verkeerd in. Moet alleen m’n suikergebruik in bijv. thee minderen, en m’n eetmomenten wat meer spreiden over de dag.

Toen door naar de gynaecoloog. Ik mezelf gemeld, werd ik geroepen door een assistente om m’n bloeddruk te meten. Deze was te hoog 90/150 en moest ik wat urine opvangen in een potje. Er zaten gelukkig geen eiwitten in. Had dit keer een andere gynaecoloog, omdat m’n vorige gynaecoloog uitgelopen was. En dit vond ik niet erg, wat een prettige man zeg. Heel rustig heeft hij alles uitgelegd, we hebben alles doorgesproken, en warempel, hij snapte niet dat ik naar de diëtiste was doorgestuurd, want m’n suiker was gewoon goed in zijn ogen. Uiteraard blijven ze me wel in de gaten houden i.v.m. een verhoogd risico.

Enfin, toen de echo… we zagen weer een mooi kloppend hartje. De beeb lag relaxed op z’n kop en met z’n arm onder z’n hoofdje. En de gynaecoloog dacht voor 95% het geslacht te kunnen zien J

Volgende week donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een continue bloeddrukmeting, daar willen ze toch even verder naar kijken. En 4 januari krijgen we de 20-weken echo.

Al met al is het me ontzettend meegevallen, en durf ik nu weer te genieten van de zwangerschap. Dit deed ik al, maar toch, de laatste dagen, best wel een beetje in de zenuwen gezeten voor vandaag.

Nou dames, het is weer een ontzettend lang verhaal geworden, sorryyyyyyy!!!

Hele fijne avond allemaal!

3. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hahahahaha had ik het toch goed geraden als ik het zo lees.....

4. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    ;) lianne :)

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden,
    Kleine update onze zoon lucas is gisteren nacht geboren! het was zeer heftig, de inleiding is mislukt en het is keizersnee geworden. ben dus nog tot zaterdag in het ziekenhuis! met lucas en mij gaat alles goed! het is een scheet en drinkt en. slaapt goed. verhaal van bevalling komt later, houden jullie nog tegoed!
    Lucas weegt 3740 gr en is 51 cm. Foto volgt snel!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gefeliciteerd met de geboorte van lucas!!!! geniet ervan het heeft lang zat geduurd

7. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Hey heppie gefeliciteerd met jullie zoon Lucas. Jammer dat het inleiden niet gelukt was en het uiteindelijk een ks is geworden. Denk goed om jezelf en geniet vooral van jullie zoon.
    Tot snel....

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hey heppie , gefeliciteerd met de geboorte op jullie langverwacht prins, prachtige naam! Lekker genieten !

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @beertje wat grappig zie dat jij ook uit Friesland komt wat leuk :)

10. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Heppie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een heerlijke naam!

@Alle andere dames, bedankt voor jullie lieve reacties. Klinkt stom, ondanks het ronde 1 was was ik ergens een beetje teleurgesteld. Maar dat gevoel nam snel af omdat het hier in huis hectisch is geweest afgelopen twee dagen. Het is een lang verhaal, dus ik waarschuw jullie alvast
    ;)

Dinsdag is de meest rare dag ooit geweest. Sinds een jaartje voel ik rare dingen in dit huis. Het is begonnen met een gevoel alsof ik uit evenwicht gebracht werd. Ik zat gewoon achter mijn pc hier in huis en ik werd heen en weer geschud. Heel vreemd. Dacht dat ik gek werd. Paar weken later weer. Paar dagen daarna weer. Ik had het mijn vriend verteld maar die voelde het niet en keek me een beetje vreemd aan.

Ruim een half jaar later voelde ik het weer. En heel heftig. Ik werd door elkaar geschud. Uiteraad was ik alleen thuis. Ik begon gek te worden. Verzon ik dit nu? Een paar minuten later voelde ik het weer, het kwam vanuit mijn stoel. Ik keek in de rondte en zag tot mijn verbazing ook de lamp schudden! Dit kon ik niet verzinnen. Maar uiteraard, wanneer er iemand anders in dit huis was gebeurde het niet. En ik kon het niet verklaren. De ene keer gebeurde het als ik in de slaapkamer was, de andere keer een keer 's avonds laat. Verschillende tijden dus.

Dinsdag ben ik om 12 uur met de hondjes gaan wandelen. Eenmaal thuis ben ik kerstkaarten gaan schrijven en ineens begon het weer. Ik keek direct om me heen en ook lampen en planten gingen heen en weer. Ik rende naar buiten om te kijken of er een buur thuis was (niet dus) maar ik zag ook geen vrachtwagen. Ze zijn bij ons voor de deur bezig met bouwen, dus er rijden soms tientonners voorbij. Maar nee. Ik terug naar binnen en een paar minuten later gebeurde het weer. Ik mijn vriend in paniek gesmst dat ik gek werd en dit geschud bleef aanhouden. En soms heel hard, soms heel zacht (alsof je even duizelig wordt). Mijn vriend is contact gaan opnemen met de woningbouwvereniging omdat ik dit gewoon echt niet verzon. Ik dacht ook gelijk aan de wind, die waaide zo hard buiten, maar de gordijnen hangen stil. Bij het raam in de woonkamer komt kou door, maar ook daar was het stil, maar lampen en planten bewogen. Ik raakte in paniek, want op zn heftigst voelde het als een hele lichte aardbeving. En we wonen 9 hoog dus ik in paniek zag de flat al instorten.

Het hield een half uur aan, steeds om een paar minuten, en steeds als ik iets voelde en buiten keek, geen vrachtwagen. Maandag waaide het ook al hard, en toen heb ik niks gevoeld. Ik heb mijn fotocamera gericht op een lamp en een plant zodat ik het kon filmen als het weer gebeurde. Ik zag mn buurvrouw thuis komen, dus ik naar hun gerend of zij dit soms wel eens voelden. Uiteraard de vraag of ik gedronken had
    ;) maar nee. Toen ik mijn verhaal vertelde schudde ze nee, ze wist niet waar ik het over had. Ik weer naar huis.

Eenmaal thuis ruim 15 minuten niks gevoeld. En toen weer in 1x heel erg hard! Ik direct mijn buurvrouw gebeld, of ze alsjeblieft wilde komen, want ik werd gek. Mijn camera MOEST dit opgenomen hebben. Maar wilde het nog niet uitzetten. Mijn buuf kwam gelijk en binnen 3 minuten dat ze hier zat voelde en zag ze het ook gebeuren. De 1e keer was het zacht, de 2e keer, weer een paar minuten later was het best heftig. Zelfs andere planten gingen heen en weer. Mijn vriend was al onderweg naar huis. Ik werd gebeld door de woningbouwvereniging dat er direct iemand langskwam. Die was er ook binnen 10 minuten. Inmiddels duurde dit allemaal al bijna 2 uur.

Mijn vriend had het nog nooit gevoeld of gezien, dus ik zat direct al: zul je zien, als hij thuis is, of als die aannemer komt dat er dan niks meer gebeurd. Mijn vriend is bij thuiskomst in het trappenhuis gaan kijken en zag wel scheuren in de muur ergens. Toen hij weer binnen kwam vroeg ik hem te gaan zitten. Want ik had al een half jaar geleden opgemerkt dat het zittend beter te voelen is dan staand. En hop, hij zat nog geen 2 minuten of hij voelde het. En zelfs de camera (die nog steeds aan het filmen was) begon heftig te schudden. Het duurt steeds maar een paar seconde.

De bel ging een paar minuten later. Ik blij, dat is degene die komt kijken. Laat alsjeblieft nog 1x dit gedoe gebeuren. Dan weet ik dat ik niet gek ben. Die man komt binnen en uiteraard, er gebeurde niks meer. Thank god dat mijn vriend en mijn buuf het wel dit keer hebben gezien en gevoeld. Wij met die man de filmpjes terug kijken en inderdaad, er is steeds te zien dat de gordijnen het niet zijn maar dat er wel steeds veel heen en weer gaat. Bij het stukje dat de camera zelfs heftig beweegt begon ik het toch wel eng te vinden. Terwijl die man ons vol ongeloof aankeek en niet wist wat die er mee moest begon het weer. Hij stond helaas, hij zag inderdaad alles bewegen, maar was sceptisch. Hij voelde het zelf niet. Terwijl wij wel zaten en echt heen en weer gingen. Het komt van onderaf.

(Deel 2 post ik hieronder, ik mag maar 1000 letters ;))

11. Enchanted

[FONT=&quot]Hij nam me niet helemaal serieus. Ik nog naar mijn onderbuurman gegaan, die ook aangaf dat hij het vandaag erg voelde. Zijn tv ging zelfs enorm heen en weer. Maar hij zei dat het kwam door de vrachtwagens hier voor de deur. Toen ik aangaf dat ik het vorig jaar al voelde, en vaker dit jaar en vandaag inderdaad extreem kon hij het niet plaatsen. Wel gaf hij aan dat er voegen bij hem gescheurd waren door bouwwerkzaamheden bij het stadion hier verderop, maar dat was alleen bij hem. Maar ik was blij dat ook hij het voelde!

Toen ik thuis kwam was de man van de woningbouw hier nog steeds en vroeg om een kopie van de filmpjes. Die hebben we meegegeven natuurlijk, maar ik was bang dat ze me voor gek gingen verklaren. Aangezien ik soms heel erg in paniek raak wanneer dat geschud er weer is. Het filmpje lijkt op een soort Paranormal Activity (kennen jullie die film?), maar gelukkig ben ik er zelf niet in te zien, alleen mijn stem.
    Toen mijn vriend en ik later die avond snel boodschappen gingen doen zagen we dat er aan de voorkant van ons huis een scheur zit in de muur. Mja, we weten niet van wanneer dat is.

We zijn gaan slapen, en mijn vriend is thuis gebleven gisteren. Rond half 7 schok ik even wakker omdat ik het weer voelde, maar ben weer in slaap gevallen. Om iets over 10 uur kwam ik er uit als een zombie, alle spanning zat in mn rug (ook lekker hevig ongesteld natuurlijk). Rond half 11 voelden we weer dat geschud. En mijn vriend was met de hondjes gaan lopen en zei dat het buiten niet hard waaide. Ik heb een uurtje gewacht, maar het geschud hield aan. En ook dit keer, geen vracht of kiepwagens die voorbij kwamen. Ik ben weer gaan bellen met de woningbouwvereniging. Ik kreeg de meneer aan de lijn die hier was geweest en omdat het ook vandaag aanhield zou hij direct in actie komen. Hij zou er voor zorgen dat er iemand contact met ons opnam die bv een meting kon doen oid. En inderdaad, binnen 15 min werd ik terug gebeld. Maar ik kreeg een popi jopie aan de lijn die even dacht me er uit te lullen en dat het geschud zou komen door de wind en dat elke flat kan bewegen daardoor. Maar we wonen op 9 hoog (hoogste verdieping hier) en het is geen wolkenkrabber. Toen ik vertelde dat het vandaag heel zacht waaide en het ook vandaag weer heftig was, kwam hij ineens met een verhaal met vertraging van de wind en weet ik veel wat voor meer onzin. Moet je nou net bij mij zijn, ongesteld, humeurig, rotterdams, mij praat je er niet uit met kletskoek. Helemaal niet als het gaat om veiligheid van mij en mijn gezin. Heb die man zijn naam opgeschreven en ben verder gaan bellen. Gemeente, milieudienst, toezicht beheer, weet ik veel wie nog meer. Niemand doet wat. Bij toezicht beheer van de flat kregen we te horen dat we een overzicht moeten maken, met tijden en hoe heftig het gevoel is, en dat we volgende week dinsdag terug kunnen bellen. Eerste wat ik zei: Hoe heftig het is? What the **** hoe moet ik dat omschrijven? Schaal van richter?

Ik ben als de dood dat er wat gaat gebeuren. Rond 6u ging het hier pas weer hard waaien. Daarvoor is het rustig geweest. Minder "schokken" dan gisteren, maar ze waren er wel. En het is dood eng. Pas 1x dat gevoel gehad toen we wel een kiepwagen zagen. Maar die was leeg. Omdat ik last van mn hormoontjes heb loop ik al 2 dagen te janken omdat ik nu bang ben dat er iets kan gaan gebeuren en ik hier geen kindje wil opvoeden. Ik ben als de dood dat er wat gebeurd met mijn partner, of mijn hondjes die enorm veel betekenen voor mij. (Logisch natuurlijk, snapt iedereen).

Dus ja, dit is wat er speelt. It's driving me crazy. Soms is het geschud er niet, maar dan verbeeld je het jezelf. Ik heb daardoor slecht geslapen van dinsdag op woensdag. Het is nu bijna half 2 en ik durf niet eens te gaan slapen. Wat ik al eerder zei, we wonen 9 hoog, hoogste verdieping hier. Het zal maar zijn dat aan onze kant (wij wonen op het einde van de gallerij) de funderingen niet meer goed zijn. Of dat er iets aan het verschuiven is.

Ik heb het op dit moment iedereen verteld in mijn omgeving. Mocht er iets zijn, dat alles en iedereen op de hoogte is. Heb van alle bedrijven namen en tijden genoteerd. Dat er nou geen enkel bedrijf een onderzoek instelt snap ik niet. Morgen ga ik meer buren langs om navraag te doen. Mijn vader kwam met de tip om elke dag foto's te maken van ons huis en die scheuren in de muur. Duimstok erbij en data op de foto.

Pfff ik stort einde van deze week denk ik even in. En ergens anders heen gaat ook niet makkelijk. Bij mijn vader kan het niet omdat hij een kat heeft, ik 2 hondjes. Mijn moeder heeft de ruimte niet. Mijn schoonouders wonen niet in de buurt en vrienden hebben ook amper ruimte en wil ik ook weer niet lastig vallen.

We zullen zien hoe dit eindigd...
    Heb toch 1 meevaller gehad gister, ik ben gek op nagellak en heb eindelijk een bepaald lakje kunnen scoren die ik al een hele tijd wilde hebben haha.

Nou dames ik laat het hierbij, hopelijk kan ik vanaf morgen gewoon weer lekker mee kletsen en geen instanties aan de haren trekken!

Liefs!

[/FONT]

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annet: zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Maar ben de afgelopen dagen snel misselijk (wat zou kunnen duiden op wisseling van hormonen), een drukkend gevoel op vagina en anus. Vooral als ik zit. En af en toe wat krampjes en steekjes.
    Maar nu twijfel ik weer want heb nu weer wat last van maagzuur. (teken dat de baby hoog zit) Maar ja baby word natuurlijk ook steeds groter.
    Fijn dat het bezoek aan het ziekenhuis zo meeviel.

@Heppie: balen dat de inleiding mislukt is (wist niet eens dat het kon mislukken) en dat het een ks is geworden. Nu lekker genieten van jullie Lucas.

13. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    @Heppiedepeppie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas! Wel jammer voor je dat de inleiding niet gelukt is en het een ks geworden is, maar eindelijk kunnen jullie gaan genieten van jullie zoon.

@Enchanted: ieks, wat een eng verhaal zeg en wat belachelijk dat er geen één instantie actie onderneemt. Ben benieuwd hoe je andere buren het allemaal ervaren.

@beertje1986: meis, voor je het weet is het 16 januari. Fijn dat alles verder goed gaat!

Nou dames, ik zit al op m'n werk (al 15 minuten), en het wordt een lange dag vandaag. Vanmiddag hebben we een kerstborrel, dan gaan we bowlen, en dan gaan we wokken... ik hoop dat ik het allemaal vol kan houden.

Gisteravond nog wel een discussie met m'n moeder gehad. Even een kleine uitleg. De band met m'n ouders (eigen moeder & stiefvader (wat een rotwoord), is jaren erg slecht geweest. Vanaf het moment dat ik bij m'n ex weg ben gegaan (2 jaar geleden) is die band een stuk beter geworden. En dan vooral met m'n (stief)vader (m'n eigen vader is overleden toen ik 4 was, dus ik weet niet beter dan dat dit m'n vader is).

Enfin... sinds ik zwanger ben kan ik dus absoluut niet met m'n moeder praten. Ze weet alles beter, heeft alles hetzelfde meegemaakt, etc. etc. Terwijl ik met m'n vader echt over alles kan praten (zelfs over aambeien :)) en hij mij dus echt schijnt te begrijpen. Ik had dus aan m'n ouders ook gevraagd of ze mee gingen naar de pretecho eind januari, ik vond het gewoon een leuk idee als m'n ouders en schoonouders daarbij zouden zijn, is speciaal toch? Nou, die van mij hebben daar geen interesse in :(. Ik kan ze niet dwingen, maar was best wel beetje teleurgesteld. Terwijl m'n schoonouders, ondanks dat het hun 7e of 8e kleinkind wordt (m'n schoonzusje heeft er al 6 en we zijn in mei 3 dagen na elkaar uitgerekend), superenthousiast reageerden en het hartstikke leuk vinden...

Ach, 't komt wel goed schatje...

(is het toch weer een lang verhaal geworden, sorry, maar moest het blijkbaar toch even kwijt)

14. Enchanted

@Djinti, wil je (stief)vader niet mee omdat je moeder niet wil, of is het echt dat hij zelf niet wil... Heel jammer :( Ik zit ergens een beetje in dezelfde situatie. Als ik straks mag aankondigen dat ik zwanger ben zullen mijn ouders (beide ook gescheiden) heel laconiek zijn, terwijl mijn schoonmoeder en haar vriend enorm blij zal zijn. Die moest al huilen toen we gingen samen wonen :)

Ondanks de lange dag vandaag, veel plezier!

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Heppie: Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er maar lekker van.

@hier: pfff ik moet dadelijk naar mijn werk om mee het rooster te maken voor de tweede week van de kerstvakantie. Daarna hoop ik nog even naar huis te kunnen zodat ik nog even kan relaxen. Vandaag zijn ook 10 minuten gesprekjes na het werk dus om 7 uur. Tot nu toe waren er geen inschrijvingen maar dat kan natuurlijk alweer veranderd zijn.
    Ach ja voor ik het weet is het weer weekend denk ik haha.

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heppie gefeliciteerd met jullie zoon Lucas! Nu lekker genieten!!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Djinti: zou gewoon vragen waarom je ouders geen interesse hebben. Zo'n echo blijft toch bijzonder.

18. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @heppie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas. Wat een leuke naam

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heppie,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas! Dat het herstel van de ks maar spoedig mag verlopen.
    Heel veel geluk gewenst!

20. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hey Heppie,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas geniet van elkaar neem je rust en ik lees graag je verhaal wanneer je er klaar voor bent om hem te vertellen, jammer dat de inleiding is mislukt.

Groetjes Laura

Deel Deze Pagina