Overgewicht en zwanger..

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by MamaVanGilani, Jul 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @Djinti: Dankje, Kan me goed voorstellen dat je er op die manier niet zoveel vertrouwen in hebt hoor. Hier hebben ze ook van die avonden zat er ook aan te denken eens een keer te gaan gewoon om al een beetje voorbereid te zijn straks. Hier heeft het ook flink gewaait zeg had soms het idee dat ik mn huis uit zou waaien haha z'n lawaai dat er buiten was.

@vaddie: Ik hoop het ook. Weet jij toevallig hoelang het duurde voor je de uitslag had ? of kreeg je die meteen ?

@hier: Ook hier in huis is het allemaal wat snotterig vanaf gister veel darmkrampen en mijn man klaagde er ookal over toe hij thuis kwam. Hij zei dat hij had gehoord dat er buikgriep heersde. Nou die mag lekker ver van mij vandaan blijven hoor, als alles goed gaat krijgen we over een aantal weken de sleutel van ons nieuwe huurhuis en er moet genoeg gedaan worden haha.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @mamamel: ik had dezelfde dag nog de uitslag. Er schijnt idd een griepje te heersen. Diverse mensen in de wijk waren ook al ziek.
    Oh jij moet dus nog een paar weken geduld hebben voor je kan beginnen met de babykamer?

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @vaddie: Ja helaas wel haha. Hopelijk krijgen we begin februarie de sleutel, maar er moet zoveel gedaan worden dat ik gok dat we eind februarie pas oververhuizen en dan kan ik dus pas beginnan haha. Gelukkig heb ik al wel wat spullen in huis want moet er niet aan denken alles nog te moeten halen straks. Kerst is dus best handig als je zwanger bent hihi, scheelt ook meteen in de kosten haha. Gelukkig eist de verhuizing nu alle aandacht op en kan ik de nesteldrang daar mee onderdrukken :p.

4. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Hallo meiden,

even een berichtje van mij... Alles gaat goed hier ben erg druk kom na het weekend weer meekletsen....

xxxx

5. woman1974

woman1974 Actief lid

Jun 16, 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @mamamel: pffff moest er niet aan denken nu nog te moeten verhuizen, veel succes ermee!

@vaddi: fijn dat je je beter voelt

@hier: ook hier allemaal aan het snotteren, ben benieuwd als dochterlief zometeen thuis komt van haar vader, hopenlijk snotterd die niet hihihi
    vandaag de kerstspullen opruimen heb het er nu wel helemaal mee gehad, het is ook 3 koningen dus een mooie dag om op te ruimen, alles op het gemak heb weer wat gerommel in rug en buik

fijne dag nog allemaal

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @woman1974:Dank je ! Als ik eerlijk ben zie ik er ook wel een beetje tegenop hoor. Vooral omdat je daarna nog maar 2 maandjes hebt want ik ben 8 mei uitgerekend ( niet dat dat de dag gaat worden maar toch haha). Ik merk vooral nu ik de kleine dagelijks voel dat die nesteldrang dus op gang komt en hopelijk word dat niet erger bij het aanzien van de dan nog lege baby kamer haha. Van mij mag die drukte dus nog even aanhouden zodat ik er niet teveel aan toe akn geven hihi.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Ondanks dat ik niet super last heb van nesteldrang zou ik ook balen als ik nog moest wachten. Hier was de babykamer ook al met 25 zo goed als klaar.

Moeder, oma en zusje hebben weer hard gewerkt vandaag. Weer veel dingen van mijn to do lijstje af kunnen strepen. Heb mezelf ingehouden maar ben wel gesloopt. Dus lekker bankhangen vanavond

8. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dit een fijne topic :)

@Roozjuh kan je een link plaatsen van de topic voor juni mama's? Bedankt!

9. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Meiden spreek jullie morgen ben nu op
    Texel

Xxx

10. woman1974

woman1974 Actief lid

Jun 16, 2011
    456
    0
    0
    limburg
    @Mamamel: Wij kregen begin oktober de babykamer en toen zijn we ook hard aan de slag gegaan, ik was toen net 20 weken dus met een week of 23 was alles klaar hihihi, gewoon voor de gemoedsrust en mijn vriend is niet zo'n klusser, dus heb veel zelf gedaan en had er niet aan moeten denken met die dikke buik nu!
    Nu kan ik lekker rommelen met hoe ik alles wil hebben staan en liggen en de kleertjes zijn gewassen enz

vandaag een lekker rustig dagje gepland, heb kaarten zitten maken had ik zin in, 2 kerstkaarten hihihi want als de kleine er is zal ik er de komende tijd n iet echt aan toe komen

fijn weekend dames

11. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @vaddie,Woman1974: Pff ben ik niet de enige waarbij het zo vroeg kriebelt haha.

Ow dames ik vroeg iets af, Sinds de 20 weken echo voel ik de uk eigenlijk wel elke dag en naarmate de dagen verstreken zelfs meerdere keren op een dag. Nu wil het dus wel eens zo zijn dat ik een schop krijg tegen mn blaas waardoor ik dan effe een pfff en een zucht laat horen en dan zit manlief met gespitste oren te luisteren haha. Ik vind het zo zielig dat hij niks kan voelen. Nu komt mijn vraag hoor. Met hoeveel weken kon jullie man/vriend de uk voelen ?? Ik kan me voorstellen dat door isolatie laagje dat iets langer duurt.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @mamamel: ik denk dat je man ieder moment wat kan voelen. Proberen jullie het wel eens? Want ik dacht op een gegeven moment ook dat mijn man nog wel niks zou voelen. Was zeer verbaasd toen hij vertelde dat hij het wel goed voelde.
    Ging helemaal plat liggen. Dan zakt het buikvet wat naar de zijkant. :)

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Mijn vriend voelde rond de 20 weken de baby ook al. Hij heeft gewoon zijn hand op mijn buik gelegd. Mijn verloskundige zei ook dat hij dat gewoon vaak moet doen zodat het kindje ook went aan zijn aanraking en naar hem toe komt zeg maar.

@hier: pfff ben het hele weekend al snot verkouden, keelpijn, loop/verstopte neus. Wordt er echt helemaal gek van. Voor de rest heb ik het lekker rustig aan gedaan en dat ga ik vandaag ook doen. Fijne zondag allemaal!

14. woman1974

woman1974 Actief lid

Jun 16, 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ik geloof ergens rond de 25 weken ofzo, eerst stopte de kleine altijd met schoppen als hi zijn hand erop legde hihihihi
    nu hoeft hij zijn arm maar om me heen te slaan en de kleine begint al
    en idd plat liggen werkt wel het beste

vervelend annabel, hoop dat je snel weer beter bent!

Hier lekker ff uitgeslapen samen, toen dochterlief erbij kwam was de rust afgelopen
    vanmiddag hebben we de kinderzitting van de carnaval, daar gan we even heen

15. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Zo hallo meiden en welkom alle nieuwe meiden.

Sorry dat ik niet bij lees maar ik ben erg druk van de week geweest met een surprise babyshower voor mijn vriendin voor te bereiden. Gisteravond was het dan zover en omaai dat gezicht geweldig compleet overdonderd. Het was een erg leuke avond en ik kreeg complimenten voor de organisatie nou dat doet een mens goed...

Maud krijgt een beetje langer slapen door eergister had ze 7 uur achter elkaar geslapen en afgelopen avond van 7.30 tot 3 uur wow. Ze heeft nu ook haar eigen duim ontdekt en kan hem ook steeds vaker vinden dus ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen de aankomende weken..

Noensje alles goed gegaan donderdag ben benieuwd.........

Verder iedereen een fijne zondag verder..

xxx

16. ikke1979

ikke1979 Lid

Oct 12, 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

Heel lang niet geweest...dus reageren is op iedereen doe ik een andere keer.
    Hopelijk gaat het goed met iedereen en ook met de baby's die er al zijn.
    Even een update hoe het hier gaat...
    Blijf bloeden als ik teveel doe dus heb rust opgelegd gekregen. De placenta raakt nog steeds wat los maar tot nu toe gaat het goed. Blijft eng ben nu bijna 20 weken en voel de kleine al volop. Maar ja als het bloeden begint weet ik niet hoe het afloopt dus goed luisteren naar de artsen. Ze zijn wel super lief voor me das fijn.. manlief ook erg lief heeft zelfs hulp in huis geregeld want tja eigenwijs als ik ben wou ik alles zelf doen maar dan bloed ik heel erg dus nu niet veel meer doen...
    donderdag weer heen en dan de week erop de 20/21 weken echo....erg spannend..

Maarre vraagje ik heb ook aardig wat vet op mijn buik ben bang dat ze het niet goed zien kunnen wat gaan ze dan doen...
    nou ik hoop vanaf nu weer wat meer hier te kunnen zijn want dat betekent dat ik minder bloed en dus niet meer zoveel hoef te liggen.. nou doei doei

17. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

@dovemeisje wat leuk van je feestje. Lekker he dat ze wat beter doorslaapt.

@ikke1979: Wat goed dat de bloedingen wat minder zijn ik zal voor je duimen dat het zo blijft. Lief dat je man hulp heeft geregeld.

@hier: Net terug van ons uitstapje. Lisa heeft echt genoten van het strand. We zijn lekker uit eten geweest en hebben het rustig aan gedaan ook zijn we nog even bij familie geweest. Nu ligt ze weer vertrouwd in dr eigen bedje. We hebben super veel problemen met de goede fles vinden met de juiste speen. We hadden avent maar met die nieuwe voeding lopen ze niet goed door. Nu hebben we een Difrax fles gekocht maar daar verslikt ze zich in. We hebben bijna alle maten spenen al gekocht maar alleen de M van difrax loopt goed door maar die is 3+maanden en dan verslikt ze zich sneller. Iemand ideeën?

@meeting: ik zat zelf te denken aan eind februari en anders in april? De pannenkoekenbakker is toch meestal wel open.

Nou tot tikkers

Liefs Jessica

Ps ik wou graag een lijstje maken van de mensen die komen dan ist wat makkelijker met afspraken maken met pannenkoekenbakker misschien kunnen we korting krijgen dan

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    @ikke1979: Wat fijn dat de bloedingen wel minder zijn geworden ik hoop voor je dat het nu ook zo blijft. En heel fijn dat je man hulp geregeld heeft.

@jessi, ik zou graag mee gaan met de meeting, eind februari moet ik wel redden ben 30 maart uitgerekend en als het een beetje halverwege april is moet het voor mij ook wel te redden zijn.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Annabel. Hier ook flink verkouden. Gaat gelukkig nu al weer beter.

@Jessi Kans is groot dat ik dat niet ga redden. Ben 5 februari uitgerekend. Dus denk dat het op zijn vroegst half april gaat worden. Maar moet gewoon kijken hoe het gaat tegen die tijd

20. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    @ jessi Beide is goed feb of april kijk maar wanneer de meeste kunnen

Share This Page