Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Eergisteren op een ander topic heeft heppie nog gereageerd

2. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @vaddie: dat bedoel ik hihihi, het is een schatje, maar hij is 38 alleen geweest en soms zo lui als maar kan

@dovemeisje: hij is voor mij vanuit het midden des lands naar Limburg verhuist, heeft een jaar gewerkt, maar dat was geen goede baan voor hem, hij is ontslagen en daarna op de bank gaan zwelgen in hoe moeilijk hij het wel niet had, nu op het moment ziet hij in dat hij een ideaal beeld van werk moet laten varen en is hij een stuk vrolijker.
    Dat met je schoonmoeder is ook heel vervelend, maar ik ken meerdere koppels waar de man of vrouw alleen gaat naar zijn of haar ouders en als je daar eenmaal je berusting in hebt gevonden komt dat ook helemaal goed, het is niet leuk maar je moet aan jezelf denken!

3. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @dovemeisje wat fijn dat het beter gaat.

@hier gaat het goed Lars komt helaas nog wel elke nacht om 4 uur. vanmiddag kwam ik op zijn kamer en dacht wat een lucht, zal hem maar verschonen heb hem dus helammal kunnen verkleden en wassen meneer zat helemaal onder. En een lucht. Verder doet lars het super volgende week weer op controle. En ik mag morgen op nacontrole bij de gyn.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Dames! Ik ben ook zwanger, maar nog heel pril.. Weeg nu 96 kilo.. de 100 ga ik zeker halen, overgewicht dus meer dan aanwezig hahah! Wil graag mee kletsen!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Bjanc: welkom hier. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Wat zijn jullie weer druk geweest.

Ik reageer morgen wel ff.

Lisa is vandaag gelukkig redelijk rustig maar ben weer een hartverzakking rijker. Mijn schoonmoeder had een koortslip en nu had Lisa een blaasje op dr onderlipje. Gelijk de huisarts gebeld en kon langs komen. Ze dacht ook aan een herpesblaasje de kinderarts gebeld en die zei dat het dan over haar hele lijfje te vinden moest zijn. Dus nu moeten we als de sodemieter naar het ziekenhuis als ze koorts krijgt of als ze meer blaasjes krijgt. Dit kan wel 2 weken duren tot het echt doorbreekt.

Heppie heeft trouwens vanmiddag een bericht achtergelaten op december mamma's 2011. Ze heeft het nogal zwaar gehad dus wil je meer weten moet je ff op dat topic kijken.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

7. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Hier Maud heeft vanancht van 22 uur tot jawel 6.45 door geslapen heerlijk. Ik leek haar om 3 uur te horen maar nee hoor ze had haar duimpje gevonden en ik hoorde haar zuigen en ze is zo weer weggevallen Lang leve de duim hihihihihi.
    Verder tussen mij en mijn vent is het goed....

8. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    @bjanc: welkom en gf met je zwangerschap!

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Even over de topictitel: ik ben (nog) niet zwanger (eerst maar eens uitvogelen of ik überhaupt een ei heb gehad deze maand of dattie nog moet komen en anders afwachten of ik ongi wordt), maar ik heb wel overgewicht. Ik ben 1.62m en weeg 102 kg. Hoop dat het evengoed lukt!

@mamavangilani: toevallig heeft mijn zus een zoontje die Gilani heet, zie je niet vaak die naam ;)

10. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Deesjebeesje welkom er zijn hier zwangere en meiden die al bevallen zijn en sommige proberen zwanger te worden. Zoals ik ben al bevallen maar vind het veel te gezellig om weg te gaan bij dit topic.

Heel veel succes hoop dat je snel een wondertje in je buik mag verwelkomen.

xxx

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hey meiden

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen! We hebben hier nogal heftige dagen gehad!!

Lucas is in een week tijd veranderd van een lief, rustig manneke in een baby die 10 uur per dag huilt....
    We hebben ons erge zorgen gemaakt en uiteindelijk zijn we maandag via de huisarts naar de kinderarts in het ziekenhuis geweest.
    Na heel wat onderzoek denken ze nu dat hij een koemelkeiwit allergie heeft, en moet mama dus op dieet! :D
    Ik mag echt bijna niets meer hebben. Maar goed als blijkt dat het helpt heb ik het er wel voor over. Van de andere kant loopt de BV niet zo...ik blijf zoveel pijn houden dat we overwegen om over te gaan op de Nutrilon Pepti (als hij die allergie heeft tenminste). Dan kan ik ook gewoon weer eten en krijgt hij toch goede voeding binnen. Mijn tepels doen zo verschrikkelijk veel pijn, al 4 weken lang. De lactatiekundige is al twee keer geweest maar er is na een paar dagen gewoon weer geen verschil meer.

Trouwens als je het hele verhaal wilt lezen omtrent Lucas, moet je ff bij het forum van De mama;s kijken - december 2011 mama's. Daar heb ik het wat uitgebreider getypt!!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Heppie: hopelijk snel beterschap. Als de bv zo veel pijn blijft doen zou ik zeker overstappen op fv. Zeker met die mogelijk allergie.

13. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    das balen heppie, hoop dat het nu snel beter gaat met lucas!
    en inderdaad als de bv niet loopt over gaan op fv, ik heb 7 weken geklooid met de bv en het was een verademing om ermee te stoppen

hier vandaag een mindere dag, voelde me niet lekker, zeer kort van adem, vond het zelfs eng, lekker op de bank in slaap gevallen en daarna voelde ik me wel anders, gelukkig

vanavond naar de vk en een laatste echo voor de ligging en groei, kunnen we de kleine nog ff lekker zien voor we hem of haar in het echie gaan ontmoeten

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

@deesjebeesje: welkom tis hier zo gezellig iedereen blijft of komt gewoon mee kletsen.

@heppie: Ik heb al gereageerd op je volgens mij op het andere topic :p

@woman': Leuk is dat het je hummeltje zien op de echo dat mis ik echt wel. Was altijd zo spannend

@hier: Vandaag een rustig dagje gehad Lisa is denk weer bij gekomen van het weekendje weg en slaapt lekker bij. Ik ben vanaf vandaag officieel kraamvrouw af :(. Bij de vk geweest en daar alles afgesloten. Ook nog naar de anesthesist geweest voor me rug en alles was prima. Ze hebben waarschijnlijk me botvlies geraakt en dat moet vanzelf over gaan.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

15. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ jessie wat lekker dat het niets ernstigs is en dat als het goed is van zelf over gaat.

@ woman wat zei de vk kan je klachten van vanmiddag of niet over gehad. Hebben jullie weer fijn gespiekt ???

@ Heppie poeh das zwaar als je zoveel niet mag maar alles voor je kind toch. Ik kan heel goed begrijpen dat je overweegt om te stoppen met de bv en over te stappen. Het moet ook voor jouw fijn zijn en geen kwelling... Sterkte meid ben benieuwd of het koemelkallergie is...

Hier even een plaatje van de befaamde duim van onze meid...

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    aaah wat een schattige foto!

17. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ohhhh wat een poepie!! *wil nu alleen nog maar grager kids!*

18. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @dovemeisje: fijn dat het tussen je ventje en jou weer goed gaat, heb nog wel aan je gedacht de laatste dagen hoor! Lekker dat Maud zo lang doorgeslapen heeft. En die foto met dat duimpje… smellllllllllllt

@mamamel88: ow ik ben ook zo’n iemand die altijd met lijstjes werk, zo heb je de kleinste kans dat je iets vergeet.

@beertje4: wat fijn dat Lars het zo goed doet. Hoe was je controle bij de gyn?

@Bjanc: welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel plezier hier op het forum!

@jessi: hè bah zeg, dan schrik je ook ontzettend als je dat van die koortslip in de gaten krijgt. Gaat alles nog goed tot nu toe? Fijn dat alles bij de verloskundige en anesthesist in orde was!

@Deesjebeesje: jij ook welkom en we duimen dat je snel een positieve test in handen mag hebben! Veel plezier op het forum!

@Heppiedepeppie: wat vervelend zeg dat het allemaal niet zo lekker loopt als in het begin. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over wat Lucas nou echt mankeert, want zo’n onzekerheid maakt het er allemaal niet leuker op. En meis, ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar er zijn zoveel kinderen groot geworden op flesvoeding, als het zo is dat je moet stoppen, probeer dat dan in gedachten te houden. Je hebt het geprobeerd, maar het moet geen marteling worden! (zegt iemand die sowieso al besloten heeft flesvoeding te gaan geven).

@woman1974: hoe was het bij de verloskundige?

Hier… tsja, wat zal ik zeggen… eerst maar het leuke nieuws… ik heb vandaag echt een veer in m’n kont gekregen op ’t werk. Had m’n beoordelingsgesprek en dat was zo ontzettend positief, zo had ik het niet verwacht. Er zijn altijd verbeterpunten, en toevallig hadden we allebei dezelfde verbeterpunten opgeschreven, zonder dat we het van elkaar wisten, dus wat dat betreft zitten we wel erg op één lijn. Ben dan ook best trots op mezelf!

Dan het mindere… m’n suiker… zo “goed” als het elke keer ging, zo slecht gaat het de laatste twee dagen. Voor het eten en nuchter is hij goed, maar zodra ik gegeten heb en 2 uur daarna prik, is hij echt abnormaal hoog, ik loop momenteel tegen de 9 aan… zelfs gisteravond voor het slapen gaan… zo erg heb ik het nog niet gehad…
    Morgen gaat de diabetesverpleegkundige me bellen, maar ben bang dat ze me toch gaat zeggen dat ik de insulinepen op moet komen halen… al met al een ontzettende tegenvaller dus…

Fijne avond allemaal!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dovemeisje: zo eentje wil ik er ook wel. :)

@Djinti: balen van de je suiker. En echt, het spuiten valt heel erg mee.

Hier ook een mindere dag. Veel harde buiken. Net deed mijn buik zo'n pijn dat ik gewoon ben gaan douchen. Nu is het minder maar nog steeds onrustig. Hoop zo dat de beeb nu gaat indalen.

20. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Wie weet zal duimen voor je......

Deel Deze Pagina