Overgewicht en zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaVanGilani, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annabel: je zal nu idd wel teruggefloten worden als je te veel doet. Veel plezier vandaag met de fotoshoot.

Hier best goed geslapen. Zo even lekker naar de markt en vanmiddag komt een vriendin langs met haar kindjes.

2. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @vaddie: pfffff vriendlief was ook zeer lastig omdat hij geen baan kan vinden, niet leuk voor hem maar hij liet zich zo hangen en was niet meer te genieten en dan laat je eigen lichaam je in de steek
    digiknuffel terug en dankjewel

@annabel: veel plezier met de shoot en rustig aan doen he!

@hier: lekker kunnen uitslapen vandaag, een lekkere warme douche genomen en de droger leeg gehaald en weer gevuld en toen was mijn energie wel weer ff op, denk dat ik me maar ff rustig houdt en maandag weer verder ga met poetsen en opruimen

3. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Heel veel suc6 met de bevalling en alvast gefeliciteerd:)

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hey meiden,

Wat is het rustig hier

@annabel: Hoe was je fotoshoot? wil wel foto's zien hoor!!

@woman: Doe lekker rustig aan je hebt alle tijd.

@vaddie: Spannend vanaf vandaag mag het. Een dikke digiknuf en ik ga voor je duimen. Lekker dat je iig iets beter hebt geslapen.

@hier: niets te melden alles gaat zijn gangetje. Gister ff op de koffie geweest op me werk. Nog maar een maandje en dan moet ik weer aan het werk. Het gaat allemaal zo snel. Zo eerst maar es de kleine de fles geven en dan maar eens de wsa doen en ons bed afhalen.

nou tot tikkers

Liefs Jessica

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Jessi: Als ik de foto's heb zal ik ze hier plaatsen haha. Ik ben zelf ook heel benieuwd naar hoe ze geworden zijn.

@hier: Nou gisteren kwamen we er via een facebook berichtje achter dat de broer van mijn vriend voor de tweede keer vader wordt. Ik vond het heel vreemd en zelfs ook wel een beetje onbeleefd. Je verteld je familie toch eerst dat je weer een kindje verwacht. Stel dat we het niet gelezen zouden hebben want het was een status update dan is dat toch vreemd of ligt dat aan mij en mijn hormonen?
    Verder alles goed hier, vandaag weer op kraamvisite geweest bij een nicht van mij en voor de rest lekker rustig aan gedaan. Morgen weer werken, ik ben blij dat het nog maar 3 weken is want ik heb er gewoon echt geen zin meer in haha.

6. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    hoi Hoi
    even niets van mij laten horen maar druk druk.

@ Vaddie heerlijk idee denk ik dat de kleine mag komen heel veel succes.

@ Jessi ik moet rond 1 maart weer werken ik heb absoluut geen zin.

@ Annabel ben benieuwd naar de foto's.

@ Hier
    Maud heeft donderdag haar eerste prikken gehad en daar best op gereageerd vrijdag was helemaal drama veel huilen veel bij je willen liggen en niet kunnen poepen erg zielig. Nu gaat het weer goed met haar.
    Vrijdagavond een verlate nieuwjaars borrel gehad met collega's oei wat was dat fijn.. erg veel gelachen was wel moeilijk omdat Maud zich niet lekker voelde maar vriendlief zou bellen als het niet ging maar kreeg al snel een sms dat ze lag te slapen..

Gister mijn ouders op visite geweest even gezellig. Maar sinds gisteravond 20 uur is mijn oudste dochter ziek ze moet overgeven vannacht om 2 uur ook nog daarna niet meer dus we dachten we zijn er over heen tot vanmiddag 17.30 toen kwam alles er weer uit en niet te zuinig. Erg sneu... Hopen dat ze er snel van verlost is ze ligt nu wel lekker te slapen.
    Ik had afgelopen nacht hierdoor maar 1.5 uur geslapen want ik lag te luisteren naar de babyfoon. Dus ik mocht vanmorgen na de voeding van Maud terug naar bed heerlijk nog even kunnen slapen.
    Vandaag alles gewassen alleen onze droger heeft van de week de geest gegeven en het onderdeel wat nodig is komt woensdag op zijn vroegst bij ons aan. Dus maar even naar de buuf gelopen om te vragen of ik het beddengoed van mijn oudste daar mocht drogen, gelukkig dat mocht... de schat.

Nu alleen maar hopen dat Maud bespaart blijft... Ga zo lekker weer slapen want ik vermoed een kort nachtje

7. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @Annabel: ow mmmmmm baklava bij je collega… ik ben daar zoooo gek op. Fijn dat je rugpijn zaterdag een stuk minder was en dat je toch naar de fotoshoot kon. Ben ook erg benieuwd naar de foto’s.

Inderdaad een vreemde manier om erachter te komen dat je vriend oom wordt. Wij hebben het ook eerst aan de ouders en broers/zussen verteld, en daarna pas op Hyves/Facebook gezet. Zodra wij a.s. dinsdag weten wat het geslacht van onze frummel is, zullen we dat op dezelfde manier doen.

@Vaddie: Fijn dat de kleine ingedaald is, en dat je nu in de periode zit dat de kleine mag komen.

@Eef: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Helaas heb ik met de 20 weken echo wel een nare ervaring. Ik zou deze 4 januari jl. krijgen, maar toen kwam ik bij de echoscopiste en toen zei ze “ow ik zie het al, dat zal wel niet lukken”, dus met andere woorden “je bent te dik”… Het lukte dus inderdaad niet, een grote teleurstelling. Nu hopen we dat het a.s. dinsdag op een andere locatie wel gaat lukken.

@heppiedepeppie: ik ga voor jullie duimen dat jullie dinsdag echt meer duidelijkheid krijgen.

@woman1974: hoop dat je je weer wat beter voelt en van ’t weekend een beetje uit hebt kunnen rusten?

@jessi: Fijn dat alles bij jullie zo goed gaat. Ja lijkt me erg vreemd als je na een bepaalde periode weer aan het werk moet. Aan de andere kant denk ik ook wel weer even een fijne “afleiding”.

@hier: We gaan best wel een drukke week krijgen. Dinsdagmiddag gaan we voor de 20-weken echo. Donderdagavond hebben we een introductieavond in het ziekenhuis. En in ’t weekend gaan we met de familie van m’n vaders kant uit eten in Oosterhout ter herinnering aan m’n oma. Zij is in december 2009 overleden, en toen hebben we afgesproken 1x per jaar met z’n allen uit eten te gaan.

Met m’n suiker z’n ups en downs. Morgen moet ik weer bellen en gaan we kijken hoe het van het weekend is gegaan. Als ik het zo bekijk denk ik dat er op bepaalde momenten nog meer eenheden bij moeten, maar goed, dat moet je dus met begeleiding van hun doen.
    Wat me wel opvalt is dat, sinds ik vrijdag insuline spuit, ik ook veel minder moe ben. Zou dit wat met elkaar te maken kunnen hebben?

Fijne avond allemaal en voor degenen die moeten werken morgen: werkse!

8. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Het heeft er wel mee te maken ja hopen dat het helpt allemaal en je goed ingesteld wordt...

9. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    @ Alle meiden ik lees zojuist bij Vaddie op haar hyves dat ze vandaag is bevallen van een dochter Kira.

Lieve Vaddie heel veel geluk met jullie meisje hoop dat alles goed is gegaan....

10. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    A jessie en djinti: ik heb rustig aan kunnen doen, maar door het weinige slapen voel ik me nog moe, bleh hoop dat dat snel wee over is, en denk dat ik gewoon ff in een dipje zit, denk de combi van de fibromyalgie die opspeelt als het kouder wordt en de zwangerschapsklachten dat het me gewoon ff aangrijpt, maar goed weet zeker dat het allemaal weer goed komt, dinsdag ben ik 35 weken en merk dat ik echt naar de bevalling toe aan het leven ben

@annabel: das inderdaad wel een rare manier om daar achter te komen!

@dovemeisje: hoop dat je oudste snel weer beter is!

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Vaddie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en geniet ervan!

12. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Vaddie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kira en geniet ervan!

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    @vaddie: Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter

14. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @vadie: Gefelicteerd !!! Geniet maar lekker van de nieuwe spruit. Hopelijk is alles goed gegaan.

@hier: lekker druk dus nog geen tijd gehad om bij te lezen. Gister nog even bij het huis gekeken. Ze hebben nog veel te doen haha. Ach het is nog 3 weken dus dat komt goed. Alleen mijn man schoot in de stress toen hij het huis zo zag hihi. Hij heeft met deze woning niet zulke goed ervaringen omtrend netjes opleveren en zag al hordes olifanten voorbij komen :p. Ik heb hem maar gezegd dat hij er toch echt moet wachten tot we de sleutel hebben en dan pas mag mopperen haha. Gisteren ook even bij de ikea geweest samen met mijn ouders. We zijn er over uit hoe de keuken moet gaan worden. We krijgen namelijk z'n standaard keuken van de woning bij die en niet mooi is en niet praktisch. We hebben toen nog een poging gedaan om iets te kunnen plaatsen wat wij mooi vinden ,maar daar werd zo moeilijk over gedaan dat we het wel lekker zelf doen. Mn vader heeft hun keuken ook gedaan en broertje doet electro opleiding. Dus dat gaat vast goedkomen. Was alleen even zoeken naar een goede indeling haha, omdat de keuken niet erg ideaal is ingedeelt hihi.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zoals sommige van jullie al weten ben ik gisteren bevallen van een dochter. Kira. 48 cm en 2870 gram. Voorspoedige bevalling gehad, helaas wel wat hechtingen. Foto en verhaal volgen later

16. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @ Vaddie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Vaddie: Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!

@hier: loop me al de hele ochtend te ergeren aan het internet, nu doet het internet het even maar de hele ochtend al ligt het dwars en kan ik er dus niet op. Nu kan ik genoeg andere dingen doen hoor maar het is gewoon vervelend als je er gewoon niet op komt. En dan helpen al die hormoontjes niet mee haha. Nog 3 weekjes werken vanaf vandaag en dan mag ik lekker thuis blijven, heb gewoon echt geen zin meer om te werken. Maar goed die drie weken redden we vast nog wel.

18. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0

Nogmaals gefeliciteerd meid

19. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    he vaddie van harte gefeliciteerd et jullie dochter! Geniet er lekker van

20. eef80

eef80 Niet meer actief

@djinti2011 Dat is inderdaad echt vervelend! Dan kan je inderdaad nog beter hebben dat ze vantevoren melden. Ik hoor tegenwoordig ook vaak dat ze bij alle echo's een inwendige echo doen zodat ze ook naar de lengte van de baarmoedermond kunnen kijken. Daar lijkt mij buikvet geen probleem te zijn. Was dat geen optie geweest? Ik moest ook bij mijn afspraak maken voor 20 weken echo bij 21 weken vermelden dat het op een grote echo moest. Vroeg die dame achter de balie 'waarom?' Nou omdat ik te dik ben moet ik een week later en een grote echo, daarom.. En dan te weten dat het meeste gewicht op mijn heupen zit en niet op mijn buik :D

En vaddie gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina