overgewicht en zwanger

Discussion in 'Gezondheid' started by Carla78, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maart09mama

Jul 6, 2008
    7
    0
    0
    Hoi,

Ben zelf ook te zwaar, vorige zwangerschap heel veel aangekomen, m.n. doordat ik veel vocht vasthield, want dat extra gewicht was binnen een week weg.

Nu weer zwanger (nog maar net), merk wel dat ik nu meer oplet: max. 1 snoepje per dag, wel goed ontbijten, lunchen en avondeten en wat fruit. Absoluut niet lijnen, maar zoals gezegd niet die extraatjes nemen.

Daarnaast blijf ik bewegen, veel fietsen, wandelen en op de crosstrainer. Ook hier weer, niet heel hard, gewoon in een redelijk rustig tempo maar wel gedurende langere tijd.

Hierdoor zal de conditie goed blijven / beter worden en verwacht ik niet te veel aan te komen.

Groeten

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Meiden ik heb zoals mischien de meeste al weten al langer als een jaar een maagband. En ben maar 1 kilo afgevallen. Maar nu door de mega misselijkheid. Ben ik in bijna 4 weken ik denk zelfs minder 10 kilo afgevallen 9, 6 kg :confused: Hoop dat ze er niet meer bij komen

3. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

Dec 9, 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb door (volgens vk opgebouwd) overgewicht hoge bloeddruk gekregen en ben vorige week ingeleid. Merk echt wel dat mijn lijf het maar moeizaam trok (86 voor zwangerschap, 109 kilo bij 37 weken). Volgende keer (en zowiezo!) ga ik echt beter opletten want weet zeker (hoop het tenminste, hahaha) dat ik ¨makkelijker¨ zou kunnen bevallen.

Share This Page