Merk niets van zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jannes, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

Meeste vrouwen doen er misschien een moord voor, maar ik zit in mijn 13e week en ik merk nog steeds niets van mijn zwangerschap. Ja ben wat zwaarder rond de middel, maar verder helemaal niet en dat maakt me heel onzeker. Heb wel al een goede echo gehad, maar sindsdien merk ik nog minder dan voorheen.

Had ik eerst veel afscheiding en weleens een krampje hier of daar, maar sinds een week heb ik minder afscheiding en ook geen krampjes meer. Kan dat? Moet ik niet iets voelen?

Had gisteren ook een rare steek in mijn baarmoeder. Toen ben ik (weet het stom) gaan voelen en mijn baarmoedermond zit gewoon meteen vooraan in de vagina. Hoort deze niet hoog te zitten in de 13e week?

Bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jannes,

ik begrijp je ongerustheid, maar het is niets raars. De meeste vrouwen hebben inderdaads wel klachten, maar er zijn er ook een heel aantal die net als jij bijna niets merken op een steekje hier en daar na. Je lijf kan de zwangerschap nu gewoon heel goed aan, dus geniet er toch maar van hoor. Je weet nooit hoe het over een tijdje is. En bij 20 weken voel je de kleine meestal, dat is dan geruststellend. Maar tot die tijd is het toch gewoon de natuur vertrouwen en lekker zwanger zijn.

Groetjes Brigitte

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Raar hè, eigenlijk weet je het antwoord en toch stelt het gerust als iemand met ervaring je antwoord geeft. Heel erg bedankt. Ga echt mijn best doen te genieten. Voordat ik het weet heb ik wel klachten of is zwangerschap voorbij.

Deel Deze Pagina