hey meid, heb ook overgewicht en was meteen de eerste maand zwanger dus wil gelukkig niks zeggen. het bijzondere bij mij is dat ik zelfs maar 1 eileider heb en dan toch meteen raak) wens je heel veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen..
Nou wat super zeg! het is zowiezo een wonder... maar in joun geval gelemaal! Ik ben benieuwd wanneer ik een positieve test in handen heb , we zullen zien..
Ik was in de 3e ronde zwanger, helaas na 10 weken een vmk gekregen. Nu nog bezig zijn nu bezig met de 3e ronde. Dus we oefenen nog even door Afvallen lukt mij erg moeilijk, ben al vanaf mijn 11e bezig met afvallen, en heb daar eigenlijk een beetje een trauma aan over gehouden.. Ik probeer nu heel erg om niet zwaarder te worden en dit lukt me nu al 5 maanden....
Ja het was niet leuk. Was onverwachts al heel blij met ons 4e cadeautje, maar het liet helaas toch los. Helaas duurde het ook even voordat het echt los kwam. Door me vmk werd me wens wel alsmaar sterker. En nu hoop ik dat ik toch nog een keertje zwanger mag raken van een 4e kindje. Eentje die wel bij ons zal blijven.....Ik hoop ook dat ik ongesteld word. Zoals ik me voel, heb ik wel het gevoel dat het gaat gebeuren, maar ik weet ook dat me lichaam me voor de gek kan houden. Vorig jaar ben ik maar 2x ongesteld geweest.....Ik ga ook weer afvallen, ik moet er eigenlijk 30 kilo vanaf, maar met 10 a 15 ben ik al heel ver, en hoop ik dat me cyclus weer normaal gaat doen....Het is zeker alleen maar win win situaties, dus daar gaan we gewoon voor! Dank je wel!!
Hallo Dames, Het is al een bericht van eind november maar hier nog een dame met overgewicht. 1.72 en 126.7 kg. Inmiddels 4 jaar met een kinderwens. Het ZH is er van overtuigd dat de missende eisprong bij mij komt door mijn overgewicht. De acupuncturist is er van overtuigd dat deze bij mij nooit in orde is geweest. Inmiddels de 2e IUI behandeling achter de rug, de eerste was een negatief. Wel grappig om te melden ik heb geen natuurlijke eisprong maar had een ei...... 2 dagen voor de eisprong. Gyn zegt dat dit komt doordat er verkeerd geteld is (dagen van eisprong tot ongi) maar dat klopt dus niet volgens ons. Nu aan het wachten op de twee IUI behandeling. Ik zou morgen ongi moeten worden maar de hoop is een beetje weg. Heb nu zoiets van.... we zien het wel. X