overtijd of gewoon lange cycl?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden even snel me verhaal:
    omdat ik pcos heb en toch ongy word heb ik voor me zelf gezegd dat ik een cycl van 26 heb omdat het meestal toch eerder of en dag later komt de afgelopen keren zoals jullie kunnen zien onderin.

mijn afgelopen cycl dacht ik eerst dat het 26 was. ik had toen ook spotting dus ik rekende het als een cycl van 26. dat zou betekenen dat ik nu ongeveer 2 a 3 dagen overtijd ben.
    maar heb 2 dagen gespot voor dat het doorbrak. dus dat zou betekenen dat ik een cylc van 28 heb dus zou ik officieel morgen ongy moeten worden.
    meestal als ik ongy word heb ik 4 of 5 dagen van te voren krampen deze heb ik nu ook weer gehad alleen is dit al 2 a 3 dagen niet meer het geval.
    ik heb veel witte afscheiding en het is erg vochtig daar onder ( bah!!!) maar als ik voel dan is het van binnen niet erg nat en is het haast droog maar toch vochtig. ook tijdens de sex voel ik dat ik wel nat ben maar het voelt stroef bij de daad.

kan het zijn dat mijn cylc nu nog langer word zomaar of moet ik er een test tegen aan gooien. ???
    ik heb eigenlijk een beetje gestopt met zwanger worden want zit in de molen voor een maagverkleining maar heb nog geen pil genomen.....dus vind het wel spannen.
    ik ben niet overmatig bezorgd of gestrest dus daar zal het niet aan liggen....

iemand een ideee of tips????

2. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou gewoon een test doen dan heb je zekerheid meid! Succes met zwanger worden en laat je de uitslag wel even weten haha !

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ja zal ik je zeker laten weten. vrees voor een nega test. voel me ook niet zwanger ( niet dat ik dat ooit ben geweest hahah )
    we zullen het merken morge ochtend

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    zo test is gedaan!! helaas nega. en nog niet ongy. dus we wachten het maar rustig af wanneer het komt.
    aan de ene kant wel opgelucht nu kan ik gewoon door voor de operatie. alleen nog even snel de anticonceptie nemen

Deel Deze Pagina