hallo allemaal , in juni 2011 gaat mijn spraaltje eruit !!! wij gaan voor een 2e kindje en heb er zin in ... wie gaat er ook voor ? juni 2011
Hey wat leuk! Wij willen er ook vanaf juni voor gaan Ik vind het best moeilijk om te wachten, omdat ik al heel lang de wens voor nog een kindje weer heb. Maar om meerdere redenen hebben wij besloten dat het vanaf juni kan en mag. Omdat het nog best ver weg lijkt, vind ik het wel fijn om een 'lotgenootje' te hebben om mee te wachten
Hey meiden, Hier gaat in juni 2011 ook de pil de deur uit! Wij gaan voor ons 2e wondertje! Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn jaarcontract per 1 maart wordt omgezet naar een vaste aanstelling. Voor ons het sein om de knoop dor te hakken en na onze vakantie er weer voor te gaan. Wij, ik 29 en mijn man 35, hebben al een dochter van oktober 2007. We hebben bewust een tijdje gewacht omdat de eerste 2 jaar vrij heftig zijn geweest. Ik heb er nu al zin in!!!
yesssssss eindelijk meer meiden die er voor gaan . ik maak volgende week een afspraak bij de gyn om mijn spiraal weg te laten halen . dit omdat ik met mijn ei zoveel buikpijn heb da ik nie meerken lopen bijna , ga da een tijdje aan de pil en dan in juni stoppen . met de pil voelde ik mijn ei nooit !!!
ja jammer idd , hoop ook dat er wat verandering in komt , maar dat komt wel goed denk ik , ik denk dat we nog een beetje vroeg zijn !!??