overgewicht, komt er nog een zwangerbuik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MiniMeInside, May 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Die microvezel broekjes (boxershorts) van Prenatal bedoel je?
    Die heb ik eergisteren gekocht, maar had verwacht dat het iets steviger zou zitten. Zijn wel lekker hoog en blijven ook daar zitten, maar is alleen maar bedekking en ideaal omdat je geen randen ziet onder je shirt ;)

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Tsja zo'n typische zwangere buik iz gewoon niet voor iedereen weggelegd. Ik had totaal geen overgewicht woog bij de eerste 60 kilo met 4 weken en op het einde 85 maar al vanaf het moment dat je zag he die is zwanger had ik zo'n deuk. Nu bij de 2de heb ik hem helaas weer.. maar heb het normaal ookal iets terwijl ik echt 0,0 overgewicht heb.
    Merk wel dat een goeie positiwbroek scheelt in mijn hm broek valt t veel meer op dan als in me noppies of mama licouis

3. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik denk dat ik er maar aan moet gaan wennen dat het geen mooie ronde buik is. Gister nog weer iemand gezien met een prachtig ronde buik en net zo ver zwanger én slank.... Grrr!
    Alles strak trekken en vormen is het beste, zwangerschapsbroeken doen hier helaas nog niet zoveel.
    Ik ga mijn geduld maar oefenen en proberen me erbij neer te leggen dat het is zoals het is....dan maar niet showen met buik.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
  5. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    wow! DIe met 22 weken is al mooi hoor!
    In jurkje is het hier gelukkig beter te zien. In een broek/zwangerschapsbroek lijkt het alsnog heel erg alsof de buik over broekrand heen hangt.

Bijgevoegde foto is mét hoge boxershort én buikband... Nog steeds vind ik het geen zwangere buik, maar mensen die mij kennen zeggen allemaal heel positief dat ze het toch echt al wel zien. Zit het dan toch tussen mijn oren, en zie ik alleeen maar dik??

Attached Files:

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier was ik 37 weken zwanger van onze 2e. Gewicht was hier 115 kilo. Toch wel echt zwanger he? Bij mn dochter was mn buik nog mooier ;)

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Ik zie precies wat je bedoelt ik heb het nu ook met 20 weken en bij mijn vorige zwangerschap is het ook zo gebleven... zal vanavond even een foto van nu en toen erop zetten

8. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Dames, ik wil even zeggen dat jullie er zwanger prachtig uitzien! Bij ons is het helemaal nog niet raak, maar dit 'probleem' spookt al vanaf dag 1 door m'n hoofd. 'Krijg ik wel een mooie buik'...
    En om dan te zien dat jullie die echt wel hebben doet mij goed. Ik blijf stiekem meelezen hoor, en hoop ooit zelf een foto te mogen plaatsen.;)

(Ps. Ik sprak gisteren een 21 weken zwangere vrouw, graatmager en ze zag er kort door de bocht niet mooi zwanger uit. Dus zelfs dan is een mooi buikje niet gegarandeerd.:cool:)

9. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb altijd een B buik gehouden, maar is goed te verhullen met zwangerschapsondergoed en broek.. :D

10. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik kon wel goed slagen bij BonPrix om eerlijk te zijn! Zelfs de XXXL van H&M kon ik aan, die nu met m'n 112kg veelste groot is!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Hoewel mijn schoonzusje nu nog haar eigen kleding past, en flink overgewicht heeft, heeft ze rond 32 wkn ineens een prachtige buik gekregen, daarvoor zag je wel een dikkere buik maar viel het niet op van de zwangerschap, maar nu ontkomt ze er niet meer aan

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Nog minimaal 8 week te gaan vrees ik voor het écht is... hahaa!
    Geduld is zooooo niet mijn sterkste kant!

Share This Page