hoi hoi ik heb in december een miskraam gehad en vanaf deze maand willen we er weer voor gaan... en mijn vraag is hoelang iemand er toen over heeft gedaan nadat je weer zwanger bent... Toen was het in 1x raak maar dat wil niks zeggen volgens mij... Groetjes kus
Hoi hoi, Ik heb ook in december een mk gehad. Na 31 dagen kwam de menstruatie weer met resten van de miskraam. Daarna een cyclus van 27 dagen gehad en ik kom er net achter dat ik al weer zwanger ben. Kan het nog niet helemaal geloven. Meid, er is dus hoop!
Wauw! Dat is snel. Ik heb in januari '09 een miskraam gehad. Inmiddels netjes op tijd mijn menstruatie gehad en hoop nu ook dat het raak is. Heb stiekem al eerder getest en dat was negatief. Maar officieel vanaf morgen kan ik testen. Spannend..!
Spannend meid! Ik kan in principe pas dinsdag testen. Mijn ei is een dag later geweest en dus mijn nod dinsdag ipv maandag. Ik duim voor jullie dat je snel na de mk weer een wondertje mag dragen.
1e baby, kan er zelf niet over meepraten, maar een vriendin van mij was in de 1e maand zwanger helaas vm maar 2e ronde gelijk weer zwanger en dat is nu 15 weken geleden
Wat een fijne positieve verhalen! Ik hoop dat dat jou ook mag overkomen. Ikzelf heb 4 maanden geleden een curretage gehad en pas sinds 1 maand heb ik geen Hcg meer in mijn bloed en kunnen we het weer gaan proberen. Hopelijk wordt ik maandag niet ongesteld.
hoi... maar ik heb nu sex in 'de belangrijke week' en dan om de dag... wat denken jullie of wat houden jullie aan? kuss
Hoi, Ik heb na mijn miskraam 1 menstruatie afgewacht, en daarna was het alweer raak! Dus ik hoop voor jou dat het ook snel mag gaan!
Wij hielden niet echt de belangrijke dagen aan trouwens, gewoon altijd om de dag.. Gewoon voor de zekerheid
Ik heb ook in december een miskraam gehad, we zijn gelijk doorgegaan en nu in de 3e ronde weer zwanger. Ik temp en gebruik ovutesten dus kan je wat gerichter klussen. Om de dag zou genoeg moeten zijn.
Mijn 1e zwangerschap was in de 1e ronde raak, nummer 2 in de 2e, nummer 3 in de 1e, nummer 4 in de 1e, nummer 5 in de 2e, nummer 6 in de 1e. We hebben weleens tussendoor wat rust genomen en een menstruatie afgewacht. Dat we de 1e keer meteen zwanger raken, was bij ons geen toeval, want ik denk dat ik toch wel kan zeggen dat ik erg makkelijk zwanger raak.
Ik heb eind oktober een miskraam gehad en ben daarna nog 2 keer ongesteld geweest. Nu eigenlijk onverwacht zwanger, had een vroege eisprong en hebben die week ook maar 1× geklust. Kon bijna niet raak zijn maar toch wel, gelukkig.
Ik was na mijn mk in mei '08 pas na 7 mnd weer zwanger, had dan ook niet het geluk dat mijn vriend elke dag thuis is... is vaak wel een week weg i.v.m. werk dus op goed geluk... mja dat zegt ook niet alles! Ik was er bijvoorbeelde de laatste maanden heeeeeeeeeel erg mee bezig dus gespannen en dan wil het ook allemaal niet zo lukken...! Succes Debbie, zal voor je duimen... Liefs Nelleke
Hey Kanellie, Ik heb net een vmk gehad. En ben er nog ook heel erg mee bezig en merk dat ik gespannen ben. Mijn eisprong blijft nu ook uit. Heb je tips om wat te ontspannen? Of is het jou pas gelukt toen je weer zwanger bleek te zijn en het ging goed ?
MIjn 1ste zwangerschap was ik 1 keer raak(2007). Met 7,3 weken een mk. Ik raakt in augustus dat jaar weer zwanger en ook weer met 7,3 weken een mk. We hebben het toen mar op zijn beloop laten gaan. en vorig juli 2008 onverwachts zwanger geworden en nu bijna uitgerekend
Na mijn 1e mk was ik gelijk de 1e maand weer zwanger en na mijn 2e mk was ik na 4 maanden weer zwanger.
Ik wacht nog rustig af op mijn eerste ongi sinds mijn miskraam (vruchtje verloren op 19-03 maar de ellende begon de 15e al...en kan je dus geen antwoord geven. Máár als we zin hebben klussen we gewoon onbeschermd. Toevallig vanmorgen de vk aan de telefoon gehad, die belde of alles goed ging. Ik heb nagevraagd of het echt heel belangrijk is om een cyclus te wachten maar dat was niet nodig. Ik verlies al ruim een week geen bloed meer, voel me goed dussss het kan. Het is alleen lastig als ik meteen zwanger raak om de duur en groei te berekenen met 1 echo. Groetjes Cynthia