Mijn NOD was gisteren en gisterenavond had ik een veeg roze slijm. Vanochtend ook weer en toen had ik het ijs- en ijskoud en krampen, maar alles is alweer helemaal over nu! Ben al week misselijk en erg duizelig bij vlagen en ik droom erg. Normaal heb ik pijnlijke borsten maar nu helemaal niet. Merk dat ik wel wat afscheiding heb maar ook inwendig is er geen bloed meer te bekennen... Gisteren een negatieve test...kan ik toch zwanger zijn?
Het zou een innestelling kunnen zijn. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen als de ongi niet doorbreekt. Vervelend hé die spanning!
je kan nog steeds zwanger zijn hoor.mss heb ej nu pas een late innesteling of zo? mss maandag weer testen?
Kan zijn dat je nog te vroeg hebt getest, dus mocht je ongi niet komen, kan je altijd nog een keer testen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik had verwacht te horen dat het toch gewoon een aankomende ongi was, maar dit is hoopvoller!
Hey, Ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dat vorige maand ook. Alleen een beetje roze slijm op mijn NOD. Ik was een week overtijd en werd daarna toch ongesteld, helaas. Vanaf nu ga ik dus pas testen als ik een week overtijd ben. Had er in die week 4 testen doorheen gejaagd want je blijft toch hopen. Ik duim voor je dat het bij jou positief is!