Hallo Lady's Ik heb zelf onregelmatig cyclus , ik zit nu al op dag 73. Vorig week heb ik 3/4 dagen lang lichtroze/en beetje bruinverlies. Het was geen ongesteld !! was alleen bij het afvegen.. Daarnaast heb ik ook laatste 3 dagen steken onderbuik. Ik heb de net rond 3 uur in de middag ovulatie test gedaan, en ja hoor hij is POSITIEF.. Maar Zwangerschapstest is NEGATIEF.. Tijdje geleden heb ik dit gelezen; Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Vrouwen die regelmatig, om de drie tot vijf weken menstrueren, hebben vrijwel altijd een eisprong. Vrouwen met een cyclus korter dan 3 weken of langer dan 5 à 6 weken, worden moeilijker zwanger. Dat geldt zeker voor vrouwen bij wie de menstruaties langer wegblijven dan 6 weken. Nou vraag ik mezelf af; HEB IK EISPRONG? Kan ik wel eisprong hebben? Want zoals ik zei; ik zit al op dag 73.. Graar jullie reactie Liefs,G0nca
Je bedoeld of je nu een eisprong kunt hebben omdat de test positief aangaf en omdat je steekjes voelt? Ja denk dat dat zou kunnen. Ze zeggen dat als je geen eisprong hebt gehad dat je dan ook niet ongesteld word. Ik had zelf ook een hele onregelmatige cyclus, de langste was zelfs 4 maanden. Maar werd dan wel ongesteld. Over 2 weken zou je dan eigenlijk ongesteld moeten worden. En als dat niet het geval is zou ik denk ik naar de huisarts gaan. Hoelang ben je gestopt met de pil? Als je al een tijdje gestopt bent zou ik eens overleggen met je HA. Ik ben zelf doorgestuurd naar de gyn en bleek PCO te hebben. Ben uiteindelijk via hormonen zwanger geworden. Ik had dus bijna nooit een eisprong en daardoor was mijn cyclus altijd zo lang. Dmv clomid is dat beter geworden.
Maar ik zit op dag 73 en nu heb ik dan positie ovu-test. Ik vind het super raar !! 8 april heb mijn eerste afspraak Zh-Gyn. Ik heb 16 maanden kinderwens, ik heb geen pil geslikt.
Ik had toen ik zwanger werd van mijn 1e een eisprong op dag 54. Ik heb ook wel eens een cyclus van 136 dagen gehad zonder eisprong. Ik zie dat je al een afspraak hebt. Maar ik denk dat je je eisprong hebt gehad dus zou je ongeveer over een week of 2 ongesteld moeten worden.
Is ook raar dat je positief test dan. Maar is de test echt overduidelijk positief, test lijn net zo donker als de controle lijn? Of lichter?