Hallo, Ik wil graag inspiratie opdoen voor een vloerkleed in de woonkamer. Wie o wie wil een foto plaatsen van haar vloerkleed? Ik ben heel benieuwd! Alvast bedankt!
SNEKKERSTEN Vloerkleed, laagpolig - IKEA Geen foto, maar een linkje. Dit kleed ligt op een lichte laminaatvloer, met grijze en mintgroene muren en een grijze bank.
Wij wilden graag een iets warmere uitstraling en wat extra kleur. Dat is wel gelukt! View attachment 430248
Ik vind een vloerkleed echt leuk. Maar met 2 kinderen die toch nog wel eens knoeien met drinken vind ik het echt niet praktisch, dus voorlopig doen wij het nog maar niet.
Toevallig nog foto's van in telefoon staan, kleed net pas aangeschaft. Zijn net over op de zachtgroene kleur. Als basis hebben wij antraciet vloer, wit en grijze meubels en koloniaal hout (kast en piano).
Daarom ligt er dus bij ons geen dure. Mocht hij dan niet schoon meer worden, is geen ramp om het te vervangen.
Heb toevallig een foto ervan omdat mn collega benieuwd was naar ons kleed.. (Ja we hebben een tafel maar die stond ff aan de zijkant)
Daarom hebben wij eentje van 50 euro. Staat leuk en is ook zo weer vervangen als hij te vies wordt (en hij is cremekleurig, dus dat gaat best snel).
Wow waar vind je voor die prijs een kleed? Wij zoeken ook naar een gebroken wit/creme kleurig (hoogpolig) kleed maar alles is toch minimaal 200 euro wat ik tegen kom
Bij Ikea hebben ze een aantal tapijten die aan jouw omschrijving voldoen. Zijn ruim onder de 200,-. Wij hebben er zo een gehad, maar die was na 3 jaar echt wel aan vervanging toe. Echt mooi hoogpolig, van goede kwaliteit, betaal je ook wel voor hoor, dan is 200,- op zich netjes.
De meubels komen indd van een turkse woonwinkel mn partner is ook turks, en dit was cadeautje van mn schoonouders toen we dit huis kregen
Kwantum en bij hornbach ook wel. Je ziet wel verschil met duuredere kleden natuurlijk, maar ik vind het een mooie tussenoplossing nu de kids nog klein zijn.
Jeszzs waar komt jouw salon tafel vandaan ik vind hem geweldig !! Wij hebben een zwarte hoogpolige van de ikea. Nog steeds heel mooi en dat voor maar 30 euro !! Ga er van de week nog een halen voor de achterkant. Deze die we nu hebben is al 2 jaar oud.