- In hoeverre is aan je buik te zien dat je zwanger bent als je al een dikke buik had door overgewicht? - Wordt je buik hard of blijft de harde buik "verborgen"? Zelf heb ik een zeer flinke buik door overgewicht en vroeg mij bovenstaande dus af....... Hebben jullie er ook foto's van?
Hij wordt echt vanzelf groot genoeg hoor, dan kan niemand er meer omheen zonder te zien dat je zwanger bent. Het duurt alleen helaas wel wat langer... Bij mij werd het vanaf 25 weken toch wel duidelijk dat ik zwanger was en niet alleen dik. Aan het einde had ik dan ook wel echt een enorme buik (kindje zat ver naar voor). Mijn BMI was toen ongeveer 30. *edit: BMI voor zwangerschap was 30*
Nou ken 2 best dikke mensen met een flinke buik maar nee als vreemde zou je denken dat ze gewoon erg dik zijn... op het allereinde zie je misschien wat meer maar nee niet bij hun in ieder geval.
Ja, ik had al een flinke buik, dus ik kon het de eerste drie maanden goed verborgen houden, hoewel mijn schoonmoeder al meteen grote vermoedens had dat ik zwanger was. Ik zag er met vijf maanden uit alsof het kind ieder moment kon komen, maar aan het einde van de negen maanden, ja hoor een echte zwangere buik. Van harde buiken heb ik zelf nooit last gehad. Maar ja, je kunt net zo goed genieten van een zwangere buik en het kindje van de binnenkant en de buitenkant voelen bewegen, net als iedere zwangere vrouw hoor!
die harde buik voel je wel hoor. bij mijn eerste zwangerschap zag je het vanaf 23 weken ongeveer, nu ik weer zwanger ben is het nu echt al duidelijk een zwangerschapsbuik.
Ik ben ook vrij stevig, maar het was toch wel duidelijk te zien dat ik zwanger was. Zeker na 20weken. Ik had wel snel een broek gekocht een maat groter, maar naar een paar weken was het toch tijd voor een positie broek. Het is ook maar net wat van kleding je draagt. Succes!
@ Mama van Dewi & Lara: wat een prachtige buiken! Als het er bij mij zo uit zou gaan zien zou ik echt heel blij zijn! Maar mijn buik is echt flink groot, hoor...en ik ben dus niet zwanger! Ik zal er eens een foto van maken, dan snappen jullie wat ik bedoel. Mijn buik is echt extreem dik ten opzichte van de rest van mijn lichaam. Het is echt alsof ik zwanger ben....
Hier ook hoor Lillian. Af en toe zie je ook mensen denken..... zou ze zwanger zijn..?? (tenminste dat denk ik dan he hahaha) En dank je....
Ik had een bmi van 40 voor mn eerste zwangerschap en bij mij zag je het al best snel. Nu weer zwanger en een BMI van 30 (30 kilo afgevallen) en nu gaat het ook hard hoor! En die buik wordt wel hard hoor! Hier buik met 20 wk.
Kijk....dit is dus mijn buik en ik ben NIET zwanger... Je kunt je nu voorstellen dat ik mij erg afvraag welk effect een zwangerschap zal hebben met deze buik en in hoeverre een zwangerschap bij mij ook te zien zal zijn. Ik hoop niet dat ik mensen shockeer met deze foto.....
ik denk dat het bij jou idd lang 'verborgen' blijft.. ik denk dat je het vanaf 25 weken wel gaat zien hoor. iig de mensen die jou kennen.. het 'vel' onderaan zal wel blijven hangen (heb ik zelf ook) maar je buik wordt heus wel mooi naar voren en naar boven geduwd zodat je toch een echte zwangere buik hebt 1 voordeel is dat jij (ik ook) eens trots kunnen zijn op onze buiken haha oja.. en de baby voelen dat krijg je ook.. eerst zul je het alleen van binnen voelen, maar ik denk vanaf een week of 30 dat je het van buiten ook kunt voelen en soms zien... en we zullen heel vaak de vraag krijgen hoeveel kindjes we verwachten hahaha
Bij mij is mijn buik nu inmiddels wel redelijk zichtbaar. Ik ben ook pas 2 kilo aangekomen, dat scheelt misschien ook... In ieder geval scheelt het wel veel wat voor kleding ik draag. Groetjes Masu
@ Fairylaughs: Bedankt voor je reaktie! Ik ben er wat wijzer van geworden nu. Het is wel jammer dat het zo lang zou duren voor je er echt wat van ziet maar het is dan ook niet het belangrijkste, natuurlijk... Hoe deed jij dat toen met echo's? Hoe dik was jouw buik voordat je zwanger werd, als ik vragen mag? Minder dan die van mij, neem ik aan? @ Alle andere dames: Ook bedankt voor jullie reakties en foto's! Leuk om te zien ook!
@ Famke: Je kunt altijd de kop eraf knippen, hè... Anders had ik mijn foto ook niet durven plaatsen.......
Ja weet ik maar kreeg het even niet zo snel voor elkaar Moest even snel. Had een kleintje die honger had en moest ook naar school om 2 op te halen.