Hier was ik 34 weken Kreeg die week ook te horen dat ik veelste veel vruchtwater had en aan de insuline moest Bekijk bijlage 127980
Je had je foto alweer weggehaald maar nu ik deze zie denk ik niet dat je mag klagen.... Je bent toch gewoon mooi zwanger? Maar ik denk dat iedereen onzeker is en soms klaagt ik vind mezelf ook te dik en wil heel graag zwanger worden en ben ook angstig of het een zogenoemde ( olifantendracht ) gaat worden..... ik ben 1.75 en weeg 70 kilo heb dus officieel niet echt overgewicht maar tussen mijn oren wel! Een heel lang verhaal maar vind je mooi zwanger hoor! Hoever ben je nu? of heb ik daar overheen gelezen?
Bekijk bijlage 127982 28 weken zwanger van de 2e, en zoals je kan zien echt wel 100+ ook, en er kwam echt wel een flinke buik! nu zwanger van de 3e en het buikje begint ook alweer aardig te groeien!
Wat geweldig al die foto's!! Ik kreeg inderdaad ook voor ik zwanger was wel eens de vraag hoe lang ik nog moest... nu trouwens ook weer, leuk dat er een 2e op komst is (was het maar zo'n feest...) In het begin lijk je helaas wel even nog wat dikker, maar na een tijdje krijg je echt een andere vorm buik en wordt hij aan het einde echt helemaal bol (zelfs de slappe onderkant ) Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat je aandoet, maar de dag komt echt en dan ben je echt trots op je buik
Op die foto was ik 39 weken. Ik had een grote buik maar ook een grote baby! Hij was 5460 gram bij de geboorte en 59 cm! Ik was 20 kilo aangekomen en 17 kilo was er 1,5 week na de bevalling al af! Ik heb positiemode van H&M gehad. XL paste mij. Ook had ik wat dingen van Miss Etam.
Mooie buikfoto's van de rest trouwens! Ik heb mijn hele leven al overgewicht en ben zelfs maanden niet ongesteld geweest omdat ik te zwaar was. Ik werd het dan weer als ik tien kilo afviel. Ik dacht dus dat het voor mij heel moeilijk zou zijn om zwanger te worden. Nou, het was meteen de eerste ronde raak. Dus laat je niet erdoor uit het veld slaan als een gynaecoloog of wie dan ook zegt dat het langer gaat duren. Tuurlijk is de kans dat het snel lukt wel wat kleiner als je zwaarder bent maar het wil niet altijd iets zeggen. Ik was voordat ik zwanger werd vijftien kilo afgevallen (waarvan er alweer 3 aanzaten omdat ik gestopt was met roken) maar voor de volgende zwangerschap wil ik meer afvallen. Ik heb namelijk in de 32ste week zwangerschapsdiabetes gekregen. Nu kon ik dat makkelijk onder controle houden met een dieet maar ik denk wel dat het kwam door mijn overgewicht. Verder heb ik eigenlijk geen last gehad van de extra kilo's in mijn zwangerschap. Ik was juist zelfs de laatste week nog heel mobiel. Ik heb best een zware bevalling gehad omdat de baby zo groot was en ben 1,5 liter bloed verloren maar daar was ik na 2 dagen ook bijna helemaal van hersteld! Dus als je wat kilo's kunt verliezen voordat je zwanger wordt is het mooi meegenomen maar het is echt geen ramp als het niet lukt!
Mooi hoor al die zwangere buik foto's!! Het maakt op zo'n moment ook echt geen bal uit (als je normaal gesproken er wel mee zou zitten) of je dun of dik of alles er tussen in bent, een zwangere vrouw is zo bijzonder!! bar
Hier ook redenlijk wat overgewicht heb zelfs een maagbandje, was er 37 kilo mee afgevallen, helaas de 1e zwangerschap 20 kilo aangekomen, toen weer 16 kilo afgevallen, en vorige zwangerschap geloof 12 kilo aangekomen. en zit nu op 16,5 week en ben net 2,5 kilo aangekomen en mn buik begint ineens als een speer te groeien! Maar ik moet zeggen door het vele afvallen altans je kan het bijna jojo´en noemen heb ik wel een enorm stuk leeg vel onder aan mn buik maar bij de vorige zwangerschap werd dat mooi bij mn bollebuik getrokken hahahaha! Was toen stiekem ook wel trots op mn buik ook al was hij echt enorm! En nu begint het weer zo uit te zetten....ben benieuwd hoe het hier straks is op het einde.....
de echo's doen ze nu inwendig (voel je niets van) en je ziet het ook veel duidelijker.. dus dat is eigenlijk wel fijn ! mijn buik is echt dik hoor, misschien staat hij iets minder naar voren dan die van jou (ietsje minder) maar hij hangt net zo erg hoor .. ik ben 180 m en 130 kg.. vorrige zwangerschap begon ik bij 100 en ik had echt een prachtige buik(ondanks de striemen), vind ik zelf (foto staat in mn album).. dus genoeg vel wat er nog hangt . ik zal straks eens een foto maken en dan stuur ik die wel prive.. zodat je ziet dat ik niet uit mn nek lul hahaha
Omdat mijn placenta aan de rugzijde lag, waren alle echo's eigenlijk heel duidelijk. Ik voelde ook al rond 16 weken voor het eerst de baby bewegen! Er is trouwens tijdens de zwangerschap ook nooit een opmerking gemaakt over mijn overgewicht. Daar was ik weleens bang voor als ik dat hier allemaal zo las. Maar dat hoefden ze ook echt niet te doen want dan kregen ze het te horen !
Wij hadden een aantal vk´s in het ziekenhuis die er wat over durfde te zeggen hoor!! maar dan trok ik ook mn mond open de laatste inwendige echo was bij mij met 7 weken...die van 12 weken was uitwendig en goed te zien, en volgende week woensdag krijg ik de volgende echo weer
@Jilian en Lara1 Vervelend hé als mensen denken dat je zwanger bent terwijl je het niet bent. Ik probeer ook al een tijdje zwanger te worden en heb 1,5 jaar geleden een miskraam gehad, daardoor ben ik bijna 30 kilo gegroeid, zit nu op een bmi van 32. Laats gingen we op vakantie ( mijn vriend en ik ) en toen zei de grondstewardess: Oh wat leuk jullie gaan met zijn drietjes?? Mijn vriend snapte er eerst niks van maar ik had het gelijk al dooe. wat kun je dan door de grond zakken zeg.. Hoop ook dat als ik zwanger raak dat je de buik dan wel mooi ziet net zoals die van jou Lara
Pfff, snap sowieso niet dat mensen aan iemand vragen of diegene zwanger is als je het niet zeker weet! Durf ik echt niet! Moet het eerst zeker weten! Ik had het een keertje meegemaakt in de trein. Stond er een vrouw met best een grote buik en een man vroeg of ze misschien wilde zitten. Die vrouw zei dat ze wel bleef staan. Maar die man drong erop aan. Ik voelde al waar het heen ging want ik zag dus dat die vrouw helemaal niet zwanger was maar gewoon een te strakke broek aanhad! Dus die man zei: "maar u bent toch zwanger?!" Nou, die blik van die vrouw! Als blikken konden doden ! Anyway, ik volg hier al een tijdje een leuk topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/230569-buikfotos-100-dames.html
Hallo dames. Wat ik zo raar vond was dat de vk bij de intake tegen me zei, dat ik beneden zo moeten bevallen als ik thuis wilde bevallen ivm mijn gewicht. Als ik dan alsnog naar het ziekenhuis zou moeten met de ambulance, dan hoefden ze me niet met de brancard van boven te halen! Ze deed net of ik 250kilo woog!!! Zit nog onder de 90kg hoor en kan dan vast nog wel de trap af lopen, mocht het zover zijn. Sommige mensen zijn zwaarder met 40 weken zwanger, terwijl die "normaal" geen hoge bmi hebben en daar wordt het toch ook niet tegen gezegd! Ik had het sowieso nog nooit eerder gehoord! Jullie? Groetjes van Pasjuh.
Ik heb er weleens van gehoord dat ze je niet mogen tillen als je meer dan 100 kilo weegt. Want mijn vriendin zat tijdens haar zwangerschap op het einde op de 101 en ze was bang dat ze haar niet naar beneden zouden tillen als ze naar het ziekenhuis toe zou moeten. Maar goed, ze gaan je niet eerst op de weegschaal zetten voordat ze je meenemen lijkt mij . Maar het heeft volgens mij met de Arbowet te maken dat ambulancemedewerkers niet zwaarder dan 100 kilo mogen tillen.
Bij ons hier wil de verloskundige beslist dat je beneden bevalt, maakt niet uit hoe zwaar je bent. Ze heeft nare ervaring met een mevr die boven aan t bevallen was en naar het ZH moest en er niet weg kon komen dus de brandweer moest erbij:x Ik heb trouwens nooit een opmerking gehad van de verloskundige en gynaecoloog over mijn gewicht. Ik ging om en om op controle dus dat was ook wel leuk. Heb 1keer de vraag gehad of ik niet aan t dieeten was omdat ik zoveel afviel. In totaaldik 10kilo